Zijn alle mannen zo simpel?

09-01-2019 20:35 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee de titel klinkt wel heel dramatisch maar soms lijkt het wel op tinder of sommige mannen alle vrouwen liken. Negen van de tien keer krijg ik berichtjes die uiteindelijk weer op seks uitkomen. Soms vraag ik me oprecht af of het bij mannen echt niet uitmaakt hoe een vrouw eruit ziet, als ze maar seks kan bieden. Niet dat ik er slecht uitzie, heb niks te klagen maar het valt erg op. Of selecteer ik de verkeerde mannen? Meer vrouwen hier ervaring mee?
Ja de meeste mannen wel. Ze denken vooral met hun pik en als ze eenmaal met hun pik denken, dan wordt die denkwijze idd vrij simpel. Het maakt dan niet uit wat ze pakken kunnen, aps ze maar iets kunnen pakken. Tja dat is Tinder en de wereld van dating ;)
Vaak ging het inderdaad wel om seks daar. Maar ik gooide de match weg dan.
Alle reacties Link kopieren
Ja mannen zijn zo simpel ja. Als hun pik erin kan is het al snel goed.
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen mannen toch? Overigens kom ik er ook vaak zat tegen die gelijk heel serieus willen gaan daten en na enkele berichten al diep beledigd zijn als je een dagje niet reageert. Van dat soort types krijg ik dan weer de kriebels... is dus maar net hoe je er zelf instaat
annabananas schreef:
10-01-2019 09:28
Niet alleen mannen toch? Overigens kom ik er ook vaak zat tegen die gelijk heel serieus willen gaan daten en na enkele berichten al diep beledigd zijn als je een dagje niet reageert. Van dat soort types krijg ik dan weer de kriebels... is dus maar net hoe je er zelf instaat
Jawel alle mannen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
10-01-2019 09:28
Jawel alle mannen.
Ik zei niet "alleen" mannen ;) goed lezen is een kunst
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het aan Tinder ligt, het is een bepaald soort mensen dat het gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan redelijk snel door hebben waar je op moet selecteren. Al glipt er af en toe nog steeds een mafketel doorheen. Ik heb met de meeste matches gewoon normale gesprekken kunnen voeren. En uiteraard was er eentje echt anders :biggrin: :flirting:
Malagueña schreef:
09-01-2019 20:37
OP niet gelezen alleen de titel: JA

Was ook mijn eerste reactie bij het zien van de titel :rofl:
iceteapeach schreef:
09-01-2019 21:17
Maar keek jij in eerste instantie dan ook nergens naar? Beetje leuk koppie en hoppa, naar rechts?
Nee letterlijk nergens naar. Gewoon alles liken.
-Tinder is om een neukdate te zoeken.
-Daar zoeken dus mannen die niet willen betalen voor seks. En als je t op een willekeurige hoer kan dan is elke vrouw goed genoeg.
Ik ken inderdaad mannen die blind alles liken! Echt alles ja! Ze kijken niet eens eens naar hun scherm dan ;-D

Toen ik dit hoorde was ik erg verbaasd.

Als ze een match hebben gaan ze pas kijken naar hoe diegene eruit ziet.........

Ik kan me echt niet voorstellen dat ik alles zou liken :|
Ladida schreef:
10-01-2019 10:51
Ik ken inderdaad mannen die blind alles liken! Echt alles ja! Ze kijken niet eens eens naar hun scherm dan ;-D

Toen ik dit hoorde was ik erg verbaasd.

Als ze een match hebben gaan ze pas kijken naar hoe diegene eruit ziet.........

Ik kan me echt niet voorstellen dat ik alles zou liken :|
Ik zag zelfs voorbij komen dat er een tooltje is die voor ze alles liked zodat ze op hun gemak iets anders kunnen doen.
Blind liken, zo deed ik het ook (man). Omdat het aantal vrouwen dat je terug liket relatief heel klein is. Het is sneller om in een kwartiertje gelijk duizend vrouwen te liken, dan dat je steeds eerst het profiel en de foto's moet beoordelen.

Daarna ga je door de matches heen en unlike je direct een groot deel daarvan.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet alle mannen zijn zo simpel.
Maar de mannen die een relatie via Tinder zoeken wel.
VelvetVolvo schreef:
10-01-2019 11:01
Blind liken, zo deed ik het ook (man). Omdat het aantal vrouwen dat je terug liket relatief heel klein is. Het is sneller om in een kwartiertje gelijk duizend vrouwen te liken, dan dat je steeds eerst het profiel en de foto's moet beoordelen.

Daarna ga je door de matches heen en unlike je direct een groot deel daarvan.
Zou dat een man/vrouw verschil zijn? Ik voel me wel een soort 'verantwoordelijk' voor de likes die ik geef.
Ik heb gelukkig ook wel redelijke matches, geen hele gekke mannen ofzo
amarna schreef:
10-01-2019 11:11
Nee, niet alle mannen zijn zo simpel.
Maar de mannen die een relatie via Tinder zoeken wel.
waar zijn de mannen dan die niet via Tinder een relatie zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ladida schreef:
10-01-2019 11:14
waar zijn de mannen dan die niet via Tinder een relatie zoeken?

Hoe kregen mensen een relatie voordat Tinder of internetdaten bestond? :idee:


Uitgaan, vrienden-van-vrienden, wijkgenoten, schoolgenoten, collega's, een praatje in de supermarkt, bij de bushalte, in de trein, etc. etc.
amarna schreef:
10-01-2019 11:18
Hoe kregen mensen een relatie voordat Tinder of internetdaten bestond? :idee:


Uitgaan, vrienden-van-vrienden, wijkgenoten, schoolgenoten, collega's, een praatje in de supermarkt, bij de bushalte, in de trein, etc. etc.
Weet je dat dat heel vies tegenvalt :-[ op die manier zou ik heel graag een partner ontmoeten.
Praatjes maken mensen niet meer zomaar met elkaar helaas.

Ik ga niet wekelijks meer uit en ook daar geldt dat men zich meer bezighoudt met de personen met wie ze zijn en niet zozeer met nieuwe mensen leren kennen.

Vrienden van vrienden ken ik al jaren.

Ik werk al jaren op een heel klein bedrijfje met dezelfde collega's waar we geen klanten iod ontvangen.

Het is gewoon best lastig....
amarna schreef:
10-01-2019 11:18
Hoe kregen mensen een relatie voordat Tinder of internetdaten bestond? :idee:


Uitgaan, vrienden-van-vrienden, wijkgenoten, schoolgenoten, collega's, een praatje in de supermarkt, bij de bushalte, in de trein, etc. etc.
In mijn moeders tijd ging men dansen en daar vond iedereen hun verkering :proud:
Ik heb wel via Tinder mijn vriend ontmoet. Maar goed heb ook genoeg tegenvallers gehad.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
10-01-2019 11:18
Hoe kregen mensen een relatie voordat Tinder of internetdaten bestond? :idee:

Uitgaan, vrienden-van-vrienden, wijkgenoten, schoolgenoten, collega's, een praatje in de supermarkt, bij de bushalte, in de trein, etc. etc.
1 kans met 3 jaar uitgaan maar het is de supermarkt geworden.

Dat was ook heel moeilijk maar wat ik hier lees over Tinder brrr wat een ellende. Ik snap niet dat het algoritme mannen die alle vrouwen liken er niet afgooien, dat is toch simpel te regelen? Op één of andere manier zullen ze dat bij Tinder&co wel niet willen.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem op tinder ligt vooral bij vrouwen, die zijn veel te kritisch. Als je als vrouw minder kritisch zou zijn neemt het percentage 'serieus zoekende mannen' op je totale vijver toe.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
ooitverlegen schreef:
10-01-2019 12:28
Ik snap niet dat het algoritme mannen die alle vrouwen liken er niet afgooien, dat is toch simpel te regelen? Op één of andere manier zullen ze dat bij Tinder&co wel niet willen.

Om alle vrouwen te kunnen liken moet je een betaald abonnement op Tinder Plus hebben. Anders kun je maar max. 50 keer liken per dag en dat schiet niet op.
kantlijn schreef:
10-01-2019 13:01
Het probleem op tinder ligt vooral bij vrouwen, die zijn veel te kritisch. Als je als vrouw minder kritisch zou zijn neemt het percentage 'serieus zoekende mannen' op je totale vijver toe.
Dus ik moet mannen liken die mij niet aanspreken :wtf:

Dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven