Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Hoe kom ik aan seks?

20-11-2018 08:13 219 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Advies gevraagd.

Ik ben een 52 jarige getrouwde man. Mijn vrouw heeft een ernstige ziekte waardoor ik al 6 jaar droog staat betreft seks. Nu ben ik het masturberen zat ik wil echte sex.

Ik heb dit uitvoerig besproken met mijn vrouw en ze begrijpt me. Ze laat me vrij maar wil er verder niets van weten. Voor mij echte liefde.

Nu wil ik geen wisselende contacten en ook niet betalen. Met dating sites heb ik slechte ervaringen. Veel nep profielen welke geld kosten, verhouding mannen en vrouwen scheef en de meeste vrouwen willen geen gebonden man. Second love geprobeerd echter de meeste zijn op zoek naar eenmalig.

Ik ben toch niet de enige met dit probleem? Er zullen vast wel vrouwen zijn in dezelfde situatie die ook bij hun partner blijven maar wel seks willen hebben.

Mij gaat het echt om de fysieke seks en niet om een relatie. Gewoon een paar keer per maand. En hoe de vrouw er uit ziet of leeftijd is niet belangrijk het gaat om de seksuele klik. Een seksrelatie zonder verder gedoe.

Hoe denken jullie hierover? Waar kan ik lotgenoten vinden?

Hoe kom ik aan seks?

Graag even de update van 11 januari lezen.
peterx wijzigde dit bericht op 11-01-2019 14:07
Reden: Update later toegevoegd
2.00% gewijzigd
Wat flauw zeg :nope:
De volgende reactie heb ik in de relatie pijler gezet maar slaat ook op deze pijler:

Ik ben hier aan het worstelen en dat is niet mijn bedoeling. Ik heb een update gegeven op een topic in de seks pijler omdat veel mensen betrokken waren en er vanaf mijn kant allerlei ontwikkelingen zijn. Ik voelde vooraf dat dit niet alleen met seks te maken had dus ik probeer de topic te splitsen in seks en relatie. Nu merk ik dat de twee toch door elkaar gaan lopen en dat ik met sommige reacties een terugval heb omdat dit eerder aanbod is gekomen in de andere topic. Het loopt niet zoals ik verwacht had. Daarnaast gaat het ook over gezondheid en psyche. Moet ik nu alles splitsen? Lijkt me niet. Vragen over de gezondheid van vrouw vind ik logisch maar niet gepast dat ik diep op inzoom, hier ben ik al te ver in gegaan. Ik begrijp wel jullie vragen maar ik kan moeilijk overal antwoord op geven. Er worden aannames gedaan en ik zie zelfs kanker voorbij komen. Dit heeft mijn vrouw niet gehad! Ze heeft helaas een zeer zeldzame ziekte en staat onder behandeling van professoren. Net als over de therapeuten wordt hier aangenomen dat het over relatie therapeuten gaat. Nee dit gaat vele malen verder en dieper omdat mijn vrouw echt anders is geworden, fysiek (haar uiterlijk is ook veel veranderdt) als mentaal. Dit heeft een impact op haarzelf en haar omgeving, dus ook voor haar partner. Je hebt een persoon voor en een persoon na de operatie, want de ziekte blijft alleen is deze nu onder controle, maar ze blijft onder behandeling. Ze kan echt alles en is gelukkig niet meer hulpbehoevend. Ik werk en mijn vrouw verzorgd de huishouding en alles wat daarbij hoort. Ook autorijden en ons kind naar school brengen en ophalen. Ze is anders en aseksueel geworden, is het nu duidelijk? Ik was nooit van plan mijn vrouw te verlaten, ook niet toen ze heel ziek was en alle operaties moest doorlopen, want het waren er veel. Nu, na jaren begin ik eindelijk aan mezelf te denken omdat er rust en ruimte komt, dat is toch niet vreemd?
Ik waardeer enorm jullie betrokkenheid! Ik haal veel er tussenuit, maar er staan ook veel dingen tussen die kant nog wal raken. Ik begrijp dat grotendeels omdat ik niet alles vertel en het verhaal idd eenzijdig is. Ik zie ook reacties van de zogenaamde "keyboard warriors" er tussen staan welke al over de 10.000 reacties hier hebben geplaatst. Er staan hele serieuze reacties tussen en ook van mensen die net aangehaakt zijn door mijn verhaal met een paar reacties, maar helaas direct neergesabeld worden door de keyboard warriors. Rooss4.0 heeft gelijk, maar ik heb een gladde rug gekregen en ik trek me niet alles aan. Al lees ik alles en doet het toch soms pijn. Excuses voor wie zich nu onterecht aangesproken voelen. Soortgelijke (voor)oordelen staan me straks ook te wachten als de stekker uit mijn huwelijk gaat, ook dan is er onbegrip en krijg ik de wereld over me heen. Alleen staat er niet op het voorhoofd van mijn vrouw "aseksueel" en bij mij "hoog libido", om maar wat te noemen.
Ik kan het niet meer terugdraaien, maar ik heb hier veel te veel verteld over mijn privé situatie, en ja ik ben gewaarschuwd. Ik zou alles kunnen veranderen maar ik laat het staan. Ik let vanaf nu iets meer op.
Dus voor hier in deze pijler staat een echtgenoot op het punt een relatie te verbreken vanwege dat zijn vrouw anders is geworden en dat er bij de echtgenoot allerlei gevoelens zijn terug gekomen. Dit heeft enorme gevolgen voor het gezin,m aar dat is bij iedere scheiding zo.
In de seks pijler gaat het voor mij over dat ik na 6 jaar eindelijk seks heb gehad en er ook allerlei gevoelens zijn teruggekomen. Daarnaast de ervaringen van een "eerste"keer na zes jaar en met een andere vrouw dan degene met wie je daarvoor 20 jaar seks hebt gehad. Plus de behoefte aan een seksrelatie zonder gedoe omdat er privé veel gaat gebeuren vanwege een relatie breuk. Ik ben ook maar een mens met behoefte aan fysiek contact. Een nieuwe "echte" relatie komt pas veel later aan bod als de hele scheiding achter de rug is en de rust en stabiliteit in mijn leven is gekomen.
Het spijt mij niet dat deze keyboard warrior jouw hengelexpeditie naar een seksrelatie met viva vrouwtjes met een sociale inborst verstoort.

Je bent gewoon de zoveelste man die ordinair zijn pik achterna loopt Peter. En te laf is om zijn vrouw de waarheid te vertellen, namelijk dat de relatie over is.

Ja, gezondheidsklachten en einde relatie kunnen heel triest zijn en de toekomst onzeker. Maar om alvast lekker rond te neuken en dan ook nog het lef te hebben om te beweren dat je 'nu eindelijk eens aan jezelf denkt' is gewoon vies.

Daar verandert je slappe klets geen zak aan.

Wees een vent en ga scheiden. En ga dan lekker naar de hoeren of de kroeg en neuk je scheel met je hervonden libido.
Bespaar ons je gehengel.
Happy 2019!
Amen!
Jezus wat een dom gelul weer overal.
Ga je lekker, Mark? Je klinkt een klein tikje....gefrustreerd.
...werpe de eerste steen.
Wie is er hier gefrustreerd.. ??
Mark of Peter??
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 12-01-2019 16:24
3.23% gewijzigd
Dat weten ze zelf het beste. Dat misselijkmakende affakkelen, dat móét toch bijna op een tikje frustratie duiden lijkt me...
Rooss4.0 schreef:
12-01-2019 14:40
Dat weten ze zelf het beste. Dat misselijkmakende affakkelen, dat móét toch bijna op een tikje frustratie duiden lijkt me...
Dat is jouw interpretatie. Ik zie het niet als misselijkmakend affakkelen. Meer als goed inzicht.
Remember what the dormouse said:
Geen frustratie, gewoon irritatie.

Lappen tekst om duidelijk te maken dat je gewoon een vreemdganger bent. Vreemdgaan ok (menselijk), maar in plaats van dat te erkennen, niet jezelf in een slachtofferrol plaatsen om je eigen scheve schaats recht te praten.
Dat is egoistisch en onkies.

Bah. Mag niet hopen dat er iemand trapt in deze praatjes en dat Peter niet werkelijk denkt dat hij ook maar een haar beter is dan een ieder die vreemdgaat onder het mom 'vind ik gewoon lekker'.
Happy 2019!
MarkSD schreef:
12-01-2019 13:46
Het spijt mij niet dat deze keyboard warrior jouw hengelexpeditie naar een seksrelatie met viva vrouwtjes met een sociale inborst verstoort.

Je bent gewoon de zoveelste man die ordinair zijn pik achterna loopt Peter. En te laf is om zijn vrouw de waarheid te vertellen, namelijk dat de relatie over is.

Ja, gezondheidsklachten en einde relatie kunnen heel triest zijn en de toekomst onzeker. Maar om alvast lekker rond te neuken en dan ook nog het lef te hebben om te beweren dat je 'nu eindelijk eens aan jezelf denkt' is gewoon vies.

Wees een vent en ga scheiden. En ga dan lekker naar de hoeren of de kroeg en neuk je scheel met je hervonden libido.
Bespaar ons je gehengel.
Ik dacht niet dat het ooit zou kunnen gebeuren, maar ik ben het hier dan toch echt met je eens.
Ik vind het persoonlijk wel verfrissend en dapper dat iemand er openlijk voor uitkomt dat lust zonder liefde bestaat. Waarom direct zo de moraalridder uithangen?
Raven68 schreef:
12-01-2019 16:06
Ik vind het persoonlijk wel verfrissend en dapper dat iemand er openlijk voor uitkomt dat lust zonder liefde bestaat. Waarom direct zo de moraalridder uithangen?
Tuurlijk bestaat lust zonder liefde. Is op zich ook helemaal niets mis mee als je het mij vraagt.
Het gaat mij vooral om de manier waarop TO zich hier profileert.
Raven68 schreef:
12-01-2019 16:06

Want jij bent geen moraalridder?
Met je vers aangemaakte account voor enkel deze opmerking??
Maar laat me raden.. je bent altijd een stille meelezer geweest. Tuurlijk!
Wat een frustraties en aannames hier zeg,
Ik heb niet het idee dat het verhaal van Peter een oproepje is, en al zou het wel zo zijn, zou dat dan zo'n drama zijn..
Ik denk maar zo dat het voor hem nu allemaal niet bepaald gemakkelijk is.
Pindakaasjes schreef:
12-01-2019 16:21
Want jij bent geen moraalridder?
Met je vers aangemaakte account voor enkel deze opmerking??
Maar laat me raden.. je bent altijd een stille meelezer geweest. Tuurlijk!
Nope, geen stille meelezer, ben hier inderdaad nieuw en voor t eerst op het forum. Was eigenlijk op zoek naar ervaring met autistische (ex)partner maar werd afgeleid door dit topic. Ben de thread pas helemaal gaan lezen ná mijn post. Dus neem me vooral mijn onhandigheid van beginnende forum bezoekster niet kwalijk.
Raven68 schreef:
12-01-2019 17:26
Nope, geen stille meelezer, ben hier inderdaad nieuw en voor t eerst op het forum. Was eigenlijk op zoek naar ervaring met autistische (ex)partner maar werd afgeleid door dit topic. Ben de thread pas helemaal gaan lezen ná mijn post. Dus neem me vooral mijn onhandigheid van beginnende forum bezoekster niet kwalijk.
En je meteen in een wespennest storten, dapper!
MarkSD schreef:
12-01-2019 13:46

Bespaar ons je gehengel.
Eens

En vertel je vrouw de waarheid zodat ze weet dat het niet aan haar ligt.
MarkSD schreef:
12-01-2019 15:40
Geen frustratie, gewoon irritatie.

Lappen tekst om duidelijk te maken dat je gewoon een vreemdganger bent.

Hij gaat niet vreemd, zijn vrouw wist dat hij het buiten de deur ging zoeken.
Ik persoonlijk denk dat het niet uitmaakt hoe hij het had geformuleerd, jouw goedkeuring kan het sowieso niet wegdragen.

En als vivadames op Peter reageren, so what? Hij zal de eerste niet zijn die hier een neukertje opscharreld. En de laatste ook niet.
Iets met vorm en boodschap. Sommigen hechten alleen waarde aan de vorm (zoals zij het zien, dan) anderen snappen de boodschap.

Go for it, TO. Goedkeuring zoeken is echt het laatste dat je zou moeten willen.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven