Fijne relatie! Behalve op seksueel vlak...

10-11-2018 23:42 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_378700 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 13:37
99.91% gewijzigd
Bonsa schreef:
14-11-2018 10:46
Maar als ik de vriendinnen van zijn vrienden spreek blijkt het allemaal grootspraak en gelul. Tuurlijk, dat doen mannen. Maar ik denk dus dat hij ook hierdoor niet helemaal beseft wat normaal is. Hij heeft voor mij ook geen seksuele ervaringen gehad met anderen.
Niet alle mannen doen mee aan grootspraak. Sommige houden het realistisch en respectvol, zonder details uit de slaapkamer te delen met anderen. Zelfs zonder vorige seksuele ervaringen kan je lief zijn en gewoon rekening houden met elkaar. Hij hoort net aanwijzingen op te pikken van je.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_378700 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 13:39
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En daarom is het goed dat je er over nadenkt. Want als hij gewoon zijn kont tegen de krib blijft gooien en jij blijft dat accepteren, dan accepteer jij het dus ook dat hij jou zo behandeld en als enige schuldige aanwijst. Misschien omdat je onzekere kant het (compleet onterecht) met hem eens is? Of omdat een kant in jou bang is dat je nooit beter zult krijgen?

Als je er opstaat dat jullie samen hulp gaan zoeken. Stel dan ook een ultimatum als hij nee zegt. Anders zal er niks veranderen en dan zal dit jullie relatie blijven tot één van jullie overlijd of tot hij eerder de stekker er uit trekt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Bonsa schreef:
14-11-2018 17:04
Zodra er seks is, is er niks mis mee. Ik kan er prima van genieten. Maar zo af en toe komt er vanuit zijn kant een enorme uitbarsting waaruit blijkt dat het volgens hem allemaal heel anders kan en mag. En verder het verhaal hierboven. Mijn dilemma is: wat doe je als je denkt dat je relatie goed is, maar je qua seksualiteit op een heel ander spoor zit?



Beiden bijna 28.



Goede vraag... Ik denk dat ik aan dat antwoord niet wil denken (heel eerlijk gezegd). Hij zegt al jaren dat hij bang is dat het een keer de relatie kost. Maar het komt niet in hem op na te denken over een oplossing (behalve zeggen wat ik moet veranderen).

Hij klinkt vast vreselijk in jullie oren, maar normaal is hij dus niet zo. Jullie denken ook vast allemaal dat ik een bord voor mijn kop heb :bonk: , maar ik hou wel van deze man en dat maakt het dilemma zo groot.
Sorry, maar je hebt echt een bord voor je kop.
Life is short. Eat dessert first.
Jullie passen niet bij elkaar, seks maakt wel een groot deel uit van het leven hé en het speelt jullie als koppel nu al parten...
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet alleen om seks. Hij behandelt jou niet met respect; dat gaat wel degelijk over de relatie.
kopjechino schreef:
14-11-2018 12:18
Ja geen idee, zoiets. Als hij met tegenzin haar gaat bevredigen, word je toch ook niet blij van? Weet niet of ze samenwonen maar bv voordat hij thuiskomt jezelf klaarmaken. Ik vind dat niet zo heel gek.
Of het gewoon uitmaken. Een relatie is geen verplichting.
"Mijn idee nu is om op zoek te gaan naar een seksuoloog, die ons misschien beiden kan helpen uitvinden wat ‘normaal’ is en wat je van elkaar mag en kunt verwachten..."

Jouw optimisme is wel hardnekkig in deze.
Het leven is maar zo kort....

Volgens mij vind je de gedachte om vrijgezel te zijn zo eng dat je nog liever in een relatie blijft zitten zonder respect (jegens jou). Wil je echt zo krampachtig leven?
lollypopje schreef:
14-11-2018 12:44
@TO Ik ben nog steeds benieuwd naar je antwoord op mijn vraag. Wat ga je doen als hij hulp blijft weigeren?
Ik ook.
merle78 schreef:
14-11-2018 22:46
Volgens mij vind je de gedachte om vrijgezel te zijn zo eng dat je nog liever in een relatie blijft zitten zonder respect (jegens jou).
Mooi verwoord Merle78. Nochtans is het als vrijgezel helemaal niet slecht om tijd voor jezelf te kiezen.
Mintel88 schreef:
11-11-2018 02:37
Uit dat wat je schrijft, lees ik niets dat ik bij een liefdevolle relatie vind passen.
Ik vind de opmerking dat jij een ‘kronkel’ in je hoofd zou hebben, heel erg ongepast en kwetsend.
Verder klaagt hij ook en geeft zelfs aan vreemd te zullen gaan.

Word je hier nou echt gelukkig van? Kies een ander pad. Dit is geen liefde.
TO misschien is deze reactie niet meer nodig maar dit dus.
Seksuele problemen los je als stel samen op, je gaat niet zeggen tegen je partner wat jouw vriend tegen jou zegt. (En dat hij voorspel saai vindt is superaso naar jou toe. Sex doe je met zijn tweeën. Als ie enkel alleen zelf aan zijn trekken wil komen dan propt ie hem maar in de heg...)
Je kan toch met jouw verleden wel een beetje begrip verwachten?
Deze man denkt gok ik (ik ken hem niet) alleen maar aan zichzelf TO, dat is geen liefde en dat gaat het ook niet worden.
Realiseer je dat je hem niet kunt veranderen.
Jezelf overigens wel.

Kom op voor jezelf TO! Het kan echt niet wat hij zegt.
Als jouw vriend zijn eigen aandeel hier niet in ziet dan kun jij op je kop gaan staan maar dat gaat niet helpen... Hij is wie hij is, hij verandert niet. Ik zou daar geen trek in hebben...
En als je weer alleen bent als je hem de deur uitschopt dat overleef je echt, ik ben meer dan 4 jaar alleen geweest. En dat was niet altijd makkelijk, maar ook weer geen ramp en ik heb daar veel van geleerd.
Ik snap en weet overigens echt wel dat het wel makkelijk klinkt, hem de deur uit sodemieteren, als er ook gevoelens bij komen kijken zoals bij jou is dat helemaal niet makkelijk .
Echter jouw vriend behandelt jou alles behalve liefdevol TO, en dat zal niet veranderen zolang jij geen maatregelen neemt en zolang jij niet een keer opkomt voor jezelf.
Als jij dat prima vind en mee kan leren leven en gelukkig bij bent, zo houden, maar ik denk niet dat je dat bent anders zou je geen topic openen.
Charles_Gentle28 schreef:
14-11-2018 22:59
Mooi verwoord Merle78. Nochtans is het als vrijgezel helemaal niet slecht om tijd voor jezelf te kiezen.
:worship: :worship: :worship: :worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven