Wil hij wel of niet? #mixedfeeling

18-08-2019 04:09 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhey, ik heb helaas jullie mening nodig..

Het verhaal is: sinds 2 weken heb ik contact met een jongen laten we hem voor het gemak H noemen..

H en ik appen dus 2 weken met elkaar en gister hebben we onze eerste “date” gehad.

H is 25 jaar en is een soort van “bekend” het is niet extreem maar mensen in nederland kennen hem van bepaalde dingen wat betreft social media en tv. Hij word herkent op straat en al dat soort dingen.

Maar dus gister ben ik naar H gegaan en hebben we eigenlijk een hele leuke gezellig avond gehad, bij veel dingen zaten we op 1 lijn en er was echt een goede sfeer tussen ons hebben gelachen en al het was totaal niet ongemakkelijk gewoon gelijk heel chill.

Maar nu komt het he, we hebben die nacht samen geslapen (ik hoef geen advies dat t te snel is, het voelde goed dus is gebeurd) maar hij heeft die avond verschillende dingen gezegd, hij vertelde dat hij toe was aan iets serieus, dat ik t eerste meisje was na 2/3 jaar dat echt bleef slapen en niet de volgende dag meteen weg moest en dat hij niet snel ontbijt haalt voor iemand.

De volgende dag heb ik hem weg gebracht en zaten we met elkaar in de auto en ook toen werd hij herkent, hij kuste me in het openbaar en was heel plagerig.

Hij heeft alleen meerdere malen gezegd : NIET VERLIEFD WORDEN HE..

Mijn vraag dus waarom zegt hij dit is het dat hij het echt niet wil of omdat hij me stiekem toch wel leuk vind en verder wil..
ik wil zelf geen druk er achter zetten en het hem vragen want ben bang dat ik hem daar door weg jaag, i wanna play it hard to get..

Heeft iemand van jullie hier tips voor of enig idee wat er door die jongen zn kop gaat nu..

Bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon verder daten en zien waar het schip strandt. En alsjeblieft speel niet van die domme ‘hard to get’ spelletjes.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Als je 'hard to get' had willen spelen, dan kun je beter niet de eerste date afsluiten met seks.

Omdat hij de opmerking maakt over dat je niet verliefd moet worden, denk ik dat het eenmalig was.
Je had hem nog nooit ontmoet maar sprak op jullie eerste date al bij hem thuis af?
ReginaMills schreef:
18-08-2019 09:10
Gewoon verder daten en zien waar het schip strandt. En alsjeblieft speel niet van die domme ‘hard to get’ spelletjes.
Dit. Hoe moeten wij nou weten wat hij wil? En wees gewoon jezelf.
Alle reacties Link kopieren
:facepalm: mag hopen dat je t veilig gedaan hebt.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
18-08-2019 09:11
Je had hem nog nooit ontmoet maar sprak op jullie eerste date al bij hem thuis af?

Ja, hij is bekend, weet je.. 🤷🏻‍♀️
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij je een prachtig verhaaltje heeft opgehangen om je in bed te krijgen en dat het heus niet zo zal zijn dat er nooit meisjes blijven slapen.
Maar ik stel voor dat je het 'm zelf even vraagt?
Alle reacties Link kopieren
Niet verliefd worden hè? Echt dat vind ik zo'n stomme opmerking! Enige juiste antwoord: dat maak ik zelf wel uit
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hard to get? Denk dat je de betekenis eens moet opzoeken want je bent juist heel easy.
Niet verliefd worden betekent ik wil niets serieus met jou, enkel fun dus geen gezeur.
Honingbij_ schreef:
18-08-2019 09:23
Ik denk dat hij je een prachtig verhaaltje heeft opgehangen om je in bed te krijgen en dat het heus niet zo zal zijn dat er nooit meisjes blijven slapen.
Maar ik stel voor dat je het 'm zelf even vraagt?
Dit ja. Frappant dat je serieus gelooft dat je de 1e in 2 á 3 jaar bent die bij hem blijft slapen. Ik geloof dat niet zo eerlijk gezegd.
Over het algemeen als een man zegt dat je niet verliefd moet worden is hij het niet en gaat hij het niet worden ook. Oftewel, hij wilde seks.
Maar inderdaad, vraag het hem.
Ik denk dat je wat minder in sprookjes moet geloven. Het merendeel van wat hij zei was onzin (25 jaar, soort van bekend en dan geen meisjes blijven slapen) behalve dan het niet verliefd worden. Dat was wel waar, want grote kans dat de volgende al klaar staat om op date te gaan.
Niks mis met seks op de eerste date, maar hard to get spelen is ontzettend kinderachtig en een beetje laat nu.
Ik zou 't hem wel vragen. Als je hem daar al mee weg zou jagen.

Ik ben na veel daten tot de conclusie gekomen. Als een date vraagtekens oproept, ik verward raak of er alarmbellen zijn, dan is 't niet de juiste date.
Je mag best wel meer naar je eigen gevoel luisteren ipv het gevoel van een jongen heel belangrijk maken.
Wat vind je zelf van hem? Afgezien dat je het volgens mij reuze interessant vindt dat hij herkent wordt etc?
Alle reacties Link kopieren
you've got played TO
Alle reacties Link kopieren
Hij is een player. En jij bent erin getrapt.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-08-2019 09:26
Niet verliefd worden hè? Echt dat vind ik zo'n stomme opmerking! Enige juiste antwoord: dat maak ik zelf wel uit
Superstom...ook nogal arrogant. Hijzelf wordt natuurlijk niet zomaar verliefd, maar aangezien hij super-cool-vet-tof is, kan hij snappen dat het voor jou lastig gaat worden om niet als een blok voor hem te vallen. Dus waarschuwt ie je vast even dat je niet teveel moet verwachten. Afknapper!
Alle reacties Link kopieren
Is het Harrie???
...
Hij houdt je voor de gek
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
18-08-2019 11:43
Superstom...ook nogal arrogant. Hijzelf wordt natuurlijk niet zomaar verliefd, maar aangezien hij super-cool-vet-tof is, kan hij snappen dat het voor jou lastig gaat worden om niet als een blok voor hem te vallen. Dus waarschuwt ie je vast even dat je niet teveel moet verwachten. Afknapper!
Inderdaad. En jij lijkt gevoelig voor zijn ‘roem’. Klinkt niet gelijkwaardig en lief/ leuk.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
18-08-2019 09:11
Je had hem nog nooit ontmoet maar sprak op jullie eerste date al bij hem thuis af?
De reden dat we thuis afspraken was omdat we beide geen zin hadden om ergens herkent te worden en we gewoon gezellig elkaar wilde leren kennen en dat gaat niet als je moet letten op wat je doet
Alle reacties Link kopieren
Honingbij_ schreef:
18-08-2019 09:23
Ik denk dat hij je een prachtig verhaaltje heeft opgehangen om je in bed te krijgen en dat het heus niet zo zal zijn dat er nooit meisjes blijven slapen.
Maar ik stel voor dat je het 'm zelf even vraagt?
Er hebben wel meisjes bij hem geslapen maar die gingen soctends meteen eruit, wij hebben ontbeten samen en nog de halve dag gespendeerd hij zou eigenlijk om 12 u met mensen mee rijden naar wen feestje maar ik heb hem 2 u later gebracht

Mij lijkt het als het alleen seks was dat hij me het liefst met elk mogelijke snoes het huis uit getrapt heeft.

Ook hebben we vanacht voor we gingen slapen nog gefacetimed met elkaar, waarom zou hij dat doen als hij de volgende al klaar heeft staan?
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
18-08-2019 12:01
Is het Harrie???
Hahahahahaha nee geen harrie, de letter H heeft ook niks te maken net zijn naam
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt HIJ had geen zin om herkend te worden en HIJ wilde niet opletten wat hij deed. Of ben jij ook beroemd? Alsnog denk ik dat het thuis afspreken een mooi voorzetje was om je in bed te krijgen. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Rosamendosa schreef:
18-08-2019 12:09
Inderdaad. En jij lijkt gevoelig voor zijn ‘roem’. Klinkt niet gelijkwaardig en lief/ leuk.

En dat is het nou juist, ik zou willen dat hij een dood normale jongen was want ik ben hier zelf niet heel amused door dat hij dit is ..
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
18-08-2019 12:14
Je bedoelt HIJ had geen zin om herkend te worden en HIJ wilde niet opletten wat hij deed. Of ben jij ook beroemd? Alsnog denk ik dat het thuis afspreken een mooi voorzetje was om je in bed te krijgen. ;-)
Ik was die persoon die dat vooral niet wilde, de volgende dag gingen we ook overstraat samen en werd hij ook herkent met mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven