Fijne relatie! Behalve op seksueel vlak...

10-11-2018 23:42 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_378700 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 13:37
99.91% gewijzigd
Dreamchild schreef:
11-11-2018 03:01
Waarom hij dat denkt? Omdat hij zelf donders goed weet dat hij fout bezig is en niet wil dat jij dat ook door krijgt.
Ik ben het eens met de bovenstaande reacties, zoek een leuker exemplaar, deze is mislukt.... in een leuke relatie hou je namelijk rekening met elkaar, ook op seksueel vlak, in plaats van je zin door te drammen en te dreigen met vreemdgaan als je je zin niet krijgt!
Dit.
Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
11-11-2018 05:57
Goedemorgen Jolly
Goedemorgen Merle.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Een partner moet geen kwelgeest zijn.
Je vriend gedraagt zich onaangenaam.

Ik denk dat je zonder hem veel beter af bent.

Ik zou ook als ik jou was onderzoeken wat zelfrespect voor jou betekent en wat je dealbreakers zijn (of zouden moeten zijn ;-)) ) in een relatie.

Wat iemand al zei: Er lopen echt leukere exemplaren rond dan het exemplaar waar je nu je leven mee deelt.
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 11-11-2018 06:12
0.27% gewijzigd
JollyRider schreef:
11-11-2018 06:00
Goedemorgen Merle.
Belachelijk vroeg he?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem eigenlijk vooral heel erg eerlijk klinken. Ik zou zoiets ook kunnen zeggen omdat ik alles snel eruit flap. Sommige mannen zijn super charmant maar gaan keihard vreemd met de buurvrouw. Hij is in ieder geval eerlijk over zijn Frustraties. Ik zou dit ook zo voelen. In een relatie hoor je elkaar te pleasen op seksueel gebied , als de eisen redelijk zijn. Dat zijn ze ook, zo te horen. Voorspel is wel vreemd dat hij dit over wil slaan, dat is juist heel belangrijk. Zet je over je trauma’s heen en leer jezelf kennen op seksueel vlak.
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
Je relatie is helemaal niet leuk en gezellig. En je vriend is een hork. Hij heeft geen respect voor jou eb je gevoelens. Zou mijn keus niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
lautje87 schreef:
11-11-2018 06:12
In een relatie hoor je elkaar te pleasen op seksueel gebied , als de eisen redelijk zijn. Dat zijn ze ook, zo te horen. Zet je over je trauma’s heen en leer jezelf kennen op seksueel vlak.
In een relatie hou je rekening met elkaar. Steun je elkaar en dreig je niet

Zet je over je trauma’s heen. Seriously ??? Enig idee hoe moeilijk dat is ?misbruik zet je jezelf niet zomaar overheen. En zo te lezen doet to enorm haar best. En hij maar jengelen en dreigen.
Alle reacties Link kopieren
TO, je zegt dat je heel erg gek op hem bent. Waaruit blijkt dat hij ook heel erg gek op jou is?
Hij mag dan wel eerlijk zijn over hoe hij denkt dat zijn sexuele verlangens bevredigd moeten worden, maar waar ben jij in dit verhaal? Een partner die echt van jou houdt zet jouw plezier op de eerste plek. In een volwaardige relatie doe je dat allebei, en dan komt niemand iets te kort. Geven en nemen, fiifty-fifty. In zo'n situatie kun jij af en toe meegaan in een 'Vluggertje', omdat hij vaak genoeg gaat voor 'alles erop en eraan', met voorspel zoals jij dat fijn vindt. En een vluggertje hoeft geen gemeenschap te zijn als jij dat niet kunt zonder voorspel.
Mocht hij buiten de sex om wel een super kerel zijn (wat ik ernstig betwijfel) Dan staat hij ook open om dit samen met je op te lossen. Ik ben met hem eens dat sex belangrijk is, maar intimiteit is nog veel belangrijker. Als dat ontbreekt kun jij niet 'los' zoals hij dat zo graag ziet.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
11-11-2018 00:20
Geloof hem.

Hij vindt dat jij een kronkel hebt.
Hij vindt dat jij het probleem moet oplossen.
Hij vindt zijn best doen om het voor jou leuk te maken saai.
Hij vindt dat hij een goede reden heeft om vreemd te gaan en meldt die alvast.
Hij vindt het idee dat hij van een buitenstaander ongelijk zou kunnen krijgen genoeg reden om geen hulp te vragen.

Topvent. Fijne relatie. Goed plan om aan kinderen te beginnen.
Dit!

Ik krijg, als man, bijna plaatsvervangende schaamte dat er exemplaren rondlopen met hetzelfde geslacht die op deze manier denken én het dan ook nog gewoon zeggen. Laat dat 'bijna' trouwens maar weg...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ervan heb begrepen, is dat mensen die seksueel misbruikt zijn in het verleden, hiervan altijd bepaalde schade in het brein overhouden.
(stresshormonen die aangemaakt worden, herbelevingen, lichamelijke klachten etc,)
Sommige reacties hier komen behoorlijk over als: ''je zet je er nu maar eens overheen'' zo ook haar eigen vriend.
Ik denk dat de meeste slachtoffers dit ook maar wat graag zouden willen...
Dit heb je volgens mij helaas niet geheel in de hand. Je brein geeft 'ongewenst' deze reactie.
Dat dit voor de vriend van TO ook heel vervelend kan zijn, daar kan ik best inkomen.
Maar hoe hij nu zit te pushen en te drammen vind ik echt wel ergerlijk.
Zelden thuis geven voor voorstel waar TO zo naar vraagt, en dan zelf wel gaan dreigen met: ''Ik ben bang dat ik vreemdga als jij je problemen niet oplost!''
Je reinste chantage.
Ik wil TO niet beledigen, maar ik lees de omschrijving van een misselijk, verwend ventje in haar verhaal.
Een Seksuoloog of dergelijk zou vast kunnen helpen.. ik denk alleen niet dat de vriend van TO daarin mee wilt gaan.. hij wilt gewoon krijgen wat hij wilt, en wanneer hij dat wilt.
Alle reacties Link kopieren
Dit is geestelijke mishandeling, geen kinderen met hem op de wereld zetten hij heeft weinig empatisch vermogen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben geen seksueel probleem, maar jullie hebben een relatieprobleem.

Het probleem is niet dat jullie seksueel (nu nog niet) matchen, maar dat hij jou overal de schuld van geeft. Hij neemt nergens verantwoordelijkheid voor en verwacht dat jij jullie probleem in je eentje oplost.

Hij wil geen therapie, omdat hij bang is dat hij dan te horen krijgt dat het probleem bij hem ligt. Of te wel hij is bang dat hij de macht die hij nu op jou kan uitoefenen zal verliezen, als hij jou geen schuld meer kan aanpraten.

Ik zeg niet maak een einde aan deze relatie, maar wel dat als er niks veranderd jij jullie je hele relatie lang overal de schuld van zult blijven krijgen. Wil je dat? Wil je dat als jullie kinderen hebben en jullie seksleven inkakt een periode? Wiens schuld zal dat dan zijn volgens hem?

Mijn advies, stel een ultimatum. Of hij zet zijn ego opzij en gaat samen met jou in relatietherapie en leert om samen jullie problemen op te lossen. Of hij neemt geen verantwoordelijkheid en dan is hij zelf verantwoordelijk voor het einde van jullie relatie.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het toch mogelijk! Ik lees nergens ook maar een greintje liefde of respect voor jou, maar toch 'we zijn zo mega gek op elkaar '.
Ik denk dat jouw eigenwaarde ernstig beschadigd is, begrijpelijk ook. Laat hem dat laatste restje niet nog verder afbreken en ga aan je zelfvertrouwen werken met een therapeut. Jíj pikt dit, en je vindt het nog onder een goede relatie vallen ook. Daar begint het. Werk eerst aan jezelf. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
en ADHD is geen excuus om zich als een klootzak te gedragen.
ADHD heeft veel verschillende kenmerken, maar anderen overal de schuld van geven is daar niet één van
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lautje87 schreef:
11-11-2018 06:12
Ik vind hem eigenlijk vooral heel erg eerlijk klinken. Ik zou zoiets ook kunnen zeggen omdat ik alles snel eruit flap. Sommige mannen zijn super charmant maar gaan keihard vreemd met de buurvrouw. Hij is in ieder geval eerlijk over zijn Frustraties. Ik zou dit ook zo voelen. In een relatie hoor je elkaar te pleasen op seksueel gebied , als de eisen redelijk zijn. Dat zijn ze ook, zo te horen. Voorspel is wel vreemd dat hij dit over wil slaan, dat is juist heel belangrijk. Zet je over je trauma’s heen en leer jezelf kennen op seksueel vlak.
Ik hoop zo erg dat je niet serieus bent.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
:facepalm: . Inderdaad!
poldervrouw schreef:
11-11-2018 07:11
In een relatie hou je rekening met elkaar. Steun je elkaar en dreig je niet

Zet je over je trauma’s heen. Seriously ??? Enig idee hoe moeilijk dat is ?misbruik zet je jezelf niet zomaar overheen. En zo te lezen doet to enorm haar best. En hij maar jengelen en dreigen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2018 10:34
Reden: op de man/ ongepast
15.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lautje87 schreef:
11-11-2018 06:12

In een relatie hoor je elkaar te pleasen op seksueel gebied , als de eisen redelijk zijn. Dat zijn ze ook, zo te horen. Voorspel is wel vreemd dat hij dit over wil slaan, dat is juist heel belangrijk. Zet je over je trauma’s heen en leer jezelf kennen op seksueel vlak.
Nee hoor zijn eis dat hij seks wil zonder voorspel is helemaal niet redelijk.
sugarmiss schreef:
11-11-2018 14:54
Nee hoor zijn eis dat hij seks wil zonder voorspel is helemaal niet redelijk.
Lau87 schrijft even later net dat voorspel heel belangrijk is. Het is duidelijk dat hun seksuele relatie allesbehalve lekker loopt, maar je kan niet alle negativiteit op hem projecteren. Hij maakt - hoewel erg direct - zijn wensen wel duidelijk. TO kan hetzelfde doen in de afwijzing, maar een zeker engagement om je seksleven spannend te houden, is an sich niet verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Monchu69 schreef:
11-11-2018 11:31
[...]
Ze wordt geblokt door Viva , opgeruimd staat netjes
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2018 10:34
Reden: op de man/ ongepast
52.60% gewijzigd
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
[...]
Zo, doe even normaal zeg. Als die reactie je niet aanstaat, staf je hem maar.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-11-2018 00:40
Reden: quote verwijderd
65.84% gewijzigd
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
11-11-2018 18:46
Zo, doe even normaal zeg. Als die reactie je niet aanstaat, staf je hem maar.
gelijke monniken gelijke kappen. Misschien haalt ze er nog iets potitiefs uit
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Charles_Gentle28 schreef:
11-11-2018 18:39
Lau87 schrijft even later net dat voorspel heel belangrijk is. Het is duidelijk dat hun seksuele relatie allesbehalve lekker loopt, maar je kan niet alle negativiteit op hem projecteren. Hij maakt - hoewel erg direct - zijn wensen wel duidelijk. TO kan hetzelfde doen in de afwijzing, maar een zeker engagement om je seksleven spannend te houden, is an sich niet verkeerd.
Daar ben ik het zeker mee eens, maar je moet het wel voor de juiste persoon doen. Een respectloos persoon verdient dat engagement niet.
I
Alle reacties Link kopieren
lautje87 schreef:
11-11-2018 06:12
Zet je over je trauma’s heen
Spoor jij wel?

TO, zou het kunnen dat je door je verleden vertekend kijkt naar wat een goede relatie is? Het feit dat je zegt 'ik denk dat dit bij ons beiden ligt' vind ik namelijk zorgelijk klinken en laat me afvragen hoe realistisch je kijkt naar jullie als koppel. Het is niet normaal dat een man voorspel wil overslaan, dat is egocentrisch. Het is niet normaal dat hij jou beticht van een 'kronkel' terwijl er seksueel misbruik aan je moeite ermee ten grondslag ligt. Het is niet normaal dat hij besloten heeft dat hem naakt opwachten voor geen enkele vrouw een probleem zou moeten zijn. En het is niet normaal dat hij geen relatietherapie wil omdat hij misschien geen gelijk krijgt daar. (dat klopt trouwens, een goede therapeut trekt geen partij)

Ik vind het altijd lastig te geloven dat iemand die behoorlijk fout is op seksueel gebied, wel een 100% leuke vent is in de rest van de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
lautje87 wijzigde dit bericht op 11-11-2018 19:05
Reden: Dubbel
94.96% gewijzigd
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven