Bijna weekend, nog geile plannen?

24-02-2011 08:13 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als het donderdag wordt kijken wij elkaar meestal aan en komt de vraag of we nog wat spannend gaan doen komend weekend langs.



Hoe is dat bij anderen? Plannen jullie wel of niet?
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 24 februari 2011 @ 08:13:

Als het donderdag wordt kijken wij elkaar meestal aan Ik zie het al helemaal voor me: Tring! De wekker wordt uitgeslagen, Maybibi rekt zich uit en kijkt naar partner. Die opent zijn ogen, gaapt nog een keer, gaat ook rechtop zitten om zich eens lekker uit te rekken. Dan kijken ze elkaar aan.... het is donderdag..... Schat, zullen we eens iets lekkers plannen dit weekend?





Maarre.... nee, wij plannen niets geils. Wij doen het gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha geweldig
Alle reacties Link kopieren
Doen jullie alleen in het weekend wat geils? Dan kan ik me voorstellen dat je op donderdag er al mee bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
Jawel, wij plannen regelmatig een "geile" avond.

Thuis of elders.



En dan lekker uitgebreid en lekker lang. Dus dan moet je wel "voorbereidingen" treffen he.



En soms ook gewoon spontaan hoor. Dus beide.
Alle reacties Link kopieren
Wie is in vredesnaam Maybibi??? De patenthouder van domme topics??
Alle reacties Link kopieren
En wat doet het woord langs in die zin?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dave890 schreef op 24 februari 2011 @ 08:31:

Jawel, wij plannen regelmatig een "geile" avond.

Thuis of elders.



En dan lekker uitgebreid en lekker lang. Dus dan moet je wel "voorbereidingen" treffen he.



En soms ook gewoon spontaan hoor. Dus beide.Herkenbaar Dave!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
quote:Nammma schreef op 24 februari 2011 @ 08:32:

Wie is in vredesnaam Maybibi??? De patenthouder van domme topics??
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Mijn geile plan was om dit weekend een topic te openen over geile plannen in het weekend.



Nou. Dat is dus ook weer mooi verpest.
Alle reacties Link kopieren
Het is pas dónderdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solveig schreef op 24 februari 2011 @ 09:25:

Het is pas dónderdag.

.

Kan je nagaan wat je morgen kan verwachten.

.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat me het komende weekend helemaal van top tot teen met ducktape beplakken. En dan zien we wel wat er gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:just-juul schreef op 24 februari 2011 @ 09:33:

Ik laat me het komende weekend helemaal van top tot teen met ducktape beplakken. En dan zien we wel wat er gaat gebeuren.Brazillian Wax, the cheap way?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rome0 schreef op 24 februari 2011 @ 09:36:

[...]



Brazillian Wax, the cheap way?
Mijn man liet me vanmorgen een pot buitenbeits zien, met daarbij een wellustige blik. Wat moet ik verwachten?????? En is dat voor zaterdag of zondag??????



M.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdh schreef op 24 februari 2011 @ 09:48:

Mijn man liet me vanmorgen een pot buitenbeits zien, met daarbij een wellustige blik. Wat moet ik verwachten?????? En is dat voor zaterdag of zondag??????M..

Misschien wel beide dagen. Wowwwww....
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het hele weekend......... studeren!!!

GEIL!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizzl schreef op 24 februari 2011 @ 08:28:

[...]





Ik zie het al helemaal voor me: Tring! De wekker wordt uitgeslagen, Maybibi rekt zich uit en kijkt naar partner. Die opent zijn ogen, gaapt nog een keer, gaat ook rechtop zitten om zich eens lekker uit te rekken. Dan kijken ze elkaar aan.... het is donderdag..... Schat, zullen we eens iets lekkers plannen dit weekend?





Maarre.... nee, wij plannen niets geils. Wij doen het gewoon.Plannen om sex te hebben? Dat snap ik niet. Wij doen het gewoon wanneer we willen, dat plan je toch niet. Lekker spontaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 24 februari 2011 @ 10:35:

[...]





Plannen om sex te hebben? Dat snap ik niet. Wij doen het gewoon wanneer we willen, dat plan je toch niet. Lekker spontaan.Gelukkig hier het voorbeeld van de gemiddelde vrouw........
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Wij plannen dat ook niet hoor.

Wij wippen zoveel dat we niet eens tijd hebben om het te plannen.
Alle reacties Link kopieren
morgen zijn de kids logeren en dan gaan we lekker samen zwemmen...... en van het een komt het ander :D
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ga lekker naar de sauna, als het heet is word ik altijd geil, alleen 1 probleempje , ik heb geen man.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, wij hebben zaterdagavond om 19.05 wilde sex gepland. En een optie op zondagmorgen 09.53.
Mijn man gaat met zijn grote dikke vette kwast de logeerkamer sausen ..... Hmmm ik sop nu al.... Hij is nu naar de bouwmarkt.... Mmmm, ik kan haast niet wachten ..... Ik ga nu die lekkere lange strakke plinten afplakken... Ohhh!!!!.... Jaahhh!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven