Gescheiden, kinderen en seks

27-07-2017 12:05 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben Sanna, 43 jaar en sinds een jaartje gescheiden. Na 22 jaar dezelfde (overigens wel hele leuke) man heb ik niet zo heel erg veel behoefte aan direct een nieuwe relatie. Natuurlijk heb ik wel gewoon behoefte aan sex. Er zijn een paar mannen waar ik regelmatig de lakens mee deel en af en toe heb ik een one night stand. Alles leuk (heel leuk zelfs) en aardig, maar ik vind dat een klein beetje moeilijk met mijn kinderen. Ik heb drie zoons van 19, 18 en 16. De oudste is het huis uit en de tweede gaat over een paar weken ook op kamers om te studeren of in ieder geval te doen alsof hij studeert:) De jongste blijft hier nog wel twee jaar. Met sex is dat lastig. Ik denk niet dat de jongens er iets op tegen hebben dat ik sex heb, maar ik neem natuurlijk geen mannen mee naar huis om de nacht door te brengen als zij thuis zijn. Als ze bij hun vader zijn is dat wat makkelijker, maar doordeweeks zitten ze voornamelijk bij mij. Mijn sexleven bestaat voornamelijk uit vluggertjes (nouja, korte sessies in ieder geval) als ik zogenaamd naar de sportschool ga. met een vriendin wat ga eten/drinken of overwerk.

Nu ga ik er van uit dat ik niet de enige ben die dit lastig vind, dus ik vroeg me af hoe anderen hier mee omgaan.

Alvast bedankt!

Sanna
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
27-07-2017 14:42
En jij?
Ik vind dit wel belangrijk heel belangrijk, maar daar heb ik al ergens in een ander topic uitgebreider toegelicht.
Op dit gebied kwam ik erg tekort, merkte ik uiteindelijk. Ja ik ben 'fout' bezig geweest.

Nu heb ik redelijke vrijheid omdat manlief heel vaak weg is voor werk, maar ik kan mij moeilijk voorstellen compleet vrij te zijn zoals Roos en SannaU nu zijn. Ik snap best dat het een enorm gat is tussen 20+ jaar samen en dan single zijn. Dat zijn wel extremen.
Daarom zal het makkelijker gezegd kunnen worden dat me-time ook echt me-time is en zeker niet gestoord wilt worden.

Het ging mij meer over dat ene zinnetje. Ach, misschien til ik er wel te zwaar aan.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Aha.
Denk ik een heel klein beetje jaloezie te proeven wellicht? (wat ik me overigens heel goed kan voorstellen hoor)
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
27-07-2017 14:51
Geinig, ik heb dat zinnetje niet uitgesproken of geschreven.
Zo komen de praatjes in de wereld... ;-D
Ik viel over dit zinnetje Rooss:

En dan is het ook echt mijn tijd, de kinderen zijn eenvoudigweg onaangekondigd niét welkom.

En dan het woordje niet extra accentueren. Dat kwam bij dan zo over.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
27-07-2017 14:53
Aha.
Denk ik een heel klein beetje jaloezie te proeven wellicht? (wat ik me overigens heel goed kan voorstellen hoor)
Jaloezie zou ik het niet willen noemen, denk meer bewondering dat jullie dat kunnen.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ja oké, maar je hebt er zelf "want dan lig ik te neuken" aan geplakt en schijnbaar maakt dát het zo lastig.
De zin die je quote is helemaal waar en de nadruk op niet klopt ook! En het woord onaangekondigd staat er ook in!
...
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
27-07-2017 14:38
Dit is een keuze die ik (nog) niet hoef te maken, dus ja, ik kijk er inderdaad anders tegenaan. Mijn meiden zijn nog jong eigenlijk.
Snap ik:) Mijn jongens komen op een leeftijd dat ze toch echt wel op eigen benen moeten leren staan en dan heb je als moeder een hele andere rol.
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
27-07-2017 14:56
Jaloezie zou ik het niet willen noemen, denk meer bewondering dat jullie dat kunnen.
Tijd voor jezelf maken zonder dat het ten koste gaat van je moederschap is een groot goed inderdaad. In mijn geval overigens ook heel erg nodig, ik heb geen "gewoon" gezin.
...
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
27-07-2017 14:54
Ik viel over dit zinnetje Rooss:

En dan is het ook echt mijn tijd, de kinderen zijn eenvoudigweg onaangekondigd niét welkom.

En dan het woordje niet extra accentueren. Dat kwam bij dan zo over.
Moet zeggen dat ik er ook wel even over viel. Op dat moment miste het een beetje de nuance die het later wel kreeg.
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
27-07-2017 14:56
Jaloezie zou ik het niet willen noemen, denk meer bewondering dat jullie dat kunnen.
Wat kunnen precies?
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
27-07-2017 14:57
Ja oké, maar je hebt er zelf "want dan lig ik te neuken" aan geplakt en schijnbaar maakt dát het zo lastig.
De zin die je quote is helemaal waar en de nadruk op niet klopt ook! En het woord onaangekondigd staat er ook in!
Ja dat klopt, maar dat kwam door een zin uit een andere post.
Ik neuk met mijn minnaars hier thuis als zij thuis bij hun vader zijn. Wat is het probleem?

Ik miste de nuance Rooss.

Ik heb bewondering dat jullie dit kunnen, ik zie het mij niet zo stellig kunnen doen.
Die van mij moeten nog gaan puberen dus vraag het mij over een jaar of 5 nog een keer :)
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
27-07-2017 14:59
Moet zeggen dat ik er ook wel even over viel. Op dat moment miste het een beetje de nuance die het later wel kreeg.
Dit miste ik inderdaad, later werd dat inderdaad wat beter neergezet zodat ik het beter kon plaatsen.

En bewondering dat jullie zo stellig kunnen zeggen dat ze niet welkom zijn. Ik zou dat (nog) niet kunnen. Andere fase inderdaad, vraag het over 5 jaar nog eens hihi.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Nouja, heb dat nog niet gedaan hoor, maar het is gewoon wel tijd dat dat gebeurt. Met name de oudste, die in Amsterdam op kamers zit, heeft af en toe wel eens de neiging om onaangekondigd op visite te komen. En vorig weekend kwam hij duidelijk niet op een geschikt moment.
Alle reacties Link kopieren
Ahaaaaaa.... Dat begrijp ik, ik dacht dat ze nog thuis woonden.
Mijn fout.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
De jongste nog wel, de middelste gaat op kamers en de oudste zit al op kamers.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog niet in die fase dus kan het mij moeilijker voorstellen dat je kan zeggen dat ze even niet welkom zijn, ook al doet het ze helemaal niets.
Daarom ook bewondering (geen jaloezie)
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ik plande dat soort afspraken in de tijd dat dochter bij haar vader was.

Jij hebt het makkelijker, 2 kinderen zijn er straks uitwonend, 1 die nog thuis woont en naar zijn vader gaat, en die ene kan je ook nog alleen thuis laten als je hoogdringend seks nodig hebt.
Lijkt me inderdaad wat complexere regeling dan gewoon als single appartement te hebben waarop alles 24/7 ongestoord kan gebeuren. Een week lang zonder seks als de kinderen bij jou zijn, is vast lang! Waar spreek je dan af voor vluggertjes?
Alle reacties Link kopieren
Vluggertjes doet misschien een beetje te kort aan de meeste van mijn avontuurtjes, maar goed, ik noemde ze zelf zo :) Met mijn vastere bedpartners meestal bij hun thuis, soms vooraf gegaan door een drankje in de stad. Af en toe een tinder-date of een man die ik tijdens het stappen ontmoet, maar dat is dus alleen in het weekend en dan begint het in de stad. Verder hou ik ook wel van een avontuurlijk plekje, maar dan heb je het inderdaad echt over vluggertjes.
Trainingskamp voor topsport.
Nachtdienst bij de staalfabriek.
Internationaal vrachtwagenchauffeur worden.

Of gewoon wippen als de jongens niet thuis zijn.
Ik heb het hele topic niet gelezen hoor, maar het eerste wat me te binnen schoot is: die mannen hebben toch ook een huis?!

Natuurlijk ga je niet liggen kezen als je zoons thuis zijn, maar weg moet je gewoon kunnen.

Daar hoef je ook geen smoesjes over te verzinnen lijkt me. Je gaat gewoon naar een vriend. Niks meer, niks minder. Ik vind smoesjes wel erg fout eigenlijk.

Nu ga ik het topic lezen.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
27-07-2017 19:16
Trainingskamp voor topsport.
Nachtdienst bij de staalfabriek.
Internationaal vrachtwagenchauffeur worden.

Of gewoon wippen als de jongens niet thuis zijn.
Whahahahahahahahahaha!

ik denk dat ik ga voor de vlam in de pijp, heb je tenminste een bed achterin.
dat trainingskamp lijkt me te vermoeiend.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
27-07-2017 19:22
Whahahahahahahahahaha!

ik denk dat ik ga voor de vlam in de pijp, heb je tenminste een bed achterin.
dat trainingskamp lijkt me te vermoeiend.
Kan ze wel een paar weken lang elke dag wippen!
Perzina schreef:
27-07-2017 19:20
Ik heb het hele topic niet gelezen hoor, maar het eerste wat me te binnen schoot is: die mannen hebben toch ook een huis?!

Natuurlijk ga je niet liggen kezen als je zoons thuis zijn, maar weg moet je gewoon kunnen.

Daar hoef je ook geen smoesjes over te verzinnen lijkt me. Je gaat gewoon naar een vriend. Niks meer, niks minder. Ik vind smoesjes wel erg fout eigenlijk.

Nu ga ik het topic lezen.
Eens hoor. Ik vind het echt gezemel.
Wel interessant de discussie of je kinderen onaangekondigd altijd welkom zijn of niet.

Ik ervaar dat bij mijn ouders altijd als een groot goed. Het voelt heel welkom dat ik altijd en immer mag komen, aangekondig of onverwacht. Mijn moeder gaat gelijk koffie zetten.

En dat wil ik mijn kinderen ook meegeven. En dat betekent dus ook dat ik nooit heftig zoen of seks op de bank, of met de slaapkamerdeur open seks als er niemand thuis is. Je weet immers maar nooit of er een dochter onaangekondigd binnen valt, en meestal komen ze dan ook even de badkamer in gelooen vanwege haar of makeup dat bijgewerkt moet worden.
Alle reacties Link kopieren
ik wil gewoon geen scharrels in mijn huis, ga wel naar hun toe.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven