Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Anoniem_643021e2c600f
donderdag 11 januari 2018 om 19:04
Al vaker soloseks gehad.
Wanneer je seks hebt tijdens een eerste date: is dat vooral omdat de ander zo onweerstaanbaar is of omdat je daar zelf erg nood aan hebt?
Anoniem_322455
donderdag 11 januari 2018 om 20:51
Beiden, als dat niet al zo was afgesproken.
febag: gang-schierig klinkt raar, dan beter oncummon-isch
Weet jij precies hoe vaak jouw partner een orgasme had tijdens een lange sessie?
Er schiet me zo niets te binnen..en anderen ook niet zo te merken
Heb jij periodes gedurende de maand dat jij duidelijk meer zin in seks hebt of zijn alle periodes ongeveer hetzelfde?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Anoniem_638f50d08b10f
dinsdag 16 januari 2018 om 19:17
Over het algemeen de avondperiodes van de maand, behalve op zondagen want dan verschuift de periode vaak naar de ochtend. Eigenlijk heb ik altijd wel zin, of ben makkelijk tot zin te brengen.
Hoelang onthoudt jij je van seksuele activiteiten, lees de daad, na constatering van een vaginale schimmelinfectie?
Tot alle apen en beren mijn poort van jade weer verlaten hebben en hun kriebels meenemen. Goddank nog maar één keer mogen meemaken in dit leven, vinnerniksan.
Fantaseer je heeeel stiekem wel eens over seks met een dier?
Gemiddelden betekent dat er ook heel veel mensen boven en onder zitten. Net als de gemiddelde lengte van een pik, die is misschien 15 cm. Maar dan heb je miljarden Aziaten die er onder zitten, dus dat gemiddelde kan er alleen zijn door mensen zoals ik. Als beer van een vent krik ik dat gemiddelde eigenhandig op.
Zo ook met het gemiddelde van 3x per maand. Er zijn mensen die het amper doen, dus daar tegenover staan er velen die meerdere keren per week aan het batsen zijn.
Heb jij je vriend of man wel eens gezegd dat je graag een keer wakkergeneukt zou worden?