Wil hij wel echt met mij afspreken?

14-10-2019 21:00 18 berichten
x
anoniem_391608 wijzigde dit bericht op 30-11-2019 16:16
Reden: niet meer nodig
0.00% gewijzigd
Ach lieverd ga gewoon als jezelf, als hij dan niet happig is dan is dat jammer maar dan is dit niet de jongen voor jou. "je laat er geen gras over groeien" na 2 weken geen antwoord klinkt niet echt hoopvol
Alle reacties Link kopieren
Ach meis ga lekker op date, en kijk wat eruit komt. En speel niet hard to get. Is zinloze energie. Veel plezier op je date, en geniet ervan, ipv overdenken.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Om teleurstelling te vermijden liet ik ze vroeger eerst wat moeite doen voordat ik meeging, puur omdat ik alleen nog maar wou kiezen uit dat wat mij duidelijk leuk vond, want andersom had het tot dusverre niet gewerkt. Ik werd altijd maar vergeefs verliefd en was dat zat.

Maar misschien ligt jou een dergelijke houding niet, en dan is de kans iets groter op afwijzing, maar dan ben je toch jezelf gebleven als een spontaan meisje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oei, jij vind hem vast leuker dan hij jou. Als dat maar goed gaat :fortune:
Alle reacties Link kopieren
Iemand die twee weken nadat je hem op date gevraagd hebt nog niets heeft gezegd en vervolgens als je ernaar vraagt zegt dat je er “geen gras over laat groeien” is duidelijk niet enthousiast en (vind ik) ook niet heel aardig. In ieder geval is hij niet volwassen genoeg om te zeggen dat hij niet wil daten. Ik zou er geen zin meer in hebben.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Ik denk dat jij hem iets leuker vindt dan hij jou, maar dat kan nog veranderen. Ga op date en wees jezelf en zie wat er van komt.
Alle reacties Link kopieren
Hij komt niet erg enthousiast over. Ik zou hier niet al te hoge verwachtingen van hebben
Alle reacties Link kopieren
Misschien is die adonis alleen wat onhandig maar ik zou daar niet vanuit gaan en hem verder het initiatief laten. Onhandigheid in contacten is niet erg, zolang hij zich er overheen zet. Als hij je nu laat lopen is hij hem toch niet voor jou.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft niet echt interesse. Anders zou hij er geen gras over laten groeien ipv jij.
Alle reacties Link kopieren
Na twee weken vindt hij dat je er geen gras over laten groeien? In mijn optiek heeft het onkruid al gewoekerd maar afijn, dat is blijkbaar grotendeels de huidige generatie die er zo mee omgaat/tegenaan kijkt.

Ik zeg next idd, net als wat anderen.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 14-10-2019 22:21
0.20% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat een onzin dat hij niet echt interesse heeft. To vindt hem wel duidelijk leuker dan hij haar. Ik vermoed dat hij vooral denkt... O leuk meisje dat me op date wil... zijn interesse was nog niet echt gewekt maar nu hij weer dat to echt interesse heeft kan dan zomaar aangewakkerd worden...

Hard to get spelen moet je nooit doen. Het komt arrogant en bitchy over. Probeer alleen er niet gelijk in te duiken. Ga gewoon ervoor. Laat hem merken dat je hem leuk vindt maar dat je ook een leuk leven hebt zonder hem.

Iemand leuk vinden is geen schande. Als hij jou achteraf toch niet zo leuk vindt is t jammer maar helaas. Next.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meer het idee dat hij 'hard to get' speelt.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
14-10-2019 22:20
Ach wat een onzin dat hij niet echt interesse heeft. To vindt hem wel duidelijk leuker dan hij haar. Ik vermoed dat hij vooral denkt... O leuk meisje dat me op date wil... zijn interesse was nog niet echt gewekt maar nu hij weer dat to echt interesse heeft kan dan zomaar aangewakkerd worden...

Hard to get spelen moet je nooit doen. Het komt arrogant en bitchy over. Probeer alleen er niet gelijk in te duiken. Ga gewoon ervoor. Laat hem merken dat je hem leuk vindt maar dat je ook een leuk leven hebt zonder hem.

Iemand leuk vinden is geen schande. Als hij jou achteraf toch niet zo leuk vindt is t jammer maar helaas. Next.

Serieus? In jouw optiek vind je het normaal als je na twee weken pas reactie krijgt of geeft met als antwoord 'je laat er geen gras over groeien?'. Ik weet niet waar jij aan gewend bent maar dat gaat zelfs mij te ver (45+). Zelfs zoon van 18 zou het beter aanpakken, of beter gezegd, laten gaan, dan dit kinderachtige gedoe van hard to get idd.
Of ik lees je verkeerd, kan ook.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 14-10-2019 22:45
8.11% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hard to get spelen dat moet je nooit doen. Dat is trouwens vrij doorzichtig. Natuurlijk hoef je nou ook weer niet al je afspraken te wissen om hem een plekje vooraan te geven in je agenda; Ook dan moet hij wel enthousiast zijn met je mee te mogen.

Of je zo makkelijk te krijgen bent moet hij trouwens nog maar afwachten. Dadelijk doet of zegt hij iets waardoor je denkt "oei, wat ben jij een eikel", en dan wordt hij alsnog aan de kant gezet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ga naar dat afspraakje, maar hou het gezellig en luchtig. Zinspeel niet op een vervolg, laat hij maar zegggen dat hij nog een keer wil afspreken. Zo niet, laat het dan gaan.
Ik zou na 2 weken radiostilte denk niets meer durven vragen aan hem.
Dapper dat je dat toch gedaan hebt.

Enthousiast klinkt hij trouwens niet, het zou voor mij echt een domper zijn (zo'n reactie na een lange bedenktijd).
Alle reacties Link kopieren
Lieve schat, er is helaas geen leuke manier om dit te zeggen.. he's just not that in to you. Hij vindt je vast en zeker een leuke meid, maar als hij je echt leuk zou vinden zou hij, zeker na jouw uitnodiging, wel met een voorstel om af te spreken zijn gekomen. Dat hij nu, nadat je hem opnieuw had gevraagd, weer heeft ingestemd maar niet met een concreet voorstel is gekomen, bewijst dat opnieuw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven