Ervaringen "speeltjes voor mannen"

28-11-2012 20:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Via een andere site werd ik naar deze site doorverwezen omdat hier een grootschalig publiek is en dus ook veel ervaring rondloopt



Zelf ben ik een vrijgezelle dertiger die veel heeft geëxperimenteerd, ook met speeltjes maar dan eigenlijk alleen maar voor de vrouw.

Nu kwam ik laatst zo'n voordeelbon tegen wat flink veel geld scheelde bij de aankoop dus heb ik die bon aangeschaft en ben ik gaan kijken op de site waar de bon voor was (Christine). Nu valt het mij enorm op dat het eigenlijk allemaal nog steeds zo beperkt is als tien jaar geleden...Het ziet er allemaal wat netter en mooier uit en zo maar goed...echt boeiend lijkt het me allemaal niet.



Natuurlijk is het per persoon verschillend wat iemand lekker vind en wat opwindend is maar ik ben toch benieuwd naar ervaringen van mannen met speeltjes of stellen die speeltjes gebruiken op de man. Omdat ik hier nieuw ben heb ik de laatste tien pagina's doorgespit naar een soort gelijke vraag maar deze niet gevonden.



1) De zaklamp: hier heb ik een vraag over gelezen op dit forum en heb ik voldoende informatie op. Denk niet dat het wat voor mij is om het zelf te doen en met een partner gebruik ik haar dan liever.



2) De penispomp?! Werkt het nu wel of niet...ik herinner me een test bij Mythbusters of spuiten en slikken (wat een verschil!) waaruit bleek dat het wel effect had. je moet het dagelijks doen? Dat is toch niet vol te houden! daarnaast hoor je ook wel weer enge geluiden over te hard oppompen en aderen die springen en zo. Het lijkt me ook niet echt iets wat je samen kan doen? Daarnaast zijn er net zoals met dildo's zoveel varianten dat je door de dildo's de kut niet meer ziet. Welke zou je nou moeten nemen en waarom nou die?



3) Vibrators/Dildo's.tja...een vinger of een tong is super maar verder dan dat niet echt...Voorbind dildo is natuurlijk ook echt een dik taboe onder de hetero man...maar misschien ooit met een vaste partner. Speciale vibrators voor mannen of zo?





4) Cock ringen: Heeft het ook een stimulerende werking behalve alles afknijpen? Goede ervaringen? Hoe weet je welke je moet hebben?





5) Poppen/Neppe kutten en zo: Nee...daar kan ik echt helemaal niets mee.



6) andere ervaringen die ik over het hoofd sla??





Nou , ik ben benieuwd wat seksend Nederland aan ervaringen heeft en kan aanraden!
Op een mannenforum zal je meer respons krijgen. Je weet dat Viva een vrouwenforum is toch?
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring, misschien dat ik ik het ooit nog eens probeer.



Als die speeltjes je opwindings/orgasme sensatie moeten verbeteren dan kan ik alleen maar zeggen dat ik vooral nog niet klaar ben met experimenteren zonder dat spul. Die sensatie verandert in mijn beleving o.a. door:

variatie in de opwindingsintensiteitduur van de opwindingsfaseduur van het orgasme randje (vingers/tong)tussentijdse gedeeltelijke orgasmesgebruik van perineum als rem op het orgasmeeenzijdig stimuleren (eikel, zwellichamen) en plotse veranderingengebruik van ademhalingHet meest ultieme orgasmegevoel duurt wat mij betreft ca 1 minuut en laat een ca 2 uur durend trillend effect achter in het hele lichaam (niet geschikt voor het slapen gaan).



Een penis zit vol verrassingen !!!



NB. Tal van drugs zijn ook als speeltje te gebruiken, andere juist niet.
Leven en beleven
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 28 november 2012 @ 20:11:

Op een mannenforum zal je meer respons krijgen. Je weet dat Viva een vrouwenforum is toch?

Je hebt gelijk hoor, ik ben me er van bewust dat het een vrouwenblad is. Toch zie ik hier ook voldoende mannen aanwezig in de reply's op andere vragen en vrouwen kunnen natuurlijk ook reageren! Zou niet weten waar ik de vraag anders moet neer leggen ;)



@ watermanneke, Bedankt voor je input en uitgebreide reactie!. Je hebt gelijk dat er heel manieren zijn om je seksleven te verbeteren, verandering aan te brengen en te doen (her) leven. De één doet het met de stimulansen zoals jij die omschrijft, de ander met een trio en ik kies er nu voor om het te verreiken met materiaal..hehe...al loop ik daar nu in vast ;)
Alle reacties Link kopieren
Als je een dikke portemonnee hebt kun je ze allemaal kopen en proberen, want ik weet niet of er ook een 2e hands markt is, voor als het niet bevalt.
Leven en beleven
Alle reacties Link kopieren
Waarom is een voorbinddildo nou weer een taboe onder heteromannen? Denk je dat je daar homo van wordt ofzo?
Probeer eens de Cobra Libre, ook te koop bij Christine Leduc



http://www.christineleduc ... tegory_id=&offset=0&page=
Alle reacties Link kopieren
Penispomp is geen leuk speeltje, als je net als ik die verhalen lees over geknapte vaten. Veel te technisch verhaal om leuk mee te spelen.



Voorbind dildo werkt alleen als minimaal 1 van beide daar fantasieën over heeft. Maar zo'n ding is te groot om zomaar daarmee te beginnen. Maar sluit anale dingen niet uit. Ik zie niet wat dat met homo mannen te maken heeft, volgens mij gebruiken sommige lesbische stellen die ook. Eigenlijk lopen die homo's met speeltjes ver voor op hetero's . sex=sex.



Cockring, zou je langer een stijve van moeten krijgen. Maar ik heb toch al geen probleem hem een uur hard te houden.



PenisSleeve voelt als condoom Voor mij dus een afrader.



En verder alle speeltjes die niet sekse afhankelijk zijn, touw, blinddoek, kietelveer, boeien, ijs,en nu ook 50 tinten grijs bondage set
Alle reacties Link kopieren
Een vibrator in 's mans anus terwijl je hem pijpt, zo is mijn ervaring, wil er nog wel eens toe leiden dat zijn orgasme heftiger is. Veel mannen moeten echter wennen aan het idee anaal te worden gepenetreerd.
Alles is liefde
Inderdaad charlene heeft goede ideeen
Alle reacties Link kopieren
quote:rene007 schreef op 29 november 2012 @ 13:31:

Probeer eens de Cobra Libre, ook te koop bij Christine Leduc



http://www.christineleduc ... tegory_id=&offset=0&page=

Doe mij maar een Cuba Libre.

gr A

ps het leukste mannen speeltje is voor mij nog steeds een vrouw
Alle reacties Link kopieren
Hmm...tja...bedankt voor de reacties maar eigenlijk...weinig nieuws tot nu toe! De Cobra Libre zie er wel ok uit dus ik denk daar nog even over na. Charlene heeft natuurlijk ook een goed punt en dat is inderdaad ook interessant maar je moet er wel voor open staan (haha ;0 ). Zo'n sleeve ofzo lijkt me inderdaad 3 keer niets, ook niet zo een opzet ding....meer boeiend voor je partner misschien.



Er moet toch wel meer zijn voor mannen wat boeiend is?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik delen dezelfde speeltjes. Hij is mega hetro maar houdt best van een anaal speeltje. Zelf vind ik het geil om hem soms een te nemen met een strap on. Laatst hebben we een ander leuk speeltje gekocht de Share van Fun Factory .. altijd leuk om dat soort dingen uit te proberen. Gelukkig past bij in het gat van de strap-on anders is het wel heel moeilijk om ervan te genieten ...
quote:charlene1984 schreef op 29 november 2012 @ 19:19:

Een vibrator in 's mans anus terwijl je hem pijpt, zo is mijn ervaring, wil er nog wel eens toe leiden dat zijn orgasme heftiger is. Veel mannen moeten echter wennen aan het idee anaal te worden gepenetreerd.



Dit klopt helemaal.

Een anaal vibrator, en dan klaarkomen is zeker veel heftiger.
Alle reacties Link kopieren
http://www.sextoys-bedroo ... /speeltjes/voor-hem/tenga

Leuke masturbatie toy voor mannen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven