Allebei weinig behoefte aan seks?

03-07-2020 14:09 30 berichten
-
anoniem_399478 wijzigde dit bericht op 03-07-2020 19:31
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als jullie er beide goed bij voelen dan is het prima toch?
Alle reacties Link kopieren
Prima toch als dit voor jullie beide goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, je omschrijft zelf al dat jullie je op een andere manier al intiem en intens verbonden voelen. Niks mis mee denk ik.
Maar waar baal je van?
Mis je de seks?
Mis je de behoefte aan seks?
Of ben ben je bang dat er iets niet klopt aan jouw relatie??
Er zit toch ergens onzekerheid of onvrede bij je, anders maakte je dit topic niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Prima toch? Ga geen problemen zoeken als ze er niet zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
klinkt ideaal eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Is het nu wel of niet een probleem voor jou of je partner TO??
Alle reacties Link kopieren
Ga inderdaad geen problemen zoeken die er niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Had jou vriend dit ook aan het begin van de relatie?
Alle reacties Link kopieren
Zolang jullie er over kunnen praten en er verder verbondenheid is is het prima toch?
Vroeg me alleen af hoe anderen dit zien!
Alle reacties Link kopieren
TheCookies schreef:
03-07-2020 16:20
Vroeg me alleen af hoe anderen dit zien!
Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Nooit stoppen met de pil dus to..
Het is wel een issue op de een of andere manier anders denk je er niet over na en open je geen topic.
Alle reacties Link kopieren
Prima als je hier beide happy mee bent. Sex is so overrated.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
febag schreef:
03-07-2020 16:29
Het is wel een issue op de een of andere manier anders denk je er niet over na en open je geen topic.
Hoezo? haar issue kan ook gewoon zijn dat ze teveel bezig is met wat anderen ergens van vinden en dat ze dit bijvoorbeeld onder vriendinnen niet durft te vertellen. Dat staat in principe los van welk onderwerp dat is.
Roseaux schreef:
03-07-2020 16:41
Hoezo? haar issue kan ook gewoon zijn dat ze teveel bezig is met wat anderen ergens van vinden en dat ze dit bijvoorbeeld onder vriendinnen niet durft te vertellen. Dat staat in principe los van welk onderwerp dat is.
Kan het issue zijn ja. Ik stel toch dat het op de een of andere manier een issue is, niet wat het issue inhoudt?
Alle reacties Link kopieren
febag schreef:
03-07-2020 16:44
Kan het issue zijn ja. Ik stel toch dat het op de een of andere manier een issue is, niet wat het issue inhoudt?
Oké verkeerd geïnterpreteerd dan, ik dacht dat je stelde dat de frequentie waarmee ze seks hebben dan per se op de een of andere manier toch het issue zou moeten zijn. Excuses en bedankt voor de opheldering.
Het was om TO aan het denken te zetten in tegenstelling tot al die dooddoeners er voor. Het kan zijn dat jouw suggestie het issue is maar misschien ook iets anders.
Oh ik zie nu dat Pindakaasjes het ook al opperde, dat had ik gemist.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook ideaal klinken. Heel liefdevol en aan elkaar verbonden. Plus wanneer jullie beide zin hebben seks.
Super.
Alle reacties Link kopieren
TheCookies schreef:
03-07-2020 16:20
Vroeg me alleen af hoe anderen dit zien!

Als je belangstelling hebt naar hoe anderen iets zien, is zelf meedoen op je eigen topics misschien wel handig.
Je bent binnen 24 uur 3 topics gestart. De laatste 2 zelfs binnen 10 minuten na elkaar.
Vervolgens kijk je er niet echt naar om...
Ik kan niet namens anderen spreken, maar mij motiveert het in ieder geval niet om écht op je in te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat is weinig behoefte aan seks? Hoe vaak doen jullie het nog?

Dit is voor iedereen verschillend en zolang jullie allebei er blij mee zijn dan is het prima.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat wanneer jullie eenmaal seks hebben dat je dan wel intens geniet. Misschien is het een idee om af te spreken dat je het eens per week of eens per 2 weken op een vast tijdstip doet? Tenzij jullie zo het beiden prima vinden natuurlijk. 🙂
Do you want to be right? Or happy?
Als je je wel begeerd voelt en hij ook, prima. Ik zou zo niet mijn twintiger tijd willen doorbrengen maar ieder zijn eigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven