Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Hoe kom ik aan seks?

20-11-2018 08:13 219 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Advies gevraagd.

Ik ben een 52 jarige getrouwde man. Mijn vrouw heeft een ernstige ziekte waardoor ik al 6 jaar droog staat betreft seks. Nu ben ik het masturberen zat ik wil echte sex.

Ik heb dit uitvoerig besproken met mijn vrouw en ze begrijpt me. Ze laat me vrij maar wil er verder niets van weten. Voor mij echte liefde.

Nu wil ik geen wisselende contacten en ook niet betalen. Met dating sites heb ik slechte ervaringen. Veel nep profielen welke geld kosten, verhouding mannen en vrouwen scheef en de meeste vrouwen willen geen gebonden man. Second love geprobeerd echter de meeste zijn op zoek naar eenmalig.

Ik ben toch niet de enige met dit probleem? Er zullen vast wel vrouwen zijn in dezelfde situatie die ook bij hun partner blijven maar wel seks willen hebben.

Mij gaat het echt om de fysieke seks en niet om een relatie. Gewoon een paar keer per maand. En hoe de vrouw er uit ziet of leeftijd is niet belangrijk het gaat om de seksuele klik. Een seksrelatie zonder verder gedoe.

Hoe denken jullie hierover? Waar kan ik lotgenoten vinden?

Hoe kom ik aan seks?

Graag even de update van 11 januari lezen.
peterx wijzigde dit bericht op 11-01-2019 14:07
Reden: Update later toegevoegd
2.00% gewijzigd
Een minnares zoeken? Of is dat een gek voorstel?
Je beseft toch hopelijk wel dat je een niet alledaagse wens hebt? Hoeveel vrouwen zullen er zijn die zoiets gratis willen doen? Ik denk eerlijk gezegd vrij weinig.

Succes.
People hate what they don't understand and try to destroy it. Only try to keep yourself clear and don't allow that destructive force to spoil something that to you is simple, natural and beautiful. Eva Le Gallienne
Rare vraag. Ga gewoon naar de hoeren Peter. Heb jij je top sex en als je wekelijks langskomt ook een leuk gesprek.

Kun je de hengel weer in de schuur plaatsen.
Happy 2019!
Geen rare vraag an sich, maar ik vind het wel raar dat je geen band met de sexpartner wil hebben. Dat zou voor mij de afknapper zijn.
Dauntsey schreef:
20-11-2018 10:07
Geen rare vraag an sich, maar ik vind het wel raar dat je geen band met de sexpartner wil hebben. Dat zou voor mij de afknapper zijn.
Raar is niet het goede woord, meer vragen om wat bijna elke man wel wil en nooit krijgt.

Ik wil een Ferrari rijden maar er niet 1 kopen of huren. Wie weet hoe je dat doet?
Happy 2019!
MarkSD schreef:
20-11-2018 10:09
Raar is niet het goede woord, meer vragen om wat bijna elke man wel wil en nooit krijgt.

Ik wil een Ferrari rijden maar er niet 1 kopen of huren. Wie weet hoe je dat doet?
Racesimulator! ;)

Brengt me op het volgende idee voor Peter! Een opblaaspop: heeft altijd zin; laat je nooit wachten; stelt geen vragen; geen standje te gek; is nooit gekwetst en nooit ongesteld. Is alleen niet gratis.
elue wijzigde dit bericht op 20-11-2018 10:15
27.95% gewijzigd
People hate what they don't understand and try to destroy it. Only try to keep yourself clear and don't allow that destructive force to spoil something that to you is simple, natural and beautiful. Eva Le Gallienne
Waarom niet naar de hoeren? Juist met iemand die je alleen hebt voor de seks loop je risico een band te krijgen, misschien zelfs verliefdheid. Wil je dat?
"Ik leg de lat lekker hoog, dan kruip ik er makkelijk onder door"
jij moet nog even goed nadenken. dan kom je er achter dat je iets te kieskeurig denkt.
je wilt seksrelatie, vast contact, maar geen gedoe. wel wil je daar x keer per maand op. maar die vrouw mag verder niets willen, die moet klaar liggen.
want jij gaat daarna weer naar je echte liefde.
beste Peter, zo werkt het niet.

jij moet naar de hoeren. want je zit in een relatie. je wilt toch niet elke avond thuis bezig zijn met je profiel en druk aan t tinderen waar je vrouw naast zit, zodat je iets kunt scoren voor het weekend.
en een fwb is ook best lastig omdat jij echt alleen ff wil neuken en volop gebonden bent.

dus ga naar een hoer. zoek er eentje die thuis ontvangt, eentje waar je steeds terug kan komen. dan heb je eigenlijk wat je zoekt. goed, je moet betalen maar je hebt verder geen gezeik meer d'r bij. dat is wat je wilt.
Dus iemand mag een keer per maand met de benen wijd en verder mag ze niet zeiken? Ze zullen in de rij staan, denk ik.
MokThee schreef:
20-11-2018 10:21
Dus iemand mag een keer per maand met de benen wijd en verder mag ze niet zeiken? Ze zullen in de rij staan, denk ik.

Nou ja. Leeftijd en uiterlijk spelen geen rol. Dat verhoogt de kansen wel.
Misschien eens inventariseren in het lokale verzorgingshuis?
Happy 2019!
Het klopt wat jullie zeggen over een bezoek aan een hoer. Dit spookte ook door mijn hoofd heen.

Misschien ben ik niet duidelijk geweest of wil ik idd wel te veel. Ik wil niet op de klok kijken zoals bij de hoeren. Ik wil er best een dag voor uit trekken en een soort van minnares / friends with benifits relatie er op na houden. Dus een seksrelatie die best wel persoonlijk mag zijn met een wederzijdse seksuele klik.

Dus niet even benen wijd en pleite.

Maar er zouden toch ook vrouwen zijn die in dezelfde situatie zitten en ook behoefte aan seks hebben? Moeten die dan een gigolo inhuren?
Vrouwen die dit willen kunnen kiezen uit honderden mannen. Dan nemen de ze knapste/ beste/ etc en niet een oude man die met een zieke vrouw thuis zit.

Ga gewoon een keer naar een goed bordeel.
Die pakken gewoon een vibrator.
ik geef mn bek ook maar een douw
VelvetVolvo schreef:
20-11-2018 10:35
Vrouwen die dit willen kunnen kiezen uit honderden mannen. Dan nemen de ze knapste/ beste/ etc en niet een oude man die met een zieke vrouw thuis zit.

Ga gewoon een keer naar een goed bordeel.
Vrouwen die niet willen ook.
Wat VelvetVolvo en de anderen al zeggen, vrouwen hebben het voor het uitkiezen dus kiezen de man die ze het meest te bieden heeft. Dat kan zijn qua uiterlijk en uitstraling, of qua financiën. Dus als je er geen geld aan uit wilt geven, zul je een verdraaid leuke man moeten zijn....
Succes ermee....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
PeterX schreef:
20-11-2018 10:32

Maar er zouden toch ook vrouwen zijn die in dezelfde situatie zitten en ook behoefte aan seks hebben? Moeten die dan een gigolo inhuren?
en die gaan de kroeg in, en komen met de leukste weer naar buiten.
Kwestie van vraag & aanbod: als je niet de leukste bent in de kroeg, zul je moeten betalen
Als je een heel lelijke/ dikke/ oude vrouw ok vindt dan maak je daar nog wel kans mee
VelvetVolvo schreef:
20-11-2018 10:52
Als je een heel lelijke/ dikke/ oude vrouw ok vindt dan maak je daar nog wel kans mee
Ik vind dat je nu wel heel erg beledigend bezig bent en heeft niets met mijn vraag te maken. Ook weet je niets van mijn voorkeur af.
Wat heb jij te bieden? Seks is tweerichtingsverkeer, wat maakt dat een vrouw interesse zou hebben?
Een relatie heb je niet te bieden. Beweren dat je een geweldige minnaar bent doet zowat elke man dus daar heb je niks aan. Betalen wil je niet. Dan zul je het moeten hebben van een goeie kop, een goed lijf en veel persoonlijke charme.
Als je dat niet hebt zul je ergens concessies moeten doen.
Hamburgers! The cornerstone of any nutritious breakfast.
Niet beledigend bedoeld, maar ik vind het ook een afknapper wanneer een man dringend zijn lul achterna moet lopen terwijl zijn vrouw ernstig ziek is. Wat vind je daar zelf van?
elue schreef:
20-11-2018 11:06
Niet beledigend bedoeld, maar ik vind het ook een afknapper wanneer een man dringend zijn lul achterna moet lopen terwijl zijn vrouw ernstig ziek is. Wat vind je daar zelf van?
Ik begrijp je vraag. Maar 6 jaar droog staan noem jij dringend? Ik ben al die jaren naast de zijde, en nog steeds, van mijn vrouw gebleven. Dus het voelt wel beledigend. Ik heb het hier met mijn vrouw over gehad, dus niets stiekems. En dat is ook liefde. Ik had haar al jaren geleden achter kunnen laten om mijn lul achterna te kunnen lopen.
Het is een tweestrijd, ik weet en voel het zo. Dus er is nog niets.
Precies. Sites als Second Love staan vol met mannen zoals jij, en op elke tien mannen zit er één vrouw. Zo ongeveer. Wat heb jij te bieden wat al die andere mannen niet kunnen bieden? Vrouwen doen dit niet uit liefdadigheid, maar omdat ze zelf ook iets willen. Als je een leuke babbel hebt, er niet al te slecht uitziet, kun je een aardig eind komen op zo'n site.

Eén tip: ga niet op zoek in je eigen vrienden-kennissenkring, want dat loopt geheid rampzalig af. Je wil er niet voor betalen, schrijf je ook nog. Dan acht ik je kansen heel erg klein... sites als SL en Secret Flirt en wat al niet meer, dat kost voor mannen inderdaad een hoop geld. Een hotelkamer is ook niet gratis (of wat had je dan in gedachten?) Een keertje wat drinken, een etentje... je zult echt in de buidel moeten tasten.
Met niet betalen bedoel ik idd een hoer mee. Een minnares of friends with benefits relatie mag geld kosten. Geen probleem mee.
PeterX schreef:
20-11-2018 11:27
Met niet betalen bedoel ik idd een hoer mee. Een minnares of friends with benefits relatie mag geld kosten. Geen probleem mee.
Maar een minnares is voor jouw vrouw meer een bereiding dan een zakelijke overeenkomst tussen jou en een prostitué.
Ik snap jouw lusten, ik snap dat het erg lastig is, als je vrouw je die niet meer kan bieden.
Maar ik zou in jouw schoenen echt in de betaalde hoek zoeken.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven