Zijn alle mannen zo simpel?

09-01-2019 20:35 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee de titel klinkt wel heel dramatisch maar soms lijkt het wel op tinder of sommige mannen alle vrouwen liken. Negen van de tien keer krijg ik berichtjes die uiteindelijk weer op seks uitkomen. Soms vraag ik me oprecht af of het bij mannen echt niet uitmaakt hoe een vrouw eruit ziet, als ze maar seks kan bieden. Niet dat ik er slecht uitzie, heb niks te klagen maar het valt erg op. Of selecteer ik de verkeerde mannen? Meer vrouwen hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ladida schreef:
10-01-2019 12:13
Weet je dat dat heel vies tegenvalt :-[ op die manier zou ik heel graag een partner ontmoeten.
Praatjes maken mensen niet meer zomaar met elkaar helaas.

Ik ga niet wekelijks meer uit en ook daar geldt dat men zich meer bezighoudt met de personen met wie ze zijn en niet zozeer met nieuwe mensen leren kennen.

Vrienden van vrienden ken ik al jaren.

Ik werk al jaren op een heel klein bedrijfje met dezelfde collega's waar we geen klanten iod ontvangen.

Het is gewoon best lastig....
Amen... zelfde probleem hier...
Alle reacties Link kopieren
Supermarkt (-en). Ik doe daarom graag de boodschappen. Je kunt ook bewust telkens dezelfde supermarkt ingaan. Komt immers elke keer weer verse waar binnen. En je weet, statistisch groter aantal en meer keren bezoeken, is hogere kans.

Klinkt allemaal misschien wat gekunsteld, maar zo werkt het toch echt wel, hoor. Voor supermarkt kun je ook (grotere) bieb lezen.
.
Alle reacties Link kopieren
Vind dat toch soms maar moeilijk te begrijpen bij mannen, ik ben toch echt wel kieskeurig. Denk dat veel vrouwen dat wel zijn. Ook op tinder en veel valt er ook af. Kan me er gewoon niks bij voorstellen dat mannen ook gewoon met een vrouw seks kunnen hebben die ze lelijk vinden.
Alle reacties Link kopieren