Gaan alle mannen (stiekem) naar de hoeren?

12-01-2020 12:24 663 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mannen,

Een vraag.

Gaan alle mannen wel eens naar een hoer?

Zoja waar ga je dan voor als je al in een relatie zit?
Ik bedoel dat je gaat voor de sex is duidelijk, alleen dat kan je vrouw/ vriendin toch ook geven?
Is het dan de spanning? fftjes wat anders?

Ben hier erg benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
12-01-2020 12:51
Ben je nou zo dom, of doe je zo dom?

Als elke kerel dat zou doen en jij vindt het niet ok, dan kun je toch ook gewoon besluiten dat je geen vent wilt?
Ik wil een man die ik kan vertrouwen en tuurlijk wil ik niet dat mijn partner een ander neukt, alleen als dit blijkbaar een normaal iets is dan kan ik veel willen alleen is dit dan niet realistisch.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoeveel mannen er naar de hoeren gaan, maar denk echt veel meer dan 25% - tenminste 1 keer in z'n leven. En ook echt veel meer dan 2,5% die regelmatig gaat. Weet je wel hoeveel hoeren er werken momenteel in Nederland? En die werken elke dag 10-20 mannen af.

Waarom naar de hoeren? Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij gaat het niet om de goede seks (die is veel beter met m'n vriendin), maar om het oergevoel om seks te willen met andere vrouwen. Variatie dus. En daarnaast zijn ze meestal jonger, het is heerlijk om seks te hebben met een jong lichaam af en toe.
-
Alle reacties Link kopieren
ik geloof echt niet dat dit echt is.. kom op zeg.

Voor het geval het wel echt is: het is niet relevant hoeveel procent van de mannen naar de hoeren gaat. Het gaat erom wat JIJ er van vind dat JOUW man zoiets doet..
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:47
Sex vind ik wat anders, blijkbaar heeft een man soms de behoefte om wat anders te neuken.
Blijkbaar is dat zo??? NEEEEE!!!

Je laat je wel heel veel wijsmaken door je vriend. Hoezo geloof je al die onzin die hij uitkraamt om een excuus te verzinnen voor zijn gedrag?
Zelfs als het hier al vele malen wordt tegengesproken door verschillende mensen, blijf je toch in je verhaal hangen dat het blijkbaar 'normaal' gedrag is voor een man.

Neem jezelf en je eigen gevoelens serieus en laat je geen gevoelens aanpraten door een man die dingen doet die over JOUW grens heen gaan. Ben je zo bang om de relatie te beëindigen dat je zo hard je best doet om dit slappe onzin-excuus te geloven?
anoniem_394300 wijzigde dit bericht op 12-01-2020 13:01
6.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:59
Ik wil een man die ik kan vertrouwen en tuurlijk wil ik niet dat mijn partner een ander neukt, alleen als dit blijkbaar een normaal iets is dan kan ik veel willen alleen is dit dan niet realistisch.
Dit
Is
Niet
De
Norm
Life is short. Eat dessert first.
typotypo schreef:
12-01-2020 12:59
Ik weet niet hoeveel mannen er naar de hoeren gaan, maar denk echt veel meer dan 25% - tenminste 1 keer in z'n leven. En ook echt veel meer dan 2,5% die regelmatig gaat. Weet je wel hoeveel hoeren er werken momenteel in Nederland? En die werken elke dag 10-20 mannen af.

Waarom naar de hoeren? Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij gaat het niet om de goede seks (die is veel beter met m'n vriendin), maar om het oergevoel om seks te willen met andere vrouwen. Variatie dus. En daarnaast zijn ze meestal jonger, het is heerlijk om seks te hebben met een jong lichaam af en toe.
Ik snap dat jij jezelf dit wijs wilt maken. Maar er zijn ook echt leuke mannen die dat niet zo doen
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
12-01-2020 12:59
Ik weet niet hoeveel mannen er naar de hoeren gaan, maar denk echt veel meer dan 25% - tenminste 1 keer in z'n leven. En ook echt veel meer dan 2,5% die regelmatig gaat. Weet je wel hoeveel hoeren er werken momenteel in Nederland? En die werken elke dag 10-20 mannen af.

Waarom naar de hoeren? Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij gaat het niet om de goede seks (die is veel beter met m'n vriendin), maar om het oergevoel om seks te willen met andere vrouwen. Variatie dus. En daarnaast zijn ze meestal jonger, het is heerlijk om seks te hebben met een jong lichaam af en toe.

vrouwen hebben net zo goed dat oergevoel, om seks te willen met andere mannen.

scheelt dat wij er niet voor hoeven te betalen.
wij slapen nooit.
typotypo schreef:
12-01-2020 12:59
Ik weet niet hoeveel mannen er naar de hoeren gaan, maar denk echt veel meer dan 25% - tenminste 1 keer in z'n leven. En ook echt veel meer dan 2,5% die regelmatig gaat. Weet je wel hoeveel hoeren er werken momenteel in Nederland? En die werken elke dag 10-20 mannen af.

Waarom naar de hoeren? Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij gaat het niet om de goede seks (die is veel beter met m'n vriendin), maar om het oergevoel om seks te willen met andere vrouwen. Variatie dus. En daarnaast zijn ze meestal jonger, het is heerlijk om seks te hebben met een jong lichaam af en toe.
Hoeveel dames van plezier zijn er dan volgens jou? Maak de rekensom eens echt in plaats van je onderbuik te volgen. :facepalm:
anoniem_291865 wijzigde dit bericht op 12-01-2020 13:01
0.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
12-01-2020 12:51
Nee dus. En hoe komt het dat jij dit in godsnaam denkt? Ken jij zoveel mannen die naar de hoeren gaan?
Ik heb op internet een beetje lopen rondkijken en heel veel mannen blijken dit te doen.
En heel veel mannen vertellen dit niet eerlijk aan hun vrouw/vriendin.
Het antwoord in de context van je vorige topic:

Nee, het is niet ok om stiekem seks met een andere vrouw te willen hebben binnen een relatie die gebaseerd is op monogamie. Of dat met een prostituee is, lijkt me niet relevant. Of mannen en vrouwen ook wel eens seks willen met een ander, ook als ze een monogame relatie hebben, lijkt me vrij aannemelijk. Maar ook wel eens iemand een mep willen verkopen is ook vrij aannemelijk. Dat wil niet zeggen dat het normaal is om daar naar te handelen.

En verder kan je gewoon googlen op onderzoeken naar de frequentie en de motivatie m.b.t. prostitutie als je meer wil weten over het onderwerp. Maar het lijkt me dat je inmiddels genoeg weet over je ex dus dan zou ik het hier bij laten.
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:59
Ik wil een man die ik kan vertrouwen en tuurlijk wil ik niet dat mijn partner een ander neukt, alleen als dit blijkbaar een normaal iets is dan kan ik veel willen alleen is dit dan niet realistisch.
:yes: Yessssss!! Hij staat al weer bijna binnen. Goed gedaan kerel!!

:frusty:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:47
blijkbaar heeft een man soms de behoefte om wat anders te neuken.
En dit is het winnende antwoord.
Gewoon voor de variatie.
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 13:01
Ik heb op internet een beetje lopen rondkijken en heel veel mannen blijken dit te doen.
En heel veel mannen vertellen dit niet eerlijk aan hun vrouw/vriendin.
Dan blijf je lekker bij je vriend, niet mijn probleem hoor. Succes!

Of je gaat aan jezelf werken, schopt dit exemplaar eruit, blijft alleen of zoekt een leukere vent.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:59
Ik wil een man die ik kan vertrouwen en tuurlijk wil ik niet dat mijn partner een ander neukt,
zoek dan een ander, die je nu hebt is stuk
Alle reacties Link kopieren
janena schreef:
12-01-2020 12:36
Hoeveel hoeren moeten er dan rondlopen in NL om die miljoenen mannen als klant te hebben... 😂.

Wat een vraag.
Veel hoeren hebben ongeveer 10 tot 20 klanten per dag word hier gezegd.
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:53
Sorry. Ik ben een beetje op onderzoek uitgegaan, op internet en nu dus ook dit forum.
En het blijkt dus dat heel veel mannen dit doen. Dat er niet veel relaties meer zijn waarbij de man het genoegen
neemt met het sex hebben met alleen 1 vrouw.

Veel vrouwen nemen dat genoegen ook niet. Zegt dat dan wat over jou?
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 13:03
Veel hoeren hebben ongeveer 10 tot 20 klanten per dag word hier gezegd.
En er zijn ook hoeren die zichzelf te koop zetten op websites, niet allemaal in van die rooie straten.
anoniem_394539 wijzigde dit bericht op 12-01-2020 13:05
2.21% gewijzigd
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:43
Ja ik ziet hier wel mee, want ik zit tussen accepteren of een relatie beëindigen van 8 jaar. Er is veel narigheid in de wereld, en tegenwoordig hoor je van alles en nog wat.

Ik heb nu een probleem met dat mijn vriend naar een hoer is geweest, maar ja als veel mannen dit doen zal ik dit probleem vast ook ooit krijgen met een andere man. Dus ja.
Zie je tepeltje lek in een titty bar ook als naar een hoer gaan?

Indien zo, is in mijn kennissenkring de meerderheid naar een hoer geweest.
De echte daad, ruim de helft.
Binnen een relatie, slechts enkelen.
Doe ermee wat je wilt.

De vraag of veel mannen binnen een relatie nog eens met een andere vrouw zouden vrijen mochten ze een vrijgeleide krijgen, is een open doel.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat heel veel mannen het weleens gedaan hebben, ooit. Maar ik denk dat de groep hobbyhoerenlopers kleiner is. Heel veel mannen hebben dezelfde wens als jij hebt TO; vertrouwen en monogamie. Die zijn echt niet zo moeilijk te vinden. Misschien vis je in de verkeerde vijver.
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 13:03
Veel hoeren hebben ongeveer 10 tot 20 klanten per dag word hier gezegd.
Door een hoerenloper die daar belang bij heeft. Dat maakt het niet waar.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-01-2020 12:53
1 op de 7 gaat regelmatig. En ongeveer 9% is ooit wel eens geweest. https://www.nrc.nl/nieuws/2015/01/14/1- ... 5-a1188547

Lang niet alle mannen dus.
Wat?!
Als 1 op de 7, wat meer dan 14% is, dan is minstens 14% ooit wel eens geweest. Je (bron) geeft 9%. Of lees je dit als:
"Minstens 23% is ooit bij een prostituee geweest. 1 op 7 gaat regelmatig, de rest eens tot minder vaak dan regelmatig."?

Dan is er misschien nog een verschil tussen
'het percentage mannen dat naar een prostituee gaat terwijl ze in en relatie zitten' en
'het percentage mannen dat naar een prostituee gaat terwijl ze niet in een relatie zitten'.
valentinamaria schreef:
12-01-2020 13:00
vrouwen hebben net zo goed dat oergevoel, om seks te willen met andere mannen.

scheelt dat wij er niet voor hoeven te betalen.
Female privilege.. het leven is maar oneerlijk.
Moirmel schreef:
12-01-2020 13:04
Zie je tepeltje lek in een titty bar ook als naar een hoer gaan?

Heb ik de laatste 20 jaar wat gemist? :O
Alle reacties Link kopieren
yep alle mannen.

Dus wanneer je opzoek bent naar een baan, denk eens aan prostitutie. Het heeft een grote baan zekerheid. Want alle mannen gaan naar de hoeren.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 13:01
Ik heb op internet een beetje lopen rondkijken en heel veel mannen blijken dit te doen.
En heel veel mannen vertellen dit niet eerlijk aan hun vrouw/vriendin.
precies!! Als je mannen er naar vraagt, zeggen ze natuurlijk dat ze dat nooit gedaan hebben. DAt zou ik ook doen!
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven