Zijn alle mannen zo simpel?

09-01-2019 20:35 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee de titel klinkt wel heel dramatisch maar soms lijkt het wel op tinder of sommige mannen alle vrouwen liken. Negen van de tien keer krijg ik berichtjes die uiteindelijk weer op seks uitkomen. Soms vraag ik me oprecht af of het bij mannen echt niet uitmaakt hoe een vrouw eruit ziet, als ze maar seks kan bieden. Niet dat ik er slecht uitzie, heb niks te klagen maar het valt erg op. Of selecteer ik de verkeerde mannen? Meer vrouwen hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
10-01-2019 13:13
Om alle vrouwen te kunnen liken moet je een betaald abonnement op Tinder Plus hebben. Anders kun je maar max. 50 keer liken per dag en dat schiet niet op.
Dus Tinder casht van spammende mannen, helemaal duidelijk!

Ik vind 50 per dag liken eigenlijk ook al bizar veel maar ik heb er geen ervaring mee. Sterkte dan maar allemaal...
Ik denk dat over het algemeen mannen sneller tevreden zijn. Niet zozeer omdat zij minder kritisch zijn (al zijn er zeker ook mannen die dat wel kunnen zijn), maar minder denken in problemen maar in mogelijkheden. Ook wat betreft vrouwen.
laverneb schreef:
10-01-2019 13:32
Ik denk dat over het algemeen mannen sneller tevreden zijn. Niet zozeer omdat zij minder kritisch zijn (al zijn er zeker ook mannen die dat wel kunnen zijn), maar minder denken in problemen maar in mogelijkheden. Ook wat betreft vrouwen.
Mannen (niet allemaal) vinden het al snel wel best, maar die mannen zijn ook zo weer weg als er dus een vrouw langskomt die ze interessanter vinden.

Laat mannen maar een beetje kritisch zijn. Ik ben meer dan alleen een opvulling van eenzaamheid!
Ladida schreef:
10-01-2019 13:39
Mannen (niet allemaal) vinden het al snel wel best, maar die mannen zijn ook zo weer weg als er dus een vrouw langskomt die ze interessanter vinden.

Laat mannen maar een beetje kritisch zijn. Ik ben meer dan alleen een opvulling van eenzaamheid!