Hilarische One Night Stand-anekdotes

24-07-2012 23:14 103 berichten
Alle reacties Link kopieren




Zoals de topictitel al zegt: deel hier je meest maffe, hilarische of gênante ONS-ervaringen.



Ik trap vast af.

Toen ik jonger was heb ik een jaar in Engeland gewoond. Daar werkte ik in een pub/grill. We moesten t-shirts aan waarop stond: "Ask me on a date". Kennelijk nam één stamgast daar telkens aanstoot aan, want hij probeerde me de hele tijd te versieren en overlaadde me met complimentjes.



Hij was verder best aardig, en zag er goed uit. Op een avond raakten we aan de praat, we zoenden en het was gelijk duidelijk dat de avond steamy zou eindigen



Toen het moment supreme aangebroken was, fluisterde hij in mijn oor: "I'm very big. My cock. It's really big."

Toen hij zijn broek naar beneden trok, had hij een kleintje. En dan bedoel ik echt, echt een micropiemeltje. Een moment staarde ik er alleen maar naar. Het maakt mij niet uit, maar zeg dan niet van tevoren dat hij zo groot is. Hij maakte het nog bonter. Terwijl ik ernaar keek, vroeg hij: "Don't you think it's big? Have you ever seen such a big cock before?" Ik heb mijn lach ingehouden, heb gedaan alsof ik hoofdpijn had en me uit de voeten gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:lautje87 schreef op 24 juli 2012 @ 23:34:

Ook heb ik een keer een half uur over een harde bobbel lopen wrijven, wat een telefoon bleek te zijn. Haha schaamde mij rotJe lover had in de buurt moeten zijn en kreungeluiden moeten maken. En als jij dan zegt: "Ben je nog niet gekomen? Wat duurt dat lang!" zegt hij: "Geen wonder ook... je wrijft ook over de telefoon. Daar word ik niet geil van!"
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Charlene,



Ik zou wel willen weten hoe die meteropnemer gereageerd had...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=12536928,noline]Hoe heb je je hier uit gered??Niet. Mijn afgang was compleet. Ik heb de deur rustig dichtgedaan, terwijl ik zei "ogenblikje", en de man mompelde iets van "ik geloof dat u niet mij verwachtte". Toen ik mijn kamerjas aan had, heb ik hem verteld dat "mijn vriendje" me net bloemen had gebracht en ik hem opnieuw verwachtte (en de bloemen stonden inderdaad nog in papier in die vaas).
Alles is liefde
Alle reacties Link kopieren
Ik was 17 en het weekend alleen thuis. Pa en ma waren naar de camping. Lekker uit geweest en jongen mee genomen. De volgende ochtend heel vroeg hoor ik een gerommel beneden en stemmen. Shit pa en ma! Die zouden pas savonds weer komen. Scharrel kon niet via de trap naar beneden want daar stonden pa en ma. Hij heeft super snel zijn broek en schoenen aan gedaan, rest on de hand en is via het raam, op het dak van de schuur gegaan en toen over de schutting weg. Poeh, gelukje. Ik doen alsof ik net wakker ben ga naar beneden, hallo wat een verrassing. Ja pa was ziek geworden dus kwamen ze eerder thuis. Goh zegt ma: van wie is die fiets eigenlijk in de tuin? Shit oja.
Alle reacties Link kopieren
hahaha leuk om te lezen allemaal. Ik had een keer een date die zijn broek uit deed en zei: Kijk dit is hem dan.......... Alsof ik daar de hele tijd aan gedacht had hahahaha Zij pik stond helemaal scheef... maar dat is een detail.
Don't worry be happy
Alle reacties Link kopieren
quote:jojojanneke schreef op 26 juli 2012 @ 15:05:

hahaha leuk om te lezen allemaal. Ik had een keer een date die zijn broek uit deed en zei: Kijk dit is hem dan en ik noem hem Jan. Alsof ik daar de hele tijd aan gedacht had hahahaha Zij pik stond helemaal scheef... maar dat is een detail.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 16/17, toen samen met mijn vriendin en haar ouders op vakantie ging naar eenn surfcamping aan het Veluwemeer. Op de camping leerde ik een jongen kennen, waarmee ik die avond wat aanklungelde in de tent waar ik samen met mijn vriendin in sliep. Nog niet zo ervaren, en toe die tijd meer druppelaars gehad, als spuiters gehad, trok ik hem af. Toen hij klaar kwam, spoot hij zo een paar flinke slierten op het dekbed van m'n vriendin..... Ik schrok me dood, stresssss, snel afvegen en heb haar het pas maanden later durven opbiechten.
Alle reacties Link kopieren
In London sliep ik in een grote Jeugdherberg waar ik een leuke Franse meid tegen het lekkere lijf liep. Na uren kletsen hadden we zin in elkaar maar nergens privacy met die gedeelde kamers en suffe stapel bedden. Het was 's nachts dus we besloten de gemeenschappelijke ruime keuken maar als liefdesnest te gebruiken. Lekkere seks, veel plezier en volop gelachen. Overal kleding en naakt vielen we in een diepe slaap. Tot we 's ochtends door de beveiliging wakker gemaakt werden...shit. De eerste Japanse backpackers stonden al giechelend eieren te bakken. En wij? We werden vriendelijk doch dringend verzocht om diezelde ochtend voorgoed op te lazeren.
Remember you are unique, just like everyone else
Alle reacties Link kopieren
quote:wildchild schreef op 26 juli 2012 @ 16:13:

In London sliep ik in een grote Jeugdherberg waar ik een leuke Franse meid tegen het lekkere lijf liep. Na uren kletsen hadden we zin in elkaar maar nergens privacy met die gedeelde kamers en suffe stapel bedden. Het was 's nachts dus we besloten de gemeenschappelijke ruime keuken maar als liefdesnest te gebruiken. Lekkere seks, veel plezier en volop gelachen. Overal kleding en naakt vielen we in een diepe slaap. Tot we 's ochtends door de beveiliging wakker gemaakt werden...shit. De eerste Japanse backpackers stonden al giechelend eieren te bakken. En wij? We werden vriendelijk doch dringend verzocht om diezelde ochtend voorgoed op te lazeren.Meesterlijk!!
Alle reacties Link kopieren
quote:jojojanneke schreef op 26 juli 2012 @ 15:05:

hahaha leuk om te lezen allemaal. Ik had een keer een date die zijn broek uit deed en zei: Kijk dit is hem dan.......... Alsof ik daar de hele tijd aan gedacht had hahahaha Zij pik stond helemaal scheef... maar dat is een detail.Kijk, dit is hem dan....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Kan niet quoten op mobiel maar over het wrijven over mobiel verhaal;)



Hij wachtte dus een half uur om

Voorzichtig toe te geven dat zijn lul een stuk hoger zat. Hij had een dikke joggingbroek aan en zijn mobiel zat langs zijn been. Ik dacht nog dat hij behoorlijk groot was. Maar stukken hoger in zijn broek (niet eens voelbaar door de joggingstof) zat dus zijn super kleine piemel, die eerder formaat aansteker was (niet overdreven!)

ik stond zo perplex en was ook nogal teleurgesteld dat ik er meteen klaar mee was haha
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
toen ik een jaar of 16 was en met een sexvriendje buiten in het donker in een steegje had lopen vozen;

eerst dacht ik nog; ik ben een beetje beurs, kan gebeuren want het was nogal ruw. De volgende dag, toen het nog erger was voelde ik toch maar eens aan de binnenkant. En tja daar was natuurlijk het condoom dat we al niet terug konden vinden... Ben gelukkig tegenwoordig iets minder bleu



Zelfde sexvriendje. Vraag me niet waarom maar niemand mocht er iets van weten, vooral mijn zus niet die vrienden met hem was en die ook in de kroeg was. Tijdens die avond hadden we alle moeite gedaan om apart naar buiten en weer naar binnen te gaan zodat niemand het zou merken. We zijn nog geen kwartier binnen, komen elkaar 'toevallig' tegen, mijn zus komt ook aanlopen en vraagt zonder omhaal en met bigsmile aan hem; hey waarom zit je trui binnenstebuiten??



Eentje van mn zus; die had eens lopen rotzooien met een knul, 's nachts bij mn ouders op de bank. Was ze vergeten de boel op te ruimen. trapt mn moeder 's octends met blote voeten in een kwakkie.... Ze was not amused...
cosmopolitan2208 wijzigde dit bericht op 29-07-2012 22:24
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Een jaar of 4 geleden had ik in de kroeg een man ontmoet, en dat werd die avond steeds gezelliger.

Dus toen hij vroeg of ik met hem mee naar huis ging, hoefde ik daar niet lang over na te denken.

We komen bij een ontzettend mooi huis in een dure buurt, Ik complimenteer hem daarmee, hij bedankt me.

Vervolgens duurde het niet lang of we hadden vreselijk heftige en luidruchtige seks. Eerst in de woonkamer, en later in bed, de volgende morgen onder de douche. Het was een heel festijn.

Na het douchen wilde hij ontbijt voor me maken, dus wij naar beneden, naar de keuken.

Zitten daar zijn ouders aan de ontbijttafel.

Het was hun huis, die 36-jarige vent woonde nog bij zijn ouders!

Ik schaamde me dood.

De seks was écht luidruchtig geweest.

Hij wilde daarna nog een keer afspreken, maar ik kon die mensen echt nooit meer onder ogen komen, dus ik heb het afgekapt.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit aan iemand verteld (is ook overigens de enige vent waarvan ik de naam niet weet...).

Tijdens carnaval leuke vent ontmoet. Echt een stuk, donker, gespierd...allebei beetje teveel gedronken (ik was 16 ofzo, dus eeuwen geleden).

Aangezien het regende had hij het geweldige idee om het bij zijn oma in de kelder te doen (zijn oma woonde in appartementgebouw met allemaal kelders in de onderverdieping).

Goed plan, leek me.

Toen we daar aankwamen, stond "alles" al klaar: matrasje, kaarsjes, massageolie etc. Volgens mij had hij die carnaval al meerdere slachtoffers mee naar beneden genomen...

Maar goed (slet die ik toen was), toch gezellige tijd gehad...bleek daarna de deur niet meer te openen.

Gelukkig kwam oma tegen half negen 's morgens aardappels halen...(mijn ouders waren overigens "not amused" dat ik zo lang carnaval gevierd had).
Alle reacties Link kopieren
Jaren gelden kwam ik tijdens het stappen een hele leuke DJ tegen. Heel wat over en weer geflirt. Op een gegeven moment wenkt hij me naar het podium. Hij had even een korte pauze en wij vertrokken tussen de coulisse. daar hebben we hevig staan zoenen, en frunniken. Op een gegeven moment kwam hij klaar maar morste op mijn zwarte jurkje. geen probleem ik dook de wc in, en veegde het weg en wat water er over heen klaar! het was toch een zwarte jurk. niemand die het ziet.

Daarna lekker de dansvloer op , om verder te swingen. Helemaal leuk. Totdat het blacklight aan ging. Je kon precies zien, wat er gebeurd was. Schaamde me kapot. (dat was voor NCIS en dat soort programma's, nu weet ik het wel) De DJ was wel zo aardig om heel gauw blacklight uit te zetten. Maar ik wilde toen al naar huis....heb hem dus ook dus nooit mijn telefoonnummer gegeven...
Alle reacties Link kopieren
quote:elsemiekje schreef op 24 juli 2012 @ 23:22:

het meest genante wat mij is overkomen:

ik was een jaar of 17 a 18.

avondje stappen met vriendinnen.

lekker feesten, genoeg drank erin. en ja hoor een scharrel gescoord.

ik met hem mee in beschonken toestand.

hij woonde nog thuis bij zijn vader geen probleem verders.

vlug naar binnen, naar de slaapkamer, uitkleden en gaan met die banaan!

Toen dat eenmaal na de sex even de badkamer in om op te frissen en naar de wc te gaan. tot zover niets aan de hand.

de badkamer uitlopen de slaapkamer weer binnenlopen, dekentje optillen en lekker naakt weer tegen hem aankruipen,

draait hij om en zegt: Dit is wel heel vleiend jongedame maar wie ben je en wat kom je doen? Ik schrok me te pletter!

Met mijn dronken hoofd de verkeerde slaapkamer binnengelopen en bij zíjn vader in bed gekropen.



Toen ik dat doorhad ben ik als een speer het bed uitgesprongen, heb wel een miljoen keer sorry gestotterd, heb me als een malle aangekleed, en ben naar buiten gestrompeld en daarna gelijk naar huis gegaan! ik schaamde me kapot!Geweldig!!!! Hele strakke actie! Prachtig, prachtig!
Alle reacties Link kopieren
[quote]lavendel78 schreef op 30 juli 2012 @ 16:36:

Op een gegeven moment kwam hij klaar maar morste op mijn zwarte jurkje. geen probleem ik dook de wc in, en veegde het weg en wat water er over heen klaar! het was toch een zwarte jurk. niemand die het ziet.

Daarna lekker de dansvloer op , om verder te swingen. Helemaal leuk. Totdat het blacklight aan ging. Je kon precies zien, wat er gebeurd was. quote]



Ja, die is bekend. Toen ik een jaar of zestien was werden vriendje en ik een beetje opgewonden op de dansvloer - dus even naar buiten. We kozen een bankje in het park, lekker vozen, shirt naar boven en bh los, en ik trok hem af met de bedoeling hem op mijn borsten te laten spuiten. Maar hij stond al echt op knappen, dus toen hij kwam, sprietste het alle kanten op, ook helemaal tot op mijn shirtje. Schoongemaakt met zakdoekje, weer naar binnen - en daar zag je inderdaad twee oplichtende sporen op mijn shirt...
Alle reacties Link kopieren
geweldig al die verhalen!!



maar ik ben de afgelopen jaren er heelaas ook niet ongeschonden uitgekomen!



Mijn eerste echte vriendje mocht toen ik 16 was na ongv een jaar zeuren eindelijk bij mij blijven slapen! wij natuurlijk sex hebben! Ik was hem aan het pijpen, maar aangezien dit 1 van de eerste xer was waren we niet zo ervaren. Dus net op het moment dat ik mijn hoofd omhoog doe om te vragen of het lekker is, spuit hij me vol in mijn ogen!! het deed zo een zeer!! prikte als een gek!! in mijn paniek rende ik de trap af naar de bad kamer!! net als ik de bad kamer in loop staat mijn (pleegmoeder) daar!!! en daar sta je dan je gezicht vol sperma, je ogen knetter rood en pijnlijk in je nieuwe korset!! recht tegen over je pleegmoeder, die je aanstaart alsof je van mars komt

ze kon er niet echt om lachen! het heeft erg lang geduurd voor hij weer een x mocht blijven slapen !
Alle reacties Link kopieren
De morning-after een ONS in mijn appartementje werd ruw verstoord door de deurbel intercom. Ik neem (nog naakt) op: de postbode met een pakketje. Help! haast!Ik ontkoppel de benedendeur, maar besef dat ik spoed wat kleding aan moet gaan doen... (Om een Charlene-situatie te voorkomen). Ik doe dit echter zó gehaast dat ik met mijn linkervoet tegen de linkerkant van een deurstijl van een binnendeur schop... AUW!! Net op tijd ben ik gekleed bij de buitendeur en neem pakje in ontvangst.



Daarna voelt mijn kleine teen toch wel pijnlijk en ik kijk voor het eerst naar beneden. Steekt die kleine teen helemaal naar links: gebroken!!! 15 minuten later samen met mijn ONS bij de eerste hulp. Hij heeft me nog wel thuis gebracht, maar daarna elkaar nooit meer gezien.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat een verhalen allemaal...



Blunder die ik ooit heb uitgehaald:

Op vakantie in Zuid-Amerika, weekje het oerwoud in met een groep toeristen. De gids (aantrekkelijke halfbloed met een eindeloze kennis van alle aanwezige flora en fauna, superopwindend als iemand zo intelligent is ) had het al een aantal dagen op mij voorzien; toespelingen, aanrakingen, blikken, half stiekempjes zodat de rest van de groep het niet doorhad... mén wat spannend!

Uiteindelijk op een avond na het verplichte borreltje met de groep droop iedereen af naar bed en bleven gids en ik over in een hangmatje, de spanning was niet meer te houden en na wat gefriemel verdwenen we uiteindelijk half ontkleed naar zijn hut om daar verder te gaan.

Na een prettig samenzijn moest ik toch weer naar m'n eigen hutje, afscheid genomen en netjes de deur achter me dichtgedaan

(overigens toen op blote voetjes naar m'n hut teruggegaan wat achteraf niet m'n slimste actie was gezien de ruimschootse aanwezigheid van allerlei giftige slangen en schorpioenen, maar goed, niets gebeurd gelukkig)



Volgende ochtend kijken de dorpsbewoners (echt een binnenlands indianendorpje nagenoeg afgesloten van de bewoonde wereld) me een beetje dubieus aan, en als ik gids zie met een scheve grijns maakt ie me duidelijk waarom:

Ik had na netjes zijn deur achter me dicht gedaan te hebben met mijn wazige nog opgewonden hoofd ook het schuifje erop gedaan (van de buitenkant!) dus gids kon 's ochtends zijn hut niet meer uit en heeft hulp moeten optrommelen van de bewoners van het naastgelegen hutje.



Gelukkig kon ie er wel om lachen maar ik schaamde me dood, wat een blonde actie zeg!
Alle reacties Link kopieren
Haha geweldig dit topic.

Vooral die vader actie, man wat schrik je dan zeg.

Zelf heb ik er nog wel een paar, maar de eerste was met mijn toemalige vakantie vriendje. We lagen wat te vozen bij mij thuis want het vakantievriendje was gewoon vriendje geworden en hij lag met zijn hand in mijn broek, verder was ik naakt.

Hij was ook behoorlijk naakt. Er word op de deur geklopt die ook meteen open vliegt en broertje komt binnen en zegt: hoi komen jullie eten.

Ik denk niet dat hij me ooit nog hetzelfde gezien heeft.

Nou ja het kon erger, toen ik een collega mee naar huis nam en daar luidruchtige sex mee gehad had. De volgende ochtend zegt mijn broertje: zo je was wel lekker bezig vannacht he.

Had hij alles gehoord en die collega bleek ook nog een oud klasgenoot van hem te zijn.



Nog erger: andere collega mee naar huis jaren later, lag er wat mee te vozen maar geen sex want hij viel in slaap. Om later wakker te worden, naar de wc te gaan en daar op de gang mijn moeder tegen te komen in haar onderbroekje en niet meer.

De volgende ochtend heeft ze nog koffie voor hem gemaakt en hem naar werk gebracht maar ik schaamde me kapot.

Vanaf dat moment nooit meer one night stands mee naar huis genomen.
Alle reacties Link kopieren
Geen ONS, maar ik had van een vriendje een vibrator gekregen (nog nooit eentje gebruikt, dus het was een heel spannend kadootje). Ik woonde toen nog thuis bij mijn ouders en ik had de vieb een keer meegenomen in mijn logeer-tasje (gewoon zo'n dun tasje dat je met 2 touwtjes op je rug kan hangen). Kom ik op mijn werk, gooi ik dat tasje onder mijn bureau, gaat die vieb ineens aan (het was er eentje met een draai-aan/uit-knop). Niet heel hard, maar wel hard genoeg dat mijn beide mannelijke collega's met wie ik aan een werkeiland zat, verbaasd opkeken van hun scherm en mij vroegen wat dat geluid was. Dus ik razendsnel onder mijn bureau gedoken, dat ding uitgezet en met een rood hoofd iets gestameld dat ze toch zeker zelf ook wel een elektrische tandenborstel hadden.
Alle reacties Link kopieren
quote:HappyGoLucky schreef op 05 augustus 2012 @ 14:43:

Geen ONS, maar ik had van een vriendje een vibrator gekregen (nog nooit eentje gebruikt, dus het was een heel spannend kadootje). Ik woonde toen nog thuis bij mijn ouders en ik had de vieb een keer meegenomen in mijn logeer-tasje (gewoon zo'n dun tasje dat je met 2 touwtjes op je rug kan hangen). Kom ik op mijn werk, gooi ik dat tasje onder mijn bureau, gaat die vieb ineens aan (het was er eentje met een draai-aan/uit-knop). Niet heel hard, maar wel hard genoeg dat mijn beide mannelijke collega's met wie ik aan een werkeiland zat, verbaasd opkeken van hun scherm en mij vroegen wat dat geluid was. Dus ik razendsnel onder mijn bureau gedoken, dat ding uitgezet en met een rood hoofd iets gestameld dat ze toch zeker zelf ook wel een elektrische tandenborstel hadden.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
hahaha

Wat een bijdehandte opmerking ook van de electrische tandenborstel
Alle reacties Link kopieren
quote:elsemiekje schreef op 24 juli 2012 @ 23:22:

Dit is wel heel vleiend jongedame maar wie ben je en wat kom je doen?



Ik moet er hardop om lachen, het lijkt wel een scène uit een comedy Hoe reageerde je ONS eigenlijk?



Geweldig topic, naakt voor de verkeerde persoon, halfnaakte moeders, moeders die in kwakjes staan, obscure scharrels met bevallings- of taartfetishes, aan het been hangende buitenlanders



Ik heb ook weleens een kwakje op m'n broek gehad van een jongen die ik tijdens het uitgaan had ontmoet. Gelukkig kon ik mijn schoudertasje ervoor hangen.



Oh en er schiet me nog een te binnen. Ik lag in bed met een man die na een date op vrijdag het hele weekend was gebleven. Hij was zichzelf aant aftrekken en ik zat wat aan z'n tepels te draaien. Toen hij klaar kwam schoot hij zichzelf in z'n oog Het zal niet de volle mep in de roos geweest zijn want hij reageerde een stuk rustiger dan diegene hier
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven