Dogging (Sex)

21-01-2011 09:28 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man maakte me eerder deze week (ik heb grote problemen met inloggen ) attent op het fenomeen dogging.



Hier uitleg in het Engels.

Hier een artikel in het Nederlands waar dit een stukje uit is:



Ruw vertaald komt het neer op seks in het openbaar (een park, bioscoop of parking). Toeschouwers worden opgeroepen via internet of sms. Mannelijke deelnemers worden ‘doggers’ genoemd, vrouwelijke ‘dogettes’.

De seks kan gaan tussen twee mensen in een auto maar evengoed kan het uitlopen op een orgie rond de picknicktafel. Groepsseks en gangbangs behoren tot de mogelijkheden.

Er is echter altijd sprake van twee partijen: deelnemers en toeschouwers. Omdat kijken aangemoedigd wordt, is er steeds een combinatie van exhibitionisme en voyeurisme.





We hebben ook wat filmpjes bekeken over dit fenomeen en ik ben wel nieuwsgierig geworden.



Ik vraag me nu wel een paar dingen af, misschien dat er hier mensen zijn die me wat wijzer kunnen maken:



-ik lees dat het voornamelijk een tijdverdrijf is wat in de UK wordt gebezigd. Kent NL een "dogging" cultuur? Volgens het artikel wel maar ik had er nog nooit van gehoord.

-hoe kom je in contact met mensen? Ik lees via sms of internet. Sms betekent dat je de telefoonnnummers hebt van de mensen Maar hoe kom je dan aan die mensen? Internet: zijn er websites (zoiets als deze bv) waar mensen komen om "dogging" afspraken te maken.

-zijn er mensen die ervaring hebben met dogging?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
En we hebben een winnares : Thila, spijker op de kop. Ik heb ooit getracht een serieus antwoord te krijgen van TO maar die had geen tijd denk ik.
Alle reacties Link kopieren
De berichten die off-topic zijn gegaan, zijn gewijzigd.



Bij deze de vraag om on-topic te blijven.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 21 januari 2011 @ 13:14:

De berichten die off-topic zijn gegaan, zijn gewijzigd.



Bij deze de vraag om on-topic te blijven.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva





Wat een gotspe....



Vraagje: welke berichten heb je dan gewijzigd? Ik zie er geen één in dit topic...
Alle reacties Link kopieren
De mijne met mijn tip om briefjes op te hangen in de supermarkt Veronicas. Kennelijk is dit geen discussietopic maar een meelul( rukvingerbefneuk) topic.
Alle reacties Link kopieren
;
Alle reacties Link kopieren
Da mod is nog bezig Veronicas. Mijn tip staat er gelukkig nog. De sneren over en weer zijn langzaam aan het verdwijnen. Kennelijk mag je alleen iets zeggen als je het eens bent en liefst even een tijd en lokatie doorgeeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Veronicas schreef op 21 januari 2011 @ 13:16:

[...]







Wat een gotspe....



Vraagje: welke berichten heb je dan gewijzigd? Ik zie er geen één in dit topic...



Ik was bezig.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
Lookatme,

Je kunt toch ook gewoon twitteren dat je samen met je Dogger even het park in gaat? Als hij zijn vrienden dan twittert dat hij met zijn Dogette het park in gaat?

Mensen die het bezigen weten wat jij gaat doen, je Opa en Oma die je op twitter volgen zullen denken dat je de hond uit gaat laten.
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
quote:Thila schreef op 21 januari 2011 @ 12:51:

Weet je wat het ook wel een beetje is Lookatme. (Wat is vínd dan tenminste)



Ik open jouw topics áltijd want ik vind het wel leuk te lezen wat je nú weer van plan bent.

Wil niet zeggen dat ik dezelfde interesses heb, maar als jij het leuk vindt.. prima.

Maar het probleem vind ik dit: je begint een topic, over weet ik veel wat, mile high club, naaktlopen, dogging, noem maar wat.

Maar je gaat er uiteindelijk nóóit echt inhoudelijk op in.

Na een paar geintjes ga je reageren op andere forummers, dat ze moraalridders zijn enzo.

En dan bloedt het topic dood. En dan zullen we nóóit weten of je het nou geprobeerd hebt en wat jouw ervaring was.



En na een aantal keer van zulke topics te hebben gezien, begint het op mij provocerend over te komen. Alsof je alleen nog maar topics opent om mini-relletjes te veroorzaken.



Niet aanvallend bedoelt hoor, maar dit is hoe het op mij over komt.



@Thila: ik kom hier niet om relletjes te schoppen hoor. Ik praat graag over sex en dat doe ik dan voornamelijk hier omdat je dat nu eenmaal niet zo snel met familie en vrienden doet.



Reageren op andere forummers doe ik al een tijdje niet meer. Ik reageer echter wel op inhoudelijke vragen hoor. Vandaag heb ik me in dit topic weer sinds tijden uitgelaten richting andere forummers maar nogmaals, dat doe ik al een tijdje vrijwel niet. De reden is dat het vaak dezelfde figuren zijn. Het zijn of moraalridders die mijn beleving van sex maar niks vinden en dit even duidelijk willen laten merken. Of het zijn domme mensen die alleen willen provoceren of willen klagen dat ze op dit forum zo onrechtvaardig worden behandeld (Rietje en dergelijke). En dan heb je ook nog de pseudo-psychiatrices zoals bv Spectral die mijn sexuele voorkeuren menen te moeten verklaren en dan beweren dat ik vroeger of nu of allebei enorme geestelijke problemen heb of heb gehad die de oorzaak zijn van mijn gedrag. Erg dom. En natuurlijk de gevallen die niet weten waarover ze praten en van daaruit hun totaal niet onderbouwde mening ventileren of hun eigen interpretatie geven van wat er wordt beweerd en dan niet kunnen accepteren als er wordt aangegeven dat die interpretatie volkomen onjuist is.



En als dat soort stakkers zich dan in de discussie gaan mengen, dan haak ik al snel af en dan bloedt het topic wellicht dood.



Met je bewering dat ik er nooit inhoudelijk op in ga ben ik het niet eens. Nogmaals: als er gerichte vragen aan mij worden gesteld door forummers die niet tot de bovengenoemde categorieën behoren, wil ik met alle liefde alle vragen beantwoorden die er maar zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 21 januari 2011 @ 09:55:

en dan is het 'vinger in de reet wie d'r meedeed'.

Geyl.



Pis in m'n broek!





Ik ken het ook van verhalen. Mensen schijnen er hele campers voor aan te schaffen. Of er van te voren wordt opgebeld oid weet ik niet, volgens mij zijn er " bekende " ( ik ken ze niet ) parkeerplaatsen met bos rondom.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 21 januari 2011 @ 13:53:

[...]



En dan heb je ook nog de pseudo-psychiatrices zoals bv Spectral die mijn sexuele voorkeuren menen te moeten verklaren en dan beweren dat ik vroeger of nu of allebei enorme geestelijke problemen heb of heb gehad die de oorzaak zijn van mijn gedrag. Erg dom.

En als dat soort stakkers zich dan in de discussie gaan mengen, dan haak ik al snel af en dan bloedt het topic wellicht dood.





Is dat wel zo dom... leg ons eens uit dan hoe het zo is gekomen dat jij van dit soort extreme sexuele behoeftes of voorkeuren hebt ontwikkeld.



Want eigenlijk beweer je dus dat je dood normaal bent toch?
Alle reacties Link kopieren
Vanaf hier wordt er op toegezien, dat er niet meer off-topic wordt gegaan. Je mening verkondigen mag, maar houd je wel aan de huisregels.



Mocht het opnieuw gebeuren zullen er passende maatregelen worden genomen.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 21 januari 2011 @ 14:00:

Is dat wel zo dom... Behoorlijk ja.quote:spectral schreef op 21 januari 2011 @ 14:00:leg ons eens uit dan hoe het zo is gekomen dat jij van dit soort extreme sexuele behoeftes of voorkeuren hebt ontwikkeld.



Ik voel me niet geroepen om jou dat uit te leggen. Ik heb ook geen enkele reden om mezelf af te vragen hoe ik die behoeftes en voorkeuren heb ontwikkeld. Vraag jij je ook af waarom je spruitjes zo lekker vindt en bloemkool niet?



quote:spectral schreef op 21 januari 2011 @ 14:00:Want eigenlijk beweer je dus dat je dood normaal bent toch?Dat heb ik niet beweerd hoor. En wat is "normaal"? Als de definitie daarvan bekend is (wat het dus WEL is en niet wat het NIET is) dan zal ik aangeven of ik daar aan voldoe.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is alleen het vooraf twitteren nieuw.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2011 @ 14:11:

Volgens mij is alleen het vooraf twitteren nieuw.Dan zijn het dus min of meer bekenden van elkaar. Is een spannend onderdeel van dogging ook niet de verrassing wie je er aantreft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven