beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 07 december 2016 @ 21:34:

[...]



Ik kan me niet herinneren hier een laatste neuk van jou gelezen te hebben, held klopt!
very metal
Just checking.
Chicken
Wuss
Pussy
Alle reacties Link kopieren
very metal
Het is niet dat ik er een petitie voor wil starten, maar ik zou zo'n verslagje met interesse tegemoet zien. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben.
(hint)
Alle reacties Link kopieren
hoe ik mijn vriendin paal is te smerig voor woorden.
very metal
Die belangstelling heeft wel een homo-erotische lading. Niet dat daar iets mis mee is. Just saying.
Welnee, er zijn vast woorden voor. Ik weet het zeker.
quote:febag schreef op 07 december 2016 @ 22:00:

Die belangstelling heeft wel een homo-erotische lading. Niet dat daar iets mis mee is. Just saying.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 07 december 2016 @ 22:01:

Welnee, er zijn vast woorden voor. Ik weet het zeker. tik voor je bil, boef
very metal
Nee, dat tussen ons was niet je laatste. Kom op. Je kunt het.
Alle reacties Link kopieren
ontopic mensen!
very metal
quote:-KING- schreef op 07 december 2016 @ 22:09:

ontopic mensen!On each other mensen!
Je hebt je oude ava terug!
quote:Amand schreef op 07 december 2016 @ 22:33:

Je hebt je oude ava terug!Jah
Alle reacties Link kopieren
Nou vind ik dit zelf zo'n beetje het meest vreselijke topic ooit, maar zat mensen die het kennelijk wel leuk vinden om beschrijvingen te lezen en te plaatsen. Kunnen jullie niet op een van de 100.000 kletstopics die het forum heeft verder en dit topic laten waar het eigenlijk niets eens voor bedoeld was : beschrijvingen van al dan niet ware neuks ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 december 2016 @ 22:39:

Nou vind ik dit zelf zo'n beetje het meest vreselijke topic ooit, maar zat mensen die het kennelijk wel leuk vinden om beschrijvingen te lezen en te plaatsen. Kunnen jullie niet op een van de 100.000 kletstopics die het forum heeft verder en dit topic laten waar het eigenlijk niets eens voor bedoeld was : beschrijvingen van al dan niet ware neuks ?Oftewel;ik wil het niet meer in mijn lijst!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 07 december 2016 @ 22:41:

[...]





Oftewel;ik wil het niet meer in mijn lijst! . Jij wint de ijskast !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 december 2016 @ 22:43:

[...]



. Jij wint de ijskast !Woohoooo!!
Alle reacties Link kopieren
Locatie

Zondagochtend thuis, kinderen beneden, wij samen boven in bed

Aanwezige personen

vriendin en ik

Anticonceptie

spiraaltje

Voorspel

Langzaam samen wakker geworden, lekker tegen elkaar liggen, langzaam borst(en) gemasseerd en haar beetje opgegeild, zij langzaamaan mijn lul pakken/masseren, kleren uit (10-15 min?)

De daad

eerst op onze zij naar elkaar toe gericht gevreeen, met piemel tegen clit/vagina; toen zij bovenop mij en mij heerlijk klaar gereden; vervolgens zij nog steeds bovenop mij, ik haar klaar gevingerd (5-10min?)

Naspel

Samen lekker bijkomen, zij op rug, ik tegen haar aan (5min?). Daarna zij gaan douchen, ik mijzelf nog een keer afgetrokken bij bevredigende gedachten over de sex die wij net gehad hebben

Voor herhaling vatbaar

Zeker!! Sex is gevoelig punt bij ons, ik wil veel vaker dan haar (zeg elke week, kan nu 1-2 maanden tussen zitten). Ook leuk zou zijn als we naast dit soort ‘standaard sex’ ook weer spannender dingen zouden doen, met lingerie, op de bank etc. Maar voor nu hartstikke fijn en bevredigend dat wij het weer eens gedaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
@Faria



Lijkt me inderdaad heel vervelend wanneer er een groot verschil is in behoefte naar intimiteit. Dus kan me je blijdschap voorstellen wanneer je weer "mag".



Binnen onze relatie is masturberen een vrij normale zaak. We hebben hierover geen geheimen voor elkaar.

Maar ik denk dat, wanneer ik net mijn vriend heb klaargeneukt, en ik ga douchen, hij zich nog eventjes vlug zelf helpt, me niet echt prettig zou voelen. Ik zou het gevoel krijgen dat ik het niet goed heb gedaan.

Zou hij na de daad zichzelf trekken terwijl ik naast hem lig, zou ik het juist geil vinden.

Is masturberen binnen jullie relatie een taboe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven