BDSM, voor de liefhebbers - deel V

19-09-2017 19:02 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
sweet_concubine wijzigde dit bericht op 19-09-2017 20:00
14.65% gewijzigd
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Leuke tips weer lollypopje! Volgens mij waardeerde iedereen dat hier.
Helemaal mee eens!
Wat een coole man trouwens die Hans. Dat artikel van die naalden had ik trouwens al eens gelezen. Heb ook zijn website bekeken. Heel interessant wat hij doet als therapeut.
Spelen bij mij ook best dingen die ik wel eens zou willen bespreken met een Kink Aware Professional. Ik hou hem zeker in mijn achterhoofd.
ik euh..sta op de gastenlijst voor een thuisfeestje bij een BDSM koppel.
De gastheer (D) nodigt een aantal mannen uit en de vrouw moet in alle behoeften voorzien voor alle heren zeg maar..
Retespannend..dit is nieuw voor mij..iemand ervaring met zoiets?
Moet ik dit wel doen als ik niet bekend met BDSM kringen verder of is het juist een mooie kennismaking en mogelijheid om mijn eigen D kant te onderzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Een beetje ervaring @ Uomo.

Ken je de D en/of s? Contact over wat wel en niet de bedoeling is? Mag je je ook echt als D gedragen of mag je rustig meedoen? Met hoeveel ben je? Hebben zij ervaring? Komt t relaxed/respectvol over? Weten zij dat t nieuw is voor jou?

Daar zou ik t van laten afhangen.
@uomo: je schrijft niet echt hoe je jezelf voelt bij deze uitnodiging. Ben je enthousiast bij het idee? Ivy stelt volgens mij de relevante vragen. Het klinkt voor mij als een stel dat kikt op gebruik. Dat betekend dus niet perse dat het de bedoeling is dat jij je als een D gedraagt. In zo'n setting kan het ook heel goed dat haar eigen D de enige D is en ze alleen jullie bedient omdat dat zijn order is en de hoeveelheid initiatief en actie van jullie beperkt gewenst is. Maar dat weet ik natuurlijk niet. Of dat de beste setting is om je D kant te ontdekken ligt dus aan allerlei factoren, volgend mij kun je vooral ontdekken of je dit leuk vindt om te doen en of je je aangesproken voelt bij de rol die haar vaste D in neemt. Je kunt wel van dichtbij een kijkje nemen natuurlijk, maar misschien even wat meer informatie in nemen, en indien dat de case is bedenken of jij het prima vind een prop te zijn voor het uitvoeren van hun fetisj. Dat laatste bedoel ik niet negatief, maar als dat het geval zou zijn lijkt het je dan nog steeds iets waar je enthousiast van wordt vind ik wel een relevante vraag.
Ik zal inderdaad wat meer doorvragen..was nogal overdonderd door het voorstel..wel op in maar wel goed om wat meer te weten waar ik precies op in ga.

Dank!

Hoe ik mij er bij voel..ik vind het spannend en in fantasie lijkt het mij geweldig om mee te maken, maar ik ken het niet..en de praktijk is niet de fantasie natuurlijk..dus ook wel een beetje eng..en is het wel voor mij, kan ik dat wel, ben ik dat wel..nou ja misschien ook goed om ze dat goed me te geven, dat ik geen ervaring heb dus ook niet weet hoe het voor mij is.
@uomo misschien goed om te onthouden dat niet iedere ervaring per se iets hoeft te zijn wat je in de toekomst wil blijven doen. Je kunt ook een goede ervaring hebben en toch denken "dit hoeft niet nog een keer". En soms verwacht je niet veel en is het fantastisch. Mijn mening en bescheiden ervaring zegt als het je aanspreekt zorg er dan voor dat duidelijk is wat van jou verwacht wordt of dat je weet wat de regels zijn en ga er verder open minded in. En kom daarna even hier vertellen hoe je het ervaren hebt. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ben ook benieuwd hoe je t vindt. (Voor mij 'eens horen hoe de andere kant het ervaart'.) Wanneer is t gepland? En wat zhro zegt: ontdek gewoon, enjoy, en je kunt ook altijd weer weggaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees alles, maar even niet zo reageerderig. Overigens niet door negatieve redenen.

Ben nogal stuiterig en zit in een hele positieve flow waarin ik leuke dingen doe, leuke dingen gepland heb en verlang naar nog heel veel meer. Dus nogal aan het genieten van mijn vrijgezelle bestaan, door alles wat er op mij pad komt. En ondertussen stuiter ik lekker verder :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Geniet er lekker van lollypopje! Fijn dat het zo goed gaat.

Ik had dit weekend iets extra leuks, want had iets met meneer gedaan wat hij ook nog nooit had gedaan. En dat komt niet zo vaak voor, en merk dat ik expres die dingen wil opzoeken. We hebben met elektro speeltjes gespeeld en dat was zeker voor herhaling vatbaar. :yes:
Alle reacties Link kopieren
Beetje dat gevoel dat er nu zoveel op mijn pad komt waarvan ik juist, zonder overleg, kan genieten omdat ik vrijgezel ben, dat dat nooit lang kan duren :P

Wat voor electro hebben jullie gebruik?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Dat dat positieve gevoel niet lang kan duren of dat je niet lang vrijgezel blijft lollypopje? (Verder absoluut niet nieuwsgierig :sherlock: )

*edit* en we hadden de neon wand gebruikt. Alhoewel we meteen beiden ons afvroegen wat een optie voor "intern gebruik" zou zijn. Ik geloof dat we een hele nieuwe richting lekker willen gaan uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
het tweede. Zovan, vrijgezel zijn wordt te leuk voor je, dus karma gaat nu je wens voor een relatie inwisselen :-p
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wat klink je blij lollypop. Heel fijn. Of t nu als single of bijna gebondene is. Enjoy!
Klinkt idd heel leuk lollypopje
Alle reacties Link kopieren
Super lollypopje!
Hou ons maar op de hoogte als je wil lollypopje. En geniet er van. ;-D

Ik had nog een onverwacht momentje... Ik kwam mijn meneer "in het wild" tegen. Hij riep mijn naam, en toen stond ik hem daar op een paar meter afstand met open mond aan te staren. Een snelle kus en een speelse tik op mijn billen later was hij weer verdwenen. En ik bleef achter alsof ik een spook zag. Mental note voor mezelf, meneer doet ook meer met zijn leven dan achter een rij zeepjes wachten tot ik langs kom, je woont in de zelfde stad. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Je bent hem gewoon in het wild tegen gekomen ;-)

nou ik heb o.a. voor het eerst in tijden weer iemand mogen dienen. Dus dat het ook doorloopt naast het pijnspel en regels. Dus op de grond zitten, dienstbaar zijn enz. Moest er even inkomen, maar was uiteindelijk super fijn.

Laatst ook weer getopt, ook super van genoten. En verder nog meer seks, drugs en rock&roll in mijn leven :P

Zaterdag ga ik weer naar een feestje. Komen dit keer weinig bekenden, maar gaat vast leuk worden :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Heel veel plezier! Klinkt als een heerlijke flow waar je in zit. Ik mag dit weekend ook weer toppen, met iemand waar ik het de vorige keer ontzettend leuk mee heb gehad. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Lollypop. En joh, karma bestaat niet hoor en mocht dat wel zo zijn dan ligt er wellicht nog iets mooiers om de hoek! ;-D

Hier nog steeds een beetje kruipende uit de lappenmand maar daar laat ik me niet door tegenhouden, heb een heerlijk, verbindend, bijzonder weekend gehad met mijn H en er staat alweer van alles op de rol.
Binnenkort een trio met extra man, is lang geleden en in deze setting voor mij compleet nieuw. Superspannend.
...
Alle reacties Link kopieren
Zethetraamopen, maf is dat hè als je iemand tegenkomt in een andere setting?

Lolly, klinkt goehoed!!

Roos, ik zei tegen lief gisteren, dat als ik jouw verhalen lees dan voel ik zoveel synchroniteit, het is bijna eng. Helemaal het laatste stukje wat je schreef...we hebben bijna precies dezelfde ervaring gehad, alleen een weekje eerder... heel bijzonder!

Hier niet veel bijzonders onder de zon. Wel volgende week een Munch in het vooruitzicht waar we beide veel zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lees alles nog mee, bijdragen zijn er even niet. Fijn dat iedereen in zo'n fijne flow zit, die van mij is er even niet, maar komt wel weer. Geniet allemaal! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Dan kom ik ook maar even zeggen dat ik wel meelees maar weinig te melden heb ;-)
Gaat gewoon erg lekker hier. Wel de alledaagse dingen van het vanilla-leven met kinderen en werk en stuff, wat soms wat afleidt maar tegelijkertijd ook weer niet. Heb m'n plekje gevonden en ben daar dolgelukkig mee.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook nog mee en word blij van de positieve verhalen.
Hier ook wat positieve ontwikkelingen! Laatst sinds lange tijd weer naar een BDSM feestje geweest. En het was leuk! En onverwacht leuke contacten opgedaan. En nu komt er binnenkort iemand die we daar hebben leren kennen bij ons op de koffie.
Het maakt veel in me los. Voor mijn man gaat het wel wat te snel allemaal, dus ik moet mezelf wel even afremmen. Maar we hebben ons voorgenomen weer vaker naar feestjes te gaan, en daar ben ik al heel blij mee.
Spannende dingen allemaal bij iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven