Zie ik spoken??

16-06-2019 23:44 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké even in het kort;
Ongeveer 9 maanden geleden kom ik er per toeval achter dat mijn man tijdens zijn pauze op het werk wandelt met een vrouwelijke collega die op dat moment met burn-out thuis zit. Hij haalt haar dus actief thuis op om te kunnen wandelen in de pauze.
Het voelt bij mij niet goed. Kijk in je pauze wandelen met collega's prima. Maar alleen met die 1 terwijl zij niet werkt....
Ik spreek man erop aan. Hij begrijpt mij maar vraagt ook begrip voor hoe hij erin staat. Zijn vrouwelijke collega heeft het niet makkelijk en hij wil haar niet laten vallen. Tevens zegt hij het ook gewoon prettig te vinden met iemand te kunnen praten over het werk die precies snapt wat hij bedoeld. Ze woont vlakbij werk en ik moet er niets achter zoeken.
Ik snap hem. Vertrouw hem ook. Nooit eerder reden voor twijfel gehad. Maar ben niet gek en lees hier genoeg dus (shame shame) check af en toe wel het app verkeer. We zijn absoluut open in gebruik van elkaars telefoon dus geen probleem.
Na maand of wat heb ik er genoeg van, lees de apps niet meer, vertrouw hem volledig op z'n woord. Dit weekend pak ik voor iets anders zijn mobiel en zie een WhattsApp oproep van betreffende collega staan. 2 dagen later is die oproep weg uit zijn lijst. Conclusie: hij heeft die oproep gewist. toch? Ook al sinds april (zogenaamd) geen apps meer naar elkaar verstuurd waar dit eerst wekelijks was. En nu zie ik het dus even niet meer zo helder. Waarom wist hij dingen uit zijn tel? Heeft hij toch wat te verbergen of wil hij mij niet onnodig onrust maken?
Vanavond heb ik hem gevraagd hoe het zit met zijn collega en mijn onzekerheid. Hij zegt enkel dat ik geen enkele reden heb ongerust te zijn of dat hij iemand anders zou willen. Ik zeg (natuurlijk) niet wat ik weet over het gewiste gesprek.

Julie mening. Zie ik spoken?
Ben ik mezelf gek aan het maken? wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt de apps toch gelezen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zijn alleen de apps uit dat gesprek weg?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Daaruit viel niks op te maken, je hebt het besproken en hij geeft aan dat er niets aan de hand is. Dan bestaat de kans toch dat hij vanaf april wist om te voorkomen dat jij weer gedoe erover zal maken? Of begrijp ik het nu niet goed?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Die wandelen niet hoor tussen de middag.....
ik geef mn bek ook maar een douw
Heb je de berichten gelezen of alleen gezien dat het er twee waren?
Waarom moet hij eerlijk zijn en ben jij dat niet?
Waarom zou je iets wissen als je niets te verbergen hebt? En als hij je niet 'onnodig onrustig' wil maken, heeft hij waarschijnlijk dus dingen gezegd die niet door de beugel kunnen.
Alle reacties Link kopieren
En waarom zeg je hem dan niets over het gewiste telefoon gesprek? Wat is er aan de hand? Waarom vertelde je hem dit niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
16-06-2019 23:51
Waarom zou je iets wissen als je niets te verbergen hebt? En als hij je niet 'onnodig onrustig' wil maken, heeft hij waarschijnlijk dus dingen gezegd die niet door de beugel kunnen.
Hij wist een telefoon oproep?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
16-06-2019 23:50
Waarom moet hij eerlijk zijn en ben jij dat niet?
Dit dus. Kan aan mij liggen maar jouw onzekerheid kan echt de reden zijn waarom hij wist.

Zijn er andere signalen volgens jou?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
16-06-2019 23:52
Hij wist een telefoon oproep?
Ja dat is toch raar? En ineens wordt er niet meer geappt. Ik heb nog nooit een telefoonoproep gewist, snap ook niet waarom dat nodig is.
Enn schreef:
16-06-2019 23:53
Dit dus. Kan aan mij liggen maar jouw onzekerheid kan echt de reden zijn waarom hij wist.

Zijn er andere signalen volgens jou?
En daarmee geeft hij haar des te meer redenen om onzeker en wantrouwend te zijn. Hij maakt het zelf alleen maar erger.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
16-06-2019 23:55
En daarmee geeft hij haar des te meer redenen om onzeker en wantrouwend te zijn. Hij maakt het zelf alleen maar erger.
Tsja, kan. Volgens mij is een onzekerheid ontstaan en die blijft echt van iemand zelf.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo ‘natuurlijk’ niets zeggen? Dat gewiste gesprek is nu juist waar jij je zorgen over maakt.
Suzan_1991 schreef:
16-06-2019 23:51
Waarom zou je iets wissen als je niets te verbergen hebt? En als hij je niet 'onnodig onrustig' wil maken, heeft hij waarschijnlijk dus dingen gezegd die niet door de beugel kunnen.
Zou juist denken dat hij het delete omdat zijn vrouw anders weer gaat lopen zeuren over contact met die collega.
Alle reacties Link kopieren
Terecht alarmbellen. Ik zou hier ook jeuk van krijgen
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Suzan_1991 schreef:
16-06-2019 23:55
En daarmee geeft hij haar des te meer redenen om onzeker en wantrouwend te zijn. Hij maakt het zelf alleen maar erger.
Het is niet aan hem om die onzekerheid op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
Het kan echt vanalles zijn. Als je het echt niet vertrouwt toch onderzoeken of er naar vragen.
Say it like you mean it.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het vreemd vinden als mijn man een vrouw ophaalt die in de ziektewet om te gaan wandelen. Maar dat komt ook omdat hij nooit wandelt..Ik denk dat je geen spoken ziet..
Orișa schreef:
17-06-2019 00:09
Het is niet aan hem om die onzekerheid op te lossen.
Nee, maar het is dan wel handig om niet dit soort idiote dingen te doen. Dit is vragen om problemen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
17-06-2019 00:07
Zou juist denken dat hij het delete omdat zijn vrouw anders weer gaat lopen zeuren over contact met die collega.
In de OP lees ik nergens dat TO ooit moeilijk heeft gedaan over het app-contact tussen man en collega.. Ze heeft gevraagd of er iets speelde, hij zei van niet, dat heeft ze geaccepteerd en er verder niet moeilijk over gedaan.. Dus als het contact gewoon collegiaal/vriendschappelijk is tussen man en collega, zou er geen enkele reden moeten zijn de berichten en oproepen te wissen..
raccoon schreef:
17-06-2019 00:12
Ik zou het vreemd vinden als mijn man een vrouw ophaalt die in de ziektewet om te gaan wandelen. Maar dat komt ook omdat hij nooit wandelt..Ik denk dat je geen spoken ziet..
En ik neem aan dat ze toch wel familie heeft die haar kan steunen?

TO, was hij al vrienden met haar voordat ze een burn-out kreeg of is dit ineens sinds de burn-out?
Ik zou opeens trek krijgen in lunch.

Waarbij ik hem pas om 10 uur 's ochtends uitnodig voor die lunch tijdens zijn middagpauze.

Doet ie moeilijk dan weet je genoeg.



Of ik zou zijn wandelmaatje wel es willen leren kennen en zeggen dat hij haar maar es een keertje uitnodigt om iets te komen eten 's avonds of in 't weekend.
Verkoopt ie daar een boel onzin over, past het nooit, ... weet je ook genoeg.
Stuur een vriendin op onderzoek uit om te posten bij zijn werk tijdens de lunchpauze om te zien wat ie met die dame doet tijdens hun wandelingetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven