BDSM, voor de liefhebbers - deel V

19-09-2017 19:02 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
sweet_concubine wijzigde dit bericht op 19-09-2017 20:00
14.65% gewijzigd
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Oei Raam, hij is echt heel verkeerd bezig, ik ben het eens met de dames dat je het beste een dossier op kan bouwen en melding bij de politie kan doen voor het geval dat. Beter dat je het niet nodig hebt dan dat je het niet doet en wel nodig gaat hebben.
En heel veel sterkte, hij maakt het aan een kant wel moeilijker voor je zo. Hou voor ogen dat dat ook zijn bedoeling is, als dat het makkelijker voor je maakt. En fijn dat je huisgenoot er vanavond weer is.

@moppie, jij ook heel veel sterkte. Ik ken het gevoel, had het na mijn laatste relatiebreuk ook zo erg. Maar het wordt beter. Ik zag huilen als verdriet dat mijn lichaam verliet, met iedere druppel werd het verdriet en de pijn weer ietsje minder, tot het verdwenen was.

@sumisa, jij ook heel veel sterkte. Het is ook niet fijn om terug te kijken op zo veel dingen die eigenlijk niet klopten, maar waarvan je toen dacht dat zo hoorde, want dat zei je D tenslotte.

Ik sluit me ook bij Rooss, Marana en Tardis aan, dat het zo fijn is om een D te hebben die echt om mijn welzijn en mijn grenzen denkt, in mijn ogen is dat toch wel een teken van liefde en respect.

En welkom Aurora!
Alle reacties Link kopieren
Moondream schreef:
13-02-2019 11:02

Ik sluit me ook bij Rooss, Marana en Tardis aan, dat het zo fijn is om een D te hebben die echt om mijn welzijn en mijn grenzen denkt, in mijn ogen is dat toch wel een teken van liefde en respect.

En welkom Aurora!
Bedankt allemaal!
Je zegt het mooi, ik kan me voorstellen dat, wanneer er zulke intense emoties in het spel zijn, de pieken maar helaas ook de dalen heftiger zullen zijn. Maar dan nog zit er een grens aan wat acceptabel is als je wel in zo'n dal terecht komt. Wat ontzettend jammer om te lezen dat er hier meerdere exen zo onzorgvuldig mee om gaan... Heel veel sterkte, ik bewonder hoe jullie zo sterk voor jezelf kunnen blijven staan!
Welkom Aurora,

Hier gaat het wel beter. Het niet hebben van contact versnelt inderdaad het verwerkingsproces.
Ik wil de andere meiden nog even heel veel sterkte wensen. :hug:
Kleine update van mij omdat jullie me zo gesteund hebben, dus wil jullie op de hoogte houden. Gister avond beladen met boze tekst berichten. Vanochtend meerdere spraak berichten dat we ons vanaf nu op positiviteit focussen en hoe we nu verder zullen gaan. Een mooie Valentijn gif erbij met: "We komen hier liever mooier en beter uit". Ik heb alles genegeerd, hij houdt een monoloog. Dus nu heb ik hem geblokkeerd. Dat doet pijn, maar dit is echt niet meer ok. Ik zeg wel ene oor in, andere uit. Maar ik hoor het toch allemaal. Ik wil hier niet mee dealen. Ik weet niet of hij me nu op andere manier gaar proberen te bereiken of niet. Maar ik weet niet meer hoe ik duidelijker kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pfff heftig en creapy Raam. Die man heeft geen plaat voor zijn kop, maar de complete Chinese muur. :hug:

Ik hoop dat hij je nu met rust laat 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je hem geblokkeerd hebt, hier is niets meer mee aan te vangen.
Ik hoop echt heel erg dat hij je met rust laat, heb je evt andere kanalen ook afgesloten?

Wat een rare man, echt...

Ik heb een heerlijk valentijnscadeau bij mijn Lief laten bezorgen, onze eigen paardeharen zweep. Is het al vrijdag??
...
Vervelend Raam, maar je bent op de goede weg.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
14-02-2019 11:58
Goed dat je hem geblokkeerd hebt, hier is niets meer mee aan te vangen.
Ik hoop echt heel erg dat hij je met rust laat, heb je evt andere kanalen ook afgesloten?

Wat een rare man, echt...

Ik heb een heerlijk valentijnscadeau bij mijn Lief laten bezorgen, onze eigen paardeharen zweep. Is het al vrijdag??
Yep :-)
Geniet ervan straks!
Alle reacties Link kopieren
Hier een paar hele pittige dagen achter de rug. Na 88 uur op m’n handen te hebben gezeten toch weer gemaild. Ik moest antwoorden hebben. Voel me wel een beetje al de ex van RaamOpen...

Maar ik heb nu de antwoorden die ik nodig heb om los te kunnen laten.
Hij ziet met die andere vrouw een toekomst voor zich en heeft altijd geweten dat hij dat met mij niet voor zich zag omdat onze relatie niet vervullend en diep genoeg was.
Ik kan het me nog steeds nauwelijks voorstellen. Maar dit is in ieder geval helder en neemt al mijn illusies weg - die me nog aan hem verbonden hielden - dat hij voor haar kiest omdat hij wegloopt voor (een deel van) zichzelf.

Ik heb hem wel gevraagd hoe hij het dan al die tijd tussen ons heeft kunnen laten bestaan en zelfs gevoed heeft en mijn twijfels en vragen heeft afgedaan met (valse, zo blijkt nu) geruststellingen. Dat noemde hij ‘onnadenkend en slorig, maar het was niet kwaadaardig’. Ik heb hem laten weten dat ik het wreed vind en minstens grenzend aan kwaardaardigheid.

Een vriendin zei: in de rechtbank zouden ze dit ‘ernstig verwijtbaar handelen’ noemen. En dat weet ze nog niet eens van onze BDSM-relatie... Waardoor hij het alleen maar intenser en intenser heeft laten worden.

Ik vertrouwde hem met alles wat ik in mij had. En alleen al het feit dat ik een bedtijd had en die moest rapporteren, maakte dat ik elke dag wel aan hem moest denken... En nog allerlei andere regels.
Dat neem ik hem enorm kwalijk.

Ik was zo van hem... met huid en haar. Met hart en ziel. En dan classificeert hij dat als niet vervullend en diep genoeg... Hoe fucking veel dieper kan het gaan?
Ik blijf het bizar en onvoorstelbaar vinden.
Maar goed, blijkbaar heeft hij vooral aan zichzelf gedacht. Hoewel ik die gedachte nauwelijks kan denken zonder me schuldig te voelen...

Het blijft pijn doen, mezelf overeind houden, de dag doorkomen is een worsteling. Laat staan echt iets nuttigs doen. En ik hoop dat de pijn gaat zakken, want ik vind het onverdraaglijk.
Dat het over is
Dat het tussen ons voor hem nooit was, wat het voor mij was
De gedachte dat hij nu met haar is
En blijkbaar van haar houdt...
Alle reacties Link kopieren
Welkom Aurora!
O moppie wat ontzettend naar. Vergelijk jezelf alsjeblieft niet met Jan. Je hebt op je handen gezeten en daarna gevraagd om wat je nodig had. Je hebt gedn dagenlange tirade aan berichten gestuurd. Zelfs het verschil tussen het ergens willen doen en het daadwerkelijk doen maakt een enorm verschil. Heel veel liefs voor jou. :heart:
Alle reacties Link kopieren
:hug: Moppie

Er is helemaal niks mis om te vragen om wat je nodig, als dat je helpt om af te sluiten. Dat is een heel groot verschil met Jan.

Het antwoord is wel echt heel kut, maar hopelijk helpt het je om af te sluiten 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Moppie, wat goed dat je om duidelijkheid gevraagd hebt! En je hebt 'm gekregen. Ik heb het vermoeden (maar dat vul ik compleet en geheel in) dat hij een Ds niet als relatiebasis ziet. Ik heb vaker gesprekken over specifiek dit onderwerp gehad, veel mensen zien een Ds niet als volwaardige basis voor een relatie maar als iets dat ze er naast doen. Je was van hem maar hij niet van jou, al voelde dat voor jou wel zo.
Ik weet niet of kwaadaardigheid een rol heeft gespeeld, het zou heel goed zo kunnen zijn dat hij volledig achter zijn handelen stond, hij ging het echt aan met je, gaf een groot stuk van zichzelf maar voelde daarin niet voldoende basis voor de toekomst.

Feit blijft dat jij te dealen hebt met de pijn en het gemis. Misschien is het makkelijker voor je nu je wat antwoorden hebt, ik hoop het zo!
...
Alle reacties Link kopieren
Wat een verdriet.. en wat een heftig verhaal Raam! Echt ellendige situatie, ik hoop dat je zorgt dat je veilig bent en dat hij snel een beetje bedaart.

Sterkte Raam en Moppie en susima!
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
15-02-2019 12:27
Moppie, wat goed dat je om duidelijkheid gevraagd hebt! En je hebt 'm gekregen. Ik heb het vermoeden (maar dat vul ik compleet en geheel in) dat hij een Ds niet als relatiebasis ziet. Ik heb vaker gesprekken over specifiek dit onderwerp gehad, veel mensen zien een Ds niet als volwaardige basis voor een relatie maar als iets dat ze er naast doen. Je was van hem maar hij niet van jou, al voelde dat voor jou wel zo.
Ik weet niet of kwaadaardigheid een rol heeft gespeeld, het zou heel goed zo kunnen zijn dat hij volledig achter zijn handelen stond, hij ging het echt aan met je, gaf een groot stuk van zichzelf maar voelde daarin niet voldoende basis voor de toekomst.

Feit blijft dat jij te dealen hebt met de pijn en het gemis. Misschien is het makkelijker voor je nu je wat antwoorden hebt, ik hoop het zo!
Mooi inzicht Rooss. Thanks. Dat past wel bij hoe hij dingen beschrijft. Ik blijf het een lastige kronkel vinden, maar klinkt wel ‘logisch’.

De antwoorden maken het aan een kant pijnlijker. Maar kan nu wel wat gemakkelijker afstand houden, heb ik het idee. Omdat het geen zin meer heeft om te blijven trekken. En ik het hem ook gun dat hij gelukkig is/wordt.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
15-02-2019 12:10
:hug: Moppie

Er is helemaal niks mis om te vragen om wat je nodig, als dat je helpt om af te sluiten. Dat is een heel groot verschil met Jan.

Het antwoord is wel echt heel kut, maar hopelijk helpt het je om af te sluiten 💋
Lijkt het nu wel op. In ieder geval voelt het nu iets ‘logischer’ om hem los te laten.
Wat veel verdriet is er beschreven met zijn alle de laatste dagen. Ik hoop dat veel van jullie ook gewoon een heel liefdevol weekend gaan beleven met partners, vrienden of een fijne hobby. :heart:

Ik schrok me gister ochtend rond toen ik naar mijn werk ging, omdat ik er van overtuigd was dat zijn scooter voor mijn deur stond. Hij heeft een beetje een apart ding. Ik besef me achteraf dat ik me misschien dingen aan het inbeelden zijn die er niet zijn. Maar durf ook nog niet helemaal te zeggen dat het alleen fantasie was. Maar dat ik me zo gedraag vind ik eigenlijk al erg genoeg. Ik heb een vriendin gebeld en zij vertelde me later dat ze melding bij de politie heeft gemaakt, ze maakt zich zorgen door de inhoud van de spraak berichten. Ben er echt ziek van. Ik wacht het weekend nog even af, mocht ik nu nog lastig gevallen worden ga ik zelf ook melding doen. En anders ga ik er vanuit dat hij het begrepen heeft. De zon schijnt in ieder geval heerlijk.
Ik hoop voor je dat het nu afgelopen is Raam. In ieder geval wel fijn dat je vriendin zich zo om je bekommert. Hopelijk krijg je nu wat rust en kun je zelf ook wat van het weekend genieten.
Even een positief berichtje: de D/s tussen man en mij begint langzaamaan vorm te krijgen. Sinds enkele dagen geeft hij mij een uiterste bedtijd en ik vind het moeilijk, zalig, eng, rustgevend en nog wel meer. Ik voel me zo geliefd en verzorgt.

Ik voel ook steeds sterker de drang om me over te geven aan hem en voor hem te 'zorgen'.

Ik voel me weer net een verliefde puber ;-D
Dank je wel Tardis! Fijn dat je eigen man je zo laat voelen! Geniet er lekker van.
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk tardis! Hoe lang zijn jullie al samen?
Ik vind het zelf ook heel bijzonder dat we zo'n nieuwe dimensie in onze relatie mogen verkennen. Dit weekend nog, we hadden vanille seks, en opeens was daar een dominante partner die dingen uitprobeerde die hij niet eerder had gedaan. Om vervolgens heel lief te vragen of ik het wel oké vond en of hij verder mocht gaan. Ik heb hem nog net niet gesmeekt :P :whip:
@aurora ik ken hem al een goeie 10 jaar, waarvan het grootste deel een relatie. Hoelang ken jij jouw man al?

Klinkt alsof het bij jullie ook goed gaat :D houden jullie het vooral in de slaapkamer of loopt het in het dagelijkse leven ook door?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat schrikken Raam, maar wat heb jij een fijne vriendin 💋

Wat mooi om te lezen hoe het bij jullie gaat Tardis en Aurora. Leuk hoe jullie genieten en ontdekken
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Tardis, wij zijn 6 jaar samen vanaf de eerste dag dat we elkaar zagen :heart:
Wij houden het momenteel vooral in de slaapkamer, deels omdat we daar de grootste kick van krijgen. Maar ook omdat we nog wat zoekend zijn naar de juiste rollen en verhoudingen.
Toen we een paar dagen wat kleine regels uitprobeerden voelde dat nog niet fijn. Hij vond het ook onwennig, maar wel leuk.
Ik ben eigenlijk ontzettend zelfstandig en merk dat ik me in het dagelijks leven (nog?) niet onderdanig op wil stellen omdat ik dan juist de meer dominante van ons twee ben. Best verwarrend dus dat ik het in de slaapkamer zo tegenovergesteld beleef. En dat is niet erg maar dat maakt wel dat we het voorlopig rustig aan doen.
Des te leuker als dergelijke spontane acties opeens enorm goed blijken te bevallen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
@Aurora Kan me voorstellen dat het heel tegenstrijd en verwarrend kan voelen het dominante en het onderdanige in dezelfde relatie, maar je kunt het ook zien als twee kanten die elkaar juist aanvullen. Ze horen beiden bij je en beiden hebben een ander moment dat ze er uit mogen en er mogen zijn.

Bij heel veel mensen blijft de bdsm-dynamiek ook beperkt tot de slaapkamer of losse spelmomenten. Als dat bij jullie past is er niks mis mee en niet slechter of beter dan mensen bij wie het wel verder in de relatie doorloopt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven