Fijne relatie maar voor sex wil ik minnaar

03-10-2019 23:39 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met dilemma en hoor graag hoe jullie er over denken.
Ik heb sinds een jaar een lieve vriend waar ik gek op ben. De sex is niet slecht, maar ik mis de hemelbestormende orgasmes die ik met minnaar R tot een jaar geleden had.
Dat gaat, hoe graag ik ook zou willen, niet lukken met mijn huidige vriend. Dus wil ik af en toe vrijen met minnaar R. En die is bijna nooit beschikbaar. Ik overweeg om dan maar op zoek te gaan naar andere minnaar. Hoe zouden jullie het aanpakken?
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
Monogamie is een keuze. Ook ik heb een heel erg roerig verleden maar ik kies nu voor rust met 1 man. Ook een minnaar gaat je niet gelukkig maken. Die ontevredenheid zit in jou. Misschien kan je daar eens met iemand over praten? En bespreek met je vriend wat je anders wil aan je sexleven.

Door vreemd te gaan ga je je vriend heel veel pijn doen. Wil je dat?
abracadabra schreef:
06-10-2019 19:26
Door vreemd te gaan ga je je vriend heel veel pijn doen. Wil je dat?
Persoonlijk denk ik dat niemand zijn partner wil kwetsen, maar als er een tekort aan seks is, wil ze dat wel ingewilligd zien (denk ik).
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat je huidige vriend je nooit tot die spetterende orgasmes gaat brengen, maar vertelt niet waarom niet. Ik ben wel benieuwd waarom je denkt dat dat niet gaat gebeuren? Je kunt hem toch de trucjes in ieder geval proberen aan te leren?

Ik kan uit ervaring melden dat het heel leuk kan zijn om sex te hebben niet om de sex, maar om elkaars lichaam te leren kennen. Het haalt de druk om te presteren (van beide kanten) er af. Dus even orgasmes laten voor wat ze zijn, die zijn leuk, maar geen vereiste. En het is nog leerzaam ook, en daar heb je vervolgens elke keer dat je wel sex om de sex hebt profijt van.

Je zou ook 'R' kunnen vragen om hem te helpen, maar ik zou daar persoonlijk als ik je vriend was niet heel blij van worden. Het is toch jouw ex, en dat hij dan diegene is die jou tot spetterende orgasmes bracht, en dat nu aan je vriend moet leren.. Veel kleiner kun je hem niet maken denk ik. Ik zou daar iemand anders voor zoeken.

Het is gewoon een stukje techniek die je kunt leren, net zoals het plakken van een fietsband. De een heeft er misschien meer gevoel voor, maar leren kan iedereen.

Maar als je vervolgens schrijft dat je een roerig leven hebt en je lastig kunt verbinden, dan twijfel ik eigenlijk aan je hele openingspost. Is die sex wel echt het probleem? Of zoek je een uitweg en is de mindere sex een makkelijk excuus? Zeker omdat je al aangeeft dat hij niet kan verbeteren op dat vlak.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
06-10-2019 20:03
Persoonlijk denk ik dat niemand zijn partner wil kwetsen, maar als er een tekort aan seks is, wil ze dat wel ingewilligd zien (denk ik).
Uiteraard wil ik mijn vriend niet kwetsen, anders was het voor mij geen dilemma en had ik het uitgemaakt of al dan niet stiekem mijn seksuele behoeftes met een ander uitgeleefd.
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
Paulus123 schreef:
06-10-2019 20:30
Je schrijft dat je huidige vriend je nooit tot die spetterende orgasmes gaat brengen, maar vertelt niet waarom niet. Ik ben wel benieuwd waarom je denkt dat dat niet gaat gebeuren? Je kunt hem toch de trucjes in ieder geval proberen aan te leren?

Ik kan uit ervaring melden dat het heel leuk kan zijn om sex te hebben niet om de sex, maar om elkaars lichaam te leren kennen. Het haalt de druk om te presteren (van beide kanten) er af. Dus even orgasmes laten voor wat ze zijn, die zijn leuk, maar geen vereiste. En het is nog leerzaam ook, en daar heb je vervolgens elke keer dat je wel sex om de sex hebt profijt van.

Je zou ook 'R' kunnen vragen om hem te helpen, maar ik zou daar persoonlijk als ik je vriend was niet heel blij van worden. Het is toch jouw ex, en dat hij dan diegene is die jou tot spetterende orgasmes bracht, en dat nu aan je vriend moet leren.. Veel kleiner kun je hem niet maken denk ik. Ik zou daar iemand anders voor zoeken.

Het is gewoon een stukje techniek die je kunt leren, net zoals het plakken van een fietsband. De een heeft er misschien meer gevoel voor, maar leren kan iedereen.

Maar als je vervolgens schrijft dat je een roerig leven hebt en je lastig kunt verbinden, dan twijfel ik eigenlijk aan je hele openingspost. Is die sex wel echt het probleem? Of zoek je een uitweg en is de mindere sex een makkelijk excuus? Zeker omdat je al aangeeft dat hij niet kan verbeteren op dat vlak.
Paulus: ik zoek zeker geen uitweg of excuus. Wil met huidige vriend verder. Worstel alleen met ‘happy ending’ . Ik hoef echt niet altijd klaar te komen en kan zeker genieten van fysieke intimiteit met vriend. Maar af en toe zou ik ook een orgasme samen met vriend willen meemaken. Ik heb veel pogingen gedaan hem daarbij spelenderwijs en opbouwend wegwijs te maken. En ben er ook op gericht hem te ontdekken en in te spelen op wat hij fijn vind. Ik ben verder degene die het initiatief neemt om het net iets spannender te maken. Hij staat daar open voor, maar zal zelf geen intuïtief benen om het anders te doen dan wat hij gewend is: zich aftrekken na ons voorspel.
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
Initiatief nemen moet het zijn i.p.v. intuïtief benen
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
drie jaar geleden heb ik een relatie die 13 jaar duurde verbroken. We leefden als broer en zus samen. Ik was monogaam, hij ook. In de periode daarna dat ik single was, heeft r me seksueel wakker geschud. Het ging vanzelf tussen ons op seksueel gebied. Dat vanzelfsprekende, elkaar aanvoelen, dat mis ik. En na 1 jaar mijn best te hebben gedaan om met huidige vriend een bevredigend sexleven te hebben, begin ik een beetje moedeloos te worden.
Mensch durf te leven
TO je zal het toch in die balans moeten gooien... hoe zwaar weegt jouw gemis tov de goeie kanten van je vriend....en wil het daarom uit maken ?
Denk dat jij al wat levenswijsheid hebt om dat ergens te kunnen beslissen.
Snap wel dat jij voor jouw gevoelens het met je vriend wil doen....zelfbediening is soms leuk...maar sex is inderdaad gewoon fijner met z’n twee
Tikatukka schreef:
06-10-2019 21:32
Ik ben verder degene die het initiatief neemt om het net iets spannender te maken. Hij staat daar open voor, maar zal zelf geen intuïtief nemen om het anders te doen dan wat hij gewend is: zich aftrekken na ons voorspel.
Wat een figuur.
Ik denk dat je hem duidelijk moet maken dat dit voor jou heel onbevredigend is.
Kun je op je strepen staan? Waarom accepteer je dit gedrag?
Als je er samen niet uitkomt kun je ook een seksuoloog voorstellen. Als hij echt nergens voor open staat dan kun je hem alsnog zeggen dat je dan wel een minnaar erbij neemt.
Tikatukka schreef:
06-10-2019 21:06
Uiteraard wil ik mijn vriend niet kwetsen, anders was het voor mij geen dilemma en had ik het uitgemaakt of al dan niet stiekem mijn seksuele behoeftes met een ander uitgeleefd.
Je kan het nog altijd uitmaken. Samen blijven om hem niet te willen kwetsen is de foute reden. Het kan gerust zijn dat je nog om andere redenen met hem samen bent ook (comfort, gewoonte), maar dit mag er geen van zijn. Ik zou hem vertellen hoe je het mist om lekker genomen te worden, orgasmes mist.
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk heel vervelend als je een leuke relatie heb maar op seks niveau gewoon teleurgesteld wordt. Lang niet alle mannen zijn van zichzelf ‘goed’ bezig en ze vinden het ook niet allemaal leuk om te leren. Als ik jou was zou ik het wel oprecht met je vriend bespreken, gewoon zeggen dat je het leuk zou vinden als hij meer initiatief zou nemen en wat je mist. Ik zou hem die kans wel geven. Als hij dan nog niet zijn best doet lijkt het mij niet gek om een open relatie voor te stellen, of te zeggen dat je seks met iemand anders wilt om jezelf te bevredigen. Het zou absoluut niet netjes zijn om achter zijn rug om, zonder dat hij het weet, met een ander naar bed te gaan en daar kan je hem ook heel erg mee kwetsen. Als je het met hem er over gehad hebt hebben jullie allebei de keus. Hij kan aangeven dat hij het wel een goed idee vindt of absoluut niet, en jij kan bedenken of je dan wel of niet nog met hem verder wilt. Als hij zo een relatie niet ziet zitten zou je niet achter zijn rug om het alsnog wel moeten doen, want dat is gewoon vuil en achterbaks. Ik vind persoonlijk dat je in een relatie ten allen tijde eerlijk moet zijn, zeker over dit soort dingen. Als het dan uiteindelijk alsnog uit gaat is hij en misschien jij ook alsnog wel gekwetst, maar dan kunnen jullie wel allebei gelukkig worden zonder elkaar en hoeft niemand te liegen of voorgelogen te worden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne en constructieve reacties. Dank daarvoor. Met alle input besef ik des te beter dat ik wil kiezen voor mijn vriend. Ik overwoog serieus om de gemakkelijkste weg te kiezen en voor mijn sexuele behoeftes een minnaar te zoeken. Dat plan heb ik ondertussen laten varen. Ik ga nog 1 keer proberen hem mijn behoeftes duidelijk te maken. Moet ik even wat weerstand overwinnen: want ik heb het al vaker met hem besproken. Ik vermoed dat hij er zich geen raad mee weet. Als dat vermoeden blijkt te kloppen, dan bespreek ik met hem aternatieven. Van parenclub tot open relatie. Hij is me in ieder geval te veel waard om te bedriegen.
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
[...]

Hey hallo,
Ik begrijp je eigenlijk wel! Ik ben wel een man maar begrijp het wel! Ook ik heb zoiets meegemaakt met een vrouw!
De sex was gewoon te geweldig om welke tijdstip dan ook welke plek dan ook ze wilde het altijd! Een droom van elke man:)
Het klaarkomen was dan ook altijd een soort explosie voor mij!! Al jaren ga ik niet meer met haar...maar af en toe denk ik er nog aan...en speel dan met mezelf en voel dan gewoon weer die explosie! Miss iets voor jou om ook gewoon aan die dingen denken...en het bij jezelf houden??
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 10-10-2019 06:16
Reden: Quote verwijderd, het quoten van de OP is niet toegestaan.
33.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik mis vooral de belangrijke dingen in dit topic. Dingen die je ontdekt wanneer je met elkaar praat over zaken, zoals dat hoort in een relatie. Waarom krijg jij niet de orgasmes die je eerder hebt ervaren met R? Waarom trekt hij zich af na het voorspel, heb je dat al eens gevraagd? Heb je het überhaupt al eens met hem er over gehad wat het precies is dat je mist en hoe reageert hij daarop? Je zegt dat je nog maar eens in gesprek wil gaan, maar ik lees helemaal niks over hoe de zaken zijn verlopen in een eerder gesprek?

Kom eens met wat duidelijkheid want nu barst het van de open eindjes.
Alle reacties Link kopieren
CP35 schreef:
10-10-2019 06:01
[...]

Hey hallo,
Ik begrijp je eigenlijk wel! Ik ben wel een man maar begrijp het wel! Ook ik heb zoiets meegemaakt met een vrouw!
De sex was gewoon te geweldig om welke tijdstip dan ook welke plek dan ook ze wilde het altijd! Een droom van elke man:)
Het klaarkomen was dan ook altijd een soort explosie voor mij!! Al jaren ga ik niet meer met haar...maar af en toe denk ik er nog aan...en speel dan met mezelf en voel dan gewoon weer die explosie! Miss iets voor jou om ook gewoon aan die dingen denken...en het bij jezelf houden??
Dank voor je Tip! Als ik met mezelf speel, kom ik meestal heerlijk klaar. Punt is dat ik dit graag samen met vriend zou willen beleven.
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
[quote=Bm1984 post_id=30478625 time=1570687223 user_id=389326]
Ik mis vooral de belangrijke dingen in dit topic. Dingen die je ontdekt wanneer je met elkaar praat over zaken, zoals dat hoort in een relatie. Waarom krijg jij niet de orgasmes die je eerder hebt ervaren met R? Waarom trekt hij zich af na het voorspel, heb je dat al eens gevraagd? Heb je het überhaupt al eens met hem er over gehad wat het precies is dat je mist en hoe reageert hij daarop? Je zegt dat je nog maar eens in gesprek wil gaan, maar ik lees helemaal niks over hoe de zaken zijn verlopen in een eerder gesprek?

Kom eens met wat duidelijkheid want nu barst het van de open eindjes.

Ik heb een aantal keer met vriend besproken wat ik mis. Mijn vriend reageert dan open en begripvol. Hij is 25 jaar getrouwd geweest met wat behoudende vrouw en daarom voorzichtig geworden. Het is voor hem moeilijk om dat van zich af te schudden. Hij wil wel, maar het lukt tot nu toe niet
Mensch durf te leven
Waarom zou je met een vriend blijven als de sex zo slecht is.

Jullie hebben voorspel en dan trekt hij zich af. Daar wil je toch niet je hele leven met samen blijven. Het is gewoon een sukkel.
Tikatukka schreef:
10-10-2019 01:01
Ik ga nog 1 keer proberen hem mijn behoeftes duidelijk te maken. Moet ik even wat weerstand overwinnen: want ik heb het al vaker met hem besproken. Ik vermoed dat hij er zich geen raad mee weet. Als dat vermoeden blijkt te kloppen, dan bespreek ik met hem aternatieven. Van parenclub tot open relatie.
Mooie keuze om het nog eens te proberen en wens je veel succes om het ook hard genoeg aan te pakken aodat het voor hem menens is. Een manier om hem erbij te betrekken is cuckolding, waarbij je in zijn aanwezigheid een andere man ontmoet voor seks. Ik heb het als bull enkele malen gedaan, hoewel het best confronterend kan zijn voor de partner om zijn vrouw te zien genieten van harde seks.
Charles, zit je inbox al vol met berichten van smachtende Viva dames die een bull zoeken voor harde sex?
Alle reacties Link kopieren
Het is dus Charles rough?
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
Velvet: ik zou zeggen probeer het eens uit😁
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
11-10-2019 11:34
Waarom zou je met een vriend blijven als de sex zo slecht is.

Jullie hebben voorspel en dan trekt hij zich af. Daar wil je toch niet je hele leven met samen blijven. Het is gewoon een sukkel.
Nee, dat is hij niet. Ik val niet op sukkels.
Mensch durf te leven
Tikatukka schreef:
11-10-2019 19:11
Het is dus Charles rough?
Soms lief, soms hard. De combinatie maakt het compleet. Eigenlijk moet je een aanvullend onderscheid maken tussen fysiek en psychisch zacht en hard, bijvoorbeeld keiharde penetratie tijdens ruwe seks waar bepaalde signalen toch die verbondenheid blijven uitdrukken.
Tikatukka schreef:
11-10-2019 19:13
Velvet: ik zou zeggen probeer het eens uit😁
Ik val niet op Viva vrouwen.
Charles_Gentle28 schreef:
11-10-2019 13:15
Mooie keuze om het nog eens te proberen en wens je veel succes om het ook hard genoeg aan te pakken aodat het voor hem menens is. Een manier om hem erbij te betrekken is cuckolding, waarbij je in zijn aanwezigheid een andere man ontmoet voor seks. Ik heb het als bull enkele malen gedaan, hoewel het best confronterend kan zijn voor de partner om zijn vrouw te zien genieten van harde seks.
Dit zou ik overwegen. Als je vriend er iets geils uit haalt, bijvoorbeeld rukken op de bank terwijl jij neukt met een bull, dan kun je het openlijk en heel heel vaak doen. Dat is lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven