Gaan alle mannen (stiekem) naar de hoeren?

12-01-2020 12:24 663 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mannen,

Een vraag.

Gaan alle mannen wel eens naar een hoer?

Zoja waar ga je dan voor als je al in een relatie zit?
Ik bedoel dat je gaat voor de sex is duidelijk, alleen dat kan je vrouw/ vriendin toch ook geven?
Is het dan de spanning? fftjes wat anders?

Ben hier erg benieuwd naar.
madamzonderm schreef:
12-01-2020 13:06
Wat?!
Als 1 op de 7, wat meer dan 14% is, dan is minstens 14% ooit wel eens geweest. Je (bron) geeft 9%. Of lees je dit als:
"Minstens 23% is ooit bij een prostituee geweest. 1 op 7 gaat regelmatig, de rest eens tot minder vaak dan regelmatig."?

Dan is er misschien nog een verschil tussen
'het percentage mannen dat naar een prostituee gaat terwijl ze in en relatie zitten' en
'het percentage mannen dat naar een prostituee gaat terwijl ze niet in een relatie zitten'.
Dit blijft giswerk. Niemand is er echt open over, zowel aan de vraagkans als aan de aanbodkant.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
12-01-2020 13:06
Wat?!
Als 1 op de 7, wat meer dan 14% is, dan is minstens 14% ooit wel eens geweest. Je (bron) geeft 9%. Of lees je dit als:
"Minstens 23% is ooit bij een prostituee geweest. 1 op 7 gaat regelmatig, de rest eens tot minder vaak dan regelmatig."?

Dan is er misschien nog een verschil tussen
'het percentage mannen dat naar een prostituee gaat terwijl ze in en relatie zitten' en
'het percentage mannen dat naar een prostituee gaat terwijl ze niet in een relatie zitten'.
die 14% isdan van de mannen die wel eens geweest is
dus 9% is ooit wel eens geweest, daarvan gaat 14% geregeld
na 8 jaar kan je prima een relatie beëindigen hoor
je hoeft dit niet te accepteren
wat hij ook zegt

en nee niet iedere man gaat naar de hoeren
en nee niet iedere man liegt
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
12-01-2020 13:05
Door een hoerenloper die daar belang bij heeft. Dat maakt het niet waar.
hoezo heb ik daar belang bij? Ik denk dat het werkelijke aantal klanten per dag nog hoger is eigenlijk, als ik een uurtje rondloop in een hoerenbuurt zie ik de gordijnen wel 3/4 keer dicht gaan bij de mooiere dames. Een dame beweerde een paar weken geleden dat ze 50 klanten had gehad de dag ervoor, dat vond ik dan wel weer een beetje moeilijk te geloven...
-
In je vorige topic beschrijf je hoe hij tegen je loog toen je ontdekte dat hij een afspraak met een hoer had gemaakt.

En nu probeert hij je met nieuwe leugens te manipuleren door te doen alsof dit voor een man normaal gedrag is.

Hoe lang laat jij je nog voorliegen en manipuleren?
Hoe lang duurt het nog voordat jij voor jezelf en je eigen normen en waarden gaat kiezen?
Wanneer stop je met je te laten behandelen als een deurmat?
Is het zo belangrijk voor je om een relatie te hebben, dat je zelfs dit liegende en vreemdgaande exemplaar van een man als een goede partner accepteert?
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog nooit geweest. Heb wel een serieus getwijfeld om te gaan.
Niet gedaan, omdat ik nooit zeker kan weten of de betreffende vrouw daar vrijwillig zit of niet...
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
12-01-2020 12:45
Waarom? Als mijn vriend dat zou doen zou il zo verbaasd zijn en dan zou ik gelijk tot de conclusie komen dat hij dus niet de man is die ik dacht dat hij is. Dan is t direct uit en hoef ik hem ook nooit meer te spreken of te zien. Ik hoef niet te weten waarom. Zo een man hoef ik gewoon niet. Ga ook het gesprek niet meer aan. Waarom zou ik? T is super duidelijk dat hij niet kan voldoen aan de eisen die ik stel aan een partner. Ik hoef de reden niet te weten. Hij is het gewoon niet. Doei.
Ik probeer dit te begrijpen, omdat ik begin te geloven dat er "bijna" geen mannen meer zijn, die gewoon trouw kunnen blijven. En als ik mezelf wijs blijf maken dat er betrouwbare mannen bestaan, terwijl dit niet zo is, dan hou ik mezelf voor de gek.
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 12:53
Sorry. Ik ben een beetje op onderzoek uitgegaan, op internet en nu dus ook dit forum.
En het blijkt dus dat heel veel mannen dit doen. Dat er niet veel relaties meer zijn waarbij de man het genoegen
neemt met het sex hebben met alleen 1 vrouw.
Je blijft gewoon stug hetzelfde herhalen terwijl je hier dus al van meerdere kanten hoort dat het echt niet zo gangbaar is dat mannen dit doen. Bijzondere gedachtegang heb je, succes ermee.
Here am I in my little bubble
YellowLemon schreef:
12-01-2020 13:01
Hoeveel dames van plezier zijn er dan volgens jou? Maak de rekensom eens echt in plaats van je onderbuik te volgen. :facepalm:
In Nederland lopen de cijfers uiteen van 10 000 tot 30 000, dus laten we 20 000 nemen. Als ze gemiddeld vijf klanten per dag afwerken, kom je aan 100 000 mannen per dag.
Tel zelf maar eens uit wat dit per week betekend of per maand, als je in acht neemt dat de wekelijkse bezoeker slechts een minderheid vormt van hun cliënteel.

Denk dat dit cijfer door vrouwen graag onderschat wordt.
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 13:12
Ik probeer dit te begrijpen, omdat ik begin te geloven dat er "bijna" geen mannen meer zijn, die gewoon trouw kunnen blijven. En als ik mezelf wijs blijf maken dat er betrouwbare mannen bestaan, terwijl dit niet zo is, dan hou ik mezelf voor de gek.
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. en in 99% van de gevallen komt de vrouw er niet achter dat hij een hoer heeft bezocht. JE kan er wel van uit gaan dat als je hem 1 keer hebt betrapt, het nog veel vaker is gebeurd zonder dat je het wist.
-
Alle reacties Link kopieren
ik ken (behalve degene die ik naar binnen zag gaan, toen ik in de buurt woonde) 2 mannen, die me verteld hebben, wel eens te zijn geweest
beiden in het buitenland, eentje op een vrijgezellenfeest
eentje als hij op 'zakenreis' is, laat zich masseren met happy end
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
12-01-2020 13:13
In Nederland lopen de cijfers uiteen van 10 000 tot 30 000, dus laten we 20 000 nemen. Als ze gemiddeld vijf klanten per dag afwerken, kom je aan 100 000 mannen per dag.
Tel zelf maar eens uit wat dit per week betekend of per maand, als je in acht neemt dat de wekelijkse bezoeker slechts een minderheid vormt van hun cliënteel.

Denk dat dit cijfer door vrouwen graag onderschat wordt.
Echt, in de rosse buurten is het veel meer dan vijf per dag.
-
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 13:12
Ik probeer dit te begrijpen, omdat ik begin te geloven dat er "bijna" geen mannen meer zijn, die gewoon trouw kunnen blijven. En als ik mezelf wijs blijf maken dat er betrouwbare mannen bestaan, terwijl dit niet zo is, dan hou ik mezelf voor de gek.

Daar lijkt het inderdaad op.
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 13:12
Ik probeer dit te begrijpen, omdat ik begin te geloven dat er "bijna" geen mannen meer zijn, die gewoon trouw kunnen blijven. En als ik mezelf wijs blijf maken dat er betrouwbare mannen bestaan, terwijl dit niet zo is, dan hou ik mezelf voor de gek.
Jij denkt alleen maar in zwart/wit. Er zit nog een heel groot grijs gebied tussen hoor.
Je houdt jezelf hoe dan ook voor de gek op die manier.

Stel je kapt met deze meneer en er komt op een dag een andere meneer. Ga je die alvast maar beschuldigen van naar de hoeren gaan omdat het een man is?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Klavertje-vier2020 schreef:
12-01-2020 13:11
In je vorige topic beschrijf je hoe hij tegen je loog toen je ontdekte dat hij een afspraak met een hoer had gemaakt.

En nu probeert hij je met nieuwe leugens te manipuleren door te doen alsof dit voor een man normaal gedrag is.

Hoe lang laat jij je nog voorliegen en manipuleren?
Hoe lang duurt het nog voordat jij voor jezelf en je eigen normen en waarden gaat kiezen?
Wanneer stop je met je te laten behandelen als een deurmat?
Is het zo belangrijk voor je om een relatie te hebben, dat je zelfs dit liegende en vreemdgaande exemplaar van een man als een goede partner accepteert?
Ik begin het gevoel te krijgen (niet door hem) dat iets betrouwbaars en zonder vreemd te gaan niet meer bestaat in deze wereld.
Dat ongeveer elke man wel eens naar de hoeren gaat.
Sjulia schreef:
12-01-2020 13:05
Ik denk dat heel veel mannen het weleens gedaan hebben, ooit. Maar ik denk dat de groep hobbyhoerenlopers kleiner is. Heel veel mannen hebben dezelfde wens als jij hebt TO; vertrouwen en monogamie. Die zijn echt niet zo moeilijk te vinden. Misschien vis je in de verkeerde vijver.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
12-01-2020 13:14
Echt, in de rosse buurten is het veel meer dan vijf per dag.
en zijn de bezoekers 99,5% buitenlanders
daar leeft Nederland van he
die cijfers kun je niet doortrekken over de Nederlndse bevolking
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
12-01-2020 13:15
Jij denkt alleen maar in zwart/wit. Er zit nog een heel groot grijs gebied tussen hoor.
Je houdt jezelf hoe dan ook voor de gek op die manier.

Stel je kapt met deze meneer en er komt op een dag een andere meneer. Ga je die alvast maar beschuldigen van naar de hoeren gaan omdat het een man is?
Nee niet beschuldigen, maar dan accepteren dat elke man wel eens zoiets doet.
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
12-01-2020 12:41
Maakt je vriend je dit wijs? Dat de meerderheid naar de hoeren gaat?
Erg voor je dat je dit overkomt maar laat je niets wijsmaken. Er bestaan ook leuke mannen.
Er bestaan zelfs leuke mannen die naar de hoeren gaan!
-
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 13:15
Ik begin het gevoel te krijgen (niet door hem) dat iets betrouwbaars en zonder vreemd te gaan niet meer bestaat in deze wereld.
Dat ongeveer elke man wel eens naar de hoeren gaat.
naar de hoeren niet, maar de kans dat iemand (man of vrouw) vreemdgaat is 35%
dus tja, de kans dat hij gratis de buurvrouw neukt is groter, dan betaalt een hoer
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 13:16
Nee niet beschuldigen, maar dan accepteren dat elke man wel eens zoiets doet.
denk je zelf, dat je gelukkig wordt met deze man?
typotypo schreef:
12-01-2020 13:14
Echt, in de rosse buurten is het veel meer dan vijf per dag.
Ja, maar diegene die voor zichzelf werken vanuit thuis doen er maar twee of drie per week. Het is een lastig iets om cijfers over te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-01-2020 13:16
en zijn de bezoekers 99,5% buitenlanders
daar leeft Nederland van he
die cijfers kun je niet doortrekken over de Nederlndse bevolking
Ik heb het niet over Amsterdam, maar Den HAag, Alkmaar, waar ik vaak heen ga.
-
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
12-01-2020 13:18
Ja, maar diegene die voor zichzelf werken vanuit thuis doen er maar twee of drie per week. Het is een lastig iets om cijfers over te krijgen.
kom op, 1 of 2 per week.... daar moeten ze de huur van betalen?
-
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 13:15
Ik begin het gevoel te krijgen (niet door hem) dat iets betrouwbaars en zonder vreemd te gaan niet meer bestaat in deze wereld.
Dat ongeveer elke man wel eens naar de hoeren gaat.
Je plaat blijft hangen.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven