Betrouwbare sexsites?

12-02-2008 21:13 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er betrouwbare sites waar je sexadvertenties kan plaatsen? Bij de meeste heb je toch te maken met veel fakers etc. Is er ook zoiets voor bijv. wat hoger opgeleiden?
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer je voor het plaatsen van een profiel moet betalen , hoe betrouwbaarder , omdat je 9 van de 10 keer ook moet bewijzen wie je bent dmv een camtest ( zodat er geen dikke grijze baardmans zich voor kan doen als blonde slanke bimeid ) . En dat betalen ........ dat doen de minima dan meestal meer niet , dus de kans dat je een hoogopgeleide testosteronmbom treft is ook groter .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Fokschaap schreef op 12 februari 2008 @ 22:23:

Wat een aparte reacties! Ik was gewoon benieuwd welke sites er meer zijn dan bijv erodating.com. En dan niet de relatieplanets, match4me's, lexa's, parships etc.
Wat wil je voor soort site ? profielen bekijken en er zelf een maken ? Alleen een advertentie plaatsen ? mogelijkheid om te chatten ? Wil je ervoor betalen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
wat een krengerige reacties...



Fokschaap, een goede site is www.sdc.com



er is ook nog zoiets als www.swingersnederland.com (toch?)
Alle reacties Link kopieren
De offtopic reacties zijn verwijderd.



@Allen:



Wanneer er vermoeden is van een zogenaamde troll (een stempel die overigens véél te snel op nieuwe forummers wordt gezet) mail ons dan, of post een bericht in het moderatortopic. Dan kunnen wij e.e.a. in de gaten houden of direct actie ondernemen.

Op deze manier (inderdaad afzeikgedrag BGB) zorgen jullie er alleen maar voor dat veel nieuwe forummers geen topics meer openen, vanwege datzelfde afzeikgedrag. (Zie ook reactie van Tijgeroog, voor degenen die die post nog hebben gelezen).
Alle reacties Link kopieren
Mischien kun je beter via flirtmee of solomio kijken.

daar kun je eerst life met cam chatten zodat je weet wie er aan de andere kant zit. Lijkt me betrouwbaarder dan advertenties.
Alle reacties Link kopieren
Op http://www.gratissexgids.be vind je een overzicht van alle gratis (sex) camchat boxen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven