Fisten

03-12-2023 05:40 46 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik post hier hardop mijn gedachten omdat ik onlangs voor de 2e maal vernam dat ik blijkbaar dames ken in mijn omgeving die het heerlijk vinden gefist te worden in hun punanie.
Nu weet ik dat mijn beste vriend die op mannen valt hier ook gek op is.
En ik eigenlijk nooit verder dacht dat er ook dames zijn die dit fijn vinden..Daarom plaats ik hier mijn vragen.

Omdat dit een ‘ver van mijn bed show is’ en mij dit absolute horror lijkt en alles behalve opwindend.
Ik wil niet in shock of veroordelend reageren.
Maar ik ben er nieuwsgierig naar hoe iets wat mij marteling en horror lijkt plezier en opwinding kan brengen?

Ik ben nieuw met dit fenomeen en eigenlijk nieuwsgierig naar hoezeer dit daadwerkelijk leeft?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit leeft waarschijnlijk meer dan je denkt, Ik denk alleen wel dat de meeste mensen dit liever binnen de slaapkamer muren houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fisten lijkt me sowieso pure horror en ik heb me ook weleens afgevraagd waarom iemand zich op zo'n manier wil laten pijnigen. Ik weet niet wat een punamie is (vanuit de context verwacht ik een kontgat) , maar ik denk dat het ongezond is, welke opening het ook betreft. Omdat er iets extreem wordt opgerekt. Voor iemands darmen lijkt het me helemaal een ellende.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het idee trekt mij ook niet aan. Maar als je geil bent denk je kennelijk anders dan wanneer je nuchter aan je eerste bakje koffie zit op een grijze zondagmorgen.

Je moet dan je spieren in dat gebied ertoe zien te krijgen zich volledig te ontspannen, denk ik. Dan kunnen ze een uitgerekte stand aannemen. Zie het als een soort yogastretch.

Zolang je genoeg vertrouwen hebt in de situatie kan je blijven ontspannen en bij sommigen is er dan kennelijk veel mogelijk. Bij een bevalling past het kind er ook door. Dus fysiek is het mogelijk.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Tja, net als zoveel is dat een kwestie van opbouwen, speciaal glijmiddel (meer een soort boter) en kleine handen. Ik ken mensen die het op hun bucketlist hadden, die vonden het tof en niet pijnlijk.
Goh wat bijzonder Luuk, ineens midden in de nacht op oude sekstopics reageren en nu een topic over fisten.
Ik geloof er helemaal niks van dat het jou de horror lijkt. Maar met een béétje geluk zijn er hier mensen die gedetailleerd hun ervaringen willen beschrijven. :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren Quote
Alleen mannen hebben het over dames.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vrouw vindt fisten ook niks, en wil er ook niks over horen......

Toch is het al 2x voorgekomen 8-) , compleet geil en ontspannen. En dan glij je er (met heel wat voorspel en siliconen glijmiddel) zo in. Geniet ze er op het moment gigantisch van, en heeft erna totaal geen last/pijn.
5 minuten later heb je gewoon weer seks met een "strakke" vagina :-|

Als zij het niet meer wil, i've been there, done that, prima, ik heb het al mogen meemaken ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Punani=vagina

Zoveel mensen, zoveel smaken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Been there done that. Niet mijn ding. Er zijn dingen die ik liever doe
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieneke schreef:
03-12-2023 07:40
Fisten lijkt me sowieso pure horror en ik heb me ook weleens afgevraagd waarom iemand zich op zo'n manier wil laten pijnigen. Ik weet niet wat een punamie is (vanuit de context verwacht ik een kontgat) , maar ik denk dat het ongezond is, welke opening het ook betreft. Omdat er iets extreem wordt opgerekt. Voor iemands darmen lijkt het me helemaal een ellende.
Punani is een vagina (of vulva, dat weet ik niet zeker).
Maar er past ook een babyhoofd door, dus technisch gezien is het best te doen. Beetje afhankelijk van het formaat van de hand.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is wel eens eerder zo’n topic geweest. Toen opperde ik dat vaginaal prima te doen zou moeten zijn voor de meesten. Ik heb het overigens nog steeds niet geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
martje55 schreef:
03-12-2023 12:27
Punani is een vagina (of vulva, dat weet ik niet zeker).
Maar er past ook een babyhoofd door, dus technisch gezien is het best te doen. Beetje afhankelijk van het formaat van de hand.

Ja, maar een baby komt van binnen naar buiten en een hand van buiten naar binnen. dat lijkt me toch best wel een verschil!

Maar iedereen mag van mij lekker fisten hoor, zolang men mijn punani maar met rust laat... :cencored:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat een baby naar buiten gaat is ook niet geheel pijnloos😉
En de meeste komen er niet zonder kleerscheuren vanaf.
Alle reacties Link kopieren Quote
martje55 schreef:
03-12-2023 12:27
Punani is een vagina (of vulva, dat weet ik niet zeker).
Maar er past ook een babyhoofd door, dus technisch gezien is het best te doen. Beetje afhankelijk van het formaat van de hand.
Dusss voor het fisten eerst ontsluitingsweeen???
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad. Wat een kul altijd: "Er past ook een baby doorheen". Ja, bij 10 centimeter ontsluiting! Daar heeft je lichaam eerst heel hard aan gewerkt.

Hoe een vuist zou moeten passen is mij een raadsel, ik pas in ieder geval...
So much universe, and so little time.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach niks mis met fisten. Als je geil bent, goed nat, de man in kwestie vertrouwt en hij vinger voor vinger het opbouwt en wat olie, glijmiddel gebruikt dat verdwijnt voor je het weet zijn hele arm erin....best lekker :hyper:

;-)
lookie wijzigde dit bericht op 03-12-2023 14:55
Reden: Spelling
0.43% gewijzigd
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieneke schreef:
03-12-2023 07:40
Fisten lijkt me sowieso pure horror en ik heb me ook weleens afgevraagd waarom iemand zich op zo'n manier wil laten pijnigen. Ik weet niet wat een punamie is (vanuit de context verwacht ik een kontgatkutgat) , maar ik denk dat het ongezond is, welke opening het ook betreft. Omdat er iets extreem wordt opgerekt. Voor iemands darmen lijkt het me helemaal een ellende.
Je darmen hebben er niks mee te maken en glijmiddel kan helpen
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
missuniverse schreef:
03-12-2023 14:50
Inderdaad. Wat een kul altijd: "Er past ook een baby doorheen". Ja, bij 10 centimeter ontsluiting! Daar heeft je lichaam eerst heel hard aan gewerkt.

Hoe een vuist zou moeten passen is mij een raadsel, ik pas in ieder geval...
Een vuist heeft toch niet het formaat van een babyhoofd? o_o

En in principe wordt de vuist er ook niet gelijk in een keer ingeramd.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ehm ontsluiting gaat over de baarmoeder, niet de vagina.

Het lijkt mij horror en niemand die met zijn vuist in de buurt mag komen, ondanks dat er een baby van 4200 gram is gepasseerd :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
03-12-2023 14:42
Dusss voor het fisten eerst ontsluitingsweeen???
Weet je wat ontsluiting inhoudt?
Overigens heb ik eens een ingreep gehad in dat gebied, waar twee chirurgen beide in de vagina bezig waren. Voor mijn gevoel hadden ze er speculum in gezet die minstens 15 cm open ging (hoe krijg je anders die handen erin), en toen ben ik niet ingescheurd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zalmsnippers schreef:
03-12-2023 15:10
Ehm ontsluiting gaat over de baarmoeder, niet de vagina.

Het lijkt mij horror en niemand die met zijn vuist in de buurt mag komen, ondanks dat er een baby van 4200 gram is gepasseerd :)

Ja, maar de baby komt eruit via de vagina.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lookie schreef:
03-12-2023 14:52
Je darmen hebben er niks mee te maken en glijmiddel kan helpen

Ja hoor, er wordt ook gefist in anussen! Maar ik dacht dat een punani een kontgat was i.p.v. een vagina ja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lookie schreef:
03-12-2023 14:51
Ach niks mis met fisten. Als je geil bent, goed nat, de man in kwestie vertrouwt en hij vinger voor vinger het opbouwt en wat olie, glijmiddel gebruikt dat verdwijnt voor je het weet zijn hele arm erin....best lekker :hyper:

;-)
1000x dit. Met mijn huidige partner echt hemels. Hij weet dat ik er in een bepaalde mood voor moet zijn, zorgt dat ik heerlijk ontspannen ben, rustig opbouwen en als t lukt is t echt heerlijk. Ik vertrouw hem, 1 kik van mij en hij stopt meteen. En als t er niet van komt is t ook helemaal prima. Niet iets om te doen met een willekeurige date.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij hoeft niet door je baarmoedermond.
Dan moet het maar zoals het kan

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven