HELP! Heb hem penis-onzeker gemaakt

14-05-2016 15:38 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben nu een half jaar een fijne relatie en zijn heel open naar elkaar. Ik ben bang dat ik iets doms heb gedaan; we hadden het over vorige relaties en heb (zonder nadenken) er uit geflapt dat mijn vorige vriendjes een wat langere piemel hadden. Had gelijk al door dat dat niet slim was van me. Hij ging gelijk doorvragen en merkte bij hem dat hij onzeker werd. Hij ging gelijk googlen en opmeten: in 'ruststand' is zijn piemel 9 cm en in erectie 15 cm. Door mijn dommigheid is hij nu heel chagrijnig en onzeker over zijn 9 / 15 cm. Voorheen was hij hier nooit mee bezig. Een piemel die in ruststand wat kleiner (9 cm) is en substantieel toeneemt bij erectie blijkt een zogenaamde bloedpiemel te heten. Kennelijk hadden mijn vorige vriendjes allemaal een zogeheten vleespiemel, ik denk dat ik daarom dit er zo dom uitgeflapt heb. HELP, hoe kan ik hem weer zeker maken?
quote:Carrida schreef op 14 mei 2016 @ 19:58:

@Amand en tamponpouwtje Dank voor jullie opmerkingen. Ik mag toch m'n voorkeuren hebben? En pijpen is toch niet verplicht? Ben in m'n vorige relatie behoorlijk onder druk gezet om diegene vaak te pijpen. Was slechte relatie.



Je huidige relatie is de voorgaande niet. Hij wordt wel zo behandeld en dat is niet fair.



Ik kan mezelf geen seksleven zonder pijpen voorstellen trouwens. Ik weet dat veel mensen daar anders over denken, maar ik kan daar niet bijkomen. Het is een afwijzing. Andersom ook trouwens.
quote:julius schreef op 14 mei 2016 @ 20:00:

[...]





Nee, niemand. Maar toch. Likken als lassie en vervolgens nooit gepepen worden 'omdat ze daar niet zo van houdt' gaat toch steken. Ergens.

Ja dat is waar.



Wat als je zelf niet gebeft wilt worden, hoe zit het dan met pijpen?
quote:_lupine_ schreef op 14 mei 2016 @ 20:04:

[...]





Je huidige relatie is de voorgaande niet. Hij wordt wel zo behandeld en dat is niet fair.



Ik kan mezelf geen seksleven zonder pijpen voorstellen trouwens. Ik weet dat veel mensen daar anders over denken, maar ik kan daar niet bijkomen. Het is een afwijzing. Andersom ook trouwens.Afwijzing van wat? Alles is in vrije wil toch?
quote:iris1969 schreef op 14 mei 2016 @ 19:39:

[...]



Seks is geen wedstrijd. Niemand houdt scores bij (als het goed is).



Klopt, maar je moet er wel hetzelfde instaan. Ranzigheid hoort bij seks vind ik, maar daar moet je wel hetzelfde over denken.

De zwakste schakel heeft altijd het laatste woord.,wat dat betreft. Volgens mij is dat wat speelt nu.
quote:_lupine_ schreef op 14 mei 2016 @ 20:10:

[...]





Klopt, maar je moet er wel hetzelfde instaan. Ranzigheid hoort bij seks vind ik, maar daar moet je wel hetzelfde over denken.

De zwakste schakel heeft altijd het laatste woord.,wat dat betreft. Volgens mij is dat wat speelt nu.Ranzigheid? Pijpen is gewoon hard werken .
Alle reacties Link kopieren
Pijpen vind ik zwaar overschat. Als man doet het mij weinig.
quote:iris1969 schreef op 14 mei 2016 @ 20:07:

[...]



Afwijzing van wat? Alles is in vrije wil toch?



Ik vind seks ook overgave. Natuurlijk vrije wil, maar hoe weet je wat je wil is, als je het nooit heb geprobeerd?



Ik heb een ex gehad die niet wilde beffen vanwege ervaringen uit het verleden. Ik kon niet anders dan me erbij neerleggen, maar vond het niet leuk. Een beetje selectief shoppen ook terwijl ik vind dat je elkaar volledig moet nemen zoals je bent.
quote:iris1969 schreef op 14 mei 2016 @ 20:12:

[...]



Ranzigheid? Pijpen is gewoon hard werken .Als je nog iets harder werkt gaat het echt wel gepaard met ranzigheid in mijn optiek, maar ik zal mijn voorkeuren hier niet laten prevaleren. Het is mijn topic niet en ook niet waar het TO om toe doen is in haar OP.
quote:_lupine_ schreef op 14 mei 2016 @ 20:15:

[...]





Ik vind seks ook overgave. Natuurlijk vrije wil, maar hoe weet je wat je wil is, als je het nooit heb geprobeerd?



Ik heb een ex gehad die niet wilde beffen vanwege ervaringen uit het verleden. Ik kon niet anders dan me erbij neerleggen, maar vond het niet leuk. Een beetje selectief shoppen ook terwijl ik vind dat je elkaar volledig moet nemen zoals je bent.

Dan nam je hem ook niet volledig zoals hij was, want hij wilde het niet en dat stak je toch. Het gaat natuurlijk wel twee kanten op.



Seksuele comptabiliteit is erg handig in een relatie, zeker in een relatie waarin 1 of beide partijen seks erg belangrijk vindt/vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 14 mei 2016 @ 20:05:

[...]



Ja dat is waar.



Wat als je zelf niet gebeft wilt worden, hoe zit het dan met pijpen?



Ik heb gelukkig nog nooit meegemaakt dat een vrouw niet gebeft wilde worden.



Zelf ben ik vrij ongeremd en wil een partner die dat ook is. Ik kan niet seksen als ik bij alles wat ik wil doen me eerst moet afvragen of zij dat wel wil of niet. Dat is geen seks voor mij geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Geef hem voortaan de afstandsbediening in beheer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een extra toffe auto naar eigen keus.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Onbeperkt naar voetbalwedstrijden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Carrida schreef op 14 mei 2016 @ 16:59:

@_lupine Ja dat is makkelijk gezegd. Hij is enorm gek van me. Heeft eens 's nachts 180 km naar mij gereden omdat we over de telefoon woorden hadden en kwam hij het heel lief 'live' uitpraten om vervolgens weer 180 km terug te rijden (moest volgende dag voor z'n bedrijf op locatie zijn). Hij wil gewoon de perfecte vent voor me zijn en weet nu dat ie qua piemel een voldoende scoort ipv een '10' die hij me wil geven.Ik lees dit net nog eens een keertje en het valt me op dat jouw vriend echt please-issues heeft. Ik denk dat hij daar eerst maar eens moet gaan werken en zich verder moet gaan realiseren dat niemand perfect is. Ook hij niet met zijn gewone gemiddelde pik.
Scherp gezien, Iris.
Alle reacties Link kopieren
@Iris1969 Zo is hij gewoon. Hij helpt iedereen die hij mag. Hij is heel positief,sterk, aardig en van nature super empatisch. Dat is gewoon z'n aard.
quote:Carrida schreef op 14 mei 2016 @ 21:21:

@Iris1969 Zo is hij gewoon. Hij helpt iedereen die hij mag. Hij is heel positief,sterk, aardig en van nature super empatisch. Dat is gewoon z'n aard.

Maar nu zit het hem danig in de weg. Twee weken in de mineur omdat hij jou geen perfectie kan geven en dat terwijl hij een gemiddelde pik heeft. Kom op, laat je niet schuldig voelen door zijn hang up.



Aan jullie beiden de mooie taak om te kijken wat belangrijker is: een zo te lezen liefdevolle relatie of de lengte van zijn pik.



Praat ook eens over jullie wensen, wie weet kunnen jullie elkaar gewoon ergens in het midden tegemoet komen.
quote:Carrida schreef op 14 mei 2016 @ 21:21:

@Iris1969 Zo is hij gewoon. Hij helpt iedereen die hij mag. Hij is heel positief,sterk, aardig en van nature super empatisch. Dat is gewoon z'n aard.Nou dan had je wel wat zuiniger op hem mogen zijn.
quote:Antoon69 schreef op 14 mei 2016 @ 21:28:

[...]





Nou dan had je wel wat zuiniger op hem mogen zijn.

Grappig, jij ziet het precies omgekeerd als ik.



Ik doe een gokje: de mannen zien meer zijn kant en de vrouwen haar kant?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 14 mei 2016 @ 21:30:

[...]



Grappig, jij ziet het precies omgekeerd als ik.



Ik doe een gokje: de mannen zien meer zijn kant en de vrouwen haar kant?

Nee hoor, ik zou ook niet op roze wolken lopen als mijn aanbedene zou zeuren over liever een grotere en niet willen pijpen. Daar rijd je dan 360 kilometer voor op een avond.

Maar hij overdrijft wel ontzettend in zijn ijver, dat wel. Ik heb geen idee waarom hij dat doet. Of hij van nature een uitslover is, of dat er iets ernstigs aan de hand is.
quote:iris1969 schreef op 14 mei 2016 @ 21:30:

[...]



Grappig, jij ziet het precies omgekeerd als ik.



Ik doe een gokje: de mannen zien meer zijn kant en de vrouwen haar kant?Ja weet ik veel. Ik zou er ook niet zo mee zitten als hij. Maar zoals ze hem net beschreef zijn er niet zo veel.
Alle reacties Link kopieren
@Iris1969 Ja daar zit wel veel in in wat je schrijft.
Wat Antoon zegt. Het moet wel een beetje leuk blijven voor allebei, maar zoals ik het hier lees is hij wat gevoeliger dan gemiddeld en jij wat minder dan gemiddeld, TO.
Volgens mij zeurt ze niet over zijn formaat, maar maakte ze in haar onschuld een opmerking over haar voorkeur die bij hem helemaal verkeerd viel. Zo erg dat hij nu helemaal faalangstig is. Dat vind ik niet gezond.



En wat haar afkeer voor pijpen betreft: ze schrijft dat ze zo ongeveer gedwongen werd door haar ex om te pijpen en daarom wil ze dat niet meer. Ik ken die afkeer door een vroegere partner en dan heb je inderdaad even een nieuwe mindset nodig bij een nieuwe partner.



Pijpen moet i.m.o. echter nooit een pressiemiddel worden omdat hij zo'n lieverd is. Misschien kan ze zich er overheen zetten, misschien niet. Dat is aan TO.



Maar ik raad ze wel even een babbeltje aan over hun wederzijdse wensen.
Iris Liekens. Of Goedele Iris.



Ik twijfel nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven