zijn er nog meer meiden met een oudere vriend

15-12-2008 14:44 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeyz

ik vroeg me af of er hier nog meer meiden zijn met een oudere vriend. ik ben zelf 20 en mijn vriend is 31. wat misschien herkenbaar is dat de omgeving zo zn eigen menig heeft de 1 zegt teveel verschil in leeftijd de ander vind het best. nu vroeg ik me af hoe jullie het ervaren zo met een oudere vriend

thnx alvast xxx
Ik ben 23 en mijn vriend is 30.

Wij hebben nooit rare opmerkingen gehad van mensen oid.
Ik ben 41 en mijn man is 49.

Nooit een probleem geweest.
Er bestaat een leeftijdsverschil-topic. Ik denk dat je daar wel iets aan hebt.

Klik hier:

het leeftijdsverschil topic!
The time is now
Ja ik! Ik ben 21, vriend is 32. Zelfde verschil als jij dus!

Ik merk tussen ons geen verschil. Wat ik wel irritant vind zijn de reacties van mensen altijd. Ze vragen eerst: heb je een vriend (ja), dan vragen ze hoe oud is hij (alsof ze het ruiken, dan zeg ik dus 32) dan zijn ze een tijdje stil en maken hoe dan ook een opmerking over het verschil. Positief of negatief. Dan vragen ze hoe lang we al samen zijn (7 jaar) en dan is het hek natuurlijk van de dam. HUH maar dan was jij 15 en hij 26??? Ja, nou en! Het kwam wat ongelukkig uit dat we toen al verliefd werden maar nu hebben we toch wel bewezen dat het goed zit! We zijn nog steeds ergggg gelukkig samen en wonen nu 2 jaar samen. Ik doe nog een opleiding en hij werkt. Dat is eigenlijk het enige verschil...Mensen zien het ook nooit, dat we 11 jaar verschillen, schatten mij ouder in en hem jonger

Groetjes! En veel plezier in je relatie!
thnx banba :D
heey dramaapuck

heel herkenbaar je verhaal :D bij ons precies hetzelfde mij schatten ze ouder en hem jonger opzich voor hem beter hahaha we zijn nog niet zolang bij elkaar en tjah nu vinden mensen dat we te snel gaan maar ik heb zoiets van hallo de tijd tikt voor hem hoor :P of is dit iets te voorbaarig haha gelukkig heb ik nu een voorbeeld verhaal om ze de loef af te steken en voor jouw zal dat ook wel lekker voelen :D ( beetje opscheppen :P )

en julie ook heel veel plezier en geluk :D
wij schelen 22 jaar.. nergens last van.. en een heerlijke relatie!!
Hee

Ach mensen moeten gewoon even wennen. Trek je er niets van aan en wordt maar lekker gelukkig samen! Ik weet niet wat mensen bij jullie bedoelen met 'het gaat te snel' (trouwen, kinderen?) maar als het goed voelt moet je ervoor gaan.

Ik denk ook wel eens de tijd tikte voor hem ha ha maar wat betreft trouwen en kinderen enzo, ik sta eerder te trappelen dan hij ha ha! Alles op zijn tijd .

Ja neem mij maar als voorbeeld ha ha! En ik ben een keurig meisje en hij een hele nette lieve jongen

Doeiii
Ik ben 21 en mijn vriend is 28. Tot nu toe vallen de reacties wel mee (we zijn nog niet zo lang bij elkaar). Vaak even lichte verbazing, maar geen oordeel oid. En ach... het kan me ook weinig schelen. We zijn gek op elkaar, en daar gaat het maar om.
Ik ben 25, manlief 34.
Ik ben 27 en mijn man 35. Nooit problemen gehad. Ook geen rare opmerkingen. Misschien in het begin tegen mijn man dat hij mazzel had met zo'n jonge blom, maar meer grappend Hij gedraagd en ziet er trouwens niet uit als iemand in de 30...

Ben heel gelukkig met hem!!
ik ben 25 mijn man 40, in het begin wel reacties gehad vooral toen ik bijna gelijk zwanger was (hij was voor mij een zaaddoner en ik moest hem door de vroege midlife crissis helpen, dat idee)

van onbekende overigens nooit opmerkingen gehad (zou bijna zeggen helaas, dat vrienden en familie zo over je denken...:|)
Martine Bijl had ook eens zo'n relatie waarbij de man geestelijk en lichamelijk instortte en niet lang meer leefde toen ze hem verliet.
Jaja Martine Bijl had zo'n relatie dus die van jou is gedoemd te mislukken..Weer mooi staaltje redeneren Groll.
21 en sinds een paar dagen 35 hier !

Gaat allemaal prima.... ik schrijf mee op het leeftijdsverschil -topic. Kunt je daar beter bij voegen denk ik, anders zijn er straks 2 topics.
Haha, nou ik laat mijn lieverd nooit zo barsten hoor! Ahhh zielig.
.
Ben 20 en vriend 28..

Ik merk wel dat hij veel dingen anders heeft dan mij, hij is in bepaalde dingen best ouderwets maar dat kan aan de opvoeding liggen.
Eerlijk gezegd vind ik een jaar of 8 (20-28 bijv) echt nog te overbruggen.... Vind dat geen abnormaal leeftijdsverschil waarvan je zou schrikken
Vind ik ook hoor sweetcandy, zeker wanneer je beiden boven de 18 bent.
de vader van mij kindjes is 10 jaar ouder. ik was 17 en hij 27 toen we verliefd werden. geen problemen met leeftijdverschil gehad! nu heb ik vriendje die 12 jaar ouder is... ik 27 en hij 39. leeftijd maakt mij echt helemaal niks uit. Ook een vriendje gehad die 4 jaar jonger is! vond ik ook heerlijk toen. Dat leeftijdsverschil vond ik wat lastiger. Omdat ik al moeder ben en serieuzer. dus dat verschil voelde meer dan 10 jaar hihi, generatiekloof was tussen ons erg groot!
ik ben 23 en mijn vriend 33.

Daar is niks mis mee, heb er ook nog nooit rare reacties op gehad. Wat ik wel anders vind, is als jij bijvoorbeeld 15 bent en je vriend 26.....dan zit je allebei in een andere fase van je leven.
Ik was 15 en mijn toenmalige vriend was 24... Aan hem merkte ik niet dat er zo'n groot leeftijdsverschil was, want hij was zelf heel onvolwassen... Daarom heeft het ook niet lang geduurt, ik voelde me met mijn leeftijd van 15 bijna volwassener dan hem... Maar vind zelf niet erg als er zo'n leeftijds verschil is, als je het maar niet teveel merkt aan elkaar.
Ik verbaasde me altijd eerder als meiden in hun tiener/twintiger jaren iets met 'n jongen van eigen leeftijd hadden. Mannen zijn nog zolang onvolwassen pubers dat 'n leeftijdsverschil van 10 jaar wel goed is om dat te overbruggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven