Zwanger van een getrouwde man

01-04-2020 20:22 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad , 6 weken en 3 dagen zwanger, maar werd ook verteld aan me wanneer ik ongeveer zwanger ben geraakt . Ik heb 6 weken terug paar keer gedate met een jonge man , uiteindelijk ook seks mee gehad. Maar toen de verloskundige mij vandaag vertelde wanneer ik zwanger ben geworden , weet ik 100% dat hij de vader van mijn kleine wonder.

Ik dacht ga hem gewoon opzoeken op FB en op internet wat ik over hem achter kan komen voordat ik aan hem vertel dat hij de vader is , maar ik ben dus vandaag achtergekomen dat hij gewoon getrouwd is en een gezin heeft. Ik heb totaal geen gevoelens voor hem, wil hem ook niet in mijn leven hebben ( financieel wil ik ook niks van hem ) Ik ga hem ook niet vertellen dat ik zwanger ben , maar waar ik mee zit is moet zijn vrouw niet weten dat haar man gewoon vreemd gaat ? want ik weet ook dat hij naast mij ook met andere vrouwen contact had ( dat was ook de reden dat ik hem ook niet meer wilde zien )
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat viel mij ook op. Helemaal niet dat je in de stress zit omdat je zwanger bent van iemand waar je niks mee hebt, die je amper kent. Alleen maar de vraag of je zn vrouw moet inlichten? Ik zou heel andere dingen aan mn hoofd hebben in jouw situatie.
Bijzonder verhaal
anoniem_381792 wijzigde dit bericht op 01-04-2020 21:39
88.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO, heb je nog iets te zeggen verder?
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Dus toch nog een 1-april-grap vandaag. Gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit op de relatiepijler?
Alle reacties Link kopieren
Grap of niet, waar of niet..

Waarom zegt niemand hier iets over de vader maar richt men zich alleen op zijn vrouw? Heeft hij niet het recht om te weten dat hij, al dan niet buitenechtelijk, vader gaat worden?

Bizar. Moord en brand en “wat een hufter!” wanneer man in kwestie het kind niet zou willen erkennen. Maar nu mama de keuze maakt dat het kindje geen papa nodig heeft en papa niet zo nodig hoeft te weten dat hij papa gaat worden, is er niemand die daar ook maar een woord over rept.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk joh! 6 w en 3 d zwanger, dan is het nog zo klein dat een meetfout zo gemaakt is. Ze doen een termijnecho liefst met 10 weken, is een stuk betrouwbaarder. Dus mocht je met meer mannen (onbeschermde?) seks gehad hebben, dan zou ik ze nog niet allemaal afschrijven als mogelijke vader van je ongeboren vrucht, want die conceptie datum kan best nog eens veranderen.
Alle reacties Link kopieren
lisa_ schreef:
01-04-2020 21:02
Het feit dat hij het zonder bescherming met meerdere vrouwen doet zou voor mij een reden zijn om het te vertellen. Straks zit ze met een of andere ziekte.

TO is hierin net zo fout.
ManInVrouwenWereld schreef:
01-04-2020 21:49
Heeft hij niet het recht om te weten dat hij, al dan niet buitenechtelijk, vader gaat worden?
Nee, dat recht heeft hij niet.

Misschien loopt er ergens een tiener rond die jij hebt verwekt tijdens een vriendenvakantie op de Waddeneilanden.

Als je zekerheid wil hebben over je nageslacht dan trouw je op je 20e en blijf je je hele leven trouw aan je echtgenote. Tip: op de bible belt zijn er vrouwen te vinden die er hetzelfde over denken.
Alweer zo’n topic.
Odense* schreef:
01-04-2020 21:54
Nee, dat recht heeft hij niet.

Misschien loopt er ergens een tiener rond die jij hebt verwekt tijdens een vriendenvakantie op de Waddeneilanden.

Als je zekerheid wil hebben over je nageslacht dan trouw je op je 20e en blijf je je hele leven trouw aan je echtgenote. Tip: op de bible belt zijn er vrouwen te vinden die er hetzelfde over denken.
een recht is het niet maar een morele plicht wel
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je erbij om onveilge seks te hebben met een onbekende?
Alle reacties Link kopieren
1 april?

Maar verdiep je eens tussen het verschil in "hoe lang ben ik zwanger" en wanneer heb ik seks gehad tijdens een ovulatie. De kans dat je zwanger bent geraakt van de scharrel van 6.3 weken geleden is kleiner dan dat je zwanger bent van de scharrel van 4.3 weken geleden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Een kind heeft toch ook vragen wie zijn vader is.
Die vrouw lijkt me wel de minste zorg.

Laat jezelf eerst eens testen op soa's, om maar wat te noemen.
aikidoka schreef:
01-04-2020 21:51
Tuurlijk joh! 6 w en 3 d zwanger, dan is het nog zo klein dat een meetfout zo gemaakt is. Ze doen een termijnecho liefst met 10 weken, is een stuk betrouwbaarder. Dus mocht je met meer mannen (onbeschermde?) seks gehad hebben, dan zou ik ze nog niet allemaal afschrijven als mogelijke vader van je ongeboren vrucht, want die conceptie datum kan best nog eens veranderen.
Dat ging ik ook zeggen: een termijn echo na 6 weken? Die maken ze alleen in Noorwegen.
Alle reacties Link kopieren
Zo pril in de zwangerschap een echo krijgen is al ongebruikelijk.. maar in deze crisis vind ik het zelfs ongeloofwaardig.
Een toelichting lijk je niet te kunnen geven.. dus het zal allemaal wel :bye:
Alle reacties Link kopieren
Leuk een Carobna baby
Alle reacties Link kopieren
Het is nog steeds 1 april natuurlijk ;-)
Zwanger worden is geen wonder, maar een gevolg van onveilige seks. Als je pas 6 weken overtijd bent, kan je gewoon een pil slikken en je ben van al het gedoe af. Ik zeg doen!

En nee, dat vertel je natuurlijk niet aan zijn vrouw, ben je gek ofzo?
Odense* schreef:
01-04-2020 21:54
Nee, dat recht heeft hij niet.

Misschien loopt er ergens een tiener rond die jij hebt verwekt tijdens een vriendenvakantie op de Waddeneilanden.

Als je zekerheid wil hebben over je nageslacht dan trouw je op je 20e en blijf je je hele leven trouw aan je echtgenote. Tip: op de bible belt zijn er vrouwen te vinden die er hetzelfde over denken.

Goed zo! Denk aan de kinderen. Zo achterhaald een vader. Moeten we niet willen.

We hebben het wel over een moeder hè, of wordt dat vergeten?
Alle reacties Link kopieren
Mirole schreef:
01-04-2020 21:04
Met 6 weken een echo? Dat is wel heel vroeg.
Dit
Zeker in corona tijdperk
Beter je best doen
Handig ook als je niets voelt voor iemand, en dan onbeschermd sex hebben.
Dat is vragen om problemen. Ik zou dat gezin niet op zijn kop zetten maar hem zeker inlichten dat je zwanger ben.
Hij mag best weten dat hij (vreemd)bezig is.
Pffff mannen.
Alle reacties Link kopieren
Bij een echo tot 6w kunnen ze exact tot op de dag bepalen wanneer het kindje verwekt is. Na 6w is het minder accuraat omdat dan de genen een rol kunnen spelen ivm ontwikkeling zoals de grootte. In België doen ze ook al zo vroeg een echo. Dus hoe sneller de echo hoe stipter je de dag van verwekking kent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven