Seks
alle pijlers
Hoe komen jullie aan een SV?!
maandag 16 juni 2008 om 13:35
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier, maar lees al een tijdje mee, en ben dus al helemaal thuis in het woordgebruik hier --> een SV dus
Sinds een paar weekjes is mijn lange relatie verbroken. Nu heb ik echter een redelijk hoog libido, dus ja... ik heb gewoon zin in seks! En om nou elke keer weer op stap te gaan om een nieuwe te versieren.... Het lijkt mij ideaal om een seksvriendje te hebben, gewoon om af en toe af te spreken als het uitkomt, en een gezellige tijd mee te hebben.
Maar waar vind je zo iemand?? Of specifieker; een gezellige, aardige, slimme (of beter gezegd niet dom) en goed uitziende jongen / man (20-30 jaar oud) die dit ziet zitten...
Iemand tips?
Ik ben nieuw hier, maar lees al een tijdje mee, en ben dus al helemaal thuis in het woordgebruik hier --> een SV dus
Sinds een paar weekjes is mijn lange relatie verbroken. Nu heb ik echter een redelijk hoog libido, dus ja... ik heb gewoon zin in seks! En om nou elke keer weer op stap te gaan om een nieuwe te versieren.... Het lijkt mij ideaal om een seksvriendje te hebben, gewoon om af en toe af te spreken als het uitkomt, en een gezellige tijd mee te hebben.
Maar waar vind je zo iemand?? Of specifieker; een gezellige, aardige, slimme (of beter gezegd niet dom) en goed uitziende jongen / man (20-30 jaar oud) die dit ziet zitten...
Iemand tips?
dinsdag 17 juni 2008 om 13:50
Fel? fel?
Ik was helemaal niet fel ;)
Hou je hart dan maar vast als ik fel word, dit was best een vriendelijke posting eigenlijk.
Daarbij ken ik genoeg mannen die hier achter de schermen hengelen, geïnteresseerd raken door de woorden die de vrouwelijke forummers hier typen, maar krijgen ze eenmaal een foto doorgestuurd, weten ze niet half hoe snel ze het contact moeten verbreken.
Vandaar de vraag.
Ik was helemaal niet fel ;)
Hou je hart dan maar vast als ik fel word, dit was best een vriendelijke posting eigenlijk.
Daarbij ken ik genoeg mannen die hier achter de schermen hengelen, geïnteresseerd raken door de woorden die de vrouwelijke forummers hier typen, maar krijgen ze eenmaal een foto doorgestuurd, weten ze niet half hoe snel ze het contact moeten verbreken.
Vandaar de vraag.
dinsdag 17 juni 2008 om 13:57
dinsdag 17 juni 2008 om 14:10
dinsdag 17 juni 2008 om 15:16
Ik vind de vraag van Labelle niet zo gek hoor. Tuurlijk kun je je eisen wat betreft uiterlijk iets bijstellen als het alleen voor de seks is. Maar ik heb nooit begrepen dat er (vooral) mannen zijn die hem overal indouwen waar ze maar kunnen... Puur en alleen om seks te kunnen hebben. Er moet toch iets zijn wat je echt trekt in een persoon?
Ik zou het niet eens kunnen met iemand die me niet aantrekkelijk vindt... (maar dat hoort dan weer bij mijn eisenpakket).
Ik zou het niet eens kunnen met iemand die me niet aantrekkelijk vindt... (maar dat hoort dan weer bij mijn eisenpakket).
dinsdag 17 juni 2008 om 15:35
Nou heren of jullie pik gezellig is bepaal nog altijd ik en niet jullie zelf.
Maar geef nou gewoon eens toe, is het niet een teleurstelling als je zou chatten met TO en ze heeft niet de looks waar je normaliter je nek voor zou verdraaien.
En nu lijkt het weer verdomme alsof ik een verkapte advertentie heb neergezet.
For shizzle...wat zijn we toch verknipt allemaal hier.
Maar geef nou gewoon eens toe, is het niet een teleurstelling als je zou chatten met TO en ze heeft niet de looks waar je normaliter je nek voor zou verdraaien.
En nu lijkt het weer verdomme alsof ik een verkapte advertentie heb neergezet.
For shizzle...wat zijn we toch verknipt allemaal hier.
dinsdag 17 juni 2008 om 15:55
[quote]
Maar geef nou gewoon eens toe, is het niet een teleurstelling als je zou chatten met TO en ze heeft niet de looks waar je normaliter je nek voor zou verdraaien.[quote]
Met een naam als LaBelle vrees ik daar in het geheel niet voor.
Je hebt gelijk, het oog wil ook wat maar ik denk dat mannen over het algemeen zich makkelijker verliezen in de opwinding van dergelijke rendez-vous en dan een paar kilootjes meer b.v. makkelijker over het hoofd zien.
Verder heb je als vrouw natuurlijk ook wat meer te kiezen, dat speelt waarschijnlijk ook wel mee.
:Maar geef nou gewoon eens toe, is het niet een teleurstelling als je zou chatten met TO en ze heeft niet de looks waar je normaliter je nek voor zou verdraaien.[quote]
Met een naam als LaBelle vrees ik daar in het geheel niet voor.
Je hebt gelijk, het oog wil ook wat maar ik denk dat mannen over het algemeen zich makkelijker verliezen in de opwinding van dergelijke rendez-vous en dan een paar kilootjes meer b.v. makkelijker over het hoofd zien.
Verder heb je als vrouw natuurlijk ook wat meer te kiezen, dat speelt waarschijnlijk ook wel mee.
speel de lotto
dinsdag 17 juni 2008 om 16:24
dinsdag 17 juni 2008 om 17:48
Voetbal opnemen????
Ben je niet goed bij je hoofd....
Ik haat bier, ik haat oranje tuinpakken, ik haat gehos en de polonaise. Maar er is éen mannelijk en lomp ding wat me orgastisch maakt en in extase brengt, en dat is een zwetend oranje.
Roland...dat word helemaal niks met jou..
(wel met jou en al die miljoenen andere vrouwen die voetbal haten..lucky you)
Ben je niet goed bij je hoofd....
Ik haat bier, ik haat oranje tuinpakken, ik haat gehos en de polonaise. Maar er is éen mannelijk en lomp ding wat me orgastisch maakt en in extase brengt, en dat is een zwetend oranje.
Roland...dat word helemaal niks met jou..
(wel met jou en al die miljoenen andere vrouwen die voetbal haten..lucky you)
dinsdag 17 juni 2008 om 17:52