getrouwde of gebonden man daten?

12-02-2011 22:01 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
na het lezen van meerdere topics over mannelijke partners op datingsites, vroeg ik me af; wie date er weleens een gebonden man via een datingsite? Ik bedoel dan een real-sex-date, geen cybersex.

Ik heb laatst een advertentie gezet op zo'n site, en het viel me inderdaad op dat heel veel getrouwde/gebonden mannen reageren.
Omdat het eikels zijn en geen respect voor hun vrouw hebben...
Alle reacties Link kopieren
Nee. Een man die buiten zijn relatie neukt die hoef ik niet. Ik vind mezelf meer waard dan dat. Jij niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef geen man die al een ander heeft.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ik hoef geen left-overs van een ander.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Jemig, aan getrouwde mannen of mannen met vriendin ga ik echt geen energie of tijd aan verspillen..

Ik vind dat soort types trouwens losers
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die zelf ook gebonden zijn misschien?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Date is toch wat anders dan sex?
Alle reacties Link kopieren
ja, allemaal reacties in mijn straatje. Maar goed, de gebonden mannen die reageerden op mijn advertentie komen er allemaal openlijk voor uit dat hun vrouw/vriendin van niets weet. Oke, een enkeling heeft het over een "openrelatie".
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is je vraag nou precies?

Of we ze neuken?

Nee dus



En of we met ze daten?

Ook nee dus!



Ik vind mezelf veel te leuk om me daarvoor te lenen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 22:19:

Maar wat is je vraag nou precies?

Of we ze neuken?

Nee dus



En of we met ze daten?

Ook nee dus!



Ik vind mezelf veel te leuk om me daarvoor te lenen!Blijf je wel voor jezelf spreken.
Alle reacties Link kopieren
ik bedoel trouwens voor een eenmalige sexdate.

Maar goed, als ik jullie reacties zo lees, is er niemand die het zal doen. Maar waarom komen die mannen er dan openlijk voor uit dat ze gebonden zijn? Ze zullen dus keer op keer een afwijzing krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 12 februari 2011 @ 22:23:

[...]





Blijf je wel voor jezelf spreken.

Excuus



IK neuk ze niet, en IK date ze niet!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:echtwelik schreef op 12 februari 2011 @ 22:27:

ik bedoel trouwens voor een eenmalige sexdate.

Maar goed, als ik jullie reacties zo lees, is er niemand die het zal doen. Maar waarom komen die mannen er dan openlijk voor uit dat ze gebonden zijn? Ze zullen dus keer op keer een afwijzing krijgen.

Nou ja, ik kom ook niet op dat soort sites

Mocht ik in het verleden zin hebben gehad in een ONS dan dook ik de kroeg wel in

Daar had ik geen seks date site voor nodig
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 22:30:

[...]



Excuus



IK neuk ze niet, en IK date ze niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:echtwelik schreef op 12 februari 2011 @ 22:27:

ik bedoel trouwens voor een eenmalige sexdate.

Maar goed, als ik jullie reacties zo lees, is er niemand die het zal doen. Maar waarom komen die mannen er dan openlijk voor uit dat ze gebonden zijn? Ze zullen dus keer op keer een afwijzing krijgen.Ach... er zullen altijd vrouwen zijn die wel reageren.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:manoislief schreef op 12 februari 2011 @ 22:09:

Omdat het eikels zijn en geen respect voor hun vrouw hebben...



Je weet toch niet wat voor relatie zulke mensen hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:echtwelik schreef op 12 februari 2011 @ 22:27:

ik bedoel trouwens voor een eenmalige sexdate.

Maar goed, als ik jullie reacties zo lees, is er niemand die het zal doen. Maar waarom komen die mannen er dan openlijk voor uit dat ze gebonden zijn? Ze zullen dus keer op keer een afwijzing krijgen.



Waar komen al die topics op de relatie pijler dan vandaan, waar vrouwen advies vragen omdat ze verliefd zijn op een gebonden man, of een (seks) relatie hebben met zo iemand?

(Sekspijler idem)
Alle reacties Link kopieren
quattro;

of juist anders. Wel makkelijk een gebonden man voor een ONS, dan weet je tenminste zeker dat het bij one-time blijft, en geen gezeik/gezeur/gesmeek achteraf.

Summerdance;

ja, als ik de tijd ervoor had, dook ik ook de kroeg in en scharrelde wat op. Beetje anno 2011 denken hoor, tegenwoordig gaan dit soort dingen via internet.
quote:manoislief schreef op 12 februari 2011 @ 22:09:

Omdat het eikels zijn en geen respect voor hun vrouw hebben...Wat ben jij dan? Zal geen oordeel vellen elk woord aan jou "soort" is er 1 teveel!
Alle reacties Link kopieren
quote:echtwelik schreef op 12 februari 2011 @ 23:00:



Summerdance;

ja, als ik de tijd ervoor had, dook ik ook de kroeg in en scharrelde wat op. Beetje anno 2011 denken hoor, tegenwoordig gaan dit soort dingen via internet.

Als je geen tijd meer hebt om eens in de zoveel tijd naar de kroeg te gaan dan zit er serieus iets verkeerd in je timemanagement skills!



Ik bedoel, je hebt ook tijd om hier te forummen

Dus pc uit en de kroeg in.

Ik zou dat ook nooit kunnen, een neukertje pnline uitzoeken zonder ik weet hoe hij beweegt, ruikt, praat, voelt....



Heeft niets te maken met 2011 hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:echtwelik schreef op 12 februari 2011 @ 22:01:

na het lezen van meerdere topics over mannelijke partners op datingsites, vroeg ik me af; wie date er weleens een gebonden man via een datingsite? Ik bedoel dan een real-sex-date, geen cybersex.

Ik heb laatst een advertentie gezet op zo'n site, en het viel me inderdaad op dat heel veel getrouwde/gebonden mannen reageren.



Sorry moest eerst even reageren op "iets" anders, ik ben getrouwd, date samen met mijn vrouw of alleen met een vrouw en geheel legitiem!



Dus naast de vele die waarschijnlijk reageren bestaan ook de vrije en toch gebonden mannen!
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 22:31:

[...]



Nou ja, ik kom ook niet op dat soort sites

Mocht ik in het verleden zin hebben gehad in een ONS dan dook ik de kroeg wel in

Daar had ik geen seks date site voor nodigZit je niet met je wuilessa op het verkeer topic?
Alle reacties Link kopieren
Oke jouwsecondlover, zo kan het ook. Maar ik doel meer op de mannen die reageren en er openlijk voor uitkomen dat ze het achter de rug om doen van hun vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven