Whats app dood laten bloeden?

16-02-2019 02:28 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen! (Man hier ter info)

Via een dating site met iemand in contact gekomen. Leuke gesprekken gehad enzo en diegene had een leuke foto. Ik heb haar mijn 06 gegeven.

Goed. Diegene mij appen. Maar ten eerste leek ze niet op de foto van haar dating profiel. Ten tweede gaat het whats app nergens over.

Ik ben sociaal maar het voelt naar niets.

Hoe handel je zoiets netjes af? Dood laten bloeden? We zijn al eventjes aan het appen mar stelt niets voor.
Alle reacties Link kopieren
beste TO
ik zou persoonlijk gewoon eerlijk zeggen dat je hier verder niets in zit en niks bij voelt. en dat het hiermee voor jou verder ophoud,
ik zou het zelf niet leuk vinden om het niet te weten als iemand er verder niets in ziet. en heb liever dat mensen dat dan gewoon eerlijk zeggen.
misschien denkt diegene er wel net zo over.
en als dat niet zo is dan heeft diegene nu wel duidelijkheid.

succes
Dus je hebt haar gesproken en vervolgens wilde ze alleen nog oppervlakkig appen.. ik denk dat je gewoon moet vragen of ze nog een keer af wil spreken. Of zeggen dat je niet (meer?) af wil spreken. Duidelijk zijn, dus.
Alle reacties Link kopieren
Het kan natuurlijk zijn dat zij niet zo van het appen is. Als ik mensen wil spreken bel ik of ga ik langs, maar ik ga niet eindeloze appen.

Hoe lang contacten jullie al met elkaar? Wordt het niet gewoon tijd om af te spreken? Niets ingewikkelds, gewoon samen een drankje doen ergens. Voelt het niet goed, ben je met een half uurtje of korter klaar. Is het duidelijk, kan je weer verder.

Maar als het nu echt niet goed voelt en je wilt het niet proberen, dan zeg je dat gewoon. He ****** ik vond ons contact leuk, maar ik heb het gevoel dat er niet meer in zit. Dus ik wil het hier bij laten.

En dan verwijder je haar nummer e.d. en reageert verder niet meer.
Het stelt niets voor dus dan hoeft het afronden ook niet zo'n heisa te zijn. Gewoon zeggen dat je het hierbij laat.

Wat ik me afvraag: is ze echt een ander persoon op de foto of heeft ze gewoon een heel bewerkte en/of voofdelige foto gebruikt?
Jardis schreef:
16-02-2019 02:28
had een leuke foto. Ik heb haar mijn 06 gegeven.
Goed. Diegene mij appen. Maar ten eerste leek ze niet op de foto van haar dating profiel.
Ik begrijp dat haar Whatsapp-foto een stuk lelijker is dan haar datingprofiel? Is het daarom dat je het noemt?
Alle reacties Link kopieren
Heb je haar ontmoet omdat je weet dat ze niet op haar foto lijkt?

Waarom ga je niet een keertje wat drinken en kijken hoe je je 'voelt' ipv iemand afkappen omdat je via whatsapp niks 'voelt'?
Waarom tegenwoordig iets dood laten bloeden? Ik kan mij hier zo aan irriteren wat is er moeilijk aan gewoon eerlijk en duidelijk te zijn, te communiceren..

ik vind laten doodbloeden een struisvogel mentaliteit, en laf.. nogmaals gewoon eerlijk zijn en zeggen dat het niks gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt.

Vind het altijd zo sneu, van die dames die hele lange berichten sturen en wat ik in het begin we leuk vind maar later merk ik van niet.
Geven al best wat bloot van hun leven (wat ook wel ‘leuker’ wordt aan berichten).
En na een week lange berichten sturen gewoon zeggen ‘we passen niet bij elkaar’.

Opzich is dat wel het idee van zo’n datingsite maar het is wel hard.
Alle reacties Link kopieren
Iemand ghosten vind ik nog harder.
Alle reacties Link kopieren
Op wie reageer je nou met 'ja klopt'?

Je kunt andere mensen wel sneu vinden communiceren, maar jouw manier van communiceren mag ook wel verbeteren.
hallo marga
het wordt niks met ons
stop maar met appen
ik zal je blokkeren
groeten Jaap
S-Meds schreef:
16-02-2019 22:11
hallo marga
het wordt niks met ons
stop maar met appen
ik zal je blokkeren
groeten Jaap
Waarom blokkeren? Zou ik alleen doen als iemand echt vervelend wordt .
vivautrecht85 schreef:
17-02-2019 12:54
Waarom blokkeren? Zou ik alleen doen als iemand echt vervelend wordt .
waarom iemand in je lijst laten staan waar je verder niks mee hebt
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon eerlijk aangeven dat het niets gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-02-2019 13:08
waarom iemand in je lijst laten staan waar je verder niks mee hebt
Gewoon contact en app verwijderen kan ook.
Aangeven dat het niets word, beetje aardig en dan daarna het gesprek en haar nummer verwijderen van je telefoon en uit whatsapp. Klaar.
REDHOTHEAD schreef:
17-02-2019 13:15
Gewoon contact en app verwijderen kan ook.
Precies.
Hangt er een beetje vanaf. Stuurt zij dagelijks berichten? Of bloedt het vanzelf wel snel dood? Ik date ook via een app en soms valt het gesprek stil en komt er nooit meer iemand op terug. Dan is het wat mij betreft niet echt nodig om nog te gaan benoemen dat het niks wordt, dat lijkt me van beide kanten duidelijk. Als ze blijft schrijven dan is het wel handig om duidelijk te maken dat jouw interesse vervlogen is.

Heb je zelf overigens wel pogingen gedaan om het over meer te laten gaan? Soms denken mensen dat je vanuit het niets zo de diepte in gaat, maar er moet natuurlijk wel sprake van een klik en dan ontwikkelt zich dat hopelijk. Je gaat niet van 'Leuke foto' naar de grote vragen des levens.
S-Meds schreef:
17-02-2019 13:08
waarom iemand in je lijst laten staan waar je verder niks mee hebt
Blokkeren en verwijderen zijn toch echt twee verschillende dingen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen dat je verder contact niet ziet zitten. Niet antwoorden is lulliger.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Als iemand blijft appen is even melden dat je geen contactc meer wil wel sympathiek. Als geen van beiden nog iets stuurt is het duidelijk. Soms denk jij of de ander dat het nog lopende is terwijl dat niet zo is. Beter om dan uit te spreken en ook netjes
Trouwens, waar is Jarvis? Ik begrijp wel dat je een topic opent want als je hier je snor al drukt..en je bent sociaal?
Julus schreef:
17-02-2019 13:57
Trouwens, waar is Jarvis? Ik begrijp wel dat je een topic opent want als je hier je snor al drukt..en je bent sociaal?
Oh wauw iemand zit toch niet 24/7 op viva forum.... t is mooi weer! hij is vast en zeker lekker buiten zich aan het vermaken
Stuur haar een bericht.
Zeg haar dat je het leuk vindt dat je haar hebt ontmoet, maar dat je merkt dat het zo op het eerste gezicht toch niet goed klikt. Zeg haar dat je het hierbij wilt laten , bedank haar voor de gezellige Whatsappgesprekken en wens haar succes met het verdere daten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven