Zwanger van een getrouwde man

01-04-2020 20:22 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad , 6 weken en 3 dagen zwanger, maar werd ook verteld aan me wanneer ik ongeveer zwanger ben geraakt . Ik heb 6 weken terug paar keer gedate met een jonge man , uiteindelijk ook seks mee gehad. Maar toen de verloskundige mij vandaag vertelde wanneer ik zwanger ben geworden , weet ik 100% dat hij de vader van mijn kleine wonder.

Ik dacht ga hem gewoon opzoeken op FB en op internet wat ik over hem achter kan komen voordat ik aan hem vertel dat hij de vader is , maar ik ben dus vandaag achtergekomen dat hij gewoon getrouwd is en een gezin heeft. Ik heb totaal geen gevoelens voor hem, wil hem ook niet in mijn leven hebben ( financieel wil ik ook niks van hem ) Ik ga hem ook niet vertellen dat ik zwanger ben , maar waar ik mee zit is moet zijn vrouw niet weten dat haar man gewoon vreemd gaat ? want ik weet ook dat hij naast mij ook met andere vrouwen contact had ( dat was ook de reden dat ik hem ook niet meer wilde zien )
Bij mij werd er ook een echo gemaakt rond de zes weken.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is 1 april voorbij!
Alle reacties Link kopieren
Je moet zijn naam noteren voor je kind, en maak wat foto's, bewaar ze zorgvuldig voor als hij nieuwsgierig wordt maar ik zou niets aan de verwekker vertellen. Tenzij je een bijdrage nodig hebt. Ik zou het zelf vóór me houden. Het is ideaal als je geen onbekende man ergens hebt zitten die ooit rechten gaat opeisen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zeg dat je het kind Corona gaat noemen!
Alle reacties Link kopieren
TO?, ben je er nog?

Ik zou maar gauw aan de grote klok gaan hangen dat deze gehuwde pielemoos jou 'dit wondertje' cadeau heeft gegeven.
Lekker laten meebetalen die hap!

Misschien wil zijn echtgenote een ochtendje per week oppassen??

Oh' wacht.. het is al 2 april!
SjaanRoeispaan schreef:
02-04-2020 10:40
Zeg dat je het kind Corona gaat noemen!
:lol:
Alle reacties Link kopieren
hij heeft dus al kindeen dat zijn dan halfbroertjes/zusjes van jou kind, als ik jou kind was zou ik willen weten dat ik broers en zussen heb rond lopen..
SjaanRoeispaan schreef:
02-04-2020 10:40
Zeg dat je het kind Corona gaat noemen!
Dat vind ik nou niet echt een Scandinavische naam.
Alle reacties Link kopieren
Covid klinkt wel goed Scandinavisch.
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
01-04-2020 21:54
Nee, dat recht heeft hij niet.

Misschien loopt er ergens een tiener rond die jij hebt verwekt tijdens een vriendenvakantie op de Waddeneilanden.

Als je zekerheid wil hebben over je nageslacht dan trouw je op je 20e en blijf je je hele leven trouw aan je echtgenote. Tip: op de bible belt zijn er vrouwen te vinden die er hetzelfde over denken.
Veelzeggend dat je alleen dit stukje uit mijn post pikt om op te reageren.

(FYI: Ik weet dat een man dat recht wettelijk niet heeft.)

retrostar schreef:
02-04-2020 10:03
Je moet zijn naam noteren voor je kind, en maak wat foto's, bewaar ze zorgvuldig voor als hij nieuwsgierig wordt maar ik zou niets aan de verwekker vertellen. Tenzij je een bijdrage nodig hebt. Ik zou het zelf vóór me houden. Het is ideaal als je geen onbekende man ergens hebt zitten die ooit rechten gaat opeisen.

Aah, juist ja. Dán ineens wel.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat hij met meerdere vrouwen scharrelt vind ik wel dat hij het recht heeft om te weten dat jij zwanger bent.
A. Jij rotzooide ook met meerdere mannen
B. Ja hij is getrouwd, maar wie zegt dat hij dit niet besproken heeft met zijn vrouw.

Ik heb ook een vriend die getrouwd is. 2 kinderen. Hij neukt alles wat los en vast zit. Iedereen weet dit. Zijn vrouw ook. Die overigens ook niet altijd binnen de lijntjes kleurt.
It's not just about who is REAL to your face; it's also about who stays LOYAL behind your back.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk verhaaltje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven