Hoe vaak seks in langdurige relatie?

24-05-2020 18:26 160 berichten
Als je net een relatie hebt met iemand is alles spannend en leuk, en heb je veel seks. Mijn ervaring is dat dat langzamerhand wat minder wordt als de relatie langer duurt. Nu ben ik simpelweg benieuwd hoe vaak jullie seks hebben in een langdurige relatie, laten we zeggen 2+ jaar. Ik bedoel dan wel een monogaam paar. (5-6x per week = dagelijks aanklikken dank)

Hoe vaak hebben jullie seks?

Totaal aantal stemmen: 381

Dagelijks (10%)
2x per week (29%)
1x per week (26%)
2x per maand (14%)
1x per maand (8%)
Minder dan bovenstaande opties (14%)
anoniem_642d512e359c4 wijzigde dit bericht op 24-05-2020 18:34
6.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn honderd topics over en er heeft nog nooit iemand meer of minder seks gehad door te weten wat het VIVA gemiddelde zou zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Mijn optie staat er niet tussen.. gemiddeld 5á6 keer per week.
Die 100 topics heb ik niet kunnen vinden, en ik hoef ook niet meer of minder seks maar ben wel benieuwd.
@mapril dagelijks zou ik dan doen
anoniem_642d512e359c4 wijzigde dit bericht op 24-05-2020 18:33
14.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier 15e jaar en gem. 5 x per week.
Hoe langer de relatie + de hoeveelheid kinderen die opduiken = minder sex. Als de relatie standhoud en de kinderen worden groter dan misschien weer iets vaker sex en anders wordt het parenclub, open relatie, polyamorie, of accepteren dat er nog maar eens in de zoveel tijd plichtmatige sex is meer om de biologie te bevredigen dan uit liefde en passie. Maar na een scheiding begint het gewoon weer opnieuw..dus we laten de moed niet zakken, en meestal dan geen kinderen meer dus dat sexleven zit dan wel beter...eenmaal de weer op gang..wat best even kan duren na jaren saaie plichtmatige weinig sex.

edit..zonder kinderen is de sex langer goed maar de relatie weer korter omdat je sneller uit elkaar gaat..het hoeft niet voor de kinderen ;)
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 24-05-2020 18:36
10.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn trouwens ruim 9 jaar samen en hebben 2 kinderen en ik ben 35 weken zwanger van nummer 3.
was niet lief van mij..sorry
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 1.5 jaar samen en hebben 1 a 2 keer seks per week. :daisy:
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
24-05-2020 18:38
was niet lief van mij..sorry
Een week pikstraf en het is je vergeven :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
24-05-2020 18:51
Een week pikstraf en het is je vergeven :D
haha..ik ben single momenteel..een week is niks :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
24-05-2020 18:54
haha..ik ben single momenteel..een week is niks :mrgreen:
En ik die dacht dat tegenwoordig elke single met Tinder elke 3 dagen met een ander in bed lag.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
24-05-2020 18:58
En ik die dacht dat tegenwoordig elke single met Tinder elke 3 dagen met een ander in bed lag.
ik ben geen twintiger :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn in september 30 jaar getrouwd en we hebben ongeveer 2 a 3 keer per week seks. Da versta ik ook onder een vluggertje in bed voordat hij gaat werken.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
24-05-2020 19:01
ik ben geen twintiger :mrgreen:
En waarom zou een 40'er of 50'er niet iets op Tinder mogen scoren?

Of een fuckbuddy of friend with benefit of verschillende friends with benefits?

Zelfs mijn oom van 70 heeft zo iemand, is onlangs toevallig uitgekomen :-D.
Wel de lusten, niet de lasten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
24-05-2020 18:58
En ik die dacht dat tegenwoordig elke single met Tinder elke 3 dagen met een ander in bed lag.
Jamaar dat mag niet van het rivm :P
Eén seksmaatje is de max.
En ik deed dat als single twintiger al niet, als single dertiger nu ook niet. Inmiddels 6 panda's rijker :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
24-05-2020 18:28
Hier zijn honderd topics over en er heeft nog nooit iemand meer of minder seks gehad door te weten wat het VIVA gemiddelde zou zijn.
Niet zo bijdehand joh. Help je niemand mee en je zet jezelf te kijk
FrietisLekker schreef:
24-05-2020 19:50
Niet zo bijdehand joh. Help je niemand mee en je zet jezelf te kijk

Wat
Alle reacties Link kopieren
In de poll heeft meer dan de helft (63%) gestemd voor een of meer keren per week. Het landelijk gemiddelde ligt op ca 3 keer per maand, dus dan tellen waarschijnlijk de bejaarde koppels mee die het alleen met Kerst doen, of zo?
KamilleT schreef:
24-05-2020 21:33
In de poll heeft meer dan de helft (63%) gestemd voor een of meer keren per week. Het landelijk gemiddelde ligt op ca 3 keer per maand, dus dan tellen waarschijnlijk de bejaarde koppels mee die het alleen met Kerst doen, of zo?

Zo'n poll hier is helemaal niet representatief. Degenen die het minder dan 1x per week doen vind je doorgaans niet op de sekspijler van een internetforum.
Grappig dat er niks zit tussen 2x per week en dagelijks :proud:


Wat wil je doen met de uitslag van deze poll TO? Tegen je partner zeggen dat het heel normaal is dat jullie zo veel/weinig seks hebben? Of zeggen dat iedereen het vaker/minder vaak doet en jullie je daar ook aan moeten gaan houden?
KamilleT schreef:
24-05-2020 21:33
In de poll heeft meer dan de helft (63%) gestemd voor een of meer keren per week. Het landelijk gemiddelde ligt op ca 3 keer per maand, dus dan tellen waarschijnlijk de bejaarde koppels mee die het alleen met Kerst doen, of zo?



Natuurlijk tellen die bejaarde koppels mee bij het landelijke gemiddelde.
5 á 6 keer per week, 6+ jaar verkering.
Gewoon lekker blijven wippen.
Marana schreef:
24-05-2020 22:37
Grappig dat er niks zit tussen 2x per week en dagelijks :proud:


Wat wil je doen met de uitslag van deze poll TO? Tegen je partner zeggen dat het heel normaal is dat jullie zo veel/weinig seks hebben? Of zeggen dat iedereen het vaker/minder vaak doet en jullie je daar ook aan moeten gaan houden?
We hebben daar inderdaad andere ideëen over, maar zoals de poll nu staat win ik :rofl: nee hoor is geen kwestie van winnen, ik wilde simpelweg weten of wij dan zo afwijkend zijn ofzo. Of laat ik het anders zeggen; volgens mijn man wijk ik af van de “norm”. Hij heeft daar schijnbaar andere ideëen over dan ik.
anoniem_642d512e359c4 wijzigde dit bericht op 24-05-2020 23:58
Reden: Aanvulling
10.54% gewijzigd
Ligt toch eraan of jij ervan geniet en zin hebt. Sommige mensen houden enorm van sex en zijn net konijntjes🐇. Bij andere stellen heeft de vrouw een hoger libido dan de man bij anderen is dat weer andersom. Gaat vaak niet helemaal gelijk op. Sommige mensen zijn a seksueel hun partner niet.
Wat jij prettig is Voor jou is jou norm ook al wil je partner meer of minder en daar praat je dan over. In een fijne relatie kan dat. Er ligt niks vast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven