Daten met "dienstverlener"?

09-10-2021 11:45 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie ervan om iemand die jou een (betaalde) dienst verleend, waar je dus in principe een zakelijke relatie mee hebt, om die te vragen om wat te gaan drinken?

Denk in de categorie opticien, apotheker, vaste fitnessinstructeur.

Dus iemand waar je klant bent, geen patiënt en waar in principe geen lichamelijk contact bij komt kijken.
Maar waar je dus wel iets (service) van nodig hebt.
bumbly schreef:
09-10-2021 12:25
Geen probleem toch? Al wil ik je wel waarschuwen voor ‘de fitnesstrainer’. Die zijn én heel gek op hun eigen spiegelbeeld en doen daar alles voor. Lees gekke eetgewoontes, shakes, diëten en trainen op de gekste momenten én deze knappe kerels heb je zelden alleen.
Zo kwamen mijn vriendinnen die samen ergens trainden er achter dat ze allebei een fling hadden met dezelfde knappe trainer :P . Maar goed, ze zijn vast niet allemaal hetzelfde..
Ik hoop inderdaad dat ze niet allemaal hetzelfde zijn, want ik ben inmiddels met mijn voormalig fitnessinstructeur getrouwd en we hebben drie kinderen :biggrin:
Overigens heeft hij mij uitgevraagd, niet andersom. Maar het kan dus wel :lol:
Alle reacties Link kopieren
PietjePuk_WeetIkVeel schreef:
10-10-2021 05:58
Ik hoop inderdaad dat ze niet allemaal hetzelfde zijn, want ik ben inmiddels met mijn voormalig fitnessinstructeur getrouwd en we hebben drie kinderen :biggrin:
Overigens heeft hij mij uitgevraagd, niet andersom. Maar het kan dus wel :lol:
Ik heb een vriendin die al zeker 15 jaar samen is met haar salsadansleraar, ze hebben ook kinderen. :-D
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen inderdaad, niets mis mee. Laat je weten hoe het is gegaan? :popcorn:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik had gedacht dat het heel raar zou zijn, maar als ik jullie zo hoor dan kan het best :D

Ik zal laten weten hoe het ging, ik weet niet precies wanneer ik hem weer spreek, kan zo een paar weken tot een maand zijn.

Zelf ook benieuwd hoe het gaat, ergens hoop ik op een voorzet van zijn kant of dat ik zelf een voorzet kan geven en hij het afmaakt :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Is het een gigolo ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
10-10-2021 13:32
Is het een gigolo ?
Dan zou hij wel een hele uitdaging hebben, en waarschijnlijk weinig klanten, aangezien ik aangeef dat er in principe geen lichamelijk contact komt kijken bij wat hij doet ;)

En je doet je onderschrift eer aan XD
Alle reacties Link kopieren
Even een update 😁
Ik heb de heer in kwestie pas gezien, uiteraard gezorgd dat ik er leuk uitzag enzo.. En sommige mannen kunnen echt niet verbergen waar ze naar kijken..
In eerste instanties "zakelijk" gesprek gehad in het kantoortje, tot hij weer over persoonlijke dingen begon en ik kon heel mooi mijn ingestudeerde stukje met compliment er in gooien. En hij beet. 😁 Dus gevraagd of hij een keer wat wil gaan drinken. Hij raakte compleet de weg kwijt en begon te stamelen dat hij me zo enorm aantrekkelijk vind. (dat stukje dus wel goed ingeschat). Hij zag in eerste instantie wel een dingetje met onze zakelijke relatie, maar dat had hij vrij snel in zijn hoofd opgelost :p ook omdat ik niet perse van hem afhankelijk ben als het lastig zou worden.

Toen ik kort erna opstond om weg te gaan, kwam hij dichtbij, zoende hij me, en zijn handen gingen over m'n lijf. Er zit een enorme aantrekkingskracht tussen beiden :hyper: dus dit wordt leuk 😁 binnenkort gaan we wat drinken, waarschijnlijk bij hem thuis....

Het leek wel iets uit een film. Het klinkt super onrealistisch, maar het is toch echt zo gebeurd. Ik heb erna in de auto ook zitten gillen door de adrenaline :$ had dit echt niet verwacht, maar blijkbaar voelden we allebei die klik.

Dus dit is leuk 😁
Alle reacties Link kopieren
Jij gaat wel vaker fillen, denk ik :lol:
Alle reacties Link kopieren
menta schreef:
09-10-2021 23:20
Ik dacht op basis van de titel dat je met een prostituee wilde daten

Ja, ik ook en dacht: zeg gewoon wat het is, moeilijk gedoe :hyper:
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Maar vertel, wat is de zakelijke relatie?

Wel op het randje dat hij je zoende met handen over lijf.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-10-2021 12:20
Hoe weet je of je opticien single is?
Gewoon zeggen dat je een oogje op hem hebt?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk slagroom-met-dip! Veel plezier nog samen :)
slagroom-met-dip schreef:
27-10-2021 22:51
Het klinkt super onrealistisch

Best wel ja.
Alle reacties Link kopieren
Beerlover schreef:
28-10-2021 05:27
Jij gaat wel vaker fillen, denk ik :lol:
Is het je rimpelboer??
Alle reacties Link kopieren
slagroom-met-dip schreef:
27-10-2021 22:51
Even een update 😁
Ik heb de heer in kwestie pas gezien, uiteraard gezorgd dat ik er leuk uitzag enzo.. En sommige mannen kunnen echt niet verbergen waar ze naar kijken..
In eerste instanties "zakelijk" gesprek gehad in het kantoortje, tot hij weer over persoonlijke dingen begon en ik kon heel mooi mijn ingestudeerde stukje met compliment er in gooien. En hij beet. 😁 Dus gevraagd of hij een keer wat wil gaan drinken. Hij raakte compleet de weg kwijt en begon te stamelen dat hij me zo enorm aantrekkelijk vind. (dat stukje dus wel goed ingeschat). Hij zag in eerste instantie wel een dingetje met onze zakelijke relatie, maar dat had hij vrij snel in zijn hoofd opgelost :p ook omdat ik niet perse van hem afhankelijk ben als het lastig zou worden.

Toen ik kort erna opstond om weg te gaan, kwam hij dichtbij, zoende hij me, en zijn handen gingen over m'n lijf. Er zit een enorme aantrekkingskracht tussen beiden :hyper: dus dit wordt leuk 😁 binnenkort gaan we wat drinken, waarschijnlijk bij hem thuis....

Het leek wel iets uit een film. Het klinkt super onrealistisch, maar het is toch echt zo gebeurd. Ik heb erna in de auto ook zitten gillen door de adrenaline :$ had dit echt niet verwacht, maar blijkbaar voelden we allebei die klik.

Dus dit is leuk 😁
Oh leuk!!! 🤩
Is die date ondertussen al geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven