BDSM, voor de liefhebbers - deel VI

14-03-2019 17:51 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.

Het vorige topic vind je hier.
seks/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-v/li ... ges/391049


Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:


Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/

Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/

Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/

Submissive Guide
https://submissiveguide.com/

Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/

Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay


En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
https://www.youtube.com/user/CountBoogie
lollypopje wijzigde dit bericht op 17-03-2019 15:23
12.69% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
:hello: Kapitein, ik snap dat met die drukte wij er een beetje bij inschieten. Al is dat natuurlijk schandalig ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hendrikdenderde schreef:
01-11-2019 13:45
Stopwoorddiscussie vind ik reuze interessant trouwens, wij hebben ze, maar zij gebruikt ze eigenlijk nauwelijks.
Wij hebben ze ook, al vraag ik me geregeld af of ik ze ooit zal gebruiken. Voor mijn Dom geeft het een veiliger gevoel, dus we houden ze er voorlopig toch maar in.

Inderdaad een interessante discussie.
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen

ik had/heb sinds een tijdje een friend whit bennifits die volgend mij best wel sub is. hij word helemaal wild als ik ze polsen stevig vast hou zodat hij geen kant meer op kan of zijn hoofd tegen hou door zijn haren vast te houden of er aan te trekken. ook kan hij dan een blik in zijn ogen krijgen van een puppy die graag op ge aait wil worden maar echt intens graag en al super cute starend op zijn rug gaat liggen kwispelen bij de gedachten alleen al. ik vind het zelf lastig om hem dit te geven. ik ben niet zo goed in dom zijn helemaal niet als ik om iemand geef. toch merk ik dat (stel ik heb niet heel veel energie meer) het hem kan helpen om sneller en intenser te komen. hebben jullie tips om wel dom te kunnen zijn maar niet perse super afstraffend maar gewoon lief of hoe ik in een andere mindset kan komen. ik gun hem het heel erg om echt een keer mindblowing sex te hebben. ik weet trouwens niet of hij het zelf door heeft dat hij sub is.
Ik weet niet of iemand het gevolgd heeft, die moordzaak van Grace Millane. Zeer triest verhaal, natuurlijk voor haar, en voor haar ouders die in de rechtszaal over de voorkeuren van hun dode dochter moeten horen.
Wat me opviel was een commentaar dat de laatste jaren blijkbaar veel vaker geclaimd wordt dat een mishandeling of misbruik het gevolg is van oorspronkelijk consensual sex. Of zoals in dit geval, dat er geclaimd wordt dat er sprake is van een ongeluk. (gesuggereerd wordt dat het gerelateerd is aan 50 shades).

Hoe kijken jullie hiertegen aan? Hebben jullie wel ‘s ervaringen gehad die slecht afliepen? En hoe weet je of je veilig bezig bent als je een relatief onbekende afspreekt?

Uiteraard heeft zij op geen enkel moment gewild om dood te gaan. En hoewel ik de laatste wil zijn om haar van haar eigen dood de schuld te geven, choken of water bondage lijkt me niet iets voor een eerste date?
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Na een tijdje op FL rond gekeken te hebben, ben ik met een aantal mensen het gesprek aangegaan. Heb echt heel veel aan jullie adviezen en tips gehad (waarvoor nogmaals dank), en veel scenario's die jullie hebben aangegeven zijn ook zo gegaan. Dus heb daar dankzij de adviezen en tips ook goed op kunnen reageren en rekening mee gehouden en op ingespeeld.

Heb deze week zelfs een date met een D. na een aantal gesprekjes op FL overgegaan naar kik en daar een aantal weekjes gekletst en met stapjes kennis gemaakt met kleine opdrachtjes. Merk dat het me heel goed doet en ik het met veel plezier doe, er steeds meer naar verlang en dat ik soms echt denk van huh heb je dit nu echt gedaan of gezegd. Maar er wel zo'n heerlijk en fijn gevoel bij krijg dat ik denk, ja dit past en hoort bij mij.

Ben nu wel echt heel zenuwachtig voor de date maar we gaan eerst ergens rustig wat drinken en als dat ook klikt en goed voelt gaan we stap voor stap verder. Hij is heel geduldig met me, remt me soms af als ik even doorsla of te snel ga en het zelf niet eens door heb. Heeft ook aangegeven dat ik de touwtjes in handen heb en beslis en dat geeft me een fijn gevoel. Legt me alles goed uit als ik iets niet weet of ergens vragen over heb en we laten elkaar beide in ons waarde m.b.t. eventuele andere seksuele contacten.

Dus heb er wel echt mega zin in en ben heel benieuwd hoe het straks allemaal gaat lopen.

Wilde het even met jullie delen, omdat ik (zoals eerder genoemd) echt heel veel aan jullie en jullie tips en adviezen heb gehad en dat is me heel veel waard omdat ik er verder m.u.v. een vriendin met niemand over kan en wil praten. Dus dank jullie wel!

Liefs JM
Fijn voor je JM, geniet ervan :)
Alle reacties Link kopieren
Thank you Tardisblue! :o)
Klinkt erg goed JM. Fijn je hier met een goed gevoel in staat. :cheer:
Veel plezier JM. Kom je vertellen hoe het geweest is?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, hoop dat ik me bij dit topic mag aansluiten :).

Ik introduceer mezelf kort, vind het toch wel spannend op een vrij openbaar forum als dit..
Al lange tijd (terugkijkend al mijn hele sexuele leven) een sterke voorkeur voor subben gehad. Met een hoop onwetendheid en overmoed ook wel een paar keer mee op mijn bek gegaan. Nu sinds een poosje een fijne verbinding met een D man, die ik al heel lang ken en met wie er een vertrouwensband is, en ook veel heerlijke spanning op dit gebied.

Het is wel echt weer even zoeken voor mij, omdat ik deze gevoelens ook een tijd heb onderdrukt. Zeker omdat ik in het dagelijks leven vrij dominant ben (qua werk, maar ook qua persoon). Heel gek dat dat op sexueel vlak zo anders kan zijn. Wil echt de juiste knopjes weer vinden bij mezelf (en bij hem, en dat is wederzijds), dus hoop hier wat inspiratie op te doen en te kunnen sparren :)
Welkom en veel plezier met je knopjes honey :hello:
Hi,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben 34 jaar, moeder van twee jongens en 5 jaar samen met mijn huidige partner.

Met mijn huidige partner is de sex wat “ruiger” dan in mijn vorige relaties en ik ben voorzichtig aan t ontdekken tot hoe ver ik wil gaan.

Vind het fijn om hier mee te kunnen lezen en eventueel praten over deze “ontdekkingsreis”. Zijn er meer mensen zoals ik die aan t begin van hun ontdekkingsreis zijn?
Hoi Shedevil,

Het valt me op dat je zegt 'ik ben voorzichtig aan 't ontdekken'. Betekent dit dat hij hier minder in te ontdekken heeft? Gaat hij sowieso graag verder?
Hoi Shifty,

Nee, we ontdekken op zich wel samen. Hij heeft daarin wel initiatief genomen. Voor hem is wel altijd al duidelijk geweest dat t wat minder soft mag.
Helder,

En wat zou jij willen ontdekken of willen ervaren? Zijn er bepaalde aspecten die je graag verder wil verkennen?
honeysuckle schreef:
11-12-2019 21:07
Hoi allemaal,

hoop hier wat inspiratie op te doen en te kunnen sparren :)

Wat is jouw 'ding' honey? Of waar ben je benieuwd naar? Waarover zou je willen sparren?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ding is nog in ontwikkeling. Vooral kick ik op een egocentrische en dominante man, die me naar onder dwingt zeg maar. Ook met fysieke pijn.. Dan krijg ik het gevoel dat ik leef, op een of andere manier. Ik ben niet onderdanig in de zin van dat ik alles met gebogen hoofd onderga. Kan behoorlijk terug reageren, het leuke is dan een partner die dat waardeert. Aard van het beestje ofzo :biggrin:

Herkenbaar voor iemand?
Het idee van gedomineerd worden vind ik ontzettend geil. Ik wil graag ervaren waar mijn grenzen in real life liggen, qua gedomineerd worden.
honeysuckle schreef:
13-12-2019 19:17
Mijn ding is nog in ontwikkeling. Vooral kick ik op een egocentrische en dominante man, die me naar onder dwingt zeg maar. Ook met fysieke pijn.. Dan krijg ik het gevoel dat ik leef, op een of andere manier. Ik ben niet onderdanig in de zin van dat ik alles met gebogen hoofd onderga. Kan behoorlijk terug reageren, het leuke is dan een partner die dat waardeert. Aard van het beestje ofzo :biggrin:

Herkenbaar voor iemand?

Wel fijn dat je dan een D hebt die je al langer kent. Ik zie toch regelmatig dat het nog best lastig is om onderscheid te maken tussen een D die 'zo lekker dominant is en 'een narcistische lul'. Dus dan is het best fijn als je dit verder kan onderzoeken met een vertrouwd iemand.

Zelf vind ik het fijn als een sub niet slaafs is maar wel onderdanig is. En ik vind het ook fijn als ze veel karakter met zich mee neemt, maar niet tot in het oneindige blijft vechten. Ik snap ook wel dat ik je fysiek aan kan, en ik vind dat ook fijn om dat daarmee te benadrukken, maar ik vind het ook fijn als je mij volgt omdat dat bij jou goed voelt, niet uitsluitend omdat je gedwongen wordt. Het is dus voor mij van grote waarde dat je je geeft, maar je niet zo maar geeft.

Best een subtiel gebeuren eigenlijk. En heel persoonsgebonden. Aard van het beestje enzo :biggrin:
Shedevil85 schreef:
13-12-2019 20:45
Het idee van gedomineerd worden vind ik ontzettend geil. Ik wil graag ervaren waar mijn grenzen in real life liggen, qua gedomineerd worden.

Kijk, nou lees ik tenminste wat jij wil!
You go girl!

Ik zou zeggen, probeer niet te ontdekken waar je grenzen liggen maar waar je voorkeuren liggen. Je merkt ongetwijfeld van welk soort dominantie je nat wordt. en wat het wel en niet doet voor jou.
Shedevil85 schreef:
13-12-2019 20:45
Het idee van gedomineerd worden vind ik ontzettend geil. Ik wil graag ervaren waar mijn grenzen in real life liggen, qua gedomineerd worden.
Heerlijk iemand die zo open staat om gedomineerd te worden, daar droom je als Dom van, omdat je sneller tot de essentie komt. Zoals Shifty aangaf, probeer op voorhand je grenzen te bepalen om negatieve ervaringen te voorkomen, dan is het immers al te laat.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
13-12-2019 22:40
Wel fijn dat je dan een D hebt die je al langer kent. Ik zie toch regelmatig dat het nog best lastig is om onderscheid te maken tussen een D die 'zo lekker dominant is en 'een narcistische lul'. Dus dan is het best fijn als je dit verder kan onderzoeken met een vertrouwd iemand.

Zelf vind ik het fijn als een sub niet slaafs is maar wel onderdanig is. En ik vind het ook fijn als ze veel karakter met zich mee neemt, maar niet tot in het oneindige blijft vechten. Ik snap ook wel dat ik je fysiek aan kan, en ik vind dat ook fijn om dat daarmee te benadrukken, maar ik vind het ook fijn als je mij volgt omdat dat bij jou goed voelt, niet uitsluitend omdat je gedwongen wordt. Het is dus voor mij van grote waarde dat je je geeft, maar je niet zo maar geeft.

Best een subtiel gebeuren eigenlijk. En heel persoonsgebonden. Aard van het beestje enzo :biggrin:
Ja Shifty, uit mijn vroegere ervaringen bleek ook dat het lijntje dun is tussen een narcistische zak en een fijn dominante kerel. Ben daar dus ook wel een paar keer mee op mijn snavel gegaan. Het wederzijds vertrouwen wat er met deze man is, is erg helpend om dingen te onderzoeken. Te veel vertrouwen, in de softe zin van het woord, kan ook mijn spanning en zin wel wegnemen.. maar voor nu is dit zo goed. Hij durft ook wel echt uit de comfort zone te gaan zeg maar, maar wel geleidelijk en steeds checkend of ik het oké vindt.

Afgelopen weekend heerlijk nachtje samen gehad. Waarbij we dus een bepaald iets wel even moesten stoppen, omdat ik het fysiek niet trok (keel). Had niks met pijn te maken, daarin heb ik een hoge grens en vind het fijn als hij daarmee speelt. Moeten jullie wel eens met iets stoppen omdat het (nog) niet gaat?

Verder nog wel wat leuke dingetjes uitgeprobeerd met een toy:), het eindresultaat was meer dan goed. Maar toch baal ik een beetje van dat ene stukje.
Jazeker moeten we wel eens stoppen. Maar dat is ook erg afhankelijk van het moment. Er zijn bij ons niet zozeer specifieke dingen die (nog) niet gaan, maar eerder dat de grens van dat moment bereikt is. En die ligt altijd weer anders. Maar dat is wat mij betreft helemaal prima. Het houdt mij ook alert en er is voor mij niet een specifiek punt waar ik wil komen; het gaat mij om de intensiteit van het samenspel. En ik ben daar zelf ook variabel in. En ik merk daar ook een groot verschil in als ik met een andere sub speel. De grenzen liggen dan meteen heel anders.

Ik zou niet balen van dat ene moment. Natuurlijk wordt je even uit het spel gehaald, maar je leert juist ook goed hoe je op bepaalde dingen reageert en waar je grenzen liggen als je er soms even overheen stapt.

We hebben ook eens een kort workshopje 'how to strangle your bitch' gedaan. Erg leuk maar het viel me op hoe weinig je dan nodig hebt voor veel impact.

Oh en toys vind ik ook erg leuk om mee te spelen. Wat voor toy hebben jullie uitgeprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Nieuw hier, volg even mee.
Misschien eerst toch even voorstellen, Viktor Bourgondian, BDSM maakt een belangrijk deel uit van mijn leven, creatief persoon, stichter van o.a. het Bourgondisch Genootschap.
Al enkele jaren actief schrijvende aan een psychodrama met dit topic.
Angst, jaloezie en egoïsme staan lijnrecht tegenover liefde.
Alle reacties Link kopieren
honeysuckle schreef:
13-12-2019 19:17

Herkenbaar voor iemand?
Ja.

Het kent wel grenzen, ik ken subs die hun dominant proberen te schoppen tijdens het slaan, dat is voor mij beslist en 100% ondenkbaar, mijn recalcitrantie zit 'm in andere dingen.
Dit weekend hadden we een meet met speelmogelijkheid, lief vond mij iets te bijdehand en gooide me de collar om en dan aan de riem. Dat is prima maar ik was beslist niet van plan om de collar op mijn knieën te ontvangen, in geen 10 jaar. Gelukkig leest hij me als geen ander dus dat knielen liet hij zitten. Gelukkig maar, anders wordt het naar.

Aan de andere kant kan ik ook beslist het allerbraafste meisje van de klas zijn, een voorbeeld sub die anderen voordoet hoe het moet. Als lief de juiste toon te pakken heeft ben ik een krols maar wel zeer gehoorzaam katje.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven