Dragen jullie lingerie?

09-02-2020 19:01 164 berichten
Ik was net even online shoppen en zie prachtige setjes voorbijkomen.
Nu vroeg ik mij of jullie dit dragen en of partner dit waardeert?

De dames die we in de online shops voorbij zien komen, zijn modellen dus bij hen staat het anders dan bij mij. Ik voel mij in sommige stukken echt een wandelende rollade..en vergelijk met hoe het gedragen "hoort" te worden maar misschien ligt dit aan mij.

Ff voor de zekerheid, dit is bedoeld voor iets zoals in de slaapkamer, dus niet naar werk o.i.d. voordat er misverstanden ontstaan.

Dames - ik krijg het niet voor elkaar om afbeeldingen te plakken... dus hierbij de links:
Welke heldin wil mij dit leren / voor mij doen? Alvast bedankt
https://www.bol.com/nl/p/besired-beugel ... 0073588872
https://www.zalando.nl/bluebella-korset ... 3n-q11.htm
https://www.debijenkorf.nl/bluebella-em ... ccessoires

Hieronder een paar voorbeelden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
anoniem_222595 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 20:34
31.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
12-02-2020 12:55
Als er wordt opgemerkt dat hij blijkbaar niet zo goed is in het inschatten van lichaamsmaten kiest hij ervoor dat te negeren. Maar om zijn aandacht te trekken is er niet meer nodig dan een willekeurige vrouw die, heel verrassend in een topic over lingerie, komt melden dat ze lingerie draagt. Om haar vervolgens schaamteloos in zijn eigen fantasiewereld te projecteren.

Probeer dan nog maar eens vol te houden dat mannen rationele wezens zijn die beter zijn in exacte vakken.
:high5:
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
11-02-2020 20:27
Leuk! Best sexy trouwens wanneer contouren van een string of pikante lingerie zich aftekenen onder de kledij. Ik zeg niet dat het bij jou zo is, maar soms valt het op en kijk je even anders naar die collega ;)
Jij bent je er van bewust dat anno 2020, en #metoo dit dus echt niet meer kan?

Als jij mijn collegawas geweest had jij nu een enorm integriteits-issue.... geloof me...!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
13-02-2020 16:20
Jij bent je er van bewust dat anno 2020, en #metoo dit dus echt niet meer kan?

Als jij mijn collegawas geweest had jij nu een enorm integriteits-issue.... geloof me...!
Ik geloof je...
koekies zijn lekker
2east schreef:
13-02-2020 16:20
Als jij mijn collegawas geweest had jij nu een enorm integriteits-issue.... geloof me...!
Dus kijken en een mening hebben, is plots verboden volgens jou? Jij gaat gedachten lezen en die toetsen aan ethisch wenselijke normen. Heel bijzonder.

Even meegeven ook dat #metoo ontstaan is n.a.v. een reeks herhaaldelijke seksuele feiten uit machtsposities. Dit linken met lingerie en daar een mening over hebben, is nogal absurd. Zoiets lijkt me geschreven uit pure frustratie ten aanzien van mannen of mij in het bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
14-02-2020 07:41
Dus kijken en een mening hebben, is plots verboden volgens jou? Jij gaat gedachten lezen en die toetsen aan ethisch wenselijke normen. Heel bijzonder.

Even meegeven ook dat #metoo ontstaan is n.a.v. een reeks herhaaldelijke seksuele feiten uit machtsposities. Dit linken met lingerie en daar een mening over hebben, is nogal absurd. Zoiets lijkt me geschreven uit pure frustratie ten aanzien van mannen of mij in het bijzonder.
Je geeft toch zelf aan dat je met andere ogen naar een collega kijkt als je contouren van lingerie ziet? Maar je laat in het midden in welk opzicht je anders naar die collega kijkt. Zie je dan ineens hoe modebewust ze is? Of zie je dan ineens hoe efficiënt ze werkt? Of dat ze grote voeten heeft?

Gebaseerd op jouw forumgedrag en gezien het feit dat je alleen op de sekspijler actief bent is er een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat je in seksueel opzicht anders naar die collega kijkt. Ook de knipoog aan het einde van je bericht geeft je bericht nog iets extra geniepigs mee. Dan kun je wel proberen om op gedachten lezen te gooien en het iets luchtigs mee geven wat het eigenlijk alleen maar erger maakt.

En verder heeft het ook niks met pure frustratie ten aanzien van mannen te maken maar alleen met pure frustratie ten aanzien van jou. Want lees je wel eens de reacties, als die al worden gegeven, op jouw schrijven? Die zijn bijna alleen maar negatief. Dat moet je het wel heel hoog in je bol hebben om te denken dat al die mensen gefrustreerd zijn door mannen in het algemeen en niet uitsluitend door jou.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Het gebeurt niet vaak maar ik ben het in deze toch écht eens met Charles. Kijken mag, je gedachten daarover hebben mag, zélfs "anders" naar een collega kijken mag.
Ik vind het dan weer vrij absurd om daar de hele metoo beweging bij te slepen. Zo lang het zich allemaal in het hoofd afspeelt is er helemaal niks aan de hand.

Hij schrijft er hier open over maar het gebeurt natuurlijk aan de lopende band dat mannen naar borsten en billen glauwen. En nét even geïnteresseerder kijken als er een beha bandje of een slipcontourtje is te zien. En wij vrouwen weten dat ook en gebruiken dat regelmatig in ons voordeel.
Ik zie daar écht het probleem niet van.
...
Jemig, ik kijk ook heus anders naar een collega als ze opeens met diep decolleté of zichtbare kousen naar het werk komt. Ten eerste omdat het ongepast is en als ze aantrekkelijk is dan kijk ik een keer extra. Nou, ik zal me maar schrap zetten voor alle #metoo aanklachten.

Als jullie me niet meer lezen hier zit ik waarschijnlijk vast voor het hebben van onkuise gedachten over mevrouwen in lingerie.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
14-02-2020 09:13


Hij schrijft er hier open over maar het gebeurt natuurlijk aan de lopende band dat mannen naar borsten en billen glauwen. En nét even geïnteresseerder kijken als er een beha bandje of een slipcontourtje is te zien. En wij vrouwen weten dat ook en gebruiken dat regelmatig in ons voordeel.
Ik zie daar écht het probleem niet van.
Op welke manier levert het jou een voordeel op als je in een professionele setting je beha bandje laat zien?
Let’s Go Brandon!
Lange-met-een-korte schreef:
14-02-2020 09:43
Op welke manier levert het jou een voordeel op als je in een professionele setting je beha bandje laat zien?
Even de boezem herschikken en de wimpers bijwerken doet het altijd prima als je iets met iemand moet bespreken wat mij betreft:
Alle reacties Link kopieren
Th∅rdis schreef:
14-02-2020 09:47
Even de boezem herschikken en de wimpers bijwerken doet het altijd prima als je iets met iemand moet bespreken wat mij betreft:
Compenseer je dan iets? Krijg je het niet voor elkaar om zonder boezem en wimpers hetzelfde resultaat te bereiken? De vraag is of je zoiets eigenlijk wel moet willen want wat als de vrouwen die het niet doen benadeeld worden door de vrouwen die het wel doen? Als de in dit geval mannelijke leidinggevende de voorkeur gaat geven aan vrouwen die hem wat kijkplezier gunnen dan zijn de rapen gaar voor die persoon.

Nu snap ik ook wel wat je insteek is in het geval van een niet professionele setting. Je vrouwelijke aantrekkingskracht benutten om iets makkelijker gedaan te krijgen is een krachtig middel. Voorbeelden te over. Maar om zoiets op de werkvloer te doen lijkt mij persoonlijk onwenselijk.
Let’s Go Brandon!
Dit doet toch iedereen? Ik heb het niet over bh bandjes showen, maar kerels trekken voor belangrijke vergaderingen toch ook een mooier overhemd aan en scheren zich ietsje zorgvuldiger. Je gaat toch op sommige dagen in je spijkerbroek en trui naar kantoor en sommige dagen strak in pak in veel gevallen, afhankelijk van wat er op de agenda staat? En je begroet je directe collega anders dan de directeur van de concurrent waar je wat mee te onderhandelen hebt? Heb je dan ook wat te compenseren?

Als ik een thuiswerkdag of kantoordag heb zie ik er anders uit dan wanneer ik een belangrijke vergadering heb. Ik lach heus iets vriendelijker en enthousiaster tijdens een belangrijk gesprek dan wanneer een directe collega me om advies vraagt. Dat heeft niets met compenseren te maken. Dus ja, dan trek je dat jurkje uit de kast met die bh waarvan je weet dat je er voordelig in uit ziet en doe je een make upje op. Dat is wat anders dan je ondergoed showen, maar ik heb ook niet het idee dat Roos bedoelde dat je de baas moet flashen voor promotie. Dit is toch gewoon wat mensen doen?
Alle reacties Link kopieren
Niks raars aan Th∅rdis
koekies zijn lekker
Ik heb een mannelijke knappe collega gehad in een vrouwenwereld. Als er iets ingewikkelds geregeld moest worden met een weerbarstige mevrouw dán stuurden we hem. Die gooide alle charmes in de strijd en hop, het was geregeld. Werden ook openlijk grappen over gemaakt als mensen weer eens specifiek naar hem vroegen.
Alle reacties Link kopieren
On topic: ja, ik draag wel regelmatig mooie lingerie. Maar dan wel echt de dingen waar ik me mooi en sexy in voel. Want ik herken wat je schrijft TS, dat dingen op het model perfect zitten en dat je jezelf een aangeklede homp vlees voelt als je het draagt. Dat moet je dus niet hebben.
Ken je lijf, met alle plus en minpunten, en kijk dan wat je wilt accentueren en/of camoufleren zodat jij je er goed in voelt.

Na 2 kinderen heb ik by far niet meer het gewicht of figuur dat ik daarvoor had. Maar aangezien de kilo's hardnekkig zijn en mijn sportschool-discipline nihil, probeer ik maar gewoon te werken met wat ik heb.

En mijn man vindt het allemaal super. In mn gewone Hema-bh vindt ie me ook mooi, maar als ik dan extra mooie lingerie aan heb, is ie toch wat sneller geprikkeld zeg maar. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
14-02-2020 10:01
Je vrouwelijke aantrekkingskracht benutten om iets makkelijker gedaan te krijgen is een krachtig middel. Voorbeelden te over. Maar om zoiets op de werkvloer te doen lijkt mij persoonlijk onwenselijk.
En hier ga je mis. Het is zéér wenselijk.
Natuurlijk, als we erover nadenken is het allemaal vreselijk not done en belachelijk en enorm metoo enzo maar in de werkelijke wereld doen we een constant beroep op ons reptielenbrein.
Ook jij ja.
rooss4.0 wijzigde dit bericht op 14-02-2020 11:18
Reden: onintelligente spelfout
0.28% gewijzigd
...
Lange-met-een-korte schreef:
14-02-2020 09:04
En verder heeft het ook niks met pure frustratie ten aanzien van mannen te maken maar alleen met pure frustratie ten aanzien van jou. Want lees je wel eens de reacties, als die al worden gegeven, op jouw schrijven? Die zijn bijna alleen maar negatief.
Dus je denkt liever in groep. Je vergeet even zelf een mening te vormen en zoekt gewoon een stok om te slaan. Oei, die is niet snel te vinden en dan rakel je maar in één zwaai #metoo terug op.

Ik raad je aan Descartes even te lezen. De Verlichting heeft ons de vrijheid gegeven zelfstandig te denken, zonder grenzen en gebaseerd op het menselijke karakter. Seksuele aantrekking, waarvan sprake, speelt zich voor een groot deel ook af in het eigen denken. Al gaat het dan om primitieve driften, je eigen denken staat steeds centraal. Denk maar aan een fantasie, een verbeelding hoe je seks zou hebben met iemand bijvoorbeeld. Dat denken willen beknotten is toch echt een stap terug. Richt je pijlen liever op een ander front.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
14-02-2020 11:18
En hier ga je mis. Het is zéér wenselijk.
Natuurlijk, als we erover nadenken is het allemaal vreselijk not done en belachelijk en enorm metoo enzo maar in de werkelijke wereld doen we een constant beroep op ons reptielenbrein.
Ook jij ja.
(Ha die Roos! :hello: )
Op mijn werk echt vrij nutteloos, vrijwel geen mannen. :proud: Moet wel zeggen dat ik verder geen enkel moeite heb mijn vrouwlijkheid ergens te benutten. Ik denk echt dat dat inderdaad heel gebruikelijk is hoor.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik wilde nog reageren op de TO: Ik draag altijd mooie setjes. Vaak met een kantje, vrijwel altijd een string en bh die bij elkaar passen. Het soort setjes als jij in het begin plakte heb ik ook, al hou ik meer van een mooie slippdress ofzo. Die draag ik dan ook puur voor een date of voor de seks. Heb jarretelles, maar vind het ondingen. Dat is dus puur date-ondergoed.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
15-02-2020 08:57
Dus je denkt liever in groep. Je vergeet even zelf een mening te vormen en zoekt gewoon een stok om te slaan. Oei, die is niet snel te vinden en dan rakel je maar in één zwaai #metoo terug op.

Ik raad je aan Descartes even te lezen. De Verlichting heeft ons de vrijheid gegeven zelfstandig te denken, zonder grenzen en gebaseerd op het menselijke karakter. Seksuele aantrekking, waarvan sprake, speelt zich voor een groot deel ook af in het eigen denken. Al gaat het dan om primitieve driften, je eigen denken staat steeds centraal. Denk maar aan een fantasie, een verbeelding hoe je seks zou hebben met iemand bijvoorbeeld. Dat denken willen beknotten is toch echt een stap terug. Richt je pijlen liever op een ander front.
Oei, wat een slechte post zeg. Sinds wanneer zijn feiten gevolg van een mening? Als ik zeg dat mensen slecht of niet op jouw posts reageren kun je dat gewoon nalezen. Dat verzin ik niet om een stok te hebben om mee te slaan, die stok neem je zelf steeds mee.

Bij Descartes ben ik maar gestopt met lezen. Als jij een wiskundige van 400 jaar geleden aanhaalt in een discussie over lingerie dan is de vrijmibo gigantisch uit de hand gelopen. Of is namedropping
een nieuwe versiertruc van jou?
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
ik doe het wel vaak, meestal wel goedkope setjes.

mijn vriend vind het leuk om ze van mijn lichaam af te scheuren, dus het is soms een dure hobby.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet :( Voel me heel onzeker over m'n lichaam. Als ik zoiets aandoe en in de spiegel kijk, zie ik alleen maar dingen die ik niet leuk vindt aan mezelf. Kei vervelend :(
2east schreef:
13-02-2020 16:20
Jij bent je er van bewust dat anno 2020, en #metoo dit dus echt niet meer kan?

Als jij mijn collegawas geweest had jij nu een enorm integriteits-issue.... geloof me...!
Ik haat het echt dat #metoo zo vaak uit de kast getrokken word dat mensen het niet meer serieus willen nemen.

Als je string tekent onder je rok valt dat op. Dan zien mensen dat. Dat is geen #metoo.
Alle reacties Link kopieren
MiLady87 schreef:
21-02-2020 14:17
Ik niet :( Voel me heel onzeker over m'n lichaam. Als ik zoiets aandoe en in de spiegel kijk, zie ik alleen maar dingen die ik niet leuk vindt aan mezelf. Kei vervelend :(
Als je een vriend hebt dan zal hij dat vast ook mooi vinden? Jammer dat je zo onzeker bent
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
MiLady87 schreef:
21-02-2020 14:17
Ik niet :( Voel me heel onzeker over m'n lichaam. Als ik zoiets aandoe en in de spiegel kijk, zie ik alleen maar dingen die ik niet leuk vindt aan mezelf. Kei vervelend :(
Ik vind mezelf ook niet bepaald meer het toppunt van sexy, na 2 zwangerschappen waarbij ik heel veel aankwam en niet alles (lees: het meeste) er weer af kreeg.

Maar als ik mooie lingerie draag, ga ik me vanzelf 'mooier' voelen. Mede omdat mijn man laat merken dat hij me toch echt WEL mooi vindt.
YellowLemon schreef:
21-02-2020 14:25
Ik haat het echt dat #metoo zo vaak uit de kast getrokken word dat mensen het niet meer serieus willen nemen.

Als je string tekent onder je rok valt dat op. Dan zien mensen dat. Dat is geen #metoo.
Is meer een gevalletje #metocheap. Als je je lingerie kan zien, dan heb je rommel aangetrokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven