Algemeen seksdates-zoek-tip-topic.

24-01-2019 20:27 416 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht, ik maak even een speciaal topic aan voor dit onderwerp omdat "minnaar" en "parenclub" nogal eens oneigenlijk gebruikt worden voor dit doeleinde.

Op dit topic kun je terecht met vragen, tips en tricks over seks-dating sites. Je mag vragen maar niét hengelen. Vind ik ook jammer maar dat is nu eenmaal een vivaregel. Iedereen is welkom.
Ook als je interesse hebt in een trio, een kwartet of een octet ben je hier welkom maar nogmaals, niét om te hengelen, het gaat puur om het uitwisselen van ervaringen en het delen van tips.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net uit een lange relatie (van voor Tinder) en ben voorlopig absoluut niet op zoek naar een nieuwe relatie, maar ik heb natuurlijk wel mijn behoeftes. Ik word niet heel blij van alle Tinder verhalen van vriendinnen, dus ik lees even mee voor andere opties.. Leuk topic :-)
Alle reacties Link kopieren
Loes, volgens mij is het vooral een kwestie van goed selecteren en naar je alarmbellen luisteren. Tinderen heb ik zelf nog nooit gedaan maar ik heb altijd met veel plezier gedate via de daarvoor bestemde sites.

Date met trioman staat, opgepikt van second love. En er komt steeds meer op de "bucketlist".. :whistle:
...
Loes10 schreef:
28-01-2019 21:23
Ik word niet heel blij van alle Tinder verhalen van vriendinnen, dus ik lees even mee voor andere opties.. Leuk topic :-)
Dag Loes, Tinder kan erg onpersoonlijk zijn. Voor one-night-stand kan het OK zijn, maar zelf vind ik het fijner elkaar op spontanere manier te treffen voor iets langer. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
In wezen is elke online vorm van contact maken onpersoonlijk, staat compleet los van het feit of het om een ons zou gaan of om iemand voor langere tijd. De kunst is om via het geschreven woord jezelf te laten zien en het op die manier persoonlijk te maken zodat de ander getriggerd en nieuwsgierig wordt.

Ik zou niet weten hoe ik op een "spontane" manier aan een sekspartner zou moeten komen, in de kroeg kom ik niet zo heel veel meer en op mijn sportschool komen alleen vrouwen! ;-D
Ik vind tinder of welke app of site dan ook juist lekker duidelijk, iedereen weet waarom hij of zij er zit en dat maakt het heel open en doelgericht.
...
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Heb zelf sinds een paar maanden een minnaar en we (vooral ik) zijn bezig onze grenzen te verruimen. We hebben afgesproken dat ik online een account ga openen om zo iemand te vinden die graag met ons nieuwe avonturen aan wil gaan. Heb een niet-betaald account op Bilove maar ik merk dat dat vooral vrouwen zijn die graag ook een echte vriendschap+ zoeken met een vrouw. Heb zelf nog geen ervaring met een vrouw dus ik durf nu gewoon nog niets te beloven . Andere optie is SDC, die zie ik op het forum vaker voorbij komen. Minnaar is hier bekend mee en ik ga me daar vanavond maar eens in verdiepen.
Iemand nog andere goede tips?
Laugh more, regret less
Alle reacties Link kopieren
Ik heb samen een profiel op 2nd love aangemaakt voor een 2e man.
Ik ben benieuwd :)
Alle reacties Link kopieren
Op bi-love is het mij niet gelukt een triodame te vinden, de meesten hebben ook in hun profiel staan dat ze geen zin hebben in een trio. Ze gaan idd vaak voor een vriendin met benefieten. Ik zit daar zelf ook niet zo op te wachten al snap ik het wel.

Gistermiddag even met trioman gebeld, wat een leuke vent zeg. Natuurlijk vroeg hij tussen neus en lippen door even of ik ook als single date maar helaas helaas. Gaat niet gebeuren.
...
Leuk juist een vriendin met grote benefieten. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
31-01-2019 11:14
Leuk juist een vriendin met grote benefieten. :hihi:
:lol:
We hebben via Tinder twee keer een leuke vrouw mogen ontmoeten voor een 'trio'.

Beide dames hadden nog nooit een trio meegemaakt en waren razend nieuwsgierig. Ons doel is om als stel de dame heel erg welkom te laten voelen en op het gemak te stellen. Kan me voorstellen dat het anders voor een vrouw(alleen) niet gemakkelijk is tegenover een stel dat elkaar door en door kent.

Ik zet trio ook tussen haakjes want beide keren is het bij soft gebleven.. elkaar heerlijk masseren, zoenen, en verder... Relaxen moet de boventoon voeren, het gaat ons om de hele beleving.
Eén dame hebben we twee keer getroffen daarna kreeg ze een relatie.

Via SDC ook een stel ontmoet. Dat was een hele bijzondere avond! Verder vonden we SDC lastiger in het leggen van contact. Misschien binnenkort Tinder maar weer eens aanslingeren en proberen een beetje anoniem een klik te krijgen met iemand.
Jammer dat Tinder een platform is voor relationele doeleinden en er geen andere app is.
Ik heb donderdag mijn eerste date met een vrouw en ik vind het ENG!
Oh on topic: Tinder lijkt dus wel te werken
Alle reacties Link kopieren
Oooooh, dapper van je!
Hartstikke eng man!

Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren!

Wij hebben vrijdag een trio met SecondLoveman. Nah, eigenlijk heb ik een date met 2 SLmannen dus! :biggrin:
...
Leuk! Dat lijkt me ergens nog minder eng, als je één van de twee goed kent.
Murrmurr schreef:
24-01-2019 22:21
Leuk! Ik date nooit maar ben nieuwsgierig en vroeg me af: Hoe doen bi-vrouwen dat? Is daar een soort Tinder voor?
Dat werkte bij mij nooit. Het gaat bij mij net als bij mannen, je komt iemand tegen, denkt ‘nou, wat leuk!’ En dan merk je wel of dat wederzijds is. En dan vind ik het altijd wel ingewikkeld of je gewoon een erg vriendelijke dame voor je hebt die geïnteresseerd is in een vriendschap, of een potentiële date. Ik heb ook weleens gehad dat ik écht dacht met een verschrikkelijk heteroseksuele vrouw te maken te hebben, maar dat bleek dan later toch anders te liggen. Maar goed, soms dachten ze dan zelf ook dat ze verschrikkelijk heteroseksueel waren :P

Spannend je date!
Alle reacties Link kopieren
Een trio is ook niet eng! En inderdaad, er wordt heel goed op me gepast. ;-D
...
Thordis* schreef:
04-02-2019 13:54
Dat werkte bij mij nooit. Het gaat bij mij net als bij mannen, je komt iemand tegen, denkt ‘nou, wat leuk!’ En dan merk je wel of dat wederzijds is. En dan vind ik het altijd wel ingewikkeld of je gewoon een erg vriendelijke dame voor je hebt die geïnteresseerd is in een vriendschap, of een potentiële date. Ik heb ook weleens gehad dat ik écht dacht met een verschrikkelijk heteroseksuele vrouw te maken te hebben, maar dat bleek dan later toch anders te liggen. Maar goed, soms dachten ze dan zelf ook dat ze verschrikkelijk heteroseksueel waren :P

Spannend je date!
Ik kom afgezien van een enkele zoenpartij/wc-actie in de kroeg nooit iets tegen haha.

Ik heb wel een heel duidelijk profieltekstje op Tinder want anders moet je steeds opnieuw uitleggen dat je geen relatie wil, en sommigen willen dat juist wel en worden moe van mensen zoals ik. Handige is dat het doel van de date vooraf duidelijk is, daar kan geen misverstand over bestaan. Maar daarom vind ik het ook weer heel spannend. We hebben in een heel leuk cafétje afgesproken om wat te eten en drinken samen.
Murrmurr schreef:
04-02-2019 14:09
Ik kom afgezien van een enkele zoenpartij/wc-actie in de kroeg nooit iets tegen haha.

Ik heb wel een heel duidelijk profieltekstje op Tinder want anders moet je steeds opnieuw uitleggen dat je geen relatie wil, en sommigen willen dat juist wel en worden moe van mensen zoals ik. Handige is dat het doel van de date vooraf duidelijk is, daar kan geen misverstand over bestaan. Maar daarom vind ik het ook weer heel spannend. We hebben in een heel leuk cafétje afgesproken om wat te eten en drinken samen.
Bij mij kwam er geen kroeg aan te pas. Werk is een goede gebleken :P en via via op feestjes van bekenden enzo

Tinder vond ik gedoe. Er kwam regelmatig een extra man uit de hoge hoed en bleek het een trio te moeten worden
Thordis* schreef:
04-02-2019 14:16
Bij mij kwam er geen kroeg aan te pas. Werk is een goede gebleken :P en via via op feestjes van bekenden enzo

Tinder vond ik gedoe. Er kwam regelmatig een extra man uit de hoge hoed en bleek het een trio te moeten worden
Oh dat moedig ik juist aan :proud: Werk gaat hem niet worden hier, iedereen is bezet. Ook krijg ik irl meer aandacht van twintigers en veertigers dan van dertigers merk ik, mensen van mijn leeftijd zijn erg gefocust op nestelen.
Murrmurr schreef:
04-02-2019 14:19
Oh dat moedig ik juist aan :proud: Werk gaat hem niet worden hier, iedereen is bezet. Ook krijg ik irl meer aandacht van twintigers en veertigers dan van dertigers merk ik, mensen van mijn leeftijd zijn erg gefocust op nestelen.
Ik héb al een leuke man. En daar waren de dames dan weer niet voor in, die zochten echt een extra als ‘verrassing’ voor hun kerel. En dat hoeft dan weet niet. Alletwee je man meenemen vonden ze dan ook weer een bruggetje te ver. En ik vind een trio ook echt iets anders dan seks met een vrouw alleen. Als dat is wat ik zoek dan zet ik het wel in mijn profiel.

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben 35 en ik kom juist heel veel mensen van mijn leeftijd tegen die niet zo bezig zijn met settelen.
Thordis* schreef:
04-02-2019 14:24
Ik héb al een leuke man. En daar waren de dames dan weer niet voor in, die zochten echt een extra als ‘verrassing’ voor hun kerel. En dat hoeft dan weet niet. Alletwee je man meenemen vonden ze dan ook weer een bruggetje te ver. En ik vind een trio ook echt iets anders dan seks met een vrouw alleen. Als dat is wat ik zoek dan zet ik het wel in mijn profiel.

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben 35 en ik kom juist heel veel mensen van mijn leeftijd tegen die niet zo bezig zijn met settelen.
Oh dan bevind jij je in leukere kringen. Ik ben 34 en woon tijdelijk in het buitenland. Ik werk hier met 24 mensen (van allerlei leeftijden) waarvan behalve mij 2 vrijgezel. Mijn date heeft een leuke fwb (met naar verluidt een heel goed lichaam) en ik heb ook nog ergens een scharrel die zich enthousiast aan zou sluiten. We houden beide als opties achter de hand maar het leek ons leuker om eerst met z'n tweetjes te kijken of het klikt.
Murrmurr schreef:
04-02-2019 14:28
Oh dan bevind jij je in leukere kringen. Ik ben 34 en woon tijdelijk in het buitenland. Ik werk hier met 24 mensen (van allerlei leeftijden) waarvan behalve mij 2 vrijgezel. Mijn date heeft een leuke fwb (met naar verluidt een heel goed lichaam) en ik heb ook nog ergens een scharrel die zich enthousiast aan zou sluiten. We houden beide als opties achter de hand maar het leek ons leuker om eerst met z'n tweetjes te kijken of het klikt.
Veel plezier!
Dank je :shame: :peep:
Murrmurr schreef:
04-02-2019 12:17
Ik heb donderdag mijn eerste date met een vrouw en ik vind het ENG!
Veel plezier geniet er van dan zal het best goedkomen 👍
Fijn dat sommigen vorderingen maken! Bij mij wordt het Valentijn in de fitness vieren, me op die manier in het zweet werken... tenzij zich last-minute nog iets aandient wat me wakker houdt die nacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven