Het spel tussen hard en zacht

20-02-2018 12:58 180 berichten
Dit is een vervolg van het topic Rape play. Hieronder een kort verslag van de date tussen mij en een juffrouw met deze fantasie.

Ik ben haar vanaf de brasserie waar we hadden afgesproken naar huis gevolgd. Toen ik door de keuken naar binnen kwam zei ze, “ga weg m’n man komt zo thuis”. Dat was de afgesproken code zin zodat ik wist dat ze verder wilde spelen.

Ik heb haar eerst gedwongen me te pijpen. Toen heb ik haar vastgemaakt aan de keukentafel en van achteren geneukt. We hebben het daarna nog eens gedaan in haar bed. Heel liefdevol en teder dit keer.

Dat was misschien nog wel intenser. Het zoet is zoeter door het zuur. Vandaar dat ik dit topic het spel tussen hard en zacht heb genoemd.

Voor ons was dit een spel. Voor anderen misschien een nachtmerrie. Ik hoor graag jullie mening...

Wat heeft je voorkeur hard, zacht of allebei

Totaal aantal stemmen: 42

Ik hou van zacht (7%)
Ik hou van hard (24%)
Ik hou van allebei (69%)
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
21-02-2018 14:56
Heb je nou gelezen hoe dat slipje in haar mond nou uiteindelijk verwerkt is in het scenario?
Zit je nou echt op een achteraf-topic over je seksdate te miepen en piepen over een opgemerkte zorg die op een vooraf-topic over je rapedate is gemaakt....man wat een treurigheid heb je in je.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Framberry schreef:
21-02-2018 14:55
Natuurlijk mag je dat wel zeggen, maar het is de toon die de muziek maakt.
Want jij mag zeggen dat je niets met bdsm hebt en ik mag jou erop wijzen dat je wel aan bdsm doet. Dat maakt het geen negatieve reactie en daar hoeft van beiden kanten, geen enkel excuus aan te pas te komen.
Want nogmaals, het ging er helemaal niet om dat jij je een dominant noemt of haar als sub ziet, het ging erom dat je je voordeel kon doen met kennis die voor iedereen voorhanden is.
Maar het draaide uit op dat jij wars leek te zijn van alles wat bdsm genoemd werd omdat je bang leek dat je dan naar wekelijks meetings moest, met een soort wetgeving die nauwgezet gevolgd moest worden.

Het is achteraf zonde dat je in je vorige topic geen antwoord hebt willen geven op jouw ervaring met rapeplay, dat had misschien voor andere reacties (en mindere zorgen) gezorgd. Maar ergens snap ik wel dat daarmee de fantasiebubbel gebarsten was
Ik hoef toch niet precies te vertellen wat mijn ervaringen zijn met rapeplay. Ik heb gezegd dat ik het meerdere malen gedaan heb. Dat zou genoeg moeten zijn.
subon schreef:
21-02-2018 14:59
Zit je nou echt op een achteraf-topic over je seksdate te miepen en piepen over een opgemerkte zorg die op een vooraf-topic over je rapedate is gemaakt....man wat een treurigheid heb je in je.
Huh :) Wie begon er nou over dat slipje..
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
21-02-2018 15:06
Die lacht zich rot achter z’n computertje.
en trekt waarschijnlijk zichzelf maar ook alle comments uit zijn verband
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
21-02-2018 15:07
Huh :) Wie begon er nou over dat slipje..
Jij
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
max72 schreef:
21-02-2018 15:05
Ik hoef toch niet precies te vertellen wat mijn ervaringen zijn met rapeplay. Ik heb gezegd dat ik het meerdere malen gedaan heb. Dat zou genoeg moeten zijn.
Moet ook niet, maar achteraf blijkt dat wat jij rapeplay noemt, door meerdere mensen hier niet als zodanig wordt gezien en dat hun advies wel op hun eigen beeld gebaseerd is.
Ik dwing je toch niet om alsnog te vertellen wat je allemaal hebt gedaan? Ik denk alleen, met alles wat er nu boven tafel komt, dat de ophef om je vorige topic voorkomen had kunnen worden. Jij zegt dat de reacties daar overdreven waren en dat kan ik nu wel begrijpen doordat ik weet dat hoe jij naar rapeplay kijkt, anders is dan hoe ik er naar kijk.
anoniem_344137 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 15:13
0.40% gewijzigd
Framberry schreef:
21-02-2018 15:12
Moet ook niet, maar achteraf blijkt dat wat jij rapeplay noemt, door meerdere mensen hier niet als zodanig wordt gezien en datum advies wel op hun eigen beeld gebaseerd Is.
Ik dwing je toch niet om alsnog te vertellen wat je allemaal hebt gedaan? Ik denk alleen, met alles wat er nu boven tafel komt, dat de ophef om je vorige topic voorkomen had kunnen worden. Jij zegt dat de reacties daar overdreven waren en dat kan ik nu wel begrijpen doordat ik weet dat hoe jij naar rapeplay kijkt, anders is dan hoe ik er naar kijk.
Hier kan ik me helemaal in vinden.
subon schreef:
21-02-2018 14:43
Ik was degene die naar handschoenen verwees met: Hij vindt zichzelf vast van nature een echte D want hij heeft zwarte leren handschoenen...zo'n soort redenering.
Waarna ik mijn zorg heb uitgesproken over het gebruik van tape omdat de combi slipje in mond en stopwoord al niet zinnig was, laat staan dat je zonder blauw aan te lopen onderdelen zou kunnen tapen.

Weer een halve opmerking die je dit topic in hebt gesleept om te verkopen alsof het een hele opmerking zonder iets er omheen was.
Dan ben je nogal kort van memorie volgens mij ;)
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
21-02-2018 15:17
Dan ben je nogal kort van memorie volgens mij ;)
verklaar
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Framberry schreef:
21-02-2018 15:12
Moet ook niet, maar achteraf blijkt dat wat jij rapeplay noemt, door meerdere mensen hier niet als zodanig wordt gezien en dat hun advies wel op hun eigen beeld gebaseerd is.
Ik dwing je toch niet om alsnog te vertellen wat je allemaal hebt gedaan? Ik denk alleen, met alles wat er nu boven tafel komt, dat de ophef om je vorige topic voorkomen had kunnen worden. Jij zegt dat de reacties daar overdreven waren en dat kan ik nu wel begrijpen doordat ik weet dat hoe jij naar rapeplay kijkt, anders is dan hoe ik er naar kijk.
Nou ja Framberry, ik heb toch precies verteld wat we zouden gaan doen?
Niet precies, je hebt elementen genoemd die zeker in jullie ontmoeting naar voren zouden komen. Je hebt ook wisselend gesproken over wel of geen rapeplay
Voor mijn gevoel is rape play een verkrachting na spelen. Dat is wat we gedaan hebben. Ik heb gezien dat het voor iedereen anders is. Als iemand ergens een definitie heeft, ben ik wel benieuwd!
max72 schreef:
21-02-2018 16:28
Voor mijn gevoel is rape play een verkrachting na spelen. Dat is wat we gedaan hebben. Ik heb gezien dat het voor iedereen anders is. Als iemand ergens een definitie heeft, ben ik wel benieuwd!
Als ik verkracht word ga ik me echt met hand en tand verzetten. Schreeuwen, slaan, krabben, gillen, huilen. De piemel wordt er droog ingeragd, al dan niet tot bloedens aan toe. Verkrachters laten hun slachtoffers vrijwel altijd achter met blauwe plekken en gekneusde ribben. Volgens mij hebben jullie die elementen achterwege gelaten.
Dit soort kinderspel deed ik al op mijn 16e Max. Dat is gewoon vanille-fantasie-toneelstukske
max72 schreef:
21-02-2018 13:02
Ik bedoel welke factoren zouden het rapeplay maken?
Uit veiligheidsoverwegingen(en terecht) hebben jullie een scenario gemaakt een doorgenomen. Alleen al het feit dat jouw date alle details al kende maakt het geen rape play voor mij. Dit was gewoon een kinky fantasie.Prima maar noem het dan geen rape play.

Los van het (in het eerdere genoemde topic) feit dat ik vind dat je uit veiligheidsoverwegingen alleen aan rape play zou moeten doen met iemand die je heel goed kent zodat je diegene kan ''lezen''.(wat nu niet uitmaakte want het was geen rapeplay.)
ava75 schreef:
21-02-2018 20:18
Uit veiligheidsoverwegingen(en terecht) hebben jullie een scenario gemaakt een doorgenomen. Alleen al het feit dat jouw date alle details al kende maakt het geen rape play voor mij. Dit was gewoon een kinky fantasie.Prima maar noem het dan geen rape play.

Los van het (in het eerdere genoemde topic) feit dat ik vind dat je uit veiligheidsoverwegingen alleen aan rape play zou moeten doen met iemand die je heel goed kent zodat je diegene kan ''lezen''.(wat nu niet uitmaakte want het was geen rapeplay.)
Dank voor je reactie. Ik las het volgende op
https://www.iwvs.nl/bdsm/rollenspel/rap ... tingsspel/

“Niet elk spel wordt zo zwaar gespeeld als hierboven beschreven. Er zijn ook lichtere vormen van het verkrachtingsspel, iedereen speelt het op zijn of haar eigen manier.”

De versie van Fragolisa zou niets voor mij zijn maar iedere het zijn/ hare
anoniem_191675 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 22:13
2.04% gewijzigd
Chocolotje schreef:
21-02-2018 19:57
Dit soort kinderspel deed ik al op mijn 16e Max. Dat is gewoon vanille-fantasie-toneelstukske
Ok, jij hebt de grootste
max72 schreef:
21-02-2018 21:31
Dank voor je reactie. Ik las het volgende op
https://www.iwvs.nl/bdsm/rollenspel/rap ... tingsspel/

“Niet elk spel wordt zo zwaar gespeeld als hierboven beschreven. Er zijn ook lichtere vormen van het verkrachtingsspel, iedereen speelt het op zijn of haar eigen manier.”

De versie van Fragolisa zou niets voor mij zijn maar iedere het zijn/ hare
Dan begrijp ik niet dat je in je andere topic niet gewoon duidelijker geweest bent over wat de bedoeling is. Dan had je hele andere adviezen gekregen.
Een beetje neuken op een tafel is wat anders dan Fragolisa beschrijft en dan ook nog eens uren duurt.

Maar misschien dat deze aandacht prettig was oid.
Dit is nu al een tijdje een wellus-nietus discussie met veel Jij-bakken... Er is geen vastgelegde definitie van rapeplay en geen vaste definitie van BDSM. Max vindt wat hij gedaan heeft rapeplay en een hoop andere mensen niet. Nu er duidelijk elementen van een verkrachting in zitten, zie ik niet zo goed in waarom het niet zo mag heten. Tuurlijk kan het heftiger en dan heb je ook andere voorbereiding en nazorg nodig, zoals ook al in het eerdere topic werd gezegd. Ik vind overigens niet dat Max niks gedaan zou hebben met de adviezen in dat topic.

Wat ik aan de andere kant totaal niet snap, is dat hij zo krampachtig lijkt te doen over de vraag of dit onder BDSM valt. Dat lijkt mij, ondanks dat er dus geen vaste definitie van is, evident.

Dus, my two cents: deze sessie was een milde vorm van rapeplay en daarmee BDSM.
Dank je wel voor je genuanceerde reactie Febag. Ik weet niet of ik ergens gezegd heb dat dit geen bdsm zou zijn want dat is het natuurlijk wel.
Ik heb wel gezegd dat een aantal termen niet passen: D, sub en slavin. Misschien vergis ik me maar ben je als dominante man automatisch een D en zij een sub? Is dat niet iets wat je afspreekt of een relatie die je aangaat?
Alle reacties Link kopieren
Moest ineens aan deze hilarische scene denken uit 'choke"
Briljant maffe film, jammer van de kwaliteit op youtube en hij staat geloof ik niet op netflix.

Script is van de zelfde schrijver als van Fightclub

https://www.youtube.com/watch?v=0MxmzMXogqE
vanaf 41:24
max72 schreef:
23-02-2018 13:54
Ik heb wel gezegd dat een aantal termen niet passen: D, sub en slavin. Misschien vergis ik me maar ben je als dominante man automatisch een D en zij een sub?
Dat hoeft toch niet
Alle reacties Link kopieren
Doe nou eerst maar je broek dicht
koekies zijn lekker
anoniem345890123567 schreef:
23-02-2018 14:02
Moest ineens aan deze hilarische scene denken uit 'choke"
Briljant maffe film, jammer van de kwaliteit op youtube en hij staat geloof ik niet op netflix.

Script is van de zelfde schrijver als van Fightclub

https://www.youtube.com/watch?v=0MxmzMXogqE
vanaf 41:24
“The cafe of diminished expectations”
“What would Jesus not do?” :hyper:

Poodle!
Nondeju zeg...ik haat hokjesdenken!

Leef je leven en geniet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven