Clithood piercing

15-09-2015 17:48 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,



Wat ik me afvroeg, hoe reageren nieuwe sekspartners op een clithoodpiercing? Turn-off of turn-on?

Doet het eigenlijk veel pijn om het te laten zetten? Want ik wil er heel graag een en ben benieuwd hoe anderen het ervaren hebben.
Alle reacties Link kopieren
Snoezeman mag ze bij een ander gaan bezichtigen, ik hoef ze niet. Zeker niet nadat een trotse eigenares haar net gescoorde piercing liet zien, het bloed hing er nog aan....
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 15 september 2015 @ 20:07:

[...]





alleen vallen ze flauw als je over een piercing in hun edele delen begint



ik snap niet wat er mooi, leuk, geil of lekker aan is. not my cup of tea.

maar ik ben sowieso geen fan van piercings. kan er nou geen een verzinnen die ik mooi vind.Haha, yep erg vermakelijk! Ik ga veel met mannen om en dan komen dit soort dingen ter sprake, dus van daar uit mijn conclusie. (Heb zelf geen clitpiercing though)
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens gezien dat een vrouw echt een pond ijzer (minstens) tussen de benen had hangen, rinkelrinkel. Volgens Snoezeman had ze waarschijnlijk één ringetje en ging de rest eraan met sleutelhangerhaakjes.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 15 september 2015 @ 20:08:

[...]





wat is er geil aan een stuk metaal door iemand d'r doos?

leg eens uit dan, want ik kan me er echt niets bij voorstellen.

Omdat je het zo bijzonder vriendelijk vraagt.



Volgens mij vinden mannen alleen de gedachte al geil dat je de moeite hebt genomen dat deel van je lijf te versieren (als je ervan houdt) het spreekt uit dat je daar aandacht aan besteedt, dat je een seksueel wezen bent.

Ik vergelijk het maar met een jaren 70 bos of een goed getrimde venusheuvel. Bij de 1 is het gewoon aanwezig, de ander houdt zich bezig met hoe dat gebied eruitziet.



En daarmee bedoel ik dus niet dat wanneer je geen piercing hebt, je geen aandacht aan je kut besteedt. Dat dat even heel duidelijk is.
...
Vriend vraagt: Wat kijk je zuur en wat zit je te wiebelen?

Ik denk dus niet dat ik durf, zit de hele tijd mijn benen bij elkaar te knijpen terwijl ik dit lees.
quote:Rooss4.0 schreef op 15 september 2015 @ 20:26:

[...]





Ik vergelijk het maar met een jaren 70 bos of een goed getrimde venusheuvel. Bij de 1 is het gewoon aanwezig, de ander houdt zich bezig met hoe dat gebied eruitziet.



En daarmee bedoel ik dus niet dat wanneer je geen piercing hebt, je geen aandacht aan je kut besteedt. Dat dat even heel duidelijk is.



Dat is toch echt een kwestie van smaak. Ik heb een vriend gehad die dol was op een jaren '70 bos schaamhaar. Daar werd hij juist helemaal wild van. Hij vroeg mij dus ook alles te laten groeien (ja alles, ook niet de randjes bijwerken). En dat was een woest aantrekkelijke man, waar de vrouwen voor in katzwijm vielen.



Smaken zijn zo divers, je kunt simpelweg niet de conclusie trekken dat als je iets extra`s doet , of dat nou piercings zijn, of scheren, dat je je dan bezig houdt met je schaamgebied, en 'anders is het er gewoon'. Ook puur natuur kan juist een bewuste keuze zijn, omdat die eigenaar (esse) juist dát sexy vindt.
Alle reacties Link kopieren
Leve de epileerapparaten !!

Hoera hoera hoera !!

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Rooss4.0 schreef op 15 september 2015 @ 20:26:

[...]



Omdat je het zo bijzonder vriendelijk vraagt.



Volgens mij vinden mannen alleen de gedachte al geil dat je de moeite hebt genomen dat deel van je lijf te versieren (als je ervan houdt) het spreekt uit dat je daar aandacht aan besteedt, dat je een seksueel wezen bent.

Ik vergelijk het maar met een jaren 70 bos of een goed getrimde venusheuvel. Bij de 1 is het gewoon aanwezig, de ander houdt zich bezig met hoe dat gebied eruitziet.



En daarmee bedoel ik dus niet dat wanneer je geen piercing hebt, je geen aandacht aan je kut besteedt. Dat dat even heel duidelijk is.



nee, maar blijkbaar ben je méér seksueel wezen mét clitpiercing....toch?



grappige denkwijze: metaal in je doos maakt je aantrekkelijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 15 september 2015 @ 21:18:

[...]





nee, maar blijkbaar ben je méér seksueel wezen mét clitpiercing....toch?



grappige denkwijze: metaal in je doos maakt je aantrekkelijker.Whut? Lezen wij dezelfde quote? Nare toon ook..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 15 september 2015 @ 20:08:

[...]





wat is er geil aan een stuk metaal door iemand d'r doos?

leg eens uit dan, want ik kan me er echt niets bij voorstellen.Je kunt er leuk mee spelen en dat voelt prettig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 15 september 2015 @ 21:18:

[...]





nee, maar blijkbaar ben je méér seksueel wezen mét clitpiercing....toch?



grappige denkwijze: metaal in je doos maakt je aantrekkelijker.Tja, als je met kleren aan al niet aantrekkelijk bent is dit misschien je laatste redmiddel. Ga er voor.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 15 september 2015 @ 21:25:

[...]



Tja, als je met kleren aan al niet aantrekkelijk bent is dit misschien je laatste redmiddel. Ga er voor.Ach vrouw toch...
Nou ja.. dat dus..
quote:missmisery schreef op 15 september 2015 @ 21:25:

[...]



Tja, als je met kleren aan al niet aantrekkelijk bent is dit misschien je laatste redmiddel. Ga er voor.als dat het criterium is weet ik precies waarom ik ze niet heb
quote:missmisery schreef op 15 september 2015 @ 21:25:

[...]



Tja, als je met kleren aan al niet aantrekkelijk bent is dit misschien je laatste redmiddel. Ga er voor.Jouw motto is per ongeluk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 15 september 2015 @ 21:29:

[...]





als dat het criterium is weet ik precies waarom ik ze niet heb Jij doet je motto eer aan... klopt helemaal..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
BOEEEE

De seks wordt er ook leuker mee. 'De wrijving kan je een intenser gevoel geven', leuk toch!
Elk einde is een nieuw begin
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 15 september 2015 @ 21:25:

[...]



Tja, als je met kleren aan al niet aantrekkelijk bent is dit misschien je laatste redmiddel. Ga er voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 15 september 2015 @ 20:40:

[...]





Dat is toch echt een kwestie van smaak. Ik heb een vriend gehad die dol was op een jaren '70 bos schaamhaar. Daar werd hij juist helemaal wild van. Hij vroeg mij dus ook alles te laten groeien (ja alles, ook niet de randjes bijwerken). En dat was een woest aantrekkelijke man, waar de vrouwen voor in katzwijm vielen.



Smaken zijn zo divers, je kunt simpelweg niet de conclusie trekken dat als je iets extra`s doet , of dat nou piercings zijn, of scheren, dat je je dan bezig houdt met je schaamgebied, en 'anders is het er gewoon'. Ook puur natuur kan juist een bewuste keuze zijn, omdat die eigenaar (esse) juist dát sexy vindt.

Oh god, ik had er natuurlijk bij moeten zetten dat je met 70 er jaren bos ook een seksueel wezen kan zijn, mijn welgemeende excuses.

Bij deze.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 15 september 2015 @ 21:18:

[...]





nee, maar blijkbaar ben je méér seksueel wezen mét clitpiercing....toch?



grappige denkwijze: metaal in je doos maakt je aantrekkelijker.Nee, ik was eigenlijk een meer seksueel wezen zonder metaal als ik heel eerlijk ben. Ik vind het voor mezelf een leuk idee, ik heb een klein geheimpje. Het is een sieraadje, een speeltje, een kado aan jezelf. Je hoeft het niet leuk te vinden hoor, dat vraagt niemand, leven en laten leven, je weet...
...
Ja! Hartgrondig eens!



En ik ben redelijk goed gelukt die piercing doet daar niks aan af, maar de gele wereld kan je anders wijs maken toch vinden vrijwel alle mannen het geil, iig alle mannen die ik ooit in bed heb gehad. Om alle redenen hierboven dus. Love your body your vjayjay and your sexuality!

👼



En ach de zuurpruimen die hier posten zullen hier niet voor niks komen 😬

Bovendien hebben zij vast wel weer wat dat ik niet snap, such is lief.



Oh en de Piercer waar ik heen ging Piercte zoveel kutjes die werd daar echt niet anders van. Je ligt ook echt niet midden in de zaak op de stoel ofzo 😵 you wish 😂
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 16 september 2015 @ 13:46:

[afbeelding]

auw auw!!



Verschilt echt per persoon. Ik heb een tepelpiercing, sommige mensen vinden het prachtig, andere zagen het liever niet. Blijf je altijd houden. Ben er zelf erg blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor alle reacties!

Ik ben eigenlijk nog nieuwsgierig naar een ding, waar halen/bestellen jullie het sierraad zelf zeg maar?
De piercer waar ik geweest ben heeft een collectie sieraden om u tegen te zeggen. Heeft niet iedere piercingshop dat dan?
Pff, had ik gister hier een heel verhaal getypt, wil ik verzenden, valt het forum uit.

Dus nu even een nieuwe poging:



Ik heb bij al mijn (7) piercings nog nooit zelf een sierraad meegenomen. De verschillende piercers waar ik ben geweest hadden allemaal een grote collectie sierraden (niet alleen om mee te piercen, maar ook voor de verkoop).

Een piercer mag alleen piercings zetten met sierraden van titanium, vervolgens als de piercing geheeld is mogen er ook sierraden van andere materialen in gedragen worden. Een piercer pierct meestal niet met zelf meegenomen sierraden omdat deze meestal niet van titanium zijn en daarnaast meestal niet steriel zijn. En gedurende de genezingsperiode van de piercing dien je over het algemeen een vrij "simpel" sierraad te dragen, er wordt aangeraden te wachten met wisselen naar een ander sierraad tot na de genezingsperiode.

Mocht je nou zelf een mooi simpel sierraad hebben van titanium dan kun je natuurlijk overleggen of daarmee gepierct kan worden, maar die moet je dan waarschijnlijk wel van te voren langs brengen zodat deze met de autoclaaf steriel gemaakt kan worden.



Maar mocht je op zoek zijn naar leuke piercingsierraden om te dragen als je piercing geheeld is, ik heb altijd veel gekocht bij alloverpiercings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven