Ik ben in verwarring, harige poes of kaal?

03-03-2013 18:55 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Bij het kijken van seksfilmpjes op de welbekende filmpjes sites die er bestaan viel mij opeens iets op.

Harige kutjes.

Ze komen weer langzaam in.

Maar dat is toch helemaal niet fris? Ik krijg al rillingen bij het idee dat over een jaar of 10 alle chickies weer met harige poesjes rondlopen.



Van mij mag die modegril overwaaien.



Hebben jullie al plannen, stoere vivadames?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 maart 2013 @ 19:27:jeugdig is het huidige schoonheidsideaal. Niet dat we dan dus op kinderen willen lijken, maar wel zo fris en fruitig als mogelijk is.Dat zou kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 10 maart 2013 @ 15:50:

Ik ken mannen die niet van kaal houden. En degenen die er wel van houden zouden misschien wel eens pedo kunnen zijn.



Maar ik snap sowieso niet dat iets wat oorspronkelijk is en natuurlijk vies zou zijn.Okselhaar is ook oorspronkelijk maar sorry...ik vind het niet fris. Houdt zweet vast en oksels geuren eerder met haar dan zonder.Voor mij is okselhaar, schaamhaar etc. overbodig. Het heeft geen functie meer dus waarom daaraan vasthouden? Ik zie mijn man ook liever geschoren. Heb een hekel aan haren in mijn mond. Manlief ook. Ik denk dat dat echt niet te maken heeft met een pedo zijn. Wat een onzin trouwens.
It's never too late start living!
Mannen scheren hun oksels meestal niet en stinken vaker naar zweet dan vrouwen. Toch mogen zij wel hun okselhaar wel laten staan volgens de huidige schoonheidsregels (want dat zijn het!). Ik vind dat krom.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 maart 2013 @ 19:27:

Wellicht heeft het allemaal te maken met het najagen van een zo jeugdig mogelijk uiterlijk, want zonder schaam-, oksel- en beenhaar lijken we op een pre-pubertijdsmeisje en jeugdig is het huidige schoonheidsideaal. Niet dat we dan dus op kinderen willen lijken, maar wel zo fris en fruitig als mogelijk is.Veel te ver gezocht. Okselhaar scheren is al heel erg ingeburgerd en meeste mensen doen dat om hygiënische redenen. Volgens mij zijn de meeste mensen uiteindelijk ook zo tegen schaamhaar aan gaan kijken.
It's never too late start living!
quote:leen65 schreef op 10 maart 2013 @ 19:52:

[...]





Veel te ver gezocht. Okselhaar scheren is al heel erg ingeburgerd en meeste mensen doen dat om hygiënische redenen. Volgens mij zijn de meeste mensen uiteindelijk ook zo tegen schaamhaar aan gaan kijken.

Nee dat klopt niet, want een kale poes is duidelijk een modegril gebleken, aangezien de harige poes met een comeback bezig is. Ook draagt men in Japan, waar men van nature weinig haar heeft nu als modegril schaampruikjes omdat zij dat haar dus juist wel mooi vinden.



Bovendien scheren mannen hun oksels en benen niet en dat vind niemand vies en scheren weinig mannen hun schaamstreek (boven hun penis en hun ballen) volledig kaal en dat vind ook niemand vies.



Hygiene is dus duidelijk een non argument in deze.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 maart 2013 @ 19:57:

[...]



Nee dat klopt niet, want een kale poes is duidelijk een modegril gebleken, aangezien de harige poes met een comeback bezig is. Ook draagt men in Japan, waar men van nature weinig haar heeft nu als modegril schaampruikjes omdat zij dat haar dus juist wel mooi vinden.



Bovendien scheren mannen hun oksels en benen niet en dat vind niemand vies en scheren weinig mannen hun schaamstreek (boven hun penis en hun ballen) volledig kaal en dat vind ook niemand vies.



Hygiene is dus duidelijk een non argument in deze.Kom vaker in parenclubs en daar zie ik dus echt dat de meeste mannen zich scheren vwb okselhaar, schaamstreek enzo. Mijn man ook. Die deed dat trouwens al veel langer voordat we naar PC gingen. Als swinger ervaar ik dat de meeste mensen de voorkeur geven aan het geschoren zijn voor zowel vrouwen als mannen. Ik heb de come back van haren nog niet ervaren. Zie dit ook niet in profielen staan op SDC. Ik vraag het me af.
It's never too late start living!
quote:leen65 schreef op 10 maart 2013 @ 22:23:



Kom vaker in parenclubs en daar zie ik dus echt dat de meeste mannen zich scheren vwb okselhaar, schaamstreek enzo. Mijn man ook. Die deed dat trouwens al veel langer voordat we naar PC gingen. Als swinger ervaar ik dat de meeste mensen de voorkeur geven aan het geschoren zijn voor zowel vrouwen als mannen. Ik heb de come back van haren nog niet ervaren. Zie dit ook niet in profielen staan op SDC. Ik vraag het me af.Misschien dat mensen in parenclubs wel extra bang zijn om 'vies' gevonden te worden?
quote:iris1969 schreef op 10 maart 2013 @ 16:44:

Schaamhaar heeft daarna echter een hele goede functie: het beschermt de kwetsbare vagina tegen bacteriën die door het haar worden tegengehouden én het haar verspreidT de fenomonen die een vrouw afgeeft, waardoor het juist een onbewuste sexuele lokker is.Haar dat tegen bacteriën beschermt? Hoe doet het dat? Wegversperringen opwerpen?



Haar kan ook niets verspreiden, geen fenomenen en zelfs geen feromonen. Haar zorgt er net voor dat de geur (verspreid door kliertjes als gevolg van opgewonden raken ) zoveel mogelijk blijft hangen, en dàt heeft natuurlijk wel een functie.
whyyyyyyyyyyy ging ik hier lezen hahahahaha
Een schaampruikje !! Ik wil er een!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 10 maart 2013 @ 19:52:

[...]





Veel te ver gezocht. Okselhaar scheren is al heel erg ingeburgerd en meeste mensen doen dat om hygiënische redenen. Volgens mij zijn de meeste mensen uiteindelijk ook zo tegen schaamhaar aan gaan kijken.



Onzin, okselhaar is niet vies, en hoeft daarom ook niet geschoren te worden. Volgens mij scheren vrouwen hun haren onder de oksels en benen, etc. om er vrouwelijker uit te zien. Lichaamsbeharing staat voor mannelijkheid.



Als het hygiënischer zou zijn, kunnen we ook onze hoofden gaan kaalscheren, misschien komt dat ook nog een keer in de mode, want dat is het, een mode verschijnsel. Als je dagelijks je lichaam wast, zijn okselhaar, schaamhaar en al die andere haren echt wel schoon hoor.



Verder is het een kwestie van smaak, ik vind het het echt een afknapper als een man zijn okselharen scheert, en zo zonde als hij zijn borstharen scheert, ik vind een geschoren schaamstreek niet mooi, om die reden zal je mij daar nooit kaal zien. Een man die zijn ballen scheert vind ik tijdens het neuqen niet meer lekker voelen, want dan voel ik de stoppels, nee hoor geef mij maar lekker haar.....en ik vind het nog lekker ruiken ook, het schaamhaar tussen de benen van mijn man....niks vies aan. Ik vind het genieten.
Alle reacties Link kopieren
Het hygiene argument is onzin. Met schaamhaar is hygiënischer en gezonder. Scheren heeft een esthetische functie; niks meer niks minder. En wat daar weer achter ligt laten we maar even in het midden.
quote:geve schreef op 11 maart 2013 @ 08:39:

[...]

Haar dat tegen bacteriën beschermt? Hoe doet het dat? Wegversperringen opwerpen?



Yep, net als neusharen dat ook doen.



Haar kan ook niets verspreiden, geen fenomenen en zelfs geen feromonen. (wat kinderachtig om zo te reageren op een overduidelijke typefout. Heb jij dat nu echt nodig?). Haar zorgt er net voor dat de geur (verspreid door kliertjes als gevolg van opgewonden raken ) zoveel mogelijk blijft hangen, en dàt heeft natuurlijk wel een functie.

Als je wijsneuzerig wilt doen moet je wel weten waar je het over hebt: schaamhaar kan geuren/feromonen vasthouden en verspreiden:



Functie schaamhaar



En er is nog een derde functie van schaamhaar: als het is gaan groeien laat het zien dat de persoon in kwestie geslachtsrijp is geworden en dat is nuttige informatie bij onze voorplanting.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 11 maart 2013 @ 08:44:

Een schaampruikje !! Ik wil er een!



Komt eraan!



Alle reacties Link kopieren
Kutsnor:



Alle reacties Link kopieren
Weer eens iets héél anders:



Alle reacties Link kopieren
Je moest eens weten hoeveel meer patienten met lelijke zweren en abcessen (hydradenitis suppurativa) in de schaamstreek doorverwezen worden naar de dermatoloog sinds de kale poes in de mode is.

De reden: het schuren van de kale huid langs ondergoed en bovenkleding. Niks hygienisch! Het is juist slecht!
En omdat je het op Wiki kunt lezen is het waar, Iris? Haar is levenloos, passief, het kàn zelf niets. Hooguit wat geuren vasthouden door de luchtcirculatie af te remmen. Beetje nadenken voor je klakkeloos teksten citeert.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 11 maart 2013 @ 12:12:De reden: het schuren van de kale huid langs ondergoed en bovenkleding. Niks hygienisch! Het is juist slecht!Is die huid daar dan anders dan de huid van de rest van je lijf? Want je draagt toch kleding over je hele lijf?
quote:geve schreef op 11 maart 2013 @ 12:13:

[...]

En omdat je het op Wiki kunt lezen is het waar, Iris? Haar is levenloos, passief, het kàn zelf niets. Hooguit wat geuren vasthouden door de luchtcirculatie af te remmen. Beetje nadenken voor je klakkeloos teksten citeert.

Wat is dat toch met jou Geve? Heb je een nieuw hobby gevonden ofzo?



Lees gewoon even wat er op het internet staat over de functies van schaamhaar en dan zal je lezen dat wat ik zeg klopt.
quote:manikshamanik schreef op 11 maart 2013 @ 12:16:

[...]





Is die huid daar dan anders dan de huid van de rest van je lijf? Want je draagt toch kleding over je hele lijf?Ja maar daar zit van nature geen haar dat je weg hebt gehaald en dat is bij je schaamstreek wel zo. Die beschermende functie is weggevallen door het scheren.
quote:geve schreef op 11 maart 2013 @ 12:13:

En omdat je het op Wiki kunt lezen is het waar, Iris? Haar is levenloos, passief, het kàn zelf niets. Hooguit wat geuren vasthouden door de luchtcirculatie af te remmen. Beetje nadenken voor je klakkeloos teksten citeert. Die Geve toch
Alle reacties Link kopieren
Toe dames, hou het leuk.



Probeer eens zo'n kutsnor
quote:iris1969 schreef op 11 maart 2013 @ 12:16:

Wat is dat toch met jou Geve? Heb je een nieuw hobby gevonden ofzo?



Lees gewoon even wat er op het internet staat over de functies van schaamhaar en dan zal je lezen dat wat ik zeg klopt.Leg me dat "verspreiden" eens uit, want ik zie niet hoe iets levenloos als haar

wat dan ook kan verspreiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 11 maart 2013 @ 12:20:

[...]

Leg me dat "verspreiden" eens uit, want ik zie niet hoe iets levenloos als haar

wat dan ook kan verspreiden.Zelfde principe als een spoelblok in de wc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven