betrapt door kinderen

13-06-2020 08:25 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
ZIjn jullie ooit betrapt door je kinderen bij het seksen? Zo ja, hoe hebben jullie het opgelost/uitgelegd?
Alle reacties Link kopieren
Nee nog nooit gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Wij doen de deur op slot.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn ouders vaak horen seksen maar dit weten ze niet denk ik. Ik kwam op mijn 19de een keer vroeg thuis met alle gordijnen dicht, deur op slot en beide ouders in badjas. Ja toen deden ze een middag dutje, tuurlijk. Als ze de deur gewoon open hadden gelaten kon ik gewoon rustig TV gaan kijken en konden zij het ook afmaken.

:)

Edit: deze deur is de achterdeur en voordeur.
Gatinmijnsok schreef:
13-06-2020 08:30
Wij doen de deur op slot.

Wij doen het met gespitste oren, of als de pubers niet thuis zijn.
Alle reacties Link kopieren
1 keer. En we hebben er weinig aandacht aanbesteedt en afgewacht wat kind zou vragen. De vragen die er gesteld werden hebben we beantwoord. Kind was nog erg jong dus wist niet waar hij nou eigenlijk naar keek.
Alle reacties Link kopieren
Het hangt er ook van af wat het kind precies ziet. Wij zijn 2x betrapt in bed door ons 6 jarige dochtertje, maar het was donker en wij lagen onder de lakens, Het is haar dus zeker niets opgevallen, en ze heeft ook geen vragen gesteld. Hadden we het overdag gedaan in de woonkamer was het zeker anders uitgelopen.
Nee nooit
Maar ik heb dan ook geen kinderen 😊
Ja hoor......mijn oudste vroeg wat we tegen elkaar zeiden en ze vroeg waar al dat kreunen voor was. Netjes antwoord gegeven. Nu de deur licht, maar dan weet ze ook wat er gebeurt. Met pubers is het een stuk lastiger.
Alle reacties Link kopieren
Zoon van negen is heel trots dat hij ons ooit betrapt heeft, en herinnert ons er nog wel eens aan.
Het is een grap geworden, want we zeggen dan 'we hebben het maximaal vijf keer gedaan, waarom zou je het doen'. Dan zegt hij 'nee jullie vinden elkaar leuk en dan doe je dat'. En dan lacht hij een beetje want er scheiden op het moment veel ouders dus dat we elkaar leuk vinden is juist fijn.

We hebben boeken van Sanderijn van der Doef voor peuters en basisschool en toevallig net de puber versie besteld.
Ze legt uit waar de kleine dieren en mensen vandaan komen, en heel simpel hoe het werkt. Dat je verliefd kan zijn, en dat je twee mama's of papa's kan hebben, of geadopteerd kan zijn. En dat je nee mag zeggen als je iets niet wil.
Ik vind dat fijne boeken want heel gewone uitleg.

Puberboek besteld omdat er al vragen kwamen en op school nu groep acht @#€&&& seksuele voorlichting mama!!!!! krijgt.
Hij gaat naar zeven, dus nog maar een jaar! Hij verwacht er veel van. Ik denk dat hij het meeste al wel weet.
Eén keer, door een bijna vierjarige dochter die ons bestraffend toesprak of we wat minder herrie wilden maken, want haar babybroertje lag net zo lekker te slapen :lol:
Vanzelfsprekend gaven we gehoor aan haar verzoek (de passie was toch al weggeëbt) en dochter vroeg niet verder, dus wij hebben er ook geen woorden meer aan vuil gemaakt. Tot drie dagen later, toen het schatje tijdens de avondmaaltijd ineens stralend sprak: 'Oh, nou weet ik hoe dat zaadje bij dat eitje komt!' 'Hoe dan?', vroeg ik nog. 'Nou, dan gaan jullie hoppen en dan komt het zaadje uit de piemel!'

Dussssss :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Maar ze weten dat ze bij ons niet zomaar de slaapkamer in kunnen lopen. Ook andersom stappen we nooit zonder aankondiging hun slaapkamers binnen. We wachten eerst op antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp de woorden ‘betrapt’ en ‘opgelost’ niet zo goed. Net alsof je iets stiekems doet. Hier is seksualiteit gewoon bespreekbaar, en weten de kinderen dat wij als ouders naast slapen ook seks hebben. Zo heb ik ze dat altijd verteld, uiteraard woorden gebruikend passend bij de leeftijd. We houden wel rekening met hen en maken niet te veel geluid, en weten waar ze zijn als we seks hebben. Als kind kan het nu eenmaal heel ongemakkelijk zijn als je je ouders hoort. Maar verder denk ik dus dat je er vooral niet geheimzinnig over hoeft te doen, seks is mooi en fijn en hoort bij het leven.
Mijn kinderen weten wat seks is dus ik probeer ze vooral bij te brengen dat je dat doet met iemand waar je echt van houdt en die je vertrouwt en niets tegen je zin moet doen, altijd nee mag zeggen en dat ze met alles hierover bij me terecht kunnen.

Dus hier hooguit de vraag of het wat stiller kan, omdat er ook nog mensen willen slapen.
Dat is nooit gebeurd, maar als het zou gebeuren kunnen we het daar over hebben. Seks is niet iets geheimzinnigs in ons huis.

Dat gedoe met pubers begrijp ik nooit zo. Daarmee kun je prima afspreken dat ze niet zomaar de slaapkamer opkomen, of een slot op de deur laten zetten. Je kunt ronduit zeggen dat dit is omdat jullie seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit "betrapt" (idioot woord). Wel een keer een tweejarige die slaapdronken bij ons in bed kroop.

Feestje voorbij. :proud:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
1x. Op vakantie.
Zoon lag te slapen en als een kind slaapt kun je even aan de gang.
Blijkbaar had zoon niet veel slaap nodig die middag en stond hij ineens naast het bed en werd hij boos op man omdat hij dacht dat man me pijn deed.

Wat zegt mijn man: nee joh we zijn bootje aan het varen :facepalm:

Gelukkig waren we in het buitenland want zoon vertelde die avond aan iedereen dat zijn vader en moeder aan het bootje varen waren in bed :rofl:
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
13-06-2020 09:17
Mijn kinderen weten wat seks is dus ik probeer ze vooral bij te brengen dat je dat doet met iemand waar je echt van houdt en die je vertrouwt en niets tegen je zin moet doen, altijd nee mag zeggen en dat ze met alles hierover bij me terecht kunnen.

Dus hier hooguit de vraag of het wat stiller kan, omdat er ook nog mensen willen slapen.
Wat gênant. Zo luid liggen ketsen dat de rest van het huis het hoort? Ik zou dat vreselijk vinden. Maar ik kom ook uit een zeer preuts gezin.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Liebeskind² schreef:
13-06-2020 09:46
Wat gênant. Zo luid liggen ketsen dat de rest van het huis het hoort? Ik zou dat vreselijk vinden. Maar ik kom ook uit een zeer preuts gezin.
Ik ben niet preuts maar ik vind dat ook genant. Onze kinderen weten ook dat wij het doen maar dat is toch echt wat anders dan het horen of zien.
Lady*Voldemort schreef:
13-06-2020 09:09
Eén keer, door een bijna vierjarige dochter die ons bestraffend toesprak of we wat minder herrie wilden maken, want haar babybroertje lag net zo lekker te slapen :lol:
Vanzelfsprekend gaven we gehoor aan haar verzoek (de passie was toch al weggeëbt) en dochter vroeg niet verder, dus wij hebben er ook geen woorden meer aan vuil gemaakt. Tot drie dagen later, toen het schatje tijdens de avondmaaltijd ineens stralend sprak: 'Oh, nou weet ik hoe dat zaadje bij dat eitje komt!' 'Hoe dan?', vroeg ik nog. 'Nou, dan gaan jullie hoppen en dan komt het zaadje uit de piemel!'

Dussssss :mrgreen:
:rofl:
Wij zijn trouwena nog nooit "betrapt". Mocht dat gebeuren dat vind ik het geen probleem. Dan hebben we het erover. Mochten ze daar behoefte aan hebben.
watdachtjehiervan schreef:
13-06-2020 09:55
Ik ben niet preuts maar ik vind dat ook genant. Onze kinderen weten ook dat wij het doen maar dat is toch echt wat anders dan het horen of zien.
Wel mee eens. Als er andere mensen in het huis zijn zou ik er toch zeker voor zorgen dat ze er (bijna) niets van horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde als kind mijn ouders dus soms maar ik heb er echt niets aan overgehouden hoor. Met pubers kan je er zeker gewoon open(er) over zijn! Ik vind het juist naar als ze het verbergen.

Misschien toch wel iets aan overgehouden: mijn vriend wilt bij mijn ouders geen seks omdat het huis gehorig is, ik heb er echt schijt aan. Dan horen ze me maar :)
hallohoihey567 schreef:
13-06-2020 10:07
Ik hoorde als kind mijn ouders dus soms maar ik heb er echt niets aan overgehouden hoor. Met pubers kan je er zeker gewoon open(er) over zijn! Ik vind het juist naar als ze het verbergen.

Misschien toch wel iets aan overgehouden: mijn vriend wilt bij mijn ouders geen seks omdat het huis gehorig is, ik heb er echt schijt aan. Dan horen ze me maar :)
Oh bah, lijkt me niks dat seksen in een gehorig huis. Mijn moeder hoeft me echt niet te horen kreunen tijdens de daad. Ik snap je vriend helemaal.

Ik zou het trouwens ook buitengewoon ongemakkelijk vinden om als puber mijn ouders te horen seksen. Niet traumatisch, maar wel onprettig. Gelukkig heb ik ze nooit 'betrapt' of gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
13-06-2020 09:46
Wat gênant. Zo luid liggen ketsen dat de rest van het huis het hoort? Ik zou dat vreselijk vinden. Maar ik kom ook uit een zeer preuts gezin.
Haha, zou ik ook echt gênant vinden als iedereen in huis het zou horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven