Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Zit je weleens te denken om weer aan de pil te gaan om zo niet het behang van de muur te krabben van geiligheid?
Eerder om niet meer ongesteld te worden....grrrrrrr...met mijn geiligheid weet ik wel wat te doen
Ben jij in sommige periodes van de maand geiler dan op andere en waar ligt dat aan?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Anoniem_322455
zaterdag 24 maart 2018 om 19:21
Marcello’s vraag staat nog en de niet sekseneutrale vraag van B4E was terecht niet beantwoord, toch TO?:
Marcello: Ik verwacht dat het langer geleden is dat ik seks heb gehad dan dat ik weer seks ga hebben
Leef: nee, geen speciale reden
Vergrendel of blokkeer jij wel eens deur zodat je niet betrapt kan worden door kinderen of huisgenoten?
Anoniem_6428789dcd711
zaterdag 24 maart 2018 om 23:25
Geen kinderen of huisgenoten dus thuis niet nodig.
Yep.
Van welke aankoop op het gebied van seks heb jij het meeste spijt?
Anoniem_127265
zaterdag 24 maart 2018 om 23:35
Een stel kruisloze strings
Waar doe jij over het algemeen seksgerelateerde aankopen?
Anoniem_322455
zaterdag 24 maart 2018 om 23:46
Meestal online daar waar het item dat ik wil hebben het goedkoopst is, niet een bepaalde webshop.
kruisloze strings, dus enkel wat touwtjes?
Heb jij wel eens een orgasme gehad door te droogneuken?
Ik was met een speeltje rectaal bij een man aan het spelen en het leek er even op dat het te ver zat en ik het er niet meer uit kon krijgen..hij zei nog..je zit nu wel erg diep...
Spreek jij van tevoren af wat je wel/niet wilt en hoe doe je dat?