Erotische spellen?

17-10-2007 16:02 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met erotische spellen (bordspellen met opdrachten etc.)? Zo ja, wat vind je ervan?

Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen hiermee, ben aan het denken om er zelf ook een aan te schaffen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tijd zo'n spelletje waar je 3 verschillende dingen mee kunt doen. Strippokeren, een zoenspelletje met dobbelsteen en kaartjes met opdracht. Maar om heel eerlijk te zijn vond het niet echt leuk. De opdrachten op de kaartjes zijn toch erg intiem en doe je ook niet met de eerste de beste. Dat zoenspelletje is best leuk, maar na 10 min heb je het ook wel gezien. Ik doe gewoon liever een drankspelletje. Iedereen heeft dan een drankje voor zich. Iemand stelt een vraag. bv. ben je wel eens door het bed gezakt tijdens de seks. Iedereen waarbij dat wel eens is gebeurd moet dan een slokje nemen. Uitleg hoef je niet te geven, maar mag wel. Dit spelletje is een garantie voor een leuke avond!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan graag een spel aan willen schaffen dat ik alleen met mijn vriend doe. Dus het mag gerust intiem zijn ;) Maar ik begrjip je wel Im-Ke dat je zoiets niet met iedereen gaat doen nee.
Alle reacties Link kopieren
Hey



Het spel 'Ultiem Verlangen' is errug leuk!! Moet je even googlen. Is echt voor 2 mensen, en geen spel dat je zomaar met iemand speelt...!



Succes met zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Partner link is ook erg leuk!! En ook speciaal voor 2 mensen!
Alle reacties Link kopieren
Wij deden laatst mens erger je nieten...

Als je poppetje eraf lag dan moest er een kledingstuk uit of mocht je een opdracht geven ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn echt van het strip pokeren. Echt leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Dit wilde ik dus ook vragen.



Maar heeft hier iemand ook de spelletjes van Love Cube?

En welke versie is dan het leukst?
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
nemovisje schreef op 18 oktober 2007 @ 18:59:

goh ik geloof dat ik ECHT een beetje vaak ECHT zeg
X-D
Alle reacties Link kopieren
Ja ik denk dat ik ook voor Ultiem Verlangen ga. Heb ff wat op internet gekeken en deze komt mij toch het beste over. Ik wil het als sinterklaaskadootje (ja sorry beetje ouderwets maar ik vind dat gewoon leuk, sinterklaas) aan mijn vriend geven. Maar eigenlijk wil ik het nu al kopen haha. Nog even wachten!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me wel wat, dat spel 'Ultiem verlangen'. :-$

Mischien maar es bestellen en mn vriend kado geven en proberen. Beetje lol en spanning kan geen kwaad.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, we hebben vorige week bij Christine le Duc het spel Ultiem Verlangen aangeschaft!! Helemaal geweldig. Je leert elkaar seksueel nog beter kennen. En het is gewoon ontzettend geil, omdat je opdrachten moet uitvoeren, maar er ook tijdig mee moet stoppen voordat er iemand klaarkomt. Na dit spel ben je echt uitgeput van de seks, de vele standjes en geilheid!

Een echte aanrader!!!
Ik heb vorige week ook Ultiem Verlangen gekocht en dat viel zeer goed in de smaak!

Het heeft idd een leuke spel opbouw en de opdrachten worden steeds leuker naarmate het spel vorderd. MAARRRRR.... Op de doos staat een spelduur van ongeveer 90 minuten, maar je moet het dubbele rekenen. (bij ons wel tenminste) Wij hebben al ongeveer 14 jaar seks met elkaar en de seks duurde de laatste jaren nooit meer langer als een uur. Nu al een paar keer 3 tot 4 uur bezig geweest en dat is weer geweldig. Ook vinden wij dat er heel wat humor in zit.

Dus het is echt veel lachen en heel veel genieten!!!

Kan het iedereen aanraden
Alle reacties Link kopieren
Aan wat voor soort opdrachten moet ik dan denken? ;)
Alle reacties Link kopieren
Ultiem verlangen hebben wij ook ja. Zitten hele vreemde dingen bij, vinden wij dan (ballen afbinden bijv), maar ook genoeg leuke. En als je ergens geen zin in hebt, leg je het gewoon onder op de stapel.



Opdrachten beginnen als in: masseer hem. Masseer zijn geslachtsdeel etc. Dan ga je bijv. over op likken. Zo steeds verder en op den duur moet hij je bijv. penetreren korte harde stoten. En dan maar 5 of zo (dus op tijd stoppen).
Alle reacties Link kopieren
Ultiem Verlangen is inderdaad een aanrader! Ik zag dat het te koop is bij www.huwelijkscadeaus.com Daar staan ook nog andere spellen voor partners op, zoals In Love en Hart vol romantiek.

Zeker nu valentijn weer in aantocht is....



Neem maar eens een kijkje op die site.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook rond aan t neuzen om een erotisch spel aan te schaffen. Ik kwam ook het spel AphrodisiA een aantal keer tegen..iemand van jullie ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Zijn de vragen van Ultiem Verlangen ook nog leuk als je elkaar al heel lang kent en denkt álles van elkaar te weten wat betreft seks?
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, spinster! Wie weet het antwoord??
Ja! Of je moet 14 jaar sex met de zelfde persoon kort vinden.



Wij vonden het iig erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een leuke tip voor liefhebbers van erotische spelletjes.

Benodigheden:

- een spel kaarten

- mood om lekker geil te worden



Eigenlijk is het heel simpel. Iedereen kent het kaartspel "pesten"



Verzin van te voren bij elke pestkaart een opdracht.



bv: 7 = laat je meest intieme plekje zien

8 = orale verwenpartij

b = verwen je zelf met een attribuut

h = korte tijd geslachts gemeenschap

v = vrij opdracht

Wij beleven er veel plezier aan. Je begint geheel gekleed. En ben je in een geile bui, dan is dit HET kaartspelletje! Alle actie duren nl maar kort. Het spelletje moet natuurlijk wel uitgespeeld worden! Kost niets, maar is echt heel leuk om te doen!



Een geile avond gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



Het spel intiem verlangen lijkt mij ook erg leuk! Als cadeau voor mijn vriend. Waar kan je dat kopen? Want kan het wel bestellen maar als mn vriend dan thuis is en t wordt bezorgd is de verassing er natuurlijk af...
quote:Sterretjee schreef op 12 december 2008 @ 15:37:

Leuk topic!



Het spel intiem verlangen lijkt mij ook erg leuk! Als cadeau voor mijn vriend. Waar kan je dat kopen? Want kan het wel bestellen maar als mn vriend dan thuis is en t wordt bezorgd is de verassing er natuurlijk af...



In iedergeval bij de Christine Le Duc Winkels.

Ik denk wel bij alle erotiek winkels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven