Doorgeefvraag seks, deel 93

20-01-2019 17:52 3000 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Zal je ooit een trio willen doen?
Alle reacties Link kopieren
febag schreef:
27-05-2020 16:14
Alles op de goede lengte scheren, luchtje op (al zie je daar niks van).

Heb jij weleens seks gehad met iemand die getrouwd was? Was dat met jou?
Ik mag 2 vragen beantwoorden...en ja regelmatig..heel vaak was ik met hem getrouwd, vaak ook niet.

Wat is jou grootste verandering in je seksleven het afgelopen jaar?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
De ontdekking van de voorbinddildo.

Nou oké, de sling past niet in het interieur dus (hoeft ook helemaal niet, dat terzijde), hoe zou jouw speciale seksmeubelstuk eruitzien, perfect passend in jouw interieur?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk niks met seksmeubelstukken. Andere hulpstukken zoals een mooie zweep ofzo vind ik weer wat anders.

Welke stoottechniek vind je het fijnst?
Ligt aan het standje, maar als ik er een moet kiezen dan de harde stoten bij doggy.

Heb jij weleens een vreemde zien of horen masturberen? Hoe vond je dat?
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet meegemaakt maar ik zou er denk ik niet bepaald hitsig van worden. Ik zou het eerder een beetje gênant vinden. Prima dat iemand masturbeert, hoort er vind ik bij, maar ik hoef dat niet van een vreemde te zien of horen.

Wat is het vreemdste dat iemand je vroeg om voor hem/haar op seksueel gebied te doen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn Poolse vriendin wou dat ik rondwandelde met haar ondergoed aan. Ze werd wild van . Zij wou het dus ik deed het.


Heeft je sekspartner van nu de allerlekkerste sappen van alle sekspartners tot nu toe? Of toch eigenlijk niet?
Copy-paste: Mijn laatste sekspartner is de allerlekkerste sinds alle tijden :P

Is het niet zo dat de smaak van iemand’s vocht afhankelijk is van voedsel-en vochtinname en daardoor varieert?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat eten en drinken maar zeer minimaal invloed heeft. Ik heb het zelf in elk geval nooit echt kunnen ontdekken.

Wat is voor jou een echte must tijdens elke vrijpartij?
...
Dat zij klaarkomt.

Heb je elke vrijpartij een (of meerdere) orgasmes?
Meestal wel maar een enkele keer niet (no problem). Bij meerdere rondes meestal niet elke ronde.

Wat is (na je eerste) denk je de langste tijd zonder orgasme voor jou geweest?
3 dagen denk ik (door masturbatie, nooit gekomen tijdens sex)

wat is het max aantal orgasmes dat je op ooit op één dag hebt gehad?
Alle reacties Link kopieren
13

Wat is het geilste wat je gedaan hebt onder invloed van een snoepje?
Op een zwoele zomeravond seks in de tuin, niet onder invloed van een snoepje maar iets anders geestverruimend. Dat verklaart ook enige ongeremdheid; de tuin heeft geen inkijk, behalve vanaf de bovenverdieping van 1 over-buurhuis, ik zweer dat ik de buurman zag loeren.

Ben je wel eens klaargekomen onder bekijks van een of meer anderen (anders dan degene waar je seks mee had)?
Ja

Wat vind je het meest opwindend aan seks in een club?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik het meest opwindend het enorme wij-gevoel. Je loopt in je sexy pakje onder bekijks in de club met aan je hand de lekkerste, geilste, mooiste man. Je staat open voor (bijna) alles dat de revue passeert en dat alles in de wetenschap dat je die lekkerste straks ook weer mee naar huis mag nemen.

Wat staat heel hoog op je bucketlist? En zit er een kans in dat dat werkelijkheid gaat worden?
...
Bezoek aan een kasteel en ik verwacht dat die wel gaat uitkomen

Vind jij/lijkt het je prettig je partner te zien vrijen met iemand anders, wil je dat juist niet zien of doet het je niks?
Ik zou het niet willen. Omgekeerd nam ik als Bull wel eens een vrouw van koppel, waar de cuckold lijdzaam toekijkt.

Evalueer je soms samen hoe de seks was?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is de beste manier om erachter te komen of en hoe het nog lekkerder kan.

Heb je weleens kritiek op je seksuele prestaties gekregen en zoja, wat was het kritiekpunt?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Langer in een bepaald ritme doorgaan omdat een wisseling op dat moment juist de opbouw verstoort.

Heb jij nog bepaalde mensen op je bucketlist staan (hoeven geen beroemdheden te zijn)?
Heb geen bucketlist, vind dat ook een ontzettend stomme uitdrukking maar er is wel iemand waar ik het heel erg dolgraag nog wel een paar keer mee wil doen.

Wat is jouw beste verwenkunst?
Full-body massages geven,onder andere ook Tantra & Yoni.

Vind je voorspel zonder het af te maken met penetratie ook prettig an sich of net extra frustrerend?
Alle reacties Link kopieren
Dat is heel prettig en bloedje frustrerend. Mijn liefje kan me daar bij tijd en wijle enorm mee plagen en daar word ik enorm krols van.

Met welk dier identificeer jij je sekstechnisch het meest?
...
Alle reacties Link kopieren
Een weekdier, nat en zacht. :)

Wat vind je als vrouw geil om met een andere vrouw te doen?
He-le-maal niks, (bovendien is deze vraag niet sekseneutraal)

Hou jij een potentiële nieuwe partner af als die het In gesprekken vooraf almaar over iets anders heeft dan wat jij wil, en je dus niet echt bij elkaar lijkt te passen op dat gebied of wil je het toch wel in het echt proberen met diegene?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ontzettend op mijn irritatiespier zitten en waarschijnlijk ben ik daar dusdanig duidelijk over dat hij vanzelf afdruipt.
En anders gooi ik zelf de handdoek in de ring.

Vind je na járen relatie een beetje dirty app-talk nog steeds leuk? Of hoeft het dan niet meer?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven