Doorgeefvraag seks, deel 94

27-08-2020 22:38 3003 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Wat is de belangrijkste reden waarom het ene orgasme fijner is dan het andere?
Expliciet, maar liever niet met geslachtsdelen vol in beeld.

Wel eens een foto van een geslachtsdeel ontvangen die je niet direct gewist hebt?
Wel meer dan eens ;-D

Wanneer heb jij voor het laatst een sextingfoto verstuurd en naar wie?
Een paar weken geleden toen ik een stukje backup van whatsapp heb gestuurd, uit de tijd dat we zwanger probeerden te raken van onze tweede. Nog steeds de beste sex periode ever.

Van uitstel komt naspel?
Niet per definitie.

Heb jij weleens meegemaakt dat een van de deelnemrs tijdnes de seks in slaap viel?
Nee, ik zelf wel tijdens vingersessie, zo rustgevend.

Vind je het opwindend als de ander je geile neukhoer of slet noemt of dat je het zelf zegt tegen de ander tijdens de seks?
Als een bepaald iemand me zijn sletje noemt kan ik daar wel enorm van genieten ja :love:

Zijn er benamingen waar jij direct op afknapt? Als ik bijvoorbeeld 'hoer' word genoemd, is het direct klaar en niet op de goeie manier
Speelgoedje, want gewoon niet sexy en zo plastisch. Voor de rest mag het in het spel best wat denigrerend zijn, maar dat is echt voorbehouden aan een zeker persoon op het juiste moment. Een ander kan een knal voor z’n kop krijgen.

Wanneer kwam je voor het laatste klaar?
Afgelopen vrijdag.

Vind je het geil als als de dame haar hakken aanhoudt in bed? (moest even nadenken maar de vraag is genderneutraal toch? De dame kan je zelf zijn of je bedpartner)
Neen. Zie geen meerwaarde en als het er wat wilder aan toe gaat zie ik vooral pijnlijke momenten.

Hoelang duurt het voor jou binnen een relatie, alvorens je begint te denken aan seks met iemand anders dan je partner?
Denken weet ik zo niet maar echt stappen daartoe pas genomen na een jaar of 23

Heeft jouw sekspartner een voor jou heel kenmerkend iets op of bij zijn/haar geslachtsdeel, denk aan bijvoorbeeld een wratje moedervlek ?
Ik zou graag een fotootje plaatsen maar da mag nie...

Op een schaal van 1 tot 10, hoe pikgericht ben jij?
5,5 (solo: 9, samen: 2).

Zou jij je inenten tegen alle SOA's (inclusief HIV) als de kans 1 op 100.000 zou zijn dat je daar ernstige trombose van zou krijgen?
Zonder enige twijfel.

Waar heb jij op seksueel gebied het meeste last van qua Coronamaatregel?
Kan niet echt iets noemen.

N.a.v. dit topic: is volgens jou een spit roast een DP of niet?
Alle reacties Link kopieren
Nee, je hebt het goed uitgelegd, het is niet hetzelfde.

Omdat vanpoeshoven de vraag niet echt heeft beantwoord (er werd nl niet om een foto gevraagd) nog maar een keer de vraag: "heeft jouw sekspartner iets kenmerkends op/bij/naast/in zijn of haar geslacht?
...
Nee.

Hoeveel procent van jouw sekspartners heeft een tatoeage?
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment 100% maar van de sekspartners nu én in het verleden, geen idee!

Hoe zit het met jouw schaamhaar? Houden we de boel nog een beetje netjes bij of leiden we tegenwoordig aan wildgroei?

Oh, het moet lijden zijn. Geloof ik. Weet ik het. Stomme taal.
...
Mijn schaamhaar is nu nog een complete wildgroei maar de waxmevrouw gaat het maandag keurig weghalen.

Heb jij een intieme piercing of had één van jouw sekspartners die? En zo ja, voegde dat iets toe aan jullie seks?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen. Wel eens overwogen maar er (nog) nooit eentje genomen. Vond die clitpiercing en ringetjes in haar schaamlippen bij een vrouw in parenclub heerlijk en spannend.

Met hoeveel personen had je tegelijk sex en waar hoe wat waar was dat?
Met zijn 3-en. Mmv. Bij het stel thuis.

Wel een betaald om Sex te hebben of je laten betalen voor Sex? En waarom?
Nee, vind het idee niet fijn, hou ook niet van geldtransacties van welke aard dan ook tijdens een date

Vind jij meppen leuk, of gemept worden, en waarmee dan het liefst (hand, zweep, flogger etc) en op welke plek op het lichaam het liefst?
Alle reacties Link kopieren
Mijn voorkeur gaat uit naar gemept worden met een rietje op mn billen. Je krijgt daar van die prachtige streepjes van.

Van welke, in wezen, niet seksuele handeling wordt jouw partner knettergeil?
...
Ik heb die nog niet ontdekt.

Heb jij weleens spijt gekregen na een orgasme?
Nee.

Waarom zou je spijt kunnen krijgen na een orgasme?
Als ik achteraf bekeken teveel lawaai heb gemaakt tijdens de seks in mijn kartonnen doos van een flat.

Zijn er specifieke fysieke kenmerken of karaktereigenschappen in een persoon waardoor je getriggert wordt je ofwel dominanter ofwel onderdaniger op te stellen? Of ben je hierin redelijk statisch ongeacht de persoon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven