Gaan alle mannen (stiekem) naar de hoeren?

12-01-2020 12:24 663 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mannen,

Een vraag.

Gaan alle mannen wel eens naar een hoer?

Zoja waar ga je dan voor als je al in een relatie zit?
Ik bedoel dat je gaat voor de sex is duidelijk, alleen dat kan je vrouw/ vriendin toch ook geven?
Is het dan de spanning? fftjes wat anders?

Ben hier erg benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Ik woonde lang in een hoerenbuurt en dan zie je allerlei soorten mannen de dames bezoeken. Soms zag ik bekenden. Een docent, kennissen etc
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
12-01-2020 12:47
Maar je had het toch al uitgemaakt en hem geblokkeerd? Iedereen hier had toch al gezegd dat je geen contact meer moest hebben met hem?

Hij loog er toch over? Hij was niet naar een hoer geweest? En nu maakt ie je wijs dat elke man dit doet? Ik ken geen mannen dje dit doen hoor. Hij is gewoon een lul.
Nee ik maak mezelf niet wijs dat elke man dit doet. Vandaar me vraag op dit Forum. En even op internet opgezocht en het blijkt dat echt veel mannen dit doen.
Als dit een normaal iets is, dat bijna elke man doet, dan zal ik dit ook meemaken met een andere partner.
Alle reacties Link kopieren
Als 2% van de mannen minstens eens naar een hoer zou gaan zou ik dat veel vinden.

Je hoeft niet alle mannen te begrijpen. Als je je relatie wilt behouden zou ik willen weten dat hij niet meer ging en dat de communicatie en vertrouwen goed genoeg is om eerlijk te kunnen praten over je relatie.
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:40
Nee zomaar, 80 procent was maar een getal. Hiermee bedoelde ik eigenlijk, veel mannen doen dit dus blijkbaar.
Nee dus. En hoe komt het dat jij dit in godsnaam denkt? Ken jij zoveel mannen die naar de hoeren gaan?
Life is short. Eat dessert first.
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:50
Nee ik maak mezelf niet wijs dat elke man dit doet. Vandaar me vraag op dit Forum. En even op internet opgezocht en het blijkt dat echt veel mannen dit doen.
Als dit een normaal iets is, dat bijna elke man doet, dan zal ik dit ook meemaken met een andere partner.
Je hebt een aparte kijk op relaties en mannen.
Alle reacties Link kopieren
Gaan alle mannen wel eens naar een hoer?

Dat is moeilijk te zeggen, maar heel veel wel iig.

Zoja waar ga je dan voor als je al in een relatie zit?

Eerlijk? Voor de variatie. Elke man wil diep van binnen sex met meerder vrouwen, zo zijn we geprogrammeerd...

Ik bedoel dat je gaat voor de sex is duidelijk, alleen dat kan je vrouw/ vriendin toch ook geven?

Sex met je vriendin is natuurlijk veel beter, het gaat echt om een ander lichaam af en toe.

Is het dan de spanning? fftjes wat anders?

precies!

Dit zijn natuurlijk mijn redenen, genoeg mannen die naar de hoeren gaan omdat ze anders helemaal geen sex hebben, of speciale dingen willen doen, etc.
-
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:50
Nee ik maak mezelf niet wijs dat elke man dit doet. Vandaar me vraag op dit Forum. En even op internet opgezocht en het blijkt dat echt veel mannen dit doen.
Als dit een normaal iets is, dat bijna elke man doet, dan zal ik dit ook meemaken met een andere partner.
Ben je nou zo dom, of doe je zo dom?

Als elke kerel dat zou doen en jij vindt het niet ok, dan kun je toch ook gewoon besluiten dat je geen vent wilt?
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:43
Ja ik ziet hier wel mee, want ik zit tussen accepteren of een relatie beëindigen van 8 jaar. Er is veel narigheid in de wereld, en tegenwoordig hoor je van alles en nog wat.

Ik heb nu een probleem met dat mijn vriend naar een hoer is geweest, maar ja als veel mannen dit doen zal ik dit probleem vast ook ooit krijgen met een andere man. Dus ja.
Je hoeft niet per se een man he, je bent zonder man ook gewoon iemand.
Dus stel dat alle mannen dit doen. Dan nog hoef jij het niet te accepteren. Het gaat er niet om wat anderen doen of wat normaal is, het gaat erom of jij er wel of niet mee kunt leven.

Om antwoord te geven op je vraag, er zijn meer mannen die niet gaan dan wel.
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:47
We moeten realistisch blijven vind ik. Slaan is iets anders.
Sex vind ik wat anders, blijkbaar heeft een man soms de behoefte om wat anders te neuken.
Serieus? Wat voor beeld heb jij van mannen? Mannen zijn ook gewoon mensen hoor, die normaal kunnen nadenken en een eigen wil hebben.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:50
Nee ik maak mezelf niet wijs dat elke man dit doet. Vandaar me vraag op dit Forum. En even op internet opgezocht en het blijkt dat echt veel mannen dit doen.
Als dit een normaal iets is, dat bijna elke man doet, dan zal ik dit ook meemaken met een andere partner.
Dan maak je het jezelf, met behulp van hem, dus wel degelijk wijs :lightbulb:

Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:37
Zodat ik het een plekje kan geven. Als je een relatie beëindigd omdat je vriend een hoer heeft geneukt, maar 80 a 90 procent naar de hoeren gaat, ja dan moet ik dit als normaal gaan zien.
Laat me raden.... Dat probeert je vent jou te laten geloven.
En als de vrouwen op vief zeggen dat het klopt ben jij weer gelukkig?.
Ik zou dit btw vragen op Fok of Geen stijl.
Alle reacties Link kopieren
1 op de 7 gaat regelmatig. En ongeveer 9% is ooit wel eens geweest. https://www.nrc.nl/nieuws/2015/01/14/1- ... 5-a1188547

Lang niet alle mannen dus.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
12-01-2020 12:42
[/b]

Volgens wie?

Vind dat je maar een hele rare manier van redenatie en reageren hebt eigenlijk.
Sorry. Ik ben een beetje op onderzoek uitgegaan, op internet en nu dus ook dit forum.
En het blijkt dus dat heel veel mannen dit doen. Dat er niet veel relaties meer zijn waarbij de man het genoegen
neemt met het sex hebben met alleen 1 vrouw.
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:34
Ja en ik probeer het een beetje te begrijpen.
Door te denken dat alle mannen het doen? :facepalm:
lilalinda schreef:
12-01-2020 12:53
1 op de 7 gaat regelmatig. En ongeveer 9% is ooit wel eens geweest. https://www.nrc.nl/nieuws/2015/01/14/1- ... 5-a1188547

Lang niet alle mannen dus.
9% dus ‘ooit’ en misschien wel eenmalig, dat is dus nog niet eens 1 op de 10.
Alle reacties Link kopieren
Mijn god zeg, op wat voor sites lees je dit allemaal?

Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:53
Sorry. Ik ben een beetje op onderzoek uitgegaan, op internet en nu dus ook dit forum.
En het blijkt dus dat heel veel mannen dit doen. Dat er niet veel relaties meer zijn waarbij de man het genoegen
neemt met het sex hebben met alleen 1 vrouw.
Doe wat aan je eigenwaarde
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:53
Sorry. Ik ben een beetje op onderzoek uitgegaan, op internet en nu dus ook dit forum.
En het blijkt dus dat heel veel mannen dit doen. Dat er niet veel relaties meer zijn waarbij de man het genoegen
neemt met het sex hebben met alleen 1 vrouw.
Ga in therapie, heel serieus dit. Ga aan je zelfbeeld werken. Hoe jij denkt is echt niet normaal en niet goed voor jou.

En nee, het klopt niet wat jij zegt. Die link van Linda lijkt me wel correct.
Life is short. Eat dessert first.
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:53
Sorry. Ik ben een beetje op onderzoek uitgegaan, op internet en nu dus ook dit forum.
En het blijkt dus dat heel veel mannen dit doen. Dat er niet veel relaties meer zijn waarbij de man het genoegen
neemt met het sex hebben met alleen 1 vrouw.
Tuurlijk.

Nou kom maar door met je onderzoek en de resultaten. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Toch maar even de feiten. Want natuurlijk is dit wetenschappelijk onderzocht.

Ongeveer 2,5% van de mannen bezoekt regelmatig een prostituee.

Ongeveer tussen de 15-25 % van de volwassen mannen heeft ooit in zijn leven betaald voor seks.

Bron:
https://www.nrc.nl/nieuws/2015/01/14/1- ... l-mei-2019
*2020* schreef:
12-01-2020 12:51
Je hebt een aparte kijk op relaties en mannen.
Wel makkelijk voor haar vent. Print een data sheet uit van hoe een relatie hoort te zijn en ze past zich aan want volgens de norm..

TO, ik snap dat je ziet wat hier niet klopt. Het gaat niet om de rest maar om hoe jij je erbij voelt.
dubbel
anoniem_291865 wijzigde dit bericht op 12-01-2020 12:58
97.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ghe....met jouw redenatie moet ik mijn beeld over alle mannelijke collega's, buren, vrienden, familieleden maar eens drastisch herzien. Allemaal boefjes kennelijk @(

TO je hebt een rare manier van redeneren.
Ik hoop eigenlijk dat je in Noorwegen blijkt te wonen.
Zo niet dan moet je objectiever naar het onderwerp gaan kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven