Aangetrokken tot een 10 jaar jongere man

02-10-2018 18:29 834 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf eind 20 en ik voel me daadwerkelijk aangetrokken tot een 10 jaar jongere jongen.
Hij weet dit en de gevoelens zijn zeer wederzijds maar ik wil dit niet althans .. mijn gevoel zegt dat we dit niet moeten doen..

Sinds we dit weten hangt er een spanning in de lucht die wij alleen zien en voelen en de rest om ons heen gelukkig niet.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
10-12-2018 10:14
Maar zijn/blijven jullie wel exclusief? Of mag hij daar gewoon ook ‘aan de slag’?
Hahahaha hij blijft lekker van mij en mij alleen. Hij heeft geen behoefte aan een ander en ik al helemaal niet. We vinden seks allebei belangrijk en dat dat minder is als je op flinke afstand van elkaar woont is natuurlijk kut maar tegenwoordig heb je skype en facetime kun je genoeg ondeugend mee zijn. En dan zijn die keren dat het wel kan natuurlijk iceing on the cake ;-)

Hij is in de mogelijkheid 1x in de 6 weken een paar dagen terug te komen, voor mij en zijn familie en hoe ik dat ga regelen moet ik vrijdag met mijn baas eens overleggen..

Ik kan thuis werken dus in die paar dagen dat hij besluit terug te komen werk ik thuis 😝
Self-love is the greatest middle finger of all time
Roodkaarsje schreef:
10-12-2018 10:44
Hahahaha hij blijft lekker van mij en mij alleen. Hij heeft geen behoefte aan een ander en ik al helemaal niet. We vinden seks allebei belangrijk en dat dat minder is als je op flinke afstand van elkaar woont is natuurlijk kut maar tegenwoordig heb je skype en facetime kun je genoeg ondeugend mee zijn. En dan zijn die keren dat het wel kan natuurlijk iceing on the cake ;-)

Hij is in de mogelijkheid 1x in de 6 weken een paar dagen terug te komen, voor mij en zijn familie en hoe ik dat ga regelen moet ik vrijdag met mijn baas eens overleggen..

Ik kan thuis werken dus in die paar dagen dat hij besluit terug te komen werk ik thuis 😝
Het is voor jou te hopen dat dit werkt. Maar dat kan toch haast niet exclusief blijven, als je erover nadenkt? 1x in de 6 weken een keertje seks?! Zo'n jonge seksgod die overloopt van testosteron?
Ik kan me voorstellen dat het op dit moment gewoon nog een kutvooruitzicht is dat hij daar in dat verre buitenland met zijn vingers, tong en pik de lokale honeys mag beroeren. Ik zou hem ook voor mezelf willen houden. Denk dat je daar moet gaan wonen om dat veilig te stellen.
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
10-12-2018 10:51
Het is voor jou te hopen dat dit werkt. Maar dat kan toch haast niet exclusief blijven, als je erover nadenkt? 1x in de 6 weken een keertje seks?! Zo'n jonge seksgod die overloopt van testosteron?
Ik kan me voorstellen dat het op dit moment gewoon nog een kutvooruitzicht is dat hij daar in dat verre buitenland met zijn vingers, tong en pik de lokale honeys mag beroeren. Ik zou hem ook voor mezelf willen houden. Denk dat je daar moet gaan wonen om dat veilig te stellen.
Zeker weten doe je het nooit, dus garanties heb je niet. Als blijkt dat het niet werkt hebben we het op zijn minst geprobeert. En heus zelfs voor mij is 1x op de 6 weken veel en veel te weinig maar weetje we zijn gek op elkaar en willen zien hoe dit werkt. En werkt het niet dan weten we allebei dat elkaar loslaten het enige is wat we kunnen doen
Self-love is the greatest middle finger of all time
Roodkaarsje schreef:
03-12-2018 20:49
Oh jongens.. dit is gewoon zo lief..

Mijn Mr lief en ik, we werken in het zelfde gebouw dat onderverdeeld is in flexplekken en een hele afdeling die gehuurd is door het bedrijf waar ik voor werk en vandaag was mijn eerst werkdag weer na mijn operatie.

En mijn Mr Lief was er vandaag niet maar ik kreeg wel een bos bloemen in mn handen gedrukt van mijn baas met een kaartje: liefste lief, ik wens je een fijne dag vandaag, als je thuis komt zal een bezorger eten brengen. Ik ben gek op je! Dikke kus

Om 18.15 kwam ik thuis en om 18.30 ging mijn deurbel: een deliveryguy met sushi :biggrin:

hij zat op school dus kon hem niet bellen maar jeeezzz :love: :flirting: ik wist niet dat het zo’n romanticus was..

Nu lig ik in bed en wil ik eigenlijk dat hij vanavond lekker naast me kruipt maar helaas, wachten tot woensdag
LOVE IT!!! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Mombe schreef:
10-12-2018 20:40
LOVE IT!!! :heart:
Ja lief he! :flirting: hij weet precies hoe hij zijn vrouwtje mag plezieren ;-)

Nee zonder gekheid het is fijn om zo eens verwend te worden zonder erom te moeten vragen. En hoewel ik echt van plan was nooit voor zo’n jong gastje te vallen ben ik echt keihard op mn bek gegaan en zou hem voor geen goud willen missen. Maarja gaat gebeuren in Januari helaas :cry:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Naar mijn mening zouden meer vrouwen een jonge partner moeten hebben. Maarja, dat zeg ik waarschijnlijk alleen maar omdat ik zelf zo dol ben op vrouwen die veel ouder zijn als ik.

Mijn huidige vriendin is 21 jaar ouder dan mij.
Alle reacties Link kopieren
Geen-Gebruikersnaam schreef:
10-12-2018 23:33


Mijn huidige vriendin is 21 jaar ouder dan mij.
dan ik :whip:
(beetje strenge vrouw vind je dan vast ook wel fijn)
Alle reacties Link kopieren
Geen-Gebruikersnaam schreef:
10-12-2018 23:33
Naar mijn mening zouden meer vrouwen een jonge partner moeten hebben. Maarja, dat zeg ik waarschijnlijk alleen maar omdat ik zelf zo dol ben op vrouwen die veel ouder zijn als ik.

Mijn huidige vriendin is 21 jaar ouder dan mij.
21 jaar vind ik in mijn geval wel een beetje veel.. zou betekenen dat ik een 9 jarige aan de haak zou slaan of iemand van 50+ allebei niet zo mijn ding :P

Nee zonder gekheid als jij gelukkig bent en je vriendin ook is het prima toch.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Toch jammer roodkaarsje, maar begrijpelijk en niet onverwachts dat hij voor zijn sport kiest.
Ik ben benieuwd hoe het jullie gaat vergaan op termijn. Ik zou hem opsluiten in je slaapkamer tot vertrek hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
10-12-2018 10:44


Ik kan thuis werken dus in die paar dagen dat hij besluit terug te komen werk ik thuis 😝
hoop dat je baas niet meeleest hier, anders heb je ineens heel veel vrije dagen
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
11-12-2018 15:44
hoop dat je baas niet meeleest hier, anders heb je ineens heel veel vrije dagen
Mijn baas vind dat echt niet erg hoor. Hij weet wat hij aan mij heeft en dat mijn werk altijd af is als het af moet zijn.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
kapow schreef:
11-12-2018 15:40
Toch jammer roodkaarsje, maar begrijpelijk en niet onverwachts dat hij voor zijn sport kiest.
Ik ben benieuwd hoe het jullie gaat vergaan op termijn. Ik zou hem opsluiten in je slaapkamer tot vertrek hahahaha.
Hahaha ja als dat eens zou kunnen, opsluiten ;) nee zonder gekheid het is zeker jammer dat hij voor zijn sport kiest maar zo’n kans krijg je maar 1x voor het eerst en dan moet je hem grijpen.

Wat dat voor ons betekend zullen we wel zien. De intentie om ervoor te zorgen dat het ook op lange afstand goed werkt is er dus nu moet de praktijk het werk verder doen. Makkelijk zal het zeker niet zijn en ik denk dat communicatie het belangrijkste is.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Nou , hij is 18+ dus ik zou zeggen sleep hem het bed in.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
11-12-2018 18:33
Nou , hij is 18+ dus ik zou zeggen sleep hem het bed in.
Inmiddels hebben we meer dan alleen seks ;)
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Vanaf vanmiddag heb ik de titel Tante in de pocket! Mijn lieve broer(tje) is papa geworden van Floris. :flirting: hij heeft wel zover we nu kunnen oordelen de looks van mn schoonzusje (Thank god:p)

Sorry dit past eigenlijk niet in dit topic maar he, wilde dit heugelijke feit met jullie delen. :biggrin:

Mr lief heeft meteen voor mijn schoonzusje een boeket met bloemen langsgestuurd haha! Te lief!

We kunnen helaas pas vrijdag samen op bezoek want ik heb gewoon werkstress atm :facepalm: lange dagen, weinig tijd en zoveel te doen. De baas van het bedrijf waar ik nu alles voor in kaart aan het brengen ben is een ware tiran naar zn personeel, dus ik snap wel dat veel mensen weglopen .. ik heb er gelukkig geen last van maar ik hoorde bij toeval een niet zo’n gezellig functioneringsgesprek vanmiddag
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
12-12-2018 23:16

Mr lief heeft meteen voor mijn schoonzusje een boeket met bloemen langsgestuurd haha! Te lief!
Gefeliciteerd! Maar kent je lief je schoonzusje dan? Hij is wel erg zoet hoor.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
14-12-2018 09:36
Gefeliciteerd! Maar kent je lief je schoonzusje dan? Hij is wel erg zoet hoor.


Dankje! Ik ben ook heel blij voor ze :flirting:

Broer en schoonzusje en mr Lief hebben elkaar nog niet ontmoet maar broer en schoonzusje weten wel van hem af. Ze willen hem graag zien dus vandaar dat hij vanmiddag met me mee komt ;-)

Mr lief vind familie belangrijk, wilde attent zijn en vind dat net bevallen vrouwen te weinig aandacht krijgen dus speciaal alleen voor mijn schoonzusje iets kleins want alles draait toch alleen maar om de baby :hihi:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn neefje is zo’n leuk mannetje.. lichte blonde haartjes, het wipneusje van mijn broer :heart: ik krijg er babykriebels van haha.

Overigens was de ontmoeting van mn broer en schoonzusje met mijn mr Lief zo fijn :flirting: mijn broer en mr Lief hebben hun gemeenschappelijke passie gevonden :( gamen op de ps4, heb er smakelijk om gelachen toen ze tegen elkaar fifa aan het spelen waren. Mijn schoonzusje zei al: voor mr Lief gaat naar het buitenland gaat is de controller minstens een keer gesneuveld :rofl:

Na het bezoekje heb ik mr Lief afgezet op de training en ben ik een avondje met vriendinnetjes naar de bios gegaan. Toen mr Lief weer opgehaald en die ligt nu lekker te snurken en ik kom niet in slaap :@@:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Fijn dat het nog steeds goed gaat. Bij gebrek aan slaap.... :sheep:
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
15-12-2018 03:12
Fijn dat het nog steeds goed gaat. Bij gebrek aan slaap.... :sheep:
Jaa, het gaat heel makkelijk, zonder stress, zonder drama, heerlijk. Genieten met een grote G ;)

Ik heb mijn ‘ ik kan niet slapen’ probleem anders opgelost .. ik heb meneer ‘ ik snurk niet’ wakker gemaakt en toen zijn we andere dingen gaan doen :proud:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Monopolie natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
15-12-2018 15:08
Monopolie natuurlijk.
Rummikub is meer mijn ding.. :yes:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Wat een mooi verhaal :heart:
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-12-2018 17:37
Wat een mooi verhaal :heart:
Dank Julus :heart: we doen ons best om er iets van te maken samen. En ondanks onze verschillen blenden we heel lekker samen!
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Aangezien dit een topic in de sekspijler is even een vraag.

Ons seksleven is meer dan goed en ik heb echt niets te klagen. Zelfs in vluggertjes krijgt hij me klaar :facepalm: :P Maar aangezien hij dus over een paar weken weggaat .. hebben jullie ervaring met camseks bv? If so, hoe? Ga je dan met je telefoon lekker liggen facetimen? Blijft het bij wat geile smsjes over en weer door de dag?

We sexteksten nu ook wel eens door de dag maar dan weet ik ook dat er na die geile opbouw ook echt daadwerkelijk actie komt maar dat is dan natuurlijk niet zo.

Boh over geile lekkere seks gesproken, hij zou vanmorgen een wedstrijdje moeten spelen maar die ging vanwege de tegenstander niet door en ik lag nog lekker te slapen toen ik twee warme handen onder mn shirtje voelde kruipen en zijn lekkere zachte lippen in mijn nek en hij weet dat ik daar dan zo instant geil van word dat hij alles met me kan doen. Voor ik het wist waren we in een vrijpartij zoals ik die nog niet kende. Zijn vingertopjes over mijn lijf van boven naar beneden, zijn heerlijke zoen en zijn zacht gekreun in mn oor, my god haha! Ik kan echt genieten als ik hem hoor smachten, als ie me beveelt hem te plezieren en ik dan net stop voor hij zelf klaarkomt (doe ik een keer of 3, hij word dan echt helemaal wild, hij doet hetzelfde overigens) .. dan lekker over m heenkruip en we dan heel rustig liefdevol doorgaan tot het eind ..

En dan net nog voor hij naar huis gaat een snel vluggetje door me heel ordinair tegen de keukentafel aan te zetten..

Ik ga dit zo zo missen :|
Self-love is the greatest middle finger of all time

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven