Discrete date buitenshuis

25-02-2024 14:09 61 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi forumleden,

Bij het herontdekken van mijzelf en mijn nieuwe leven hoort ook intimiteit. Ik wil nog geen relatie (zie eerder topic, eerst werken aan mezelf), maar heb wel behoefte aan fysieke intimiteit. Dus ik ben aan het scharrelen.

Nu heb ik een leuke scharrel ontmoet, fysieke aantrekkingskracht is enorm 😊 Maar we kunnen allebei niet thuis afspreken. Zijn ook allebei onervaren met deze vorm van contact en zoeken nu een manier om elkaar met privacy te kunnen zien. Ik lees al langer mee op deze pijler en lees altijd hele fijne adviezen en ervaringen. Hebben jullie tips voor mij?

Hotelkamer boeken hebben we al aan gedacht maar we gaan niet blijven slapen. Kan dat? En hoe werkt dat dan?

*Ik realiseer me nu dat de topictitel een heel andere vraag doet verwachten 🙄 maar zo erg buiten zoeken we niet 😁 Kan titel niet meer aanpassen...
Als de kosten geen belemmering zijn, zou ik gewoon een kamer boeken. De nieuwere van de Valk hotels hebben vaak prima kamers. Neem een suite met groot (bubbel)bad, sauna, aparte zithoek en flink bed, liefst lekker hoog zodat je de gordijnen open kan laten en leuk uitzicht hebt. Room service voor wat lekker eten, en je hebt een prima tijd. Blijven slapen is nergens voor nodig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zijn hotels die je voor een dag/paar uur kunt boeken. Google maar. En dat zijn prima hotels.
Hotel kan met en zonder slapen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat maakt het nou uit of je om 23.00 of om 01.54 uitcheckt? En ook al zóuden ze er wat van vinden: jij bent de betalende klant en blijft om wat voor reden dan ook niet slapen. Klaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou op van die veilingsites of Groupon vouchers kopen voor goedkope overnachtingen. En dan gewoon weggaan als je dat wil inderdaad.

Je zal vast niet de enige zijn die alleen komt voor seks.

Waarom kun je niet blijven slapen? Als je er toch bent en betaald hebt. Je kleren zijn al uit. Hoef je niet meer de kou in.

Scharrel kan wel naar huis gaan of niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hotel op 1
Anders een vriendin inschakelen? Huis lenen? Oid
Alle reacties Link kopieren Quote
Hotel. Er is geen hotel dat je verplicht te blijven overnachten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mocht hij thuis een partner hebben, dat geeft gedonder hoor
En verdriet
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zijn genoeg hotels waar je een day rate kan boeken, meestal is dat van 9-17. Kijkt geen receptionist raar van op als je dat boekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
*Bladora* schreef:
25-02-2024 15:01
Er zijn genoeg hotels waar je een day rate kan boeken, meestal is dat van 9-17. Kijkt geen receptionist raar van op als je dat boekt.
Ze kijken er niet raar van op, maar wel dat je ofwel aan het werk bent, of dat er wordt vreemd gegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt geen relatie, maar kan toch niet thuis afspreken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nova666 schreef:
25-02-2024 15:13
Je hebt geen relatie, maar kan toch niet thuis afspreken?
Misschien wonen ze thuis, of is het huis niet geschikt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou vooral uitkijken met wie je afspreekt. Je hoort nog wel eens rare verhalen..
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga even kijken naar hotels voor een dag. Ben ik niet mee bekend.

En ik waardeer alle waarschuwingen 🙂 Thuis afspreken is niet wenselijk ivm kinderen en afstand. Dezelfde obstakels gelden voor blijven slapen. Met kinderen en afstand is dat niet altijd handig. Verder hebben we elkaar al op neutraal een aantal keer ontmoet. Ik ben groen op dit vlak maar kom gelukkig niet uit een ei 😉
Alle reacties Link kopieren Quote
Een privésauna boeken? Dat lijkt me leuker dan een zielloos hotel.
Sauna, bubbelbad, groot bed...
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nova666 schreef:
25-02-2024 15:13
Je hebt geen relatie, maar kan toch niet thuis afspreken?

Deed ik ook niet toen ik nog thuiswonende kinderen had. Zeker met (oudere) pubers kun je er geen peil op trekken wanneer ze komen en gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
september schreef:
25-02-2024 15:11
Ze kijken er niet raar van op, maar wel dat je ofwel aan het werk bent, of dat er wordt vreemd gegaan.
Ach en dan denken ze, het zal, en gaan over op de orde van de dag. Ik heb in zoveel hotels gewerkt :). Echt niemand wordt er anders van. En als ze daar wel anders van worden doen ze iets verkeerd als hotelmedewerker.
Alle reacties Link kopieren Quote
*Bladora* schreef:
25-02-2024 15:39
Ach en dan denken ze, het zal, en gaan over op de orde van de dag. Ik heb in zoveel hotels gewerkt :). Echt niemand wordt er anders van. En als ze daar wel anders van worden doen ze iets verkeerd als hotelmedewerker.
Zeker niet, maar dat is meer omdat je in hotels alles wel hebt meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nova666 schreef:
25-02-2024 15:13
Je hebt geen relatie, maar kan toch niet thuis afspreken?

Je kan echt geen andere situatie bedenken dan vreemdgaan..? Wat bijzonder, zeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op dayuse.com kun je hotels boeken voor overdag. En 's avonds eerder uitchecken kan ook prima hoor, zeker in grotere hotels houden ze echt niet bij wie/wat/wanneer binnenkomt en weggaat.
Doe je net alsof je ruzie maakt en weggaat, denken ze dat je daarom niet blijft slapen samen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
25-02-2024 14:47

Anders een vriendin inschakelen? Huis lenen? Oid
Ik zou zelf mijn huis echt niet beschikbaar stellen voor een vriendin en haar scharrel om er te kunnen seksen. Ik zou dat omgekeerd ook echt niet aan een vriendin durven en willen vragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lebow schreef:
25-02-2024 17:07
Doe je net alsof je ruzie maakt en weggaat, denken ze dat je daarom niet blijft slapen samen :biggrin:
Dat is echt niet nodig hoor, zo'n hele stennis schoppen. Gewoon uitchecken wanneer je klaar bent, daar kijkt niemand van op. Zodra de gast de deur uit is, zijn we je weer vergeten. De gasten die nepverhalen opbrengen en dit soort scenarios onthouden we wel.
coolbestfruitontbijt schreef:
25-02-2024 17:34
Dat is echt niet nodig hoor, zo'n hele stennis schoppen. Gewoon uitchecken wanneer je klaar bent, daar kijkt niemand van op. Zodra de gast de deur uit is, zijn we je weer vergeten. De gasten die nepverhalen opbrengen en dit soort scenarios onthouden we wel.
Dat was een grapje. Vandaar de :biggrin:
Zal mij verder een zorg zijn hoe en waar mensen wat doen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven