zijn er nog meer meiden met een oudere vriend
maandag 15 december 2008 om 14:44
heeyz
ik vroeg me af of er hier nog meer meiden zijn met een oudere vriend. ik ben zelf 20 en mijn vriend is 31. wat misschien herkenbaar is dat de omgeving zo zn eigen menig heeft de 1 zegt teveel verschil in leeftijd de ander vind het best. nu vroeg ik me af hoe jullie het ervaren zo met een oudere vriend
thnx alvast xxx
ik vroeg me af of er hier nog meer meiden zijn met een oudere vriend. ik ben zelf 20 en mijn vriend is 31. wat misschien herkenbaar is dat de omgeving zo zn eigen menig heeft de 1 zegt teveel verschil in leeftijd de ander vind het best. nu vroeg ik me af hoe jullie het ervaren zo met een oudere vriend
thnx alvast xxx
maandag 15 december 2008 om 14:52
Ja ik! Ik ben 21, vriend is 32. Zelfde verschil als jij dus!
Ik merk tussen ons geen verschil. Wat ik wel irritant vind zijn de reacties van mensen altijd. Ze vragen eerst: heb je een vriend (ja), dan vragen ze hoe oud is hij (alsof ze het ruiken, dan zeg ik dus 32) dan zijn ze een tijdje stil en maken hoe dan ook een opmerking over het verschil. Positief of negatief. Dan vragen ze hoe lang we al samen zijn (7 jaar) en dan is het hek natuurlijk van de dam. HUH maar dan was jij 15 en hij 26??? Ja, nou en! Het kwam wat ongelukkig uit dat we toen al verliefd werden maar nu hebben we toch wel bewezen dat het goed zit! We zijn nog steeds ergggg gelukkig samen en wonen nu 2 jaar samen. Ik doe nog een opleiding en hij werkt. Dat is eigenlijk het enige verschil...Mensen zien het ook nooit, dat we 11 jaar verschillen, schatten mij ouder in en hem jonger
Groetjes! En veel plezier in je relatie!
Ik merk tussen ons geen verschil. Wat ik wel irritant vind zijn de reacties van mensen altijd. Ze vragen eerst: heb je een vriend (ja), dan vragen ze hoe oud is hij (alsof ze het ruiken, dan zeg ik dus 32) dan zijn ze een tijdje stil en maken hoe dan ook een opmerking over het verschil. Positief of negatief. Dan vragen ze hoe lang we al samen zijn (7 jaar) en dan is het hek natuurlijk van de dam. HUH maar dan was jij 15 en hij 26??? Ja, nou en! Het kwam wat ongelukkig uit dat we toen al verliefd werden maar nu hebben we toch wel bewezen dat het goed zit! We zijn nog steeds ergggg gelukkig samen en wonen nu 2 jaar samen. Ik doe nog een opleiding en hij werkt. Dat is eigenlijk het enige verschil...Mensen zien het ook nooit, dat we 11 jaar verschillen, schatten mij ouder in en hem jonger
Groetjes! En veel plezier in je relatie!
maandag 15 december 2008 om 15:05
heey dramaapuck
heel herkenbaar je verhaal
bij ons precies hetzelfde mij schatten ze ouder en hem jonger opzich voor hem beter hahaha we zijn nog niet zolang bij elkaar en tjah nu vinden mensen dat we te snel gaan maar ik heb zoiets van hallo de tijd tikt voor hem hoor
of is dit iets te voorbaarig haha gelukkig heb ik nu een voorbeeld verhaal om ze de loef af te steken en voor jouw zal dat ook wel lekker voelen
( beetje opscheppen
)
en julie ook heel veel plezier en geluk
heel herkenbaar je verhaal
en julie ook heel veel plezier en geluk
maandag 15 december 2008 om 15:21
Hee
Ach mensen moeten gewoon even wennen. Trek je er niets van aan en wordt maar lekker gelukkig samen! Ik weet niet wat mensen bij jullie bedoelen met 'het gaat te snel' (trouwen, kinderen?) maar als het goed voelt moet je ervoor gaan.
Ik denk ook wel eens de tijd tikte voor hem ha ha maar wat betreft trouwen en kinderen enzo, ik sta eerder te trappelen dan hij ha ha! Alles op zijn tijd .
Ja neem mij maar als voorbeeld ha ha! En ik ben een keurig meisje en hij een hele nette lieve jongen
Doeiii
Ach mensen moeten gewoon even wennen. Trek je er niets van aan en wordt maar lekker gelukkig samen! Ik weet niet wat mensen bij jullie bedoelen met 'het gaat te snel' (trouwen, kinderen?) maar als het goed voelt moet je ervoor gaan.
Ik denk ook wel eens de tijd tikte voor hem ha ha maar wat betreft trouwen en kinderen enzo, ik sta eerder te trappelen dan hij ha ha! Alles op zijn tijd .
Ja neem mij maar als voorbeeld ha ha! En ik ben een keurig meisje en hij een hele nette lieve jongen
Doeiii
maandag 15 december 2008 om 15:23
maandag 15 december 2008 om 16:03
maandag 15 december 2008 om 16:12
ik ben 25 mijn man 40, in het begin wel reacties gehad vooral toen ik bijna gelijk zwanger was (hij was voor mij een zaaddoner en ik moest hem door de vroege midlife crissis helpen, dat idee)
van onbekende overigens nooit opmerkingen gehad (zou bijna zeggen helaas, dat vrienden en familie zo over je denken...
)
van onbekende overigens nooit opmerkingen gehad (zou bijna zeggen helaas, dat vrienden en familie zo over je denken...
dinsdag 16 december 2008 om 07:57
de vader van mij kindjes is 10 jaar ouder. ik was 17 en hij 27 toen we verliefd werden. geen problemen met leeftijdverschil gehad! nu heb ik vriendje die 12 jaar ouder is... ik 27 en hij 39. leeftijd maakt mij echt helemaal niks uit. Ook een vriendje gehad die 4 jaar jonger is! vond ik ook heerlijk toen. Dat leeftijdsverschil vond ik wat lastiger. Omdat ik al moeder ben en serieuzer. dus dat verschil voelde meer dan 10 jaar hihi, generatiekloof was tussen ons erg groot!
dinsdag 16 december 2008 om 08:24
Ik was 15 en mijn toenmalige vriend was 24... Aan hem merkte ik niet dat er zo'n groot leeftijdsverschil was, want hij was zelf heel onvolwassen... Daarom heeft het ook niet lang geduurt, ik voelde me met mijn leeftijd van 15 bijna volwassener dan hem... Maar vind zelf niet erg als er zo'n leeftijds verschil is, als je het maar niet teveel merkt aan elkaar.