Dragen jullie lingerie?

09-02-2020 19:01 164 berichten
Ik was net even online shoppen en zie prachtige setjes voorbijkomen.
Nu vroeg ik mij of jullie dit dragen en of partner dit waardeert?

De dames die we in de online shops voorbij zien komen, zijn modellen dus bij hen staat het anders dan bij mij. Ik voel mij in sommige stukken echt een wandelende rollade..en vergelijk met hoe het gedragen "hoort" te worden maar misschien ligt dit aan mij.

Ff voor de zekerheid, dit is bedoeld voor iets zoals in de slaapkamer, dus niet naar werk o.i.d. voordat er misverstanden ontstaan.

Dames - ik krijg het niet voor elkaar om afbeeldingen te plakken... dus hierbij de links:
Welke heldin wil mij dit leren / voor mij doen? Alvast bedankt
https://www.bol.com/nl/p/besired-beugel ... 0073588872
https://www.zalando.nl/bluebella-korset ... 3n-q11.htm
https://www.debijenkorf.nl/bluebella-em ... ccessoires

Hieronder een paar voorbeelden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
anoniem_222595 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 20:34
31.27% gewijzigd
madamzonderm schreef:
09-02-2020 19:25
Zijn dit de afbeeldingen die je wilde plaatsen?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ja, hartelijk dank voor het plaatsen!
Ik vind het wel heel leuk. Ook dingen met touwtjes en andere "onhandigheden". Zo onhandig is het niet. Ik heb zelf maat M dus herken me niet zo erg in dat deel van je OP, maar ik weet zeker dat er genoeg mooie lingerie is die past bij jouw maat! Gewoon een keer gaan passen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-02-2020 19:29
domme foto’s zeg, waarom hebben die meiden hun mond open?
Nou vooral die eerste.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk, voor geen goud. Denk dat partner ook de slappe lach zou krijgen als ik zoiets aantrek. Ik hou van een nonchalante look, vind een eenvoudig hemdje en normale onderbroek veel sexyer.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Over het algemeen draag ik t liefst katoenen ondergoed dat comfortabel zit.
Soms draag ik lingerie, maar lang duurt t niet, het is echt iets dat ik voor de lol bij een romantisch avondje aantrek.
Het meeste van die setjes, vind ik niet erg comfortabel zitten om lang aan te hebben,
En zodra man het ziet, blijft t ook niet lang aan. ;-)
Dus ja, lingerie vind ik leuk, maar niet echt belangrijk, gewoon een extraatje.
Nee. Katoenen slips bij voorkeur en een comfortabele padded bh. Soms ook een niet voorgevormde bh of eigenlijk het liefst een sportbh want dikke tieten.

Uberhaupt goed in mijn vlees, dus dunne bandjes voel ik me niet comfi in.
Alle reacties Link kopieren
Altijd lingerie, maar wel draagbare dingen, ik draag geen beugelloze body met rufles onder mijn kleding, dat is echt oncomfortabel.
Maar wel altijd setjes, ik hou erg van bijzondere kant soorten, zijde is heerlijk om te dragen en erg mooi.
Mijn man is wat dat betreft vreselijk verwend, want die vind het wel mooi, maar zegt er bijna nooit wat over...nou ja, wat zie je er weer mooi, lekker, noem het maar uit, maar niks is zo mooi als zonder.
Nou ja, ik geniet er zelf in elk geval erg van.
Westerpaviljoen schreef:
09-02-2020 19:42
Nou vooral die eerste.
die tweede ook. Meiden in lingerie moeten dom kijken met de mond half open, doelgroep is dus mannen en niet vrouwen
Ik draag enkel strings van Pink en Victoria’s Secret maar niks met kant. Zit vreselijk en jeukt altijd bij mij. Heb wel een paar mooie bh’s maar die zitten niet lekker dus kies toch weer altijd voor de saaie lekker zittende (ook van Pink)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet echt bij me passen, dus nee. Wel vaak mooie slips of strings, maar niet zo’n over the top pakkie. Beha’s draag ik thuis sowieso nooit. Is samen met m’n schoenen het eerste wat uit gaat als ik thuis kom.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
09-02-2020 19:25
Zijn dit de afbeeldingen die je wilde plaatsen?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Als man zijnde vind ik met name die twee laatste eerder ordinair dan sexy.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-02-2020 20:00
die tweede ook. Meiden in lingerie moeten dom kijken met de mond half open, doelgroep is dus mannen en niet vrouwen
Een bepaald soort mannen dan. Zeker niet de mannen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik draag lingerie. Maar niet het soort stoeipakjes die jij post.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-02-2020 20:00
die tweede ook. Meiden in lingerie moeten dom kijken met de mond half open, doelgroep is dus mannen en niet vrouwen
Pijpmondje
Alle reacties Link kopieren
ViveMarie schreef:
09-02-2020 19:41
Ja, hartelijk dank voor het plaatsen!
Okay!

lingerie zou me de seks te 'beladen' maken denk ik. Niet ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik houd ervan om van top tot teen verzorgd te zijn. Dus draag ik als ik de deur uitga altijd nagellak en zal je mij nooit in een string die niet bij mijn BH past aantreffen. Ik voel me ook veel sexyer als ik onder mijn alledaagse outfit lingerie met veel kantjes, bandjes en dergelijke draag.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Yup, voorheen van die Ordinaire visnet- Bodystockings.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Ik ben dan zo'n knieperd dat ik weleens wat bij de bonprix of primark haal.
Het is hier toch maar een uurtje ofzo aan (ik kleed me dan om, echt niet dat ik dat onder mijn kleding draag) en om nou veel geld uit te geven om er goedkoop uit te zien 🤭
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 20:43
1.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
P.s. (n.a.v. je OP) je moet minstens 200 posts hebben om afbeeldingen te plakken en die heb je.
De link die je gebruikt moet een link zijn naar een afbeelding en eindigen op bijvoorbeeld .jpg.
Om dat te vinden opende ik elke link en dan rechtermuisknop klik op de afbeelding wat een menu opent.
Kies daaruit de optie 'Adres van afbeelding kopiëren'.
Dan zit de url onder je ctrl-v (op windows). Open hem eventueel op een nieuwe pagina om te kijken of het is wat je wil.
Ga naar het scherm om een post te typen.
Toets ctrl-v. Dan komt de url.
Selecteer de url, klik dan op de pictogram voor afbeeldingen om de image-tags ([ img][/img]) zonder de spatie om de tekst te zetten (of typ ze zelf).

Als je op versturen klikt stuur je een afbeelding.
Als je niet in het scherm om een bericht te plaatsen kwam via een quote-knop, heb je nog de mogelijkheid op voorbeeld te klikken om te kijken hoe je post wordt voor die is gepost.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag geen lingerie. Ben de enige die mijn ondergoed ziet en ik vind kant niet fijn op mijn huid.
Alle reacties Link kopieren
PinkeltjePinkelotje schreef:
09-02-2020 20:34
Ja, ik houd ervan om van top tot teen verzorgd te zijn. Dus draag ik als ik de deur uitga altijd nagellak en zal je mij nooit in een string die niet bij mijn BH past aantreffen. Ik voel me ook veel sexyer als ik onder mijn alledaagse outfit lingerie met veel kantjes, bandjes en dergelijke draag.
Hier sluit ik ne dus helemaal bij aan, vooral de kantjes ;-)
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
09-02-2020 20:41
Ik ben dan zo'n knieperd dat ik weleens wat bij de bonprix of primark haal.
Het is hier toch maar een uurtje ofzo aan (ik kleed me dan om, echt niet dat ik dat onder mijn kleding draag) en om nou veel geld uit te geven om er goedkoop uit te zien 🤭
Maar waarom goedkoop? Je kunt toch ook heel stijlvolle lingerie dragen?
nummer 2 en 3 zou ik spontaan van opdrogen
Lingerie valt hier onder gelegenheidskleding. In de dagelijkse bezigheden wil ik niet het schurende wat ik vaak bij lingerie wel vind hebben.
madamzonderm schreef:
09-02-2020 20:42
P.s. (n.a.v. je OP) je moet minstens 200 posts hebben om afbeeldingen te plakken en die heb je.
De link die je gebruikt moet een link zijn naar een afbeelding en eindigen op bijvoorbeeld .jpg.
Om dat te vinden opende ik elke link en dan rechtermuisknop klik op de afbeelding wat een menu opent.
Kies daaruit de optie 'Adres van afbeelding kopiëren'.
Dan zit de url onder je ctrl-v (op windows). Open hem eventueel op een nieuwe pagina om te kijken of het is wat je wil.
Ga naar het scherm om een post te typen.
Toets ctrl-v. Dan komt de url.
Selecteer de url, klik dan op de pictogram voor afbeeldingen om de image-tags ([ img][/img]) zonder de spatie om de tekst te zetten (of typ ze zelf).


Als je op versturen klikt stuur je een afbeelding.
Als je niet in het scherm om een bericht te plaatsen kwam via een quote-knop, heb je nog de mogelijkheid op voorbeeld te klikken om te kijken hoe je post wordt voor die is gepost.
Vriendelijk dat je de moeite neemt om het me uit te leggen, dank je wel!
Hieronder een poging:

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven