Bloeden na seks

07-03-2024 06:52 26 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag allen,
Nieuw account gemaakt voor deze vraag.
Sinds kort ken ik een leuke man. Viel me eerder op dat hij wat voorzichtig/terughoudend was qua initiatief tot seks, maar afgelopen weekend is het er toch van gekomen. Toen we bezig waren met voorspel viel me op dat hij vrij breed geschapen is.
Ik ben geen maagd meer, maar toen hij naar binnen ging deed het toch echt wel zeer (voorbereiding was goed, had ook lichamelijk veel zin). Gelukkig trok pijn wel weg en was het erg fijn. Echter bleek toen ik later naar toilet ging, dat ik flink veel bloed verloor. Dit heeft aantal uur aangehouden en is toen gelukkig gestopt. Daarna ook paar dagen wat beurs gevoel daar beneden.

Ik maak me nu beetje zorgen: is hij gewoon te groot voor mij en blijft dit bestaan, of went dit? Online vond ik dat vagina en penis zich soort van op elkaar aanpassen, maar ik kan dat biologisch niet echt voorstellen. Ik hoop dat een van jullie misschien ook zo'n ervaring heeft gehad en er wat over wil vertellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
bij veel pijn, voortaan direct stoppen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
07-03-2024 07:37
bij veel pijn, voortaan direct stoppen.
Dat dus.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
07-03-2024 07:37
bij veel pijn, voortaan direct stoppen.
Eens.

Soms kan dan toch wat extra glijmiddel nodig zijn. Rustig samen ontdekken wat wel werkt voor jullie.

Heb je aangegeven dat je pijn had?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het weefsel in je vagina is heel teer en kan soms een beetje bloeden als iemand naar binnen gaat (denk aan een druppeltje). Dat is vrij normaal.
Dat het bij jou een aantal uren aanhoudt lijkt mij zorgelijk.
Volgende keer meer glijmiddel gebruiken en beter opbouwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
inderdaad bij pijn stoppen, rustig aan doen, veel glijmiddel, eventueel in het begin niet helemaal erin, zorg dat je zo opgewonden mogelijk bent. als je bang bent voor de pijn of dat het 'verkeerd' gaat schiet je juist in de kramp en gaat het van kwaad tot erger. ik heb hetzelfde meegemaakt en het is 'goed gekomen'. eventueel kan ik via pb meer vertellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien dat de weefsels minder elastisch zijn geworden en dus breken en opnieuw overbrugd moeten worden, of misschien een kwestie van beschadigd slijmvlies. Of misschien had je toevallig een eisprong?
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien kan je hem vragen zich eerst met de hand af te trekken en is zijn geslachtsorgaan dan de tweede keer minder dik? Verzin maar iets wat zou kunnen helpen. Of nog voordat ie op zijn volle omvang is zegmaar beginnen? :)
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Met je verhaal verwacht ik dit niet, maar het zou ook kunnen dat je onrustige cellen hebt. Er is nu wel een duidelijke aanleiding waarom je bloedt maar mocht je dit langer hebben dan zou ik even langs de huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Herkenbaar van toen mijn relatie nog een nieuwe relatie was 😉 (ik was weliswaar geen maagd meer maar heel weinig ervaring). Wsl toch wondje ontstaan in weefsel wat hier nog niet aan gewend is. Inderdaad heel rustig aan doen bij het beginnen, het moet niet pijnlijk zijn, je voelt wel aan wanneer het minder rustig kan. Bij mij echt wel keer of 10 nog geweest denk ik voor het helemaal over was.
Alle reacties Link kopieren Quote
mvdh90 schreef:
07-03-2024 09:17
inderdaad bij pijn stoppen, rustig aan doen, veel glijmiddel, eventueel in het begin niet helemaal erin, zorg dat je zo opgewonden mogelijk bent. als je bang bent voor de pijn of dat het 'verkeerd' gaat schiet je juist in de kramp en gaat het van kwaad tot erger. ik heb hetzelfde meegemaakt en het is 'goed gekomen'. eventueel kan ik via pb meer vertellen.
Uh huh
yakuzakiko wijzigde dit bericht op 07-03-2024 13:41
0.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou even langs de huisarts gaan. Bloeden tijdens en na de seks kan helaas ook een akelige oorzaak hebben.

Aangezien je vriend groot geschapen is, is de kans dat het daar door komt natuurlijk veel groter, maar better safe than sorry.

En bij pijn inderdaad stoppen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank allemaal. Fijne reacties!
Mooi om te horen dat het soms ook goedkomt.

Was nog vergeten te zeggen dat hij zelf ook vroeg of hij me pijn had gedaan, omdat hij dat kennelijk wel vaker had gehoord...is niet nieuw voor hem dus.

Ik let zeker op hoor, qua onrustige cellen en alles. Was nu echt soort scheurtje, zo voelde het ook, maar als het aanhoudt of op andere momenten komt, laat ik er zeker naar kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
tv-icoon schreef:
07-03-2024 09:24
Misschien kan je hem vragen zich eerst met de hand af te trekken en is zijn geslachtsorgaan dan de tweede keer minder dik? Verzin maar iets wat zou kunnen helpen. Of nog voordat ie op zijn volle omvang is zegmaar beginnen? :)
heb jij wel eens seks gehad??
Alle reacties Link kopieren Quote
Liefdeisspannend schreef:
07-03-2024 14:00


Was nog vergeten te zeggen dat hij zelf ook vroeg of hij me pijn had gedaan, omdat hij dat kennelijk wel vaker had gehoord...is niet nieuw voor hem dus.

wat een mafketel, hij weet dat hij vrouwen pijn doet en vraagt het pas als hij klaar gekomen is?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
07-03-2024 15:02
wat een mafketel, hij weet dat hij vrouwen pijn doet en vraagt het pas als hij klaar gekomen is?
Het zou inderdaad wat aardiger zijn als hij het eerder zou zeggen, maar mafketel vind ik wel een beetje zwaar gesteld.
tv-icoon schreef:
07-03-2024 09:24
Misschien kan je hem vragen zich eerst met de hand af te trekken en is zijn geslachtsorgaan dan de tweede keer minder dik? Verzin maar iets wat zou kunnen helpen. Of nog voordat ie op zijn volle omvang is zegmaar beginnen? :)
werkt dat zo bij mannen?
Alle reacties Link kopieren Quote
tv-icoon schreef:
07-03-2024 09:24
Misschien kan je hem vragen zich eerst met de hand af te trekken en is zijn geslachtsorgaan dan de tweede keer minder dik? Verzin maar iets wat zou kunnen helpen. Of nog voordat ie op zijn volle omvang is zegmaar beginnen? :)

wut? o_o
Je leert hier toch elke dag weer iets nieuws.
Alle reacties Link kopieren Quote
tv-icoon schreef:
07-03-2024 09:24
Misschien kan je hem vragen zich eerst met de hand af te trekken en is zijn geslachtsorgaan dan de tweede keer minder dik? Verzin maar iets wat zou kunnen helpen. Of nog voordat ie op zijn volle omvang is zegmaar beginnen? :)

:HA:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
07-03-2024 15:02
wat een mafketel, hij weet dat hij vrouwen pijn doet en vraagt het pas als hij klaar gekomen is?

Huh, mafketel??
Had hij dan vóóraf moeten zeggen; Hey, het kan misschien zeer bij je gaan doen.. ??
Ze ziet zelf toch ook wel dat hij fors geschapen is? Ze is toch niet blind?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yep schreef:
07-03-2024 16:22
Huh, mafketel??
Had hij dan vóóraf moeten zeggen; Hey, het kan misschien zeer bij je gaan doen.. ??
Ze ziet zelf toch ook wel dat hij fors geschapen is? Ze is toch niet blind?
nee, als je tijdens de seks door hebt, dat je iemand pijn doet, dan stop je
of als je vermoedt, dat je iemand pijn doet, dan stop je
of als je vaker iemand pijn doet, dan check je tijdens de seks even, hoe het met de mevrouw in kwestie gaat
Pas Na afloop de vraag stellen als je weet dat de kans bestaat, dat je iemand pijn doet, is een egoïstische daad
Alle reacties Link kopieren Quote
Snap je punt wel Lila-Linda; ik denk dat dat ook meespeelde dat hij wat terughoudend was eerst (meer dan ik ken van mannen). Denk dat hij het niet durfde vooraf ofzo. Feit dat hij het achteraf wel vroeg, maakt inderdaad dat ik daar wel verbaasd over was.

Ik had natuurlijk wel door dat hij niet smal was, maar ik heb niet met zoveel mannen sex gehad dat ik in kon schatten dat dit pijn deed (nooit gehad namelijk)...
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
07-03-2024 16:24
nee, als je tijdens de seks door hebt, dat je iemand pijn doet, dan stop je
of als je vermoedt, dat je iemand pijn doet, dan stop je
of als je vaker iemand pijn doet, dan check je tijdens de seks even, hoe het met de mevrouw in kwestie gaat
Pas Na afloop de vraag stellen als je weet dat de kans bestaat, dat je iemand pijn doet, is een egoïstische daad
je hebt gelijk, als je merkt dat de ander het niet fijn vind, dan stop je direct.

Zoals je het beschrijf, klinkt het voor mij dat de vrouw het "lust object" voor de man.
Een vrouw die er niet actief bij ligt, niks zegt, en wacht totdat het "over" is.
Ik, persoonlijk, zou dan niet eens beginnen.

De regel moet zijn, als je iets niet fijn vind, dan zeg je het direct of geef je aanwijzingen.

Je hebt ook standjes waarbij de vrouw in de"lead" is voor opbouw, tempo, variaties en diepte.
Als je wat groter geschapen bent, zijn die ideaal bij het verkennen van elkaar op seksgebied.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
07-03-2024 15:01
heb jij wel eens seks gehad??
tv-icoon is een robot, dus ik gok van niet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven